Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Lexus SC300 Neverending Story
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
BeeMiX
MODEL: 1997 Lexus SC300

Modyfikacje


Silnik: w trakcie
Seria 2JZ-GE -> 1JZGTE -> 1JZGTE na singlu -> teraz powrót do 2JZ VVTi z singlem

Modyfikacje głowicy:
2JZ-GE z VVTi
-porting by GrzesiekK.
-nowe uszczelniacze Supertech
-uszczelka GTE OEM
-wałki BC 264
-sprężynki BC
-pasek Gates Racing
-napinacz FTWL Motorsport
-złożone u Dziaka (obróbka na 3 katy, docieranie)
-dekle zrobione na GTE malowane na kameleon przez Zakład Lakierniczy Ukleja
-kółko VVTi złoty chrom natryskowy

Modyfikacje bloku:
-Tłoki CP 8.5:1
-korby Eagle
-panewki KingRacing
-nowa pompa oleju OEM po własnym portingu ala Titan
-pompa wody GTE obudowa od GE VVTi
-śruba podstawki filtra oleju od VVTi
-czujniki stuku Bosch
-ATI Super Dampener

Układ dolotowy:
-ori Garrett GT35r .82 T3 z wirnikiem ssacym TX-Performance Turbo GTX35 2gen spec
-kolektor dolotowy China + trąbki i wzmocnienie od FAT
-przepustnica DBW Audi V8 82mm
-FMIC z FMIC.pl
-BOV replika TiALa
-teflonowa uszczelka pod kolektor SilverProject


Układ wydechowy:
-kolektor wydechowy by FAT
-powłoka Hipeco + bandaż
-wydech 3" -> 2x2.5 i dwa tłumiki od Mario Tuning Garage
-końcówki wydechu OEM


Układ paliwowy:
-Siemens 850cc
-Pompa Aeromotive 340lph
-Pompa Bosch 044
-2x metalowy filtr MagnaFuel
-regulator ciś ori Aeromotive
-czujnik flex fuel
-linie teflon

Elektronika:
- EMU Black + BT
- czujnik ciś paliwa
- czujnik ciś oleju
- czujnik temp oleju
- wiązka Marcin Bieda Garage

Układ chłodzenia:
-wiatraki z IS300
-chłodnica oleju
-chłodniczka wspomy

Układ napędowy:
-CD009, przekładka i wybierak by FAT
-sprzęgło dwutarczowe Ferrari F430 przerobione z custom zamachem
-LSD z Supry Mk4
-jednoczęściowy wał
-przełożenie 3.266 z LS430 przed liftem
-pompa sprzęgła 200SX

Zawieszenie:

-KW V3
-wachacze z Supry Mk4 + wszystkie śruby wypiaskowane i ocynkowane
-stabilizatory Supra Mk4
-magiel po regeneracji, nowe drążki + końcówki
-poli od Strongflex w staby, magiel i dyfer

Hamulce:
-Tarcze ISf 360mm/345mm
-Zaciski 8 tłok Audi RS/Phaeton
-Adaptery by FAT

BODY KIT: done

-cudowny nowy lakier z linii PPG + kwarc CAR SPA Warszawa
-stock body 97+
-lampy stock z nowymi soczewkami bixenon + xenon w długich
-nowe uszczelki listewki duperele OEM

WNĘTRZE

-kiera Lex IS obszyta

KOŁA:

-Rays kute 18" z 350Z odmalowane w renowacjafelg.pl

Plany:
- koła 19"
- muszla twin scroll
- uszyć nowe wnętrze plus jakies fajne półkubły

PODZIĘKOWANIA: Największe na pewno rodzicom, choć na szczęście nie mają pojęcia ile wydałem so far biggrin.gif Ekipie FAT za kawał dobrej roboty, bo wszystko robią pięknie i tak jak bym sobie życzył, tylko czas sad.gif Marcinowi z Bieda Garage za nocne strojenia i telefony smile.gif Przyjacielowi Julianowi za mega ogarnięcie blacharki u swojego podwykonawcy i detailingu. Jeszcze by się znalazło sporo osób które pomogły z mniejszymi i większymi rzeczami na przestrzeni lat. Zresztą dzięki furą a trochę dzięki temu forum i zajawce poznałem masę ludzi i naprawdę świetne znajomości na calym świecie

