Shoutbox 0 nowych PW 


85 Stron V  « < 71 72 73 74 75 > »   
Reply to this topicStart new topic
> MERCEDES w202 DTM lightweight body - było M111.975 + hybryda Turbo A45 AMG Borgwarner B03, Obecnie 928kg - było najszybsze torowe kombi w Polsce
EssiRS
post Sun, 01 Mar 2020 - 10:52
Post #1441


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Mała zapowiedź tego jak już niebawem powinno wyglądać ściganie się zza kierownicy mojego Mercedesa:

https://youtu.be/FPFo7Niod-c

Adam w necie piszą, że nie ma problemu z koszem sprzęgła, ale jeżeli faktycznie będzie z tym jakiś problem to są wytrzymalsze zamienniki, tak jak pisze agressor.


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 01 Mar 2020 - 10:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
elspasoo
post Sun, 01 Mar 2020 - 10:59
Post #1442


User
Dołączył: Fri, 23 August 2019
Skąd: Okolice Świebodzina





Z mocnych i trwałych silników dodał bym jeszcze konstrukcje z CBR 1100 xx na wtrysku (świetny dól) ,chociaż zdaje sobie sprawę ,że do hajki sporo łatwiej o mody.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 01 Mar 2020 - 11:21
Post #1443


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





CYTAT(EssiRS @ Sun, 01 Mar 2020 - 10:52) *


Ale to auto dęba staje. Ciekawe czemu aż tak dobrze hamuje.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A d a m
post Sun, 01 Mar 2020 - 15:07
Post #1444


Super User
Dołączył: Sat, 26 November 2016
Skąd: Poznan





Jedyne do czego będziesz musiał się przyzwyczaić to skrzynia biegów, biegi trzeba zbijać po kolei w teorii wszystko jest proste ale o obsłudze skrzyni biegów w motocyklu można książki pisać. Zainwestuj jak na filmie w wyświetlacz biegów na początku będzie bardzo pomocny jak zaczniesz jeździć musisz wyczuć skrzynie i wiedzieć kiedy bieg włączyć z użyciem sprzęgła a kiedy po prostu przepinać biegi, quickshifter od ilu obrotów będzie działać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Sun, 01 Mar 2020 - 17:05
Post #1445


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





ADU ma wiec wyswietlacz biegow jest.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agressor
post Sun, 01 Mar 2020 - 17:59
Post #1446


Super User
Dołączył: Tue, 15 January 2008





CYTAT(A d a m @ Sun, 01 Mar 2020 - 15:07) *
Jedyne do czego będziesz musiał się przyzwyczaić to skrzynia biegów, biegi trzeba zbijać po kolei w teorii wszystko jest proste ale o obsłudze skrzyni biegów w motocyklu można książki pisać. Zainwestuj jak na filmie w wyświetlacz biegów na początku będzie bardzo pomocny jak zaczniesz jeździć musisz wyczuć skrzynie i wiedzieć kiedy bieg włączyć z użyciem sprzęgła a kiedy po prostu przepinać biegi, quickshifter od ilu obrotów będzie działać?


Sprzęgła będzie używał tylko do ruszania, biegi w górę i w dól będą wbijane bez użycia sprzęgła, dodatkowo przed zrzuceniem automatycznie będą podnoszone obroty.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Sun, 01 Mar 2020 - 18:26
Post #1447


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Przecież na tych filmach z silnikiem hayabusa w samochodach zarówno w tym jak i fiatach 126 które się pod nim wyświetlają redukują że sprzęgłem. Przynajmniej przy mocnych dohamowaniach. Raczej nie bez powodu?
Ale Tomek pewnie łopatki zamontuje do zmiany biegów?


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agressor
post Sun, 01 Mar 2020 - 18:34
Post #1448


Super User
Dołączył: Tue, 15 January 2008





CYTAT(Andrzejsr @ Sun, 01 Mar 2020 - 18:26) *
Przecież na tych filmach z silnikiem hayabusa w samochodach zarówno w tym jak i fiatach 126 które się pod nim wyświetlają redukują że sprzęgłem. Przynajmniej przy mocnych dohamowaniach. Raczej nie bez powodu?
Ale Tomek pewnie łopatki zamontuje do zmiany biegów?


