![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1081
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Kontrolm nie przesadzaj, że ta moja baza "na starcie przegrywa". Wszyscy tak twierdzili na początku tego wątku, ale jak widać efekt już teraz pomimo ciągłych udoskonaleń jest konkurencyjny, a przy tym daje dużo frajdy kierowcy. I w sumie to jest bardzo ważne. Mój samochód jest cały czas w trakcie budowy. Rzadko kiedy jest dopracowany w detalach i idealnie ustawiony. Nie ma na ten samochód szablonu do skopiowania jak w Hondzie czy BMW. Nie ma tylu części do sportu. Za to ma się coś wyjątkowego, niepowtarzalnego i ciekawego. Trzeba chyba to też uwzględnić przy porównywaniu samochodów. i tego się trzymaj, ja też powolutku rozwijam swoją totalnie niekonkurencyjną bazę i nie zamierzam iść w żadne jajko ani e36 choć przyjemnie popatrzeć jak to ładnie po torze śmiga. Ma być frajda ma być fun a jeżeli jest jeszcze element zaskoczenia to lepiej być nie może. I zawsze oglądam Twoje auto z zainteresowaniem co tym razem pomodziłeś albo wyciąłeś/podziurawiłeś ;-) -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1082
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa ![]() |
jeżeli chodzi o merca to dla mnie dosyć interesująco wygląda sport coupe czy tam clc
-------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
![]()
Post
#1083
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Może kiedyś w końcu moje sport coupe wyjadą.
Sedan jednak ma pewna przewagę aerodynamiczna nad sport coupe. Mero do dtm zbudował 203 sedana nie sport coupe. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1084
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Odejdę trochę od tematu. Co takiego magicznego jest w E36 że są takie super na tor? Skąd te legendy? Miałem 2 szt i jak dla mnie to miękkie śmietniki gdzie cała Buda się gnie razem z zawieszeniem a zawias to lipa jak w skodzie. ogóle koło na 2 patykach. Taki Mercedes ma chociaż wahacze z przodu a nie MacPhersona jak E36.
|
|
|
![]()
Post
#1085
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 May 2007 Skąd: Mielec ![]() |
Jest tanie i rozpracowane na wszystkie strony, zresztą odkąd ludzie zaczęli upalać Serię 1 to legenda E36 chyba trochę podupadła
|
|
|
![]()
Post
#1086
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Gdańsk ![]() |
CYTAT a zawias to lipa jak w skodzie. ogóle koło na 2 patykach. Czyli jak w WRC, widać nic więcej nie potrzeba żeby auto szybko jeździło po zakrętach -------------------- ________________________
E36 Compact S50B32 rally car Polonez 2000 |
|
|
![]()
Post
#1087
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
Odejdę trochę od tematu. Co takiego magicznego jest w E36 że są takie super na tor? Skąd te legendy? Miałem 2 szt i jak dla mnie to miękkie śmietniki gdzie cała Buda się gnie razem z zawieszeniem a zawias to lipa jak w skodzie. ogóle koło na 2 patykach. Taki Mercedes ma chociaż wahacze z przodu a nie MacPhersona jak E36. Nic nie ma, to zwykłe śmietniki. Miałem 328i z mpakowym zawiasem (grube staby, twardze amory, itp) i jeździ to jak kanapa na kołach. Spoko to może są do taniego dritfu, bo te "rozpracowanie" i tanie "tuningowe graty" to trochę mit - te tanie są gorsze niż seryjne rzeczy, a porządny gwint do każdego auta kosztuje podobnie. Co do gięcia się budy - to jednak stare auta, często maksymalnie wytłuczone, więc nic dziwnego ![]() -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#1088
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
E36 ma jedną zaletę jako auto do sportu - nie szkoda rozwalić.
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#1089
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1090
|
|
User Dołączył: Fri, 16 February 2018 ![]() |
To samo, a nawet gorsze slowa mozna bylo uslyszec 10-15 lat temu o e30. Troche sie zmienilo postrzeganie modelu przez te lata.
