![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#401
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Temperatura czy ciało obce ? -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#402
|
|
User Dołączył: Thu, 13 December 2018 Skąd: Lublin ![]() |
miałem to samo u siebie to chyba bardziej LC albo FS albo coś po spawaniu kolektora jak coś wysyłaj do TX PERFORMACE naprawią bez problemu
|
|
|
![]()
Post
#403
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Nie mam FS a LC łagodne bo po wtryskach przez RaceTCS. Albo EGT które w trasie jadac 250-270 dochodziło do 920-950 albo ciało obce. Tak sobie myśle że jak mi się tulejka od EGT popsuła to kumpel mi ją zalał spawem... Krawędzie wirnika są ostre. Pierwszy telefon był oczywiście do TX Performance i turbo już dziś do nich leci, nie będzie problemu z wymianą
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#404
|
|
User Dołączył: Thu, 13 December 2018 Skąd: Lublin ![]() |
tego LC wcale nie masz takiego lajtowego
![]() |
|
|
![]()
Post
#405
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
![]() Już do mnie wraca ![]() ![]() ![]() Tyle nagaru w turbo ![]() ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#406
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Obstawiam obecnego Millersa.
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#407
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Rozbierałem ostatnio turbo po 950egt na millersie i zero jakiegokolwiek nagaru ;p
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#408
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Gdzieś widziałem u kogoś kiedyś takie małe filtry oleju na zasilaniu turbo, nie wiem czy nie był to produkt Turbosmarta.
Edition Znalazłem https://www.speedingparts.eu/c/turbo-access...e-filter-turbo/ |
|
|
![]()
Post
#409
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 01 October 2014 ![]() |
U mnie po millersie jak robiliśmy silnik wszystko było w super stanie. A turbo to chyba każde po chwili zbiera olej
|
|
|
![]()
Post
#410
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Taki filtr to raczej po to zeby nie zatrzec turba przy np. obróceniu panewki. Napewno nie zatrzymal by nagaru ani nie jest zbyt dobry na dluższa metę
Byłem zrażony przez moment Millersem bo po jednej rozbiórce na NT+ widzialem taki szary nalot na wszystkim. Myślałem że to początki jakiegoś żużlu. Ale handlowiec powiedział że to efekt tych nanocząsteczek używanych przez nich, dlatego wróciłem do tej marki -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#411
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
a nagar nie jest tam dlatego że ktoś zapomniał poczekać aż się schłodzi turbinka? i gasząc silnik gdy turbo ma bardzo wysoką temp. olej stojący tam zamienia się w gówno ze zdjęcia? czy może jest to norma ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#412
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Bolo przyznam że użytkuje to jak by jutra miało nie być, ale na chatę mam 1000 metrów spokojną drogą, w mieście też nie pałuje, także nie ma sytuacji gdzie gaszę furę ze świecącym turbo. Aczkolwiek faktem jest, że specjalnie nigdy nie trzymam auta na wolnych przed zgaszeniem.
*no dobra często w drodze do domu robię te 50-250 żeby coś poczuć na plecach, ale ostatnie 1000m jest lajtowe ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#413
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
Bolo przyznam że użytkuje to jak by jutra miało nie być, ale na chatę mam 1000 metrów spokojną drogą, w mieście też nie pałuje, także nie ma sytuacji gdzie gaszę furę ze świecącym turbo. Aczkolwiek faktem jest, że specjalnie nigdy nie trzymam auta na wolnych przed zgaszeniem. *no dobra często w drodze do domu robię te 50-250 żeby coś poczuć na plecach, ale ostatnie 1000m jest lajtowe ![]() To nie był atak ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#414
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Nie no broń boże nie odebrałem jako atak, celna uwaga
![]() ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#415
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Zmieniłem DP na 3.5" a reszta wydechu 2x 2.5. Muszla zmieniona z 0.82 single scroll na 1.03 TS, dalej T3. Stożek w hydroshieldzie w zderzaku. Na hamowni pokazał 710KM
![]() ![]() Bolus zdalem sobie tez sprawe z tego ze na poprzednich wyscigach gasilem auto praktycznie zaraz po przejezdzie by nie grzac po maska. To pewnie dlatego tyle syfu ugotowalo sie na lozysku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#416
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Masz nagranie jak startujesz z tą suprą?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#417
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#418
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Dolocik z miedziuchy?
![]() |
|
|
![]()
Post
#419
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jeśli zamierzasz porównywać "starego syfa" (bez urazy, tkwię w tym samym) ze świeżymi autami pod względem awaryjności/modów/wyników/osiągów to od razu kup coś świeżego+mocnego w serii+DELIKATNIE zmodyfikuj, bo inaczej zwariujesz.
![]() P.S. Czy na Race1000 opłaca się ruszać z pełnej pizdy ukręcając półosie? Część ludzi startuje powoli, a kręci fajne prędkości na mecie, trochę inna charakterystyka od ćwiartki. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#420
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Dolocik z miedziuchy? ![]() Lutowany w dodatku ![]() Jeśli zamierzasz porównywać "starego syfa" (bez urazy, tkwię w tym samym) ze świeżymi autami pod względem awaryjności/modów/wyników/osiągów to od razu kup coś świeżego+mocnego w serii+DELIKATNIE zmodyfikuj, bo inaczej zwariujesz. ![]() P.S. Czy na Race1000 opłaca się ruszać z pełnej pizdy ukręcając półosie? Część ludzi startuje powoli, a kręci fajne prędkości na mecie, trochę inna charakterystyka od ćwiartki. Ja sobię z tego doskonale zdaję sprawę że to jest stary łup. Ale nie za bardzo mam co z nim zrobić. To nawet nie jest z założenia auto sportowe jak Supra, tylko obecnie taka ciekawostka. Musiałem wymienic dosłownie wszystko żeby miało sens. Niektóre rzeczy po dwa/trzy razy. Efekt jest naprawdę satysfakcjonujący, spełnia wszystkie moje kryteria którymi się kierowałem, ale nikt nie położy za nie jakąś rozsądną gotówkę, a mam to gdzieś żeby oddawać je za równowartość 10 letniego BMW w gnoju. Na jakieś V10/V12 przyjdzie czas, ale raczej obok a nie zamiast ![]() Co do startu, chyba przez charakterystykę tego silnika miałem lepsze rezultaty ruszając w ten sposób. Ale jeszcze to sprawdzę -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 14:53 |