![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1001
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Sprawdz prismy przed montazem. Moje byly 0.11mm za szerokie
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1002
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
M104 było R6 pancerne ale to ciężkie, albo M112 to V6
|
|
|
![]()
Post
#1003
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
M104 super motor. Będzie mega żarło, fura będzie szybka.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1004
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Powtórzę po raz kolejny, dokup ARP do tego na korby jeśli nie masz.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#1005
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1006
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
to jest samochód tylko na tor, nic nie stoi na przeszkodzie, aby reznąć gródź
|
|
|
![]()
Post
#1007
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 March 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1008
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie, w końcu zebrałem wszystko do kupy i wystawiłem ogłoszenie o sprzedaży całego zestawu silnika + skrzyni + EMU wraz z ceną do działu ogłoszeń.
Dodatkowo na sprzedaż jest też zestaw kutych korb do tego silnika m111.975 2.3l. Korby po sprawdzeniu, zero problemów, gotowe do montażu. Nie będę już tego montował. Pozostawiam to do decyzji nowemu właścicielowi ![]() Zachęcam do zakupu i kontaktu: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...=0#entry1337397 Odnośnie nowego projektu to coś więcej napiszę w przyszłym tygodniu. Obiecuję Wam, że nie będziecie zawiedzeni, a całość jest mocno przemyślana ![]() -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#1009
|
|
User Dołączył: Fri, 23 August 2019 Skąd: Okolice Świebodzina ![]() |
Czyżby M112K ?
|
|
|
![]()
Post
#1010
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Łap Essirs fotki pomiarów korb do m111 dla przyszłego szczęśliwca
![]() https://photos.app.goo.gl/hZVYnB7eZhdkCbVm9 -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#1011
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Czyżby M112K ? Myślisz, że te seryjne korby są zbyt słabe? ![]() -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1012
|
|
User Dołączył: Fri, 23 August 2019 Skąd: Okolice Świebodzina ![]() |
Pewnie masz rację. Ja ten silnik chcę widzieć głosem mojej wyobraźni , w jakimś C124
![]() |
|
|
![]()
Post
#1013
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
M112K widzieliście zrobione na 600-800KM? Skąd te domysły o mocnych korbach?
Dzięki Marcin za zdjęcia z pomiarów kutych korb do m111. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#1014
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Z tymi korbami to jakiś żart? 2mm różnicy w wysokości tłoka do głowicy? To jest jakaś masakra. Jeden zawór jest na granicy spotkania z tłokiem a na pozostałych cylindrach już ryje zawór w tłok. Już nie mówię o spalaniu mieszanki różnie przez inny stopień kompresji czy innym egt na każdym cylindrze.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1015
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
przecież takie korbowody nie nadawały by się na montaż do Nyski, to musi być odchyłka 0,17 mm
|
|
|
![]()
Post
#1016
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Korby są odpreżające krótsze o 1.6mm seryjne mają 0.2 mm różnicy między sobą, kute wszystkie są takie same, zwróć uwagę po wyglądzie korby czy jest mierzona kuta czy oryginalna
![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#1017
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie... dość wyraźnie napisałem, że są po pomiarach i nadają się do montażu bez żadnej dodatkowej obróbki. Skoro tak to sprawdźcie 3 razy dokładnie jak coś się wydaje nie zgadzać.
-------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#1018
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
A może coś takiego?
https://allegro.pl/oferta/silnik-alfa-romeo...10km-8599749990 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1019
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Piwo 500+ było modne rok temu
![]() Zgodnie z obietnicą, na przyszły sezon planuję zamontować do mojego samochodu silnik R6 m104 3.2l (+ modyfikacje), do którego wcześniej widzieliście kute korby PRISM. Przez wielu silnik jest określany jako bardzo podobny do silnika z Toyoty Supra 2JZ GTE. Dostępne wykresy z hamowni obydwu silników, by to nawet potwierdzały. Nie jest to specjalnie istotne, ale myślę, że można się na tym trochę wzorować. Projektów na m104 jest też sporo. Ze wstępnych pomiarów silnik jest cięższy o około 50-55kg, ale też jest dłuższy o około 20cm więc dodatkowa masa będzie się inaczej rozkładać. Wg mnie cięższy silnik wcale nie musi zrujnować rozkładu masy, przy założeniu cofnięcia go do kabiny, a tak planuję go zamontować. Dodatkowo planowanych jest kilka innych zmian w układzie napędowym i w karoserii. Powinno być ok. Plan jest zbudować go na 600-650KM i 700-750Nm, co przy masie około 1150-1200kg daje stosunek mocy do masy 500-560KM/tonę. Całkiem zgrabnie ![]() Jestem teraz m.in. na etapie wyboru Turbo i innych gratów. Byłoby fajnie jakby wstawało to około 3200rpm i dawało radę do odcinki 7500rpm. Cel wbrew pozorom wcale nie będzie taki łatwy do osiągnięcia. W 2JZ również nie widać projektów o tak szerokim zakresie pracy. Dawajcie znać jakie byście dobrali turbo do tego silnika i dlaczego oraz jak Wam się podoba pomysł jak wyżej ![]() -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#1020
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Będzie transaxle skoro mówisz o cofnięciu i mocnych zmianach? Zostaje ta sama buda?
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 17:58 |