HONDA CIVIC EG K24/K20, DRAG FWD N/A |
HONDA CIVIC EG K24/K20, DRAG FWD N/A |
Wed, 31 Aug 2016 - 08:35
Post
#21
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Hmm... Mega fajny wynik jak na stosunkowo niewielkie mody. Jak by to mądrze zgrać i posadzić w jeszcze lżejszej budzie, to spokojnie średnie jedenastki w Polsce do zrobienia. Tak już wiele lat czekam na następcę Krysia w Dragu NA, ale do jego wyników nawet nikt się nie zbliżył. Xawery... Ps. Honda ma moc i jedzie genialnie. Pierwsze 201 metrów miażdży. Ale to wcale nie dziwne biorąc pod uwagę, który tuner opiekuje się tym sprzętem. Ps.2 Ma kosmicznie krótką skrzynię - to daje najwięcej.... -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 31 Aug 2016 - 08:35
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 31 Aug 2016 - 08:49
Post
#22
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
gdzie np. na tych samych zawodach był CIVIC k24 340KM i o ponad 100kg lżejszy ktory kończył przy 190km/h tyle, że Spionasowi padła pompa i nie jechał porządnie wystrojonym setupem - pisane na kolanie podczas zawodów, bo afr się rozjechał po wymianie na inną. Zobaczymy co pokaże w pełnej krasie, bo moim zdaniem tam jest potencjał na dychę. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wed, 31 Aug 2016 - 10:16
Post
#23
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Rafał jechał co najmniej tak szybko zwykle.
10? Ja mam szacunek do 10 FWD NA... Tym bardziej , że idziemy łeb w łeb za każdym razem.... -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
Wed, 31 Aug 2016 - 10:45
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 22 March 2008 Skąd: Mazowieckie |
A same wałki z k20 typer można założyć do głowicy k24 ? Jakie są inne korzyści montując całą głowicę z k20? Dopręża, są większe kanały ?
|
|
|
Wed, 31 Aug 2016 - 10:54
Post
#25
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Piekielnie szybkie te franki! Gratulacje.
Taki franek w EP3 cywilu na dd byłby fajny też, jedzie z każdych obrotów, nie rujnuje portfela utrzymaniem i spalaniem. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wed, 31 Aug 2016 - 11:42
Post
#26
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Rafał jechał co najmniej tak szybko zwykle. 10? Ja mam szacunek do 10 FWD NA... Tym bardziej , że idziemy łeb w łeb za każdym razem.... zobacz jakie wyniki robią 350konne Kserie w Stanach - buda na takim samym 'poziomie odelżenia' jak u Spionasa. A niektóre nawet normalnie z deską i boczkami... -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wed, 31 Aug 2016 - 11:46
Post
#27
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
W Stanach
To na tej zasadzie ja w Stanach również 10 -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
Wed, 31 Aug 2016 - 12:04
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 17 July 2012 |
Piekielnie szybkie te franki! Gratulacje. Taki franek w EP3 cywilu na dd byłby fajny też, jedzie z każdych obrotów, nie rujnuje portfela utrzymaniem i spalaniem. Widzialem tez taki zestaw na ITB chociaz to troche inna baja. Strasznie to pedzi i do tego jak Fawor wspomnial skrzynia robi mega robote. W sumie to jest najlepsiejsze co mozna zlozyc, dol K24 i glowica z K20Z4. Reszta to tylko kwestia wyobrazni no i...$$$. -------------------- --
B18c = 210hp/195nm K20z4 = 255hp/235nm STi = 350hp/500nm |
|
|
Wed, 31 Aug 2016 - 12:15
Post
#29
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Widzialem tez taki zestaw na ITB chociaz to troche inna baja. Strasznie to pedzi i do tego jak Fawor wspomnial skrzynia robi mega robote. W sumie to jest najlepsiejsze co mozna zlozyc, dol K24 i glowica z K20Z4. Reszta to tylko kwestia wyobrazni no i...$$$. Opisywany tu Rafał Śpionek ma taki zestaw . Ps. Ja wspomniałem o skrzyni... -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
Wed, 31 Aug 2016 - 12:44
Post
#30
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
W Stanach To na tej zasadzie ja w Stanach również 10 no ale co w Stanach? Przeciez nawierzchnia z Finsterwalde nie odbiega znacząco albo i wcale od tej amerykańskiej. A jakoś 10 nie zrobiłeś...takie setupy jak tu opisywany jeżdżą w Stanach dokładnie tak samo - okolice średnich 11. Seryjne K-swapy srednie 12. Wszystko się zgadza. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wed, 31 Aug 2016 - 12:51
Post
#31
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Głupoty opowiadasz.....