HISTORIA WŁAŚCIWA I TAJMLAJN

Zacznę może od tego dlaczego takie a nie inne auto nabyłem. Jest z tym związana zabawna historia, bowiem mój ojciec w latach 90 sprowadził do PL SC300 na handel. Jako przedszkolak pamiętam że wsiadałem, udawałem że kieruje. Ogólnie można sobię wyobrazić jakie wrażenie takie auto robiło w 96 roku w prowincjonalnej Polsce biggrin.gif Przyszedł niestety ten czas że musieliśmy się z nim rozstać, ja w płacz, oznajmiłem rodzicom że jak będę duży to sobie takie auto kupie. Temat przez jakiś czas był martwy albowiem trzeba było skończyć przedszkole, potem podstawówkę i gimnazjum. W liceum już zacząłem namiętnie przeglądać forum, jarając się Supra FilipN\\\'a, tocząc długie dyskusje z 240Z który jest tutaj modem. No i przy któreś rozmowie doszliśmy do wniosku że SC jest taką trochę niedocenioną perełką którą można dorwać w dobrych pieniądzach. W wieku 17 lat miałem możliwość wyjechać pierwszy raz do USA, coś zarobić przez wakacje, coś miałem odłożone, coś pomogli rodzice. No i 30 Listopada 2007 roku ustrzeliłem na aukcji IAAI Bid lekko stukniętego Lexa. Miał 79k mil, całe życie spędził na Florydzie u jednego właściciela.


Już w Polsce poskładany

Przejeździłem nim czasy liceum. Po maturze wyleciałem do NYC a auto stało u rodziców. Przy dwóch wizytach w PL była jakaś kumulacja, raz gość wjechał mi w lewy tylny róg, drugim razem w drzwi pasażera kurier nie wyrobił na śniegu z górki. W międzyczasie chciałem sprzedać auto, raz nawet za śmieszne wg mnie pieniądze, ale kupujący tak mnie wnerwił że postanowiłem że zostaje już ze mną tak długo jak to możliwe. Anyway. Były jakieś środki, więc jako wymówkę do kupna Soarera z 1JZ użyłem potrzebe nowych drzwi laugh.gif Znajomy udostępnił warsztat z podnośnikiem, więc rozpocząłem swap.


Wszystko praktycznie bolt-on, ale musiałem przedłużyć wiązkę o metr i było to troche pracy dla świeżaka. Nie powiem, niezła satysfakcja kiedy zrobi się coś takiego samemu od A-Z. Śmigało to całkiem fajnie, niezły upgrade po dychawicznym 2JZGE które najczęściej wogóle nie trzyma mocy. O dziwo całkiem fajnie zgrywało się z automatem, spool też mimo 2.5 litra. Zostawiłem auto na pełen repaint i poleciałem do USA.
No ale że apetyt rośnie w miarę jedzenia, podjąłem kolejną tym razem chyba najgorszą decyzje w tym projekcie. Single turbo. Dlaczego, do tego wróce. Jako że mieszkałem w USA to kupiłem w dobrej kasie pake gratów, Garretta, Tiala, Aeromotive\\\'y no i robimy! Jako że mechanicznie daje rade, ale spawanie to czarna magia, znalazłem do tego odpowiednią osobę a mianowicie Funa z FAT\\\'u. Piotrek wyczarował naprawdę piękny kolektor wydechowy, wydech, zawiesił fmic\\\'a (wtedy Forge\\\'a) i zrobił masę rzeczy. DET\\\'a podpiałem sam i udałem się na strojenie do Poznania.

Maszyna losująca podczas strojenia wyrzuciła takie cyferki. Jak to się stało, nie pytajcie. Ale z doświadczenia wiem żeby nie stroić więcej z osobą która kontynuuje mimo że coś ewidentnie jest źle. Niestety też w tym samym miejscu zrobiłem na swój koszt rebuild (po którym swoja drogą znikneły stare części laugh.gif ). Anyway, ze złych decyzji trzeba wyciągać wnioski i faceci nie płaczą. Odgruzowaliśmy z FAT kwiatki typu mocowania zrobione z łączników dekarskich itp. Wpadły ARPy na korby, nowa pompa oleju, nowe cewki. Zrobiliśmy hamulce.
Tak to wyglądało



