Shoutbox 0 nowych PW 


85 Stron V  « < 49 50 51 52 53 > »   
Reply to this topicStart new topic
> MERCEDES w202 DTM lightweight body - było M111.975 + hybryda Turbo A45 AMG Borgwarner B03, Obecnie 928kg - było najszybsze torowe kombi w Polsce
MisioLBN
post Wed, 30 Oct 2019 - 10:38
Post #1001


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Sprawdz prismy przed montazem. Moje byly 0.11mm za szerokie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 30 Oct 2019 - 10:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mlody1921
post Wed, 30 Oct 2019 - 11:17
Post #1002


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





M104 było R6 pancerne ale to ciężkie, albo M112 to V6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 30 Oct 2019 - 11:24
Post #1003


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





M104 super motor. Będzie mega żarło, fura będzie szybka.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 30 Oct 2019 - 11:58
Post #1004


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Powtórzę po raz kolejny, dokup ARP do tego na korby jeśli nie masz.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Wed, 30 Oct 2019 - 15:01
Post #1005


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





CYTAT(MadeInPoland @ Wed, 30 Oct 2019 - 11:24) *
M104 super motor. Będzie mega żarło, fura będzie szybka.

Chyba na wprost. Nie dość że po wujyu długi to jeszcze w cholerę cięższy od m111...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soltyk
post Wed, 30 Oct 2019 - 18:39
Post #1006


Super User
Dołączył: Mon, 10 February 2014





to jest samochód tylko na tor, nic nie stoi na przeszkodzie, aby reznąć gródź
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wymiot
post Wed, 30 Oct 2019 - 18:47
Post #1007


Frequent User
Dołączył: Sat, 23 March 2013





CYTAT(Mis @ Wed, 30 Oct 2019 - 11:58) *
Powtórzę po raz kolejny, dokup ARP do tego na korby jeśli nie masz.

ktos kiedys pokazywal wytrzymalosc chinskich srub a arp. arp bylo srednie tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Thu, 31 Oct 2019 - 15:53
Post #1008


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Panowie, w końcu zebrałem wszystko do kupy i wystawiłem ogłoszenie o sprzedaży całego zestawu silnika + skrzyni + EMU wraz z ceną do działu ogłoszeń.
Dodatkowo na sprzedaż jest też zestaw kutych korb do tego silnika m111.975 2.3l. Korby po sprawdzeniu, zero problemów, gotowe do montażu. Nie będę już tego montował. Pozostawiam to do decyzji nowemu właścicielowi wink.gif
Zachęcam do zakupu i kontaktu:
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...=0#entry1337397

Odnośnie nowego projektu to coś więcej napiszę w przyszłym tygodniu.
Obiecuję Wam, że nie będziecie zawiedzeni, a całość jest mocno przemyślana wink.gif


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elspasoo
post Thu, 31 Oct 2019 - 18:21
Post #1009


User
Dołączył: Fri, 23 August 2019
Skąd: Okolice Świebodzina





Czyżby M112K ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin137
post Thu, 31 Oct 2019 - 19:48
Post #1010


Super User
Dołączył: Fri, 07 October 2016
Skąd: Olsztyn





Łap Essirs fotki pomiarów korb do m111 dla przyszłego szczęśliwca smile.gif pomiary moich ale partia ta sama
https://photos.app.goo.gl/hZVYnB7eZhdkCbVm9


--------------------
Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Thu, 31 Oct 2019 - 20:07
Post #1011


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





CYTAT(elspasoo @ Thu, 31 Oct 2019 - 17:21) *
Czyżby M112K ?


Myślisz, że te seryjne korby są zbyt słabe? smile.gif


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elspasoo
post Sat, 02 Nov 2019 - 06:37
Post #1012


User
Dołączył: Fri, 23 August 2019
Skąd: Okolice Świebodzina





Pewnie masz rację. Ja ten silnik chcę widzieć głosem mojej wyobraźni , w jakimś C124 smile.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Sat, 02 Nov 2019 - 07:09
Post #1013


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





M112K widzieliście zrobione na 600-800KM? Skąd te domysły o mocnych korbach?

Dzięki Marcin za zdjęcia z pomiarów kutych korb do m111.


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 02 Nov 2019 - 09:39
Post #1014


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Z tymi korbami to jakiś żart? 2mm różnicy w wysokości tłoka do głowicy? To jest jakaś masakra. Jeden zawór jest na granicy spotkania z tłokiem a na pozostałych cylindrach już ryje zawór w tłok. Już nie mówię o spalaniu mieszanki różnie przez inny stopień kompresji czy innym egt na każdym cylindrze.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soltyk
post Sat, 02 Nov 2019 - 10:44
Post #1015


Super User
Dołączył: Mon, 10 February 2014





przecież takie korbowody nie nadawały by się na montaż do Nyski, to musi być odchyłka 0,17 mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin137
post Sat, 02 Nov 2019 - 11:28
Post #1016


Super User
Dołączył: Fri, 07 October 2016
Skąd: Olsztyn





Korby są odpreżające krótsze o 1.6mm seryjne mają 0.2 mm różnicy między sobą, kute wszystkie są takie same, zwróć uwagę po wyglądzie korby czy jest mierzona kuta czy oryginalna biggrin.gif


--------------------
Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Sat, 02 Nov 2019 - 13:03
Post #1017


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Panowie... dość wyraźnie napisałem, że są po pomiarach i nadają się do montażu bez żadnej dodatkowej obróbki. Skoro tak to sprawdźcie 3 razy dokładnie jak coś się wydaje nie zgadzać.


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 02 Nov 2019 - 15:24
Post #1018


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





A może coś takiego?
https://allegro.pl/oferta/silnik-alfa-romeo...10km-8599749990


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Tue, 05 Nov 2019 - 13:01
Post #1019


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Piwo 500+ było modne rok temu wink.gif

Zgodnie z obietnicą, na przyszły sezon planuję zamontować do mojego samochodu silnik R6 m104 3.2l (+ modyfikacje), do którego wcześniej widzieliście kute korby PRISM.
Przez wielu silnik jest określany jako bardzo podobny do silnika z Toyoty Supra 2JZ GTE. Dostępne wykresy z hamowni obydwu silników, by to nawet potwierdzały. Nie jest to specjalnie istotne, ale myślę, że można się na tym trochę wzorować. Projektów na m104 jest też sporo.
Ze wstępnych pomiarów silnik jest cięższy o około 50-55kg, ale też jest dłuższy o około 20cm więc dodatkowa masa będzie się inaczej rozkładać.
Wg mnie cięższy silnik wcale nie musi zrujnować rozkładu masy, przy założeniu cofnięcia go do kabiny, a tak planuję go zamontować. Dodatkowo planowanych jest kilka innych zmian w układzie napędowym i w karoserii. Powinno być ok.

Plan jest zbudować go na 600-650KM i 700-750Nm, co przy masie około 1150-1200kg daje stosunek mocy do masy 500-560KM/tonę. Całkiem zgrabnie wink.gif


Jestem teraz m.in. na etapie wyboru Turbo i innych gratów.
Byłoby fajnie jakby wstawało to około 3200rpm i dawało radę do odcinki 7500rpm. Cel wbrew pozorom wcale nie będzie taki łatwy do osiągnięcia.
W 2JZ również nie widać projektów o tak szerokim zakresie pracy.

Dawajcie znać jakie byście dobrali turbo do tego silnika i dlaczego oraz jak Wam się podoba pomysł jak wyżej wink.gif


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Tue, 05 Nov 2019 - 13:27
Post #1020


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





Będzie transaxle skoro mówisz o cofnięciu i mocnych zmianach? Zostaje ta sama buda?


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post

85 Stron V  « < 49 50 51 52 53 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 17:58