![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
prace idą mozolnie, niestety nie mamy się co spieszyć bo turbo do mnie nie dotarło
![]() ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Silnik na swoim miejscu, dolot dopasowany finalnie, przerobiona ori rura do IC, przespawany krociec DV, pociagniete podciśnienia silikonem, jeszcze łącznik TIPa z puchą muszę dorwać większej średnicy bo to naciagnięte jak plandeka na żuku
![]() ![]() ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#223
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
szkoda, że jakości spawów tam brakuje
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#224
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
szkoda, że jakości spawów tam brakuje ![]() ![]() tak to jest jak się samemu rzeźbi budżetowo ![]() właśnie mógłbyś mnie troszkę pokierować co za ustrojstwa mi nie potrzebne mogę usunąć spod maski i jak tego dokonać ? nie bardzo wiem co mogę a czego nie a wiadomo im mniej tego tam tym lepiej. N249 to ten okrągły który leży na deklu tak ? N75 wiadomo zostaje EVAP jak chcę usunąć to trzeba go wywalić też programowo ? DV Forge z tego co wiem są lepsze od ori więc raczej zostanie ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#225
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
N249 plus pucha podciśnień to 5min roboty i programowo wyłączyć. A co do rury dolotu, wystarczy na czarno pomalowac
![]() |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 18 August 2008 ![]() |
ta DVka nie powinna być odwrotnie ?
|
|
|
![]()
Post
#227
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
A ten forge to na zasadzie tłoczków zrobiony? Bo w takim wypadku może sie coś zawsze zaciąć, rozszczelnić a przy Ori DV jest membrana i zasada działąnia jest tak prosta że albo działa albo nie dizała - w tedy wymiana i po problemie. One dość sporo chyba znoszą
|
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#228
|
![]() |
No wlasnie ta dvka powinna byc odwrotnie..
![]() |
|
|
![]()
Post
#229
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Hmmm, teraz mnie ogłupiliście z deka
![]() Foto wyszperane w sieci, tutaj dv idzie dołem do TIPa jak dobrze widzę... ![]() ![]() Tutaj też znalezione w necie... ![]() Po dalszych przemyśleniach... Dochodzę do wniosku że on zadziała w obie strony haha, jak go obróce to też powinien się otworzyć. -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#230
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Działać biedzie ale przy ori DV jest ryzyko że bedzie ciśnienie uchylać membrane. Niby z drugiej strony też ciśnienie z kolektora ale ja bym zakładał tak jak fabryka.
Nie wiem jak tam forge ale widziałem w innych ze ten tłoczek potrafi się zaciąć a gumka uszczelniająca rozszczelnić. Ja mysle że w tym rozwiązaniu jednak membrana lepiej by sie sprawdzała. |
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Ta rurke od turbo do ic to pomaluj bo cały zestaw masz dosyc schludnie zrobiony a tutaj ten jeden spaw dosyc Ci szpeci.
A jak poszlo z dokończeniem wydechu? Podstawka tez juz niebawem poleca do Ciebie. |
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Oryginalny DV jest membranowy, montuje się właśnie tak, że ciśnienie wchodzi od boku, a upustu w TIPa jest od dołu (naprzeciwko małego krócca sterującego). W przypadku tłoczkowych BOV i DV ciśnienie wchodzi od dołu (naprzeciwko małego krócca sterującego), a upust w TIPa jest od boku.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Oryginalny DV jest membranowy, montuje się właśnie tak, że ciśnienie wchodzi od boku, a upustu w TIPa jest od dołu (naprzeciwko małego krócca sterującego). W przypadku tłoczkowych BOV i DV ciśnienie wchodzi od dołu (naprzeciwko małego krócca sterującego), a upust w TIPa jest od boku. Super, dzięki za objaśnienia, tak też zrobię ![]() Paweł, rura z ic i dolot poszły w czarny proszek także będzie git ![]() Wydech jutro zrobimy ale jest wszystko w porządku także robotę uważam za udaną ![]() Tak to wygląda ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#234
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Góra na cacy, jutro przód i palimy fure
![]() ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
wyrzuć to 249 - ile można
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#236
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Hehehe, odpalone, bez 249 żeby nie było! Załapał od strzału
![]() ![]() ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#237
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
generalnie duzo zamieszania, zeby z orurowaniem dolotu wyjść z powrotem do góry? Oby motor był dobrze złożony...kto bedzie stroił?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
generalnie duzo zamieszania, zeby z orurowaniem dolotu wyjść z powrotem do góry? Oby motor był dobrze złożony...kto bedzie stroił? Tak patrząc całościowo to niedużo, dolot do puszki robił Paweł, ja robiłem do IC i z tym prosta sprawa, da się wykorzystać jak widać ori rurę tylko trzeba ja trochę pospawac, uciąć itp ![]() Pierwszy trip 20km wygląda że jest ok ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#239
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
egt chyba coś innego pokazuje
![]() |
|
|
![]()
Post
#240
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
egt chyba coś innego pokazuje ![]() Z całą pewnością hehe, po rozgrzaniu 42st, muszę napisać do staffu o co caman ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 17 September 2025 - 13:03 |