Może po prostu nie mają tego urządzenia smile.gif W każdym bądź razie autor tematu napisał, że będzie miał downshifter, co oznacza, że będzie mógł redukować bez użycia sprzęgła.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A d a m
post Sun, 01 Mar 2020 - 18:52
Post #1449


Super User
Dołączył: Sat, 26 November 2016
Skąd: Poznan





Wbrew pozorom nawet mając quickshifter i downshifter sprzęgła używa się nie tylko do ruszania. Przełączenia z 1 biegu na 2 moim zdaniem tylko ze sprzęgłem wprawdzie idzie bez ale jak usłyszysz ten przeraźliwy dźwięk wydobywający się ze skrzyni biegów to zrozumiesz. Kolejna sytuacja to redukcja poniżej obrotów, do których nie działa downshifter jak nie użyjesz sprzęgła to skrzynia się tak poklinuje że będziesz z nią walczył z 30s zanim odnajdziesz na jakim biegu jesteś, w górę jest łatwiej nawet jak quickshifter nie zadziała to nie ma tragedii. Nie wiem jaka dokładnie będzie elektronika i na ile wyratuje sytuacje, o których piszę ale w motocyklach takie rzeczy się dzieją, moje doświadczenia są oparte na motocyklach yamaha gdzie skrzynie nie chodzą aksamitnie ale umiejętnie obsługiwane przebijają biegi bardzo fajnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
.wide
post Mon, 02 Mar 2020 - 07:29
Post #1450


Super User
Dołączył: Tue, 12 July 2005
Skąd: śląsk





CYTAT(A d a m @ Sun, 01 Mar 2020 - 18:52) *
Przełączenia z 1 biegu na 2 moim zdaniem tylko ze sprzęgłem wprawdzie idzie bez ale jak usłyszysz ten przeraźliwy dźwięk wydobywający się ze skrzyni biegów to zrozumiesz.

Zasadniczo można spróbować zrezygnować z pierwszego biegu (co zresztą byłoby korzystne dla znajdowania luzu z quick shifterem).


Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Tue, 03 Mar 2020 - 07:52
Post #1451


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Nie komentuje, bo się na tym nie znam... Jestem zaskoczony i obserwuje dyskusję od kilku dni. Ciekawe co z tego wyjdzie. Powodzenia generalnie smile.gif


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Thu, 05 Mar 2020 - 07:37
Post #1452


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





Tak a propos Hayabusy: https://www.youtube.com/watch?v=rBnkpN0UXv4

Może daj jeszcze blok z diesla - jak widać pasuje wink.gif


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Fri, 06 Mar 2020 - 08:27
Post #1453


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Wczoraj odebrałem silnik z zakucia. Teraz jeszcze kosmetyka komory silnika i wkładam silnik na gotowo.
W poniedziałek ma być gotowa cała wykonana od podstaw (wraz z nowymi kostkami) wiązka silnika od Ecumaster Black.
Po drodze udało się skompletować bardzo dużo gratów potrzebnych do złożenia całości.
Teraz projekt powinien nabrać tempa

Wide pierwszy bieg może okazać się bardzo długi, więc ruszanie z 2 nie wchodzi w grę.

Deejey! tak to już jest jak się przeciera szlaki. Jest wiele kontrowersji. Trzymajcie kciuki mimo to, bo wszystko wskazuje na to, że powinno się udać!

Yossarian na pewno łatwiej zwiększyć pojemność zmianą wału, co być może kiedyś się zadzieje również i u mnie.
Jest kilka takich hybryd z głowicą Hayabusa, np taki jeszcze grubszy:

https://youtu.be/8mHwxnc9H74


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Fri, 06 Mar 2020 - 18:56
Post #1454


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Uda sie! Bedzie zrec niemilosiernie i zakochasz sie w lekkosci smile.gif

Zostawiasz ITB czy bedzie jakies fikusny kolektor dolotowy ? 4 / 8 wtryskow z black ? Kontemplowales jakas forme ALS ? Recyrkulacje, zewnetrzna komore spalania ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Fri, 06 Mar 2020 - 19:10
Post #1455


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Berkut jak będzie tak jak na tych filmach, to już nie mogę się doczekać:

https://youtu.be/5uOxuTQjH8E

Kolektor jak się uda to będzie szczelinowy dual plenum. Zgłębiam ten temat teraz.
Przepustnica będzie elektroniczna.
ALS mi się jak dotychczas nie sprawdził, bo w niektórych momentach samochód nie reagował na drobne korekty gazem w zakręcie.
Jak byś zrobił taką zewnętrzną komorę spalania?


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Sat, 07 Mar 2020 - 13:01
Post #1456


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Jesli potrzebujesz jakiejs pomocy merytorycznej albo fabrykatora to chetnie pomoge, szalone projekty to moja specjalnosc wink.gif

ALS nie koniecznie musisz uzywac w formie aktywnej (otwarta przepustnica i zrzucajac wtrysk / zaplon / opozniajac go). Zwykla recyrkulacja zeby powietrze z kompresora pedzilo turbine juz zrobi przepasc w tym jak woz bedzie reagowac a nie zmieni zachowania silnika.

Komore spalania robisz w klasczyny sposob jak w turbinie gazowej. Puszka z wkladka dzielaca komore na pierwsza strefe, dopalanie i mieszanie powietrza zeby egt z tego bylo grzeczne 500C. Dodajesz jako 5 cylinder albo w formie obejscia obok kolektora przed sprezarka. Karmisz to przepustnica / dodatkowym wg / zaworami obejsciowymi. 5 wtrysk w komore (z mapy pwm obroty / obciazenie) i kilka swiec (mozesz dac sterowanie rownolegle z fajkami z cylindra) zeby miec pewnosc ze sprzet odpali za kazdym razem. Uzywajac takiego wichajstra jedyne co cie ogranicza w powerband to cohones zeby nie dmuchnac barem od jalowych wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 07 Mar 2020 - 14:28
Post #1457


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Kocham takie wypowiedzi z których ani jednego zdania nie rozumiem.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Sat, 07 Mar 2020 - 15:13
Post #1458


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Ja rozumiem - omijać turbo szerokim łukiem wink.gif


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sat, 07 Mar 2020 - 16:03
Post #1459


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(berkut @ Sat, 07 Mar 2020 - 13:01) *
Jesli potrzebujesz jakiejs pomocy merytorycznej albo fabrykatora to chetnie pomoge, szalone projekty to moja specjalnosc wink.gif

ALS nie koniecznie musisz uzywac w formie aktywnej (otwarta przepustnica i zrzucajac wtrysk / zaplon / opozniajac go). Zwykla recyrkulacja zeby powietrze z kompresora pedzilo turbine juz zrobi przepasc w tym jak woz bedzie reagowac a nie zmieni zachowania silnika.

Komore spalania robisz w klasczyny sposob jak w turbinie gazowej. Puszka z wkladka dzielaca komore na pierwsza strefe, dopalanie i mieszanie powietrza zeby egt z tego bylo grzeczne 500C. Dodajesz jako 5 cylinder albo w formie obejscia obok kolektora przed sprezarka. Karmisz to przepustnica / dodatkowym wg / zaworami obejsciowymi. 5 wtrysk w komore (z mapy pwm obroty / obciazenie) i kilka swiec (mozesz dac sterowanie rownolegle z fajkami z cylindra) zeby miec pewnosc ze sprzet odpali za kazdym razem. Uzywajac takiego wichajstra jedyne co cie ogranicza w powerband to cohones zeby nie dmuchnac barem od jalowych wink.gif


mógłbyś wrzucić jakieś przykłądy jak to wygląda ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Sat, 07 Mar 2020 - 16:29
Post #1460


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Berkut dzięki.
Na kolektor dolotowy mam pomysły. Niebawem montaż.

Co do koncepcji z komorą spalania to tak jakby w downpipe robisz "5 cylinder" który pracuje, gdy spada doładowanie.
Recyrkulacja to tak jakby blowoff z odejściem do zasilania wirnika turbiny?
Zdjęcia czy schematy mile widziane, jak widać nie tylko dla mnie wink.gif


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post

85 Stron V  « < 71 72 73 74 75 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 13:19