No i nie ukrywam byłem strasznie zafixowany że automat ma zostać. Zapierałem się, a tego kompletnie nie dało się wystroić na DETcie. Sezon minął, w sumie na uszczelnianiu silnika po tym rebuildzie. Wiec podjąłem decyzje, DET out, EMU in, automat out, wjeżdza CD009. Udało się wyrwać za darmo praktycznie nowe sprzęgło z F430 Scuderia, wysłałem je do Aliego, on zrobił nowy frez i wytoczył pod to koło zamachowe ze stali. Zanim wleciał manual, podpiąłem samemu EMU a Marcin wystroił. W efekcie automat działał już tylko manualnie, no i na 1.3 bara w krótkim czasie spaliłem dwie skrzynie i połamałem dwa flexplate\\\'y Po przebojach czasowych z FATem w końcu udało się poskładać napęd. Wystroiliśmy to na 1.4 bara i auto naprawdę zaczeło fajnie podawać. Niestety wkrótce klar i lakier zaczeły się łuszczyć i auto poleciało do CAR SPA spędziło 8 miesięcy gdzie kompleksowo zajęto się lakierem z mega efektem.




WYSZŁO TAK PIĘKNIE ZE NA POCZĄTKU BAŁEM SIĘ JEŹDZIĆ!!
A więc jest Sierpień 2015 i wydaje się że już wszystko się zgadza. Mam silnik który podaje, napęd który ogarnia i piękną budę. W jeździe na codzień ponad 1600kg samochodem, wyszło niestety że taki wielki Garrett nie jest dobrym połączeniem z 2.5 litrem pojemności. Jak już weszło na boost, to były fajerwerki i ucieszona micha, niestety dół był fatalny. Do dziś nie wiem czy to tylko przez pojemnosc i stopien sprezania 8.5, czy to może było coś elektronicznego. Jeździłem sobie tak radośnie przez parę miesięcy, strasząc niewinnych przechodniów strzałami z wydechu. Któregoś listopadowego wieczoru, podczasu powrotu do domu, wjezdzam w zabudowany, redukcja i kle kle kle. 1JZ obrócił panewkę. Olej zlałem w bardzo dziwnej konsystencji. Podejrzewam że po tym jak u Mestwina zdemontowałem chłodniczkę (bo ciekła) i nie założyłem nowej, musiałem kilkukrotnie przegrzać olej. A lekko nie miał. Za bardzo się nie przejmując, bo czułem niedosyt i chciałem i tak coś zmienić, wytargałem motor.
Jako że od dłuższego czasu szykowałem się na 2JZ VVTi i głowica już dawno czekała na półce, przystąpiłem do działania. Kupiłem kompletne 2JZGE na grubej korbie i zamowiłem pakę w USA


Malowanie bloku

Wszystko na błysk, czysty Dipper + wrzątek z czajnika biggrin.gif



Cały przód rozebrałem, wyczyściłem. oprócz miejsca na aku ZERO rdzy w 19 letnim aucie. Nie jedno kilkuletnie mogło by się zawstydzić. Przy okazji złożyłem nowe wachacze z Supry, piaskowane, malowane itp. Śrubki cynkowane


ISC Street

Dół silnika złożyłem sam. Głowice GrzesiekK po portingu wysłał bezpośrednio do FAT i tam chłopaki wrzucili ją na blok. Pomalowalem i wyczyściłem wszystko co sie dało. Dodatkowo rozrusznik i altek po regeneracji.



Dekle

Złożyłem poczyściłem odmalowałem poskręcałem wszystko co mogłem w marcu

Zawiozłem auto do FAT i tam czeka od maja na swoja kolej sad.gif


Dlaczego żałuje singlowania 1JZ ? Bo to nie ma sensu. 1JZ ma sens jak zostawia się go seryjnym. A na duże moce zawsze lepiej uturbić 2JZ, podejść kompleksowo a nie na raty tak jak ja. Zaoszczedził bym sobie dużo wiecej czasu i pieniędzy gdybym na starcie odprezył i uturbił ten motor co miałem seryjnie. A wybrałem drogę do okoła. No ale seryjne 1JZ miało starczyć, miał być manual bla bla bla