Rafał zrobił ? Nie nie zrobił, a jeździ identycznie ze mną . Więc o czym Ty mówisz chłopie.? Nawieżchnia w Stanach na drag stripach lub w Drachten tudzież Santa Pod różni się znacznie. Chłopaki nie mogli zejść poniżej 1.7s 60 ft gdzie w USA 60 ft robią nawet 1.45s....1.5s Drachten i Santa Pod to daje 0.5s - 0.6s na mecie. Ps. Rafał w PL na 340 koniach 12.25s. Ja 12.14s. http://www.dragracelist.pl/gp2016profi/gp2016fwd-na/ -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
Wed, 31 Aug 2016 - 13:39
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 17 July 2012 |
Opisywany tu Rafał Śpionek ma taki zestaw . Ps. Ja wspomniałem o skrzyni... K24-ITB o ktorym mowilem jezdzi w DD w EP3, nie zobaczy raczej 1/4 na ktorej tak by the way sie nie znam. Nie kojarze wiec wymienionego przez Ciebie czlowieka. Fakt - Ty wspomniales o skrzyni, nie Fawor. -------------------- --
B18c = 210hp/195nm K20z4 = 255hp/235nm STi = 350hp/500nm |
|
|
Wed, 31 Aug 2016 - 17:44
Post
#33
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Głupoty opowiadasz..... Rafał zrobił ? Nie nie zrobił, a jeździ identycznie ze mną . Więc o czym Ty mówisz chłopie.? Nawieżchnia w Stanach na drag stripach lub w Drachten tudzież Santa Pod różni się znacznie. Chłopaki nie mogli zejść poniżej 1.7s 60 ft gdzie w USA 60 ft robią nawet 1.45s....1.5s Drachten i Santa Pod to daje 0.5s - 0.6s na mecie. Ps. Rafał w PL na 340 koniach 12.25s. Ja 12.14s. http://www.dragracelist.pl/gp2016profi/gp2016fwd-na/ a ilu tych chłopaków było? Bo Sawczen 1,61... A Spionas w Finster nie miał 340KM. Ale ok Specu, gadam głupoty -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wed, 31 Aug 2016 - 19:10
Post
#34
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Mowimy o wolnossakach. Czyli o hondzie o której temat i Śpionku właśnie, który to miał conajmniej 340 koni bo mając takąką moc jeździ równo ze mną. Teraz pojechał szybciej. ( ja jeden przejazd czysty i awaria Śpionas pierwszy przejazd 11.9X) Więc znów podobnie do mnie czyli 340 koni. Ciebie nie było ha byłem Ty wiesz lepiej.
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
Wed, 31 Aug 2016 - 19:32
Post
#35
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
Xawery... Ps. Honda ma moc i jedzie genialnie. Pierwsze 201 metrów miażdży. Ale to wcale nie dziwne biorąc pod uwagę, który tuner opiekuje się tym sprzętem. Ps.2 Ma kosmicznie krótką skrzynię - to daje najwięcej.... Odwieczne pojedynki z Xawerym specjalnie pominąłem, bo wydawało mi się, że to oczywiste dla wszystkich. Od niemal 10 lat poza Xawerym nikt nie poszedł w Polsce do przodu w tej klasie - najlepsze co to niskie 12 czy wysokie 11. Fajnie, że to się w końcu zmienia -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
Wed, 31 Aug 2016 - 21:56
Post
#36
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Średnie 11 bo pojechaliśmy za granicę
Ps. Przypominaj bo młodzież dorasta. Aczkolwiek czy to długo trwało raczej nie. Dłużej już chyba moja walka z Andrzejem :-) -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
Wed, 31 Aug 2016 - 23:41
Post
#37
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski |
Ale o co wy walczycie . Nie samą mocą się jeździ . Sprzęt musi być być dobrze przygotowany od A do Z żeby jeździł czasy takie jak przystało na jego moc . Radka Honde przygotowujemy tak jak byśmy przygotowywali auto dla siebie i z jakimś tam doświadczeniem życiowym co widać daje jakieś efekty . Od dawna wiadomo przecież że FWD jest trudne i jestem pewien że ta honda z mocą ok 350KM i z kilkoma kg mniej jest w stanie zbliżyć się do Xawerego .
-------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
Thu, 01 Sep 2016 - 07:59
Post
#38
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
No dziekuję, chociaż ktoś to rozumie...to, że Spionas tyle jeszcze nie pojechał to nie znaczy, że nie ma na to potencjału. Motor już ma.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Thu, 01 Sep 2016 - 08:16
Post
#39
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Ale o co wy walczycie . Nie samą mocą się jeździ . Sprzęt musi być być dobrze przygotowany od A do Z żeby jeździł czasy takie jak przystało na jego moc . Radka Honde przygotowujemy tak jak byśmy przygotowywali auto dla siebie i z jakimś tam doświadczeniem życiowym co widać daje jakieś efekty . Od dawna wiadomo przecież że FWD jest trudne i jestem pewien że ta honda z mocą ok 350KM i z kilkoma kg mniej jest w stanie zbliżyć się do Xawerego . O nic nie walczę tłumaczę to co Ty, że nie sama mocą się jeździ że do 10 daleka droga np. Rafałowi Śpionkowi który jeździ równo ze mną Do Xawerego łatwiej niż do Krysia. Ps. fawor. Każdy rozumie o czym pisze Walas. Ty piszesz o czym innym że 10 zrobi zaraz Rafał. a ja twierdzę , że to daleka droga, gdyż Rafał lata równo ze mną :-) -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
Thu, 01 Sep 2016 - 08:23
Post
#40
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
swietnie ze sie cos w tej klasie ruszyło bo konkurencja rodzi rozwój
jeszcze V8 Ola mam nadzieje bedzie szybkie, czyli bedzie V8 vs V6 vs R4 tak kontynuuując OT w temacie taki franek to mega silnik do lekkiego auta na tor !! -------------------- |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 09:01 |