Shoutbox 0 nowych PW 


85 Stron V  « < 73 74 75 76 77 > »   
Reply to this topicStart new topic
> MERCEDES w202 DTM lightweight body - było M111.975 + hybryda Turbo A45 AMG Borgwarner B03, Obecnie 928kg - było najszybsze torowe kombi w Polsce
EssiRS
post Sat, 11 Apr 2020 - 19:45
Post #1481


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa








--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 11 Apr 2020 - 19:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Skiba
post Sat, 11 Apr 2020 - 20:12
Post #1482


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





Wreszcie auto z silnikiem w odpowiednim miejscu. happy.gif


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Sun, 12 Apr 2020 - 12:07
Post #1483


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





J.w. smile.gif , silnik na sztywno zupełnie?
Czy nie miałeś czasem w planie dual plenum?
Jeśli można to wrzuć wiecej fotek.
Jak na to patrze to chetnie bym poszedł do garażu coś porobic cool.gif


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Mon, 13 Apr 2020 - 16:12
Post #1484


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Tak silnik na sztywno, tak samo jak jest w motocyklu.
Dolot ma być dual plenum
Obecnie pracuję nad wydechem żeby zobaczyć ile miejsca będzie na dolot.
"Akwarium" to lockup sprzęgła.


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 14 Apr 2020 - 10:42
Post #1485


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(EssiRS @ Mon, 13 Apr 2020 - 16:12) *
Dolot ma być dual plenum
Obecnie pracuję nad wydechem żeby zobaczyć ile miejsca będzie na dolot.

no tak
wyciąć szczelinę na dole i dorobić mniejsze plenum rozprowadzajace w miarę równomiernie powietrze od przepustnicy
runnery do turbiny beda dość długie jesli turbo jest tak nisko... ale to chyba celowy zabieg bo moc na "górze" bedzie, a masa na dole smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Tue, 14 Apr 2020 - 17:58
Post #1486


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





A turbo jest już w docelowym miejscu?


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 14 Apr 2020 - 20:04
Post #1487


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





wygląda jakby tam miało być, nawet jest z FMICem połaczone - to chyba tak ma byc ?
albo ja niedowidzę wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Wed, 15 Apr 2020 - 07:02
Post #1488









a co ze spływem ? pompka zewnetrza ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 15 Apr 2020 - 12:08
Post #1489


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





dobre pytanie!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 15 Apr 2020 - 12:11
Post #1490


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



przecież widać że turbo znajdzie się parę cm wyżej i to wystarczy żeby był spływ grawitacyjny. Bardziej bym się zastanawiał gdzie będzie filtr powietrza


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Wed, 15 Apr 2020 - 12:35
Post #1491


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





są gotowe kity scavenge pump do Hayabusy także odpływ nie bedzie jakimś dużym problemem.


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 15 Apr 2020 - 13:43
Post #1492


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kontrolm @ Wed, 15 Apr 2020 - 12:11) *
przecież widać że turbo znajdzie się parę cm wyżej i to wystarczy żeby był spływ grawitacyjny.


gratuluję laserowej poziomicy w oku, jak widzisz to z perspektywy tego zdjęcia wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Wed, 15 Apr 2020 - 13:52
Post #1493


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Turbo jest w docelowym miejscu. Na zdjęciu silnika widać mechaniczną pompkę do wypompowywania oleju spod turbo. Spływ turbo jest poniżej miski.

Usytuowanie turbo w tym miejscu ma bardzo wiele zalet, jedną z nich jest nisko ulokowana masa i bliskość IC, a resztę zobaczycie niebawem.

Filtr powietrza będzie pod podłużnicą strony kierowcy.

Cowboy runnery kolektora wydechowego nie będą na pewno dłuższe niż przy kolektorze twinscroll w silniku R6. Wszystko powinno być ok.
Dzięki za podpowiedzi w sprawie dual plenum.

Układ wydechowy już praktycznie skończony, a kolektor wydechowy zaawansowanie ok. 40%


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 15 Apr 2020 - 14:08
Post #1494


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(cowboy @ Wed, 15 Apr 2020 - 13:43) *
gratuluję laserowej poziomicy w oku, jak widzisz to z perspektywy tego zdjęcia wink.gif

punkt dla Ciebie źle spojrzałem ;-)


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Wed, 15 Apr 2020 - 15:38
Post #1495


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Jeszcze nie widziałem tak doskonale połączonego turbo z IC. Nisko i wprost do intercoolera. Spoko


Essi w jakiej to teraz będzie mogło klasie startować ? Pojemność 1.3 ( z motocykla) jest jakoś inaczej liczona ? Wiem ze duże pojemności liczy się inaczej itd ale moto to nie wiem.
Jak to się ma teraz do grup / klas ?


Mam dużo różnych pytań ale naśmieciłbym. Opisuj wszystko skrupulatnie bo umieram z ciekawości o co w tym wszystkim chodzi wink.gif


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Wed, 15 Apr 2020 - 18:12
Post #1496


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





Nie wiem jak jest w time attack, ale we wszystkich dyscyplinach mających cokolwiek wspólnego z pzmot mnożnik za doładowanie jest 1,7, więc tak czy tak wychodzi klasa powyżej 2 litrów.


--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Thu, 16 Apr 2020 - 07:50
Post #1497


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Driftman, ja też nie widziałem, by ktoś tak łączył turbo z intercoolerem.
Udało się to, dzięki "położeniu" IC i chłodnic.
Za czasów m111 Turbo bawiłem się różnymi zmianami w trasowaniu rur do IC i samego IC i ma to ogromny wpływ na wykres.

Myślę, że do tego służy ten wątek by rozmawiać o interesujących Was rzeczach.

Odnośnie przeliczników, to najczęściej jest stosowany dla doładowanych jednostek benzynowych x1.6 pojemność.
Tak czy owak to bez znaczenia, bo od interesuje mnie tylko generalka wink.gif


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 16 Apr 2020 - 08:25
Post #1498


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(EssiRS @ Thu, 16 Apr 2020 - 07:50) *
Odnośnie przeliczników, to najczęściej jest stosowany dla doładowanych jednostek benzynowych x1.7 pojemność.

raczej 1.7 i dla oldtimerów gdzieniegdzie spotyka się x1.5

A wrzuciłbyś zdjecie IC który teraz ładujesz ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Thu, 16 Apr 2020 - 10:02
Post #1499


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Regulamin Race Day 2019
10.6 Stosuje się następujące przeliczniki:
- Dla samochodów benzynowych wyposażonych w układ doładowania powietrza - x1,35
- Dla samochodów z silnikiem diesla wyposażonych w układ doładowania powietrza - x0,8
- Dla samochodów wyposażonych w silnik Wankla - x 1,7

Kontrolm punktem wyjścia był taki IC (jest tak duży, że nie mieścił się między podłużnice)


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 16 Apr 2020 - 10:58
Post #1500


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



10.6 Stosuje się następujące przeliczniki:
- Dla samochodów benzynowych wyposażonych w układ doładowania powietrza - x1,35
- Dla samochodów z silnikiem diesla wyposażonych w układ doładowania powietrza - x0,8
- Dla samochodów wyposażonych w silnik Wankla - x 1,7

Nie widziałem tego przelicznika z RaceDay ale już mi się podoba ;-)


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post

85 Stron V  « < 73 74 75 76 77 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 07:08