|
|
|
![]()
Post
#1091
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
To samo, a nawet gorsze slowa mozna bylo uslyszec 10-15 lat temu o e30. Troche sie zmienilo postrzeganie modelu przez te lata. Bo E30 weszło w fazę klasyko-yountimera, a E36 jest zawieszone w czasoprzestrzeni ![]() Anyways - robimy OT, niech jakiś mod to usunie, zanim cały internet się zleci bronić/ganić E36. (zabijmy ten OT zanim zniesie jaja). -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#1092
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Radzio czemu nie
![]() W tamcie wyboru samochodu z potencjałem... Dla mnie punktem odniesienia na etapie wyboru w202 jako bazy do zbudowania szybkiego samochodu na tor było BMW E46 M3 z nadwoziem z laminatu około 370-400KM i około 1100-1150kg. Koszt takiego wozu... furmanka PLN. Uznałem, że będę potrafił zbudować coś podobnego na bazie bardzo taniego w zakupie nadwozia w202. Do dnia dzisiejszego w samochodzie siedzi fabryczny silnik (lekko dłunięty ![]() ![]() Do SLK się nie mieszczę ![]() Fajną bazą jest w201 czyli tzw 190tka. To była druga opcja jaką brałem pod uwagę, ale nie mogłem znaleźć fajnego egzeplarza. Teraz jest już nawet dostępne body EVO 2 do w201 i samochód wygląda jak milion dolarów. Jeden z tych zestawów będzie niebawem dostępny u jednego albo nawet dwóch polskich producentów. Kontrolm podpowiedz mi proszę czym jeździsz bo nie mogę po Nicku Cię skojarzyć My tu gadu gadu, a body już prawie gotowe: ![]() ![]() -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#1093
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
I na podstawie przygody z ulicznym śmietnikiem wydajesz opinie odnośnie samochodów przygotowanych do motorsportu? Nie zaniżaj poziomu forum proszę. E36 było po prostu dobrą bazą, z której stosunkowo łatwo (co nie znaczy tanio) można było zbudować szybkie, przyjemne w prowadzeniu auto. Do niedawna ogromnym atutem była duża dostępność tanich części blacharskich, co w użytkowaniu rajdowym jest raczej istotne. A w temacie Mercedesa, w201 i w202 to też fajne bazy z potencjałem.
Nic nie ma, to zwykłe śmietniki. Miałem 328i z mpakowym zawiasem (grube staby, twardze amory, itp) i jeździ to jak kanapa na kołach. Spoko to może są do taniego dritfu, bo te "rozpracowanie" i tanie "tuningowe graty" to trochę mit - te tanie są gorsze niż seryjne rzeczy, a porządny gwint do każdego auta kosztuje podobnie. Co do gięcia się budy - to jednak stare auta, często maksymalnie wytłuczone, więc nic dziwnego ![]() -------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#1094
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Radzio czemu nie ![]() W tamcie wyboru samochodu z potencjałem... Dla mnie punktem odniesienia na etapie wyboru w202 jako bazy do zbudowania szybkiego samochodu na tor było BMW E46 M3 z nadwoziem z laminatu około 370-400KM i około 1100-1150kg. Koszt takiego wozu... furmanka PLN. Uznałem, że będę potrafił zbudować coś podobnego na bazie bardzo taniego w zakupie nadwozia w202. Do dnia dzisiejszego w samochodzie siedzi fabryczny silnik (lekko dłunięty ![]() ![]() Do SLK się nie mieszczę ![]() Fajną bazą jest w201 czyli tzw 190tka. To była druga opcja jaką brałem pod uwagę, ale nie mogłem znaleźć fajnego egzeplarza. Teraz jest już nawet dostępne body EVO 2 do w201 i samochód wygląda jak milion dolarów. Jeden z tych zestawów będzie niebawem dostępny u jednego albo nawet dwóch polskich producentów. Kontrolm podpowiedz mi proszę czym jeździsz bo nie mogę po Nicku Cię skojarzyć My tu gadu gadu, a body już prawie gotowe: ![]() ![]() Ja to moge skomentowac tylko tak. Essi Ty chory pojebie:) szacun. |
|
|
![]()
Post
#1095
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Odejdę trochę od tematu. Co takiego magicznego jest w E36 że są takie super na tor? Skąd te legendy? Miałem 2 szt i jak dla mnie to miękkie śmietniki gdzie cała Buda się gnie razem z zawieszeniem a zawias to lipa jak w skodzie. ogóle koło na 2 patykach. Taki Mercedes ma chociaż wahacze z przodu a nie MacPhersona jak E36. Akurat e36 jest w uj szybkie, w każdej klasie i na każdych zawodach. E36 które robi 1:35 na torze Poznań: https://pl-pl.facebook.com/JakubGlasseOffic...91151057776500/ Pokaż mi mercedesa który zrobi podobny czas. |
|
|
![]()
Post
#1096
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Done4 jak zakres modyfikacji w w202 (chociaż tutaj zakres modyfikacji jest tak duży, że baza jest bez większego zbaczenia
![]() ![]() Misiollbn no cóż. Nadażyła się okazja, to działam ![]() Kolega szacuje całość na około 12kg -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#1097
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Pokaż mi mercedesa który zrobi podobny czas. Zobacz jakie samochody mają rekord czasu na TP, pierwszy oraz drugi czas. Nie wiem na ile taka wiki jest w tej materii aktualna, ale mercedesy trochę tam namieszały z czasami. Cierpliwości, buduje się w Polsce kilka mercedesów. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1098
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Miałem na myśli typowo garażowe projekty, a nie auta DTM za miliony euro.
![]() |
|
|
![]()
Post
#1099
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Czekaj, wg mnie to pewne, że prędzej czy później ktoś wyjedzie z garażu i zrobi lepszy czas niż te merce DTM. Świat mimo wszystko idzie do przodu.
Nie zapominaj, że DTM miały ograniczenia regulaminowe, których nie mają projekty garażowe. Chciałeś merca to masz merca. Czas też trochę inny, żeby nie powiedzieć przepaść. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1100
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Oficjalny Rekord Toru Poznań: Mercedes C klasa DTM 1:24.4
Drugi ciekawy czas Mercedesa CLK 1:25.2 -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 09:30 |