Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> Bilstein B6 vs Koni Sport vs ?, wybór amortyzatorów
dejv667
post Tue, 23 Aug 2016 - 07:32
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





Moje Bilsteiny chyba wyzionęły ducha. Auto jeździ jak taczka bez zawieszenia.

Zastanawiam się co teraz kupić. W opcji mam kolejny zestaw Koni Sport ze sprężynami H&R za 590 euro. W podobnej cenie mogę zakupić Bilstein B6 i założyć je na moje sprężyny Eibach.
Przy czym Eibach nie jest do końca pewny bo dużo wskazuje na to, że Bilstein nie robi już przednich amortyzatorów do mojego auta.

Jak jest z regulacją w Koni Sport?

KW Variant 1 to już 872 euro, ale mi w sumie gwint chyba nie jest potrzebny.
Lowtec H9.1 za 551.
Lowtec H9.2 za 695.
Lowtec H9.3 za 791.

Warte coś te Lowteci? Warto dopłacać?

Jest też jakoś K-Sport za ponad 1100 euro.



Ktoś ma pomysł na alternatywy? W wypadku Koni i tak muszę ciąć seryjengo McPhersona i montować do niego wkłady. Być może jakiś inny producent też ma coś takiego w ofercie.

Auto to Fiat Coupe Turbo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 23 Aug 2016 - 07:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
miselton
post Mon, 29 Aug 2016 - 12:20
Post #2


Rookie
Dołączył: Mon, 29 August 2016





Może coś z Eibacha. Mają dość dobre te zawieszenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karolluczak
post Wed, 14 Sep 2016 - 17:40
Post #3


User
Dołączył: Sun, 17 April 2011





Szedłbym w koni wink.gif Regulacja w sportach ma dosc duzy zakres smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Wed, 14 Sep 2016 - 18:02
Post #4


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





jak ori bilki to moze warto podjechac lub wysla je do zerkopolu , oni regeneruja bilsteiny
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wed, 14 Sep 2016 - 18:13
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





nie wszystkie. bilow z regulacja twardosci nie regeneruja niestety.


--------------------
Opel Speedster turbo b207r , 900kg,
RWD+LSD, 1/4: 13,806s
tor Poznań: 1m48,8s semislick
0-200km/h youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mitusm
post Fri, 16 Sep 2016 - 09:58
Post #6


Super User
Dołączył: Fri, 29 May 2009





Mam w hondzie ufo koni sport. Duży plus u mnie to możliwość regulacji tyłu z bagażnika. Co do regulacji to nawet ustawione na soft są twardsze niż seria. Hard to wiadomo beton. Do przodu potrzebne stare amory i troche zabawy. Na forum kupisz od kogoś padnięte w cenie złomu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Sat, 17 Sep 2016 - 09:42
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





Nie bardzo mogę odstawić auto na kilka tygodni na klocki żeby wysłać amortyzatory do regeneracji. O ile dobrze czytam informacje na stronie Koni to musze ciąć seryjne McPhersony żeby włożyć w nie nowe wkłady.

Robił to ktoś kiedyś?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Mon, 19 Sep 2016 - 09:25
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





W dobrej cenie trafił się komplet Sachs Super Touring. Ktoś miał okazję toto testować? Spotkałem się z opinią, że są dość podobne do B6.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 October 2019 - 06:15