Shoutbox 0 nowych PW 


20 Stron V  « < 16 17 18 19 20 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi S3 8l RallyCar
killerx
post Sat, 01 Jul 2017 - 23:42
Post #341


User
Dołączył: Thu, 08 August 2013





Jedne z podstawowych 003/020, 001/031, 115/118, na 3 lub najlepiej 4 biegu jeżeli obecny stan auta Ci to umożliwi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 01 Jul 2017 - 23:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
racesupport
post Tue, 04 Jul 2017 - 20:33
Post #342


Forum Killer
Dołączył: Mon, 31 August 2009
Skąd: Wisła





Dzięki, może jutro uda mi się coś odpalić fure to zrobię logi, a w międzyczasie wstawiam film z Krakowa już taki konkret smile.gif

https://youtu.be/N1NXUkYMlNU


--------------------
Audi 80 B4 Competition Vr5T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Wed, 05 Jul 2017 - 12:59
Post #343


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Fajny film!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Linarr
post Wed, 05 Jul 2017 - 15:09
Post #344


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 January 2015
Skąd: Żyrardów





no
a jak odczucia z toru? da się tam pośmigać szybciej niż na 2?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
racesupport
post Wed, 05 Jul 2017 - 15:18
Post #345


Forum Killer
Dołączył: Mon, 31 August 2009
Skąd: Wisła





CYTAT(Linarr @ Wed, 05 Jul 2017 - 15:09) *
no
a jak odczucia z toru? da się tam pośmigać szybciej niż na 2?


3ke średnio, w jednym miejscu tylko, to też zależy od przełożenia niemniej jednak 100km/h w szybkiej konfiguracji toru ciężko przekroczyć ale bawiłem się całkiem fajnie...

W każdym razie wracając do problemów z autem, zrobiłem logi dynamiczne dzisiaj, któreś robiłem pod górke i 2 pozostałe w dół, nie pamiętam dokładnie które nie wiem czy to będzie jakaś różnica w logach widoczna w tym przypadku, co na nich widać niepokojącego ?

jeśli chodzi o moje diagnozy to... rano w ogóle nie odpalił, świece zalane paliwskiem, błędy pokazał multiple missfire na 1, 2 i 3cim cyl. Podczas pracy na biegu jałowym śmierdzi z wydechu niedopalonym paliwem, po odpuszczeniu gazu strzela w wydech, czasem się wiezie z niego po kilkanaście strzałów, czasem jeden dwa, czasem nic, różnie bywa. Wyciągnąłem bagnet to bucha oparami paliwa. Wtrysk któryś poszedł ?

Dynamiczny:
Grupy 001, 031: http://vaglog.com/log-001_031_8uhaw.html (1.8t BAM K04064)
Grupy 003, 020: http://vaglog.com/log-003_020_LW09rZ9.html (1.8t BAM K04064)
Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-115_118_5E5uCpc.html (1.8t BAM K04064)


--------------------
Audi 80 B4 Competition Vr5T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 05 Jul 2017 - 17:05
Post #346


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Wrzuć statycznie kanał 001 i 032 (po kilku kilometrach spokojnej jazdy).
Według mnie masz dziurę w dolocie poważną, obecnie mocy też nie ma takiej jak na wykresie obstawiam.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czerniel2
post Thu, 06 Jul 2017 - 08:02
Post #347


User
Dołączył: Sat, 19 September 2015
Skąd: Bydgoszcz





No ilość powietrza dostarczanego do wymaganego mocno się różni.
Obstawiam że w 032 będzie mocno na minusie.
Rób test szczelności kompresorem ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 06 Jul 2017 - 16:46
Post #348


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Na 032 obstawiam, że addytywna będzie na plus, a multiplikatywna będzie na minus.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Fri, 07 Jul 2017 - 00:04
Post #349


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





Wtryski skalibrowane profi


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
racesupport
post Fri, 07 Jul 2017 - 10:47
Post #350


Forum Killer
Dołączył: Mon, 31 August 2009
Skąd: Wisła





CYTAT(mss @ Fri, 07 Jul 2017 - 00:04) *
Wtryski skalibrowane profi


W sensie słabo? To są 440ki


--------------------
Audi 80 B4 Competition Vr5T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 07 Jul 2017 - 14:13
Post #351


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(mss @ Fri, 07 Jul 2017 - 00:04) *
Wtryski skalibrowane profi

Tego jeszcze nie wiemy chyba?
Po strojeniu niby było okej, teraz autor pisał, że są problemy, addytywna na plus i multiplikatywna na minus może oznaczać dziurę jak dzwon w kolektorze ssącym, może też wtryski, ale może wstrzymać się z osądami?


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REMAX
post Sun, 09 Jul 2017 - 12:49
Post #352


User
Dołączył: Mon, 13 November 2006
Skąd: 3CITY





A ja ma pytanie o wymiennik ciepła ,posiadasz go u siebie? Bo nie wiem czy przez niego nie grzeje mi się tak woda jak olej mam 125 np to woda też do 120 dochodzi .i zastanawiam się czy go nie wywalić.


--------------------
Renault Megane 3RS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Linarr
post Sun, 09 Jul 2017 - 13:07
Post #353


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 January 2015
Skąd: Żyrardów





no oczywiście że tak
Go to the top of the page
 
+Quote Post
racesupport
post Sun, 09 Jul 2017 - 14:06
Post #354


Forum Killer
Dołączył: Mon, 31 August 2009
Skąd: Wisła





Mam wymiennik ciepła większy, z diesla, ale chyba wywale bo prawdopodobnie przez niego mam wyciek, będę działał z tym niedługo. U mnie okej Millers CFS 10W60 NT+ zazwyczaj 105-110stopni przy upalaniu.

Martwi mnie natomiast IAT. Muszę w końcu zrobić testy z zamkniętymi wlotami na masce to raz, dwa to owinąć czymś dolot, te taśmy alu się nadają do izolacji?

IAT u mnie waha się + 10 do +20st względem temp otoczenia w zależności czy jadę szybciej czy wolniej rzecz jasna. Powinno mnie to martwić? Ostatnio jak było ok 27st, gorąco bardzo to IAT miałem 39-45 przy prędkości ok 50km/h


--------------------
Audi 80 B4 Competition Vr5T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Mon, 10 Jul 2017 - 07:32
Post #355


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





Iat patrz przy pelnym ogniu. Przy takiej powolnej jednostajnej jezdzie zawsze jest wyższy i nawet 70 stopni to nie problem. Gorzej jak 70 stopni jest przy pełnym ogniu.


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 10 Jul 2017 - 15:12
Post #356


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Przy jednostajnej jeździe IAT 70? Jak masz dobry ICek to powinieneś na IAT widzieć w zasadzie to samo, co na czujniku temperatury zewnętrznej.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 10 Jul 2017 - 22:01
Post #357


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





10-20 stopni więcej względem otoczenia jest w porządku.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 10 Jul 2017 - 23:33
Post #358


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Mis @ Mon, 10 Jul 2017 - 22:01) *
10-20 stopni więcej względem otoczenia jest w porządku.

Przy bucie tak, ale przy jeździe ze stałą prędkością? Ja jak mam podłączone OBD i jadę 100km/h to mam na OBD to samo, co na czujniku temp. zewnętrznej wink.gif.
A po 15sek buta (czyli 100-200) mam 8 stopni ponad otoczenie (czujnik w kolektorze ssącym).


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Tue, 11 Jul 2017 - 22:02
Post #359


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





CYTAT(Mis @ Fri, 07 Jul 2017 - 14:13) *
Tego jeszcze nie wiemy chyba?
Po strojeniu niby było okej, teraz autor pisał, że są problemy, addytywna na plus i multiplikatywna na minus może oznaczać dziurę jak dzwon w kolektorze ssącym, może też wtryski, ale może wstrzymać się z osądami?

I tak i nie wink.gif

CYTAT(jackkpl @ Mon, 10 Jul 2017 - 23:33) *
Przy bucie tak, ale przy jeździe ze stałą prędkością? Ja jak mam podłączone OBD i jadę 100km/h to mam na OBD to samo, co na czujniku temp. zewnętrznej wink.gif.
A po 15sek buta (czyli 100-200) mam 8 stopni ponad otoczenie (czujnik w kolektorze ssącym).

W 1.8T tak jest. Kolektor grzeje się przy spokojnej jeździe, a w momencie gdy dasz WOT to przy dobrym fmicu temp spada bo jest większy "przeciąg" w kolektorze.


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czerniel2
post Wed, 12 Jul 2017 - 08:50
Post #360


User
Dołączył: Sat, 19 September 2015
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(mss @ Tue, 11 Jul 2017 - 22:02) *
W 1.8T tak jest. Kolektor grzeje się przy spokojnej jeździe, a w momencie gdy dasz WOT to przy dobrym fmicu temp spada bo jest większy "przeciąg" w kolektorze.



dokładnie, dlatego warto dać podkładkę izolującą pod kolektor ssący
Go to the top of the page
 
+Quote Post

20 Stron V  « < 16 17 18 19 20 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 21:39