![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Nie bedzie to pchac calego kurzu w filtr ? Tak nisko to tunele dla chlodzenia hamulców są. co Ci się tam z przodu z dołu kurzy ? ![]() ![]() ![]() ![]() dzięki za cynk z tymi stabami ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Ja w racingu to mały kazio jestem
![]() -------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa ![]() |
-------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
W innych autach w 8l nie istnieje takie cos w zderzaku/dokladce
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 December 2011 ![]() |
To rozwiązanie w dolocie zmniejszało temperature zasysanego powietrza o 10 stopni, dobrym patentem jest użycie moskitiery albo innej drobnej siateczki do takich wlotów dzięki czemu liście nie wpadają do środka:p
-------------------- E90 M54B30, E36 m42b18 + TD04
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 May 2005 Skąd: mam? Nie powiem ![]() |
Może ktoś mi wytłumaczy jaki jest sens montowania kibel rury w aucie z turbo? Z podstaw fizyki wiadomo, że turbo i tak "ogrzeje" powietrze za stożkiem/filtrem, a finalnie zostanie ono schłodzone przez IC i to wydajność IC wpływa na temperaturę przed przepustnicą.
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
im zimniejsze powietrze zassie tym zimniejsze bedzie na wyjściu
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Od siebie dodam że kupujemy otwór bass reflex do audio za 8-10 zł, na to siatka tuningowa alu i rura spiro do filtra i nie ssie wtedy liści
|
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Może ktoś mi wytłumaczy jaki jest sens montowania kibel rury w aucie z turbo? Z podstaw fizyki wiadomo, że turbo i tak "ogrzeje" powietrze za stożkiem/filtrem, a finalnie zostanie ono schłodzone przez IC i to wydajność IC wpływa na temperaturę przed przepustnicą. w ogromnym uproszczeniu - jesli turbo grzeje np o 60 st C, a IC schładza o 50 St jak zassiesz powietrze o temp 40 to masz 40+60-50=50 stC w dolocie jak zassiesz 20 to masz 20+60-50= 30 st C w dolocie -------------------- |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Z drugiej jednak strony najpierw wypadałoby odgrodzić "mordercę przepływek" od komory, a później postawić kropkę nad "i" i zrobić to co wyżej.
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
zrobię ale gazrure pociągnąć to chwila roboty a oddzielić to trochę jednak jest żeby to było z głową, po tym codrive bo jutro znowu od 9 rano upalanie... auto lekko nie ma...
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Dzisiaj już jakieś pierwsze bolączki wyskoczyły
![]() ![]() Podrzuci ktoś pomysł jak skręcić turbo i wydech ? -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Byl taki temat tutaj. I polecano oryginalne vw sruby. Jeśli nie za krótkie.
Zamienniki inaczej pracuja podczas rozgrzewania i luzują się. Czy jakoś tak ![]() Znalazłbym temat ale od dłuższego czasu wyszukiwarka mi nie działa.. Może ktoś podrzuci |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Co do haldex to wyglada ze boli go nastawnik. Nic sie nie popsulo przy wkladaniu insertu ?
Sprawdz jeszcze bledy abs/asr/esp. Bez tego systemu haldex Ci nie zasprzegli. -------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Oki sprawdzę. Przy władaniu insertu raczej nic, a da się coś zepsuć?
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
no jak sie cos wsypie/naruszy to nastawnik nie bedzie pracował tylko ze to hipoteza, jak nie rozbierzesz to sie nie dowiesz co mu jest. Sprawdz abs
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Napęd napędem a jeszcze mam pytanie do znawców tematu, z czego można zaadoptować do 1.8t koło zamachowe ? Mam nowe sprzęgło LUK'a ale śmierdzi i tak przy upalaniu, nie wiem co jest grane więc myślę nad zrobieniem ceramiki 4 łopatki, tylko czy ma to sens zakładać na dwumase ori ? czy lepiej się odrazu tego pozbyć i dać coś lżejszego ? wiem, że jest kit valeo, a coś poza tym da się dopasować ?
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Customowe kolo, kilka osob z forum robi takie rzeczy. Ja np mam od barota 240 na 2 tarczach kevlar.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Możesz podesłać model i firmę shiftera?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 17 September 2025 - 20:02 |