![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1601
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 21 August 2012 ![]() |
Rozważam opcję zamontowania innego silnika i skrzyni. Co byście włożyli, najlepiej lekkie doładowane V8 z potencjałem na 800-1000KM. Skrzynia to aż się prosi transaxle z AMG GT, ale tutaj też jestem otwarty na sugestie. Może Porsche PDK? Projekt w202 DTM się przeciąga, ale to głównie dlatego, że zamiast kopii nadwozia DTM udało mi się zdobyć oryginał. Większość elementów jest w kewlaru, carbonu i aramidu. To trochę podniosło poprzeczkę dla tego projektu. nic to nie wniesie ale, łoooooo ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1602
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1603
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
https://allegro.pl/oferta/mercedes-sls-a197...owy-10042673829
dobra fotka z przodu silnika |
|
|
![]()
Post
#1604
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
silnik za 50 tyś a przecie za kwotę prowizji od sprzedaży tego serca SLSa kupuje się ABZ-a który bez rozbierania słupka podobno 800KM zjada na śniadanie
![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#1605
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Niesamowita cena
Za 10lat te silniki będą conajmniej 5-10 razy droższe Ta cena jest śmiesznie niska. Sam zestaw suchej miski do hondowskiej K20 to 15tys zł. A gdzie tu do V8 z supercara. A dwa na czym odpalilby te silniki bez osprzętu całego merca i działającego cana? Na emu? -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1606
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1607
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Niesamowita cena Za 10lat te silniki będą conajmniej 5 razy droższe. A dwa na czym odpalilby te silniki bez osprzętu całego merca i działającego cana? Na emu? a za 100 lat to nawet pordzewiały z dna oceanu będzie wart więcej niż cały SLS dziś ![]() Problem jest taki że za 10 lat elektryki ale takie wyścigowe już normalnie dostępne nie za pińcet tysi będą tak łomotać takie SLS-y że nikt tego już nie będzie chciał kupić no chyba że do startów w stetryczałej grupie historyków ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#1608
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Nie przekonany jestem. Ceny klasyków rosną kosmicznie szybko i taki mclaren F1 to kosmos. Z cenami części do klasyków to samo. Ok jest sporo pasjonatów elektromonilnosci ale sporo jest też pasjonatów obecnej motoryzacji i tego zabić się nie da.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1609
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Nie przekonany jestem. Ceny klasyków rosną kosmicznie szybko i taki mclaren F1 to kosmos. Z cenami części do klasyków to samo. Ok jest sporo pasjonatów elektromonilnosci ale sporo jest też pasjonatów obecnej motoryzacji i tego zabić się nie da. ale mi chodzi do ścigania się. Bo to że kupiłem 205 zq 2 tyś a dziś dają mi 15 to wiem -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#1610
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Ciekawi mnie czy Hayabusa turbo trafi wkrótce do Warnera
![]() -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#1611
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ciekawi mnie czy Hayabusa turbo trafi wkrótce do Warnera ![]() Ciekawe, jak to miałoby napędzać ten samochód, skoro od 100Nm łańcuch co chwila się uszkadza. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1612
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
Ciekawe, jak to miałoby napędzać ten samochód, skoro od 100Nm łańcuch co chwila się uszkadza. Może po prostu przy okazji konwersja na dwa łańcuchy równolegle (nie wiem, jak tam jest z miejscem). Taki Warner jednak waży jednak z dwa razy tyle co motocykl, więc obciążenie na łańcuchu odpowiednio większe. -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#1613
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Moim zdaniem jak już ori body to wypadałoby silnik maksymalnie zbliżony do oryginału włożyć...
|
|
|
![]()
Post
#1614
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Rozważam opcję zamontowania innego silnika i skrzyni. Co byście włożyli, najlepiej lekkie doładowane V8 z potencjałem na 800-1000KM. Skrzynia to aż się prosi transaxle z AMG GT, ale tutaj też jestem otwarty na sugestie. Może Porsche PDK Do tych co już były dodał bym ls1 gen 5, lub 4.2 z audi R8, oba mają suchą miskę. Amerykański oczywiście rozkminiony na wszystkie sposoby, z audi też i na dodatek najbardziej kompaktowy V8 jaki widziałem. Mam 7DCL750 z merca na sprzedaż. Co byś nie wybrał to kibicuję bo widzę że grubo będzie. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#1615
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
No pod względem kompaktowności i ilości fantów to do ls'ow mało co ma podejście, nie ma się co oszukiwać, ohv mało miejsca zajmuje a pojemności ma słuszne, więc nawet bez szału kw/l idzie mieć mocy pod dostatkiem z 427, czy tam 454"...
|
|
|
![]()
Post
#1616
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1617
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Jackkpl udało mi się znaleźć kilka przyczyn dla których był problem z łańcuchem. Zobaczymy jak będzie teraz po kilku zmianach. Rozwiążę ten problem na pewno, w taki czy inny sposób.
Olozwirski daj znać co masz i szczegóły na priva. Egzotyki to raczej odpadają, chociaż jest jeden wyjątek i zobaczę jeszcze czy nie udałoby mi się kupić oryginalnego silnika V6 z W202 DTM. Silnik z SLS m159 brzmi nieźle. Duży potencjał (800-1000KM) i spora dostępność jest też silników Mercedesa V8 Biturbo 5.5 Biturbo m157 oraz 4.0 V8 Biturbo m177. Nie wiem jeszcze jak z wagą tych silników. Pewnie sterowanie będzie bardziej skomplikowane przez ilość czujników, no i minus jest jeszcze taki, że nie mają suchej miski. LS i LT to chyba też nie najgłupsza opcja, bo temat przerobiony na milion sposobów i jest od groma części do sportu, podobnie jak do Hayabusy -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#1618
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
V8 cywilne musisz założyć 200kg z.hakiem. też k tym myślałem, ale u mnie zabiłoby go rozkład mas.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1619
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Silnik V6 z Mercedesa DTM możesz spokojnie wrzucić do jednego kosza z silnikami Coswortha jeżeli chodzi o koszty nawet samego odpalenia tego.
Odrazu się dowiedz o koszt zaworów sprężynek talerzyków kołek rozrządu tłoków itp. Sądzę że jest to koszt ok 100 kafli na sezon a mogę się bardzo grubo mylić na minus. Piszesz że może być problem ze sterowaniem Mercedesowskich Biturbo to pomyśl czym będziesz sterować ten z DTMa i czy napewno ogarniesz strategie sterowania tym silnikiem jakie były w serii. Bo to się tylko wydaje że nie ma tam dużej finezji ustawić zapłon wtrysk i hula. Posłuchaj jak chodzą te silniki na filmach posłuchaj jak chodzi F1 na filmach często wydają z siebie dźwięki całkowicie inne niż normalne znane silniki i często w pewnych partiach obrotów chodzą jakby były "zepsute". I jeżeli ma to być auto za którym wraz z nazwą pójdą też rekordy na torach to pomyśl że całość podwozia wraz z silnikiem mechaniką chłodzeniem smarowaniem powinna wyglądać w ten deseń jak poniżej. Żaden element nie wystaje wyżej niż rant tarczy hamulcowej. Montowanie czegokolwiek na drugim piętrze traci sens. ![]() To Audi A4 DTM - z tej perspektywy wygląda bardziej jak crosskart ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#1620
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Kontrolm to chyba najlepiej założyć te body DTM na Warnera?
![]() Fajne zdjęcie, robi wrażenie -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 05:03 |