30 Listopada strzeli 9 lat jak mam to auto. Podsumowując cały projekt, mam ogromny sentyment do tego auta, kupe czasu i wspomnien, no i satysfakcja z realizowania jakiejś wizji którą sobie wymarzyłem ponad 10 lat temu smile.gif Nigdy jadąc nim nie trafiłem na drugiego SCka na ulicy. Pracowałem przy najdroższych autach, jeździłem prawie wszystkim, przez jakiś czas nawet własnym Porsche o którym zawsze marzyłem, ale tylko Lex mi daje tyle radochy
CaliforniaKid
Dużo drożej wychodzi 2JZ w modyfikacji i obsłudze od 1JZ?

Gratulacje, że aż tyle lat z jednym autem wytrzymujesz:)
BeeMiX
No wlasnie koszty modyfikacji sa identyczne. Przy takim zakresie przeróbek wg mnie lepiej isc w 2jzge. Poza tym głowica 2JZGE po portingu niczym nie ustępuje 2JZGTE a sporo przewyższa 1JZGTE.

Kółko 36-1 by FAT
Stalu
Ten opis czyta się jak dobrą książkę
BeeMiX
CYTAT(Stalu @ Wed, 03 Aug 2016 - 16:04) *
Ten opis czyta się jak dobrą książkę


biggrin.gif

Złożyliśmy rozrząd. Andrzej zaczal robic kolektor wydechowy a Funo kończy projekt dolotowego, jak sie uda to co wymyślił to bedzie bomba smile.gif
bielawa
Świetne auto, świetna historia!


sobih
piękna fura. kibicuję!
ledziu
CYTAT(BeeMiX @ Wed, 03 Aug 2016 - 21:42) *
biggrin.gif

Złożyliśmy rozrząd. Andrzej zaczal robic kolektor wydechowy a Funo kończy projekt dolotowego, jak sie uda to co wymyślił to bedzie bomba smile.gif



Zasiałeś ziarno ciekawości... wink.gif więc może byś coś napisał biggrin.gif

Ogólnie super autko...
BeeMiX
CYTAT(ledziu @ Fri, 05 Aug 2016 - 11:41) *
Zasiałeś ziarno ciekawości... wink.gif więc może byś coś napisał biggrin.gif

Ogólnie super autko...


To będzie prototyp, Funo ma pomysł na szczelinowy kolektor w wiekszości odlewany a potem frezowany. Zobaczymy jak to wyjdzie.


BeeMiX
Coś się w końcu zaczęło ruszać, chłopaki z FAT ruszyli Lexa z tych krzaczorów na podnośnik i nowy większy IC z FMIC.PL już wisi. Wlatuje także duża chłodnica oleju, jest plan żeby realizować jej obieg za pomocą pompy dyfra z S13. Pytanie, czy to wydali ?




W między czasie zapadła decyzja o ostrzejszych wałkach, BC 264 już są w Polsce powinienem je mieć na początku tygodnia. Do kompletu dokupiłem stalowy napinacz od FTWL Motorsport i mocniejsze sprężynki BC. Zostało zamówić jeszcze mocniejszy pasek rozrządu.




Znajomy zrobił mi pokrywkę na cewki, zdjęcia nie oddają jak ladnie sie komponuje z deklami w kameleonie




Mały bling bling od FELGEN GARAGE, polecam smile.gif Napewno w przyszłości jeszcze parę gratów poleci na wibro




Odkopałem fotkę sprzęgła z Ferrari z zamachem smile.gif

ZUCZEKTT
A co to za pomysł umieszczenia chłodnicy oleju przed ic.?
soldi
słabe rozwiązanie z chłodnicą oleju wink.gif
Tomek89
Co do pompy dyfra z s13/14 to może mieć mało wydajności jak na produkcję ciepła w 3.0T
Przepływ oleju kiedys tam mierzyłem i wyszło koło 2L/min.
Mało bo jak zakłada się podstawki między filtr i blok oleju to cały przepływ idzie przez chłodnicę (10~70L/min)

Także działać będzie ale wydajność nie bardzo.
BeeMiX
ZUCZEKTT to inwencja Andrzeja z FAT, mowil ze musi byc przed ?

Tomek89 tak wlasnie przypuszczałem ze bedzie lipa. Myślałeś o jakis innych rozwiązaniