![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#341
|
|
User Dołączył: Thu, 08 August 2013 ![]() |
Jedne z podstawowych 003/020, 001/031, 115/118, na 3 lub najlepiej 4 biegu jeżeli obecny stan auta Ci to umożliwi...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#342
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Dzięki, może jutro uda mi się coś odpalić fure to zrobię logi, a w międzyczasie wstawiam film z Krakowa już taki konkret
![]() https://youtu.be/N1NXUkYMlNU -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#343
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Fajny film!
|
|
|
![]()
Post
#344
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
no
a jak odczucia z toru? da się tam pośmigać szybciej niż na 2? |
|
|
![]()
Post
#345
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
no a jak odczucia z toru? da się tam pośmigać szybciej niż na 2? 3ke średnio, w jednym miejscu tylko, to też zależy od przełożenia niemniej jednak 100km/h w szybkiej konfiguracji toru ciężko przekroczyć ale bawiłem się całkiem fajnie... W każdym razie wracając do problemów z autem, zrobiłem logi dynamiczne dzisiaj, któreś robiłem pod górke i 2 pozostałe w dół, nie pamiętam dokładnie które nie wiem czy to będzie jakaś różnica w logach widoczna w tym przypadku, co na nich widać niepokojącego ? jeśli chodzi o moje diagnozy to... rano w ogóle nie odpalił, świece zalane paliwskiem, błędy pokazał multiple missfire na 1, 2 i 3cim cyl. Podczas pracy na biegu jałowym śmierdzi z wydechu niedopalonym paliwem, po odpuszczeniu gazu strzela w wydech, czasem się wiezie z niego po kilkanaście strzałów, czasem jeden dwa, czasem nic, różnie bywa. Wyciągnąłem bagnet to bucha oparami paliwa. Wtrysk któryś poszedł ? Dynamiczny: Grupy 001, 031: http://vaglog.com/log-001_031_8uhaw.html (1.8t BAM K04064) Grupy 003, 020: http://vaglog.com/log-003_020_LW09rZ9.html (1.8t BAM K04064) Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-115_118_5E5uCpc.html (1.8t BAM K04064) -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#346
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wrzuć statycznie kanał 001 i 032 (po kilku kilometrach spokojnej jazdy).
Według mnie masz dziurę w dolocie poważną, obecnie mocy też nie ma takiej jak na wykresie obstawiam. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#347
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 19 September 2015 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
No ilość powietrza dostarczanego do wymaganego mocno się różni.
Obstawiam że w 032 będzie mocno na minusie. Rób test szczelności kompresorem ;-) |
|
|
![]()
Post
#348
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Na 032 obstawiam, że addytywna będzie na plus, a multiplikatywna będzie na minus.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#349
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Wtryski skalibrowane profi
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#350
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#351
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wtryski skalibrowane profi Tego jeszcze nie wiemy chyba? Po strojeniu niby było okej, teraz autor pisał, że są problemy, addytywna na plus i multiplikatywna na minus może oznaczać dziurę jak dzwon w kolektorze ssącym, może też wtryski, ale może wstrzymać się z osądami? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#352
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 13 November 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
A ja ma pytanie o wymiennik ciepła ,posiadasz go u siebie? Bo nie wiem czy przez niego nie grzeje mi się tak woda jak olej mam 125 np to woda też do 120 dochodzi .i zastanawiam się czy go nie wywalić.
-------------------- Renault Megane 3RS
|
|
|
![]()
Post
#353
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
no oczywiście że tak
|
|
|
![]()
Post
#354
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Mam wymiennik ciepła większy, z diesla, ale chyba wywale bo prawdopodobnie przez niego mam wyciek, będę działał z tym niedługo. U mnie okej Millers CFS 10W60 NT+ zazwyczaj 105-110stopni przy upalaniu.
Martwi mnie natomiast IAT. Muszę w końcu zrobić testy z zamkniętymi wlotami na masce to raz, dwa to owinąć czymś dolot, te taśmy alu się nadają do izolacji? IAT u mnie waha się + 10 do +20st względem temp otoczenia w zależności czy jadę szybciej czy wolniej rzecz jasna. Powinno mnie to martwić? Ostatnio jak było ok 27st, gorąco bardzo to IAT miałem 39-45 przy prędkości ok 50km/h -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#355
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Iat patrz przy pelnym ogniu. Przy takiej powolnej jednostajnej jezdzie zawsze jest wyższy i nawet 70 stopni to nie problem. Gorzej jak 70 stopni jest przy pełnym ogniu.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#356
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Przy jednostajnej jeździe IAT 70? Jak masz dobry ICek to powinieneś na IAT widzieć w zasadzie to samo, co na czujniku temperatury zewnętrznej.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#357
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
10-20 stopni więcej względem otoczenia jest w porządku.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#358
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
10-20 stopni więcej względem otoczenia jest w porządku. Przy bucie tak, ale przy jeździe ze stałą prędkością? Ja jak mam podłączone OBD i jadę 100km/h to mam na OBD to samo, co na czujniku temp. zewnętrznej ![]() A po 15sek buta (czyli 100-200) mam 8 stopni ponad otoczenie (czujnik w kolektorze ssącym). -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#359
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Tego jeszcze nie wiemy chyba? Po strojeniu niby było okej, teraz autor pisał, że są problemy, addytywna na plus i multiplikatywna na minus może oznaczać dziurę jak dzwon w kolektorze ssącym, może też wtryski, ale może wstrzymać się z osądami? I tak i nie ![]() Przy bucie tak, ale przy jeździe ze stałą prędkością? Ja jak mam podłączone OBD i jadę 100km/h to mam na OBD to samo, co na czujniku temp. zewnętrznej ![]() A po 15sek buta (czyli 100-200) mam 8 stopni ponad otoczenie (czujnik w kolektorze ssącym). W 1.8T tak jest. Kolektor grzeje się przy spokojnej jeździe, a w momencie gdy dasz WOT to przy dobrym fmicu temp spada bo jest większy "przeciąg" w kolektorze. -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#360
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 19 September 2015 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 21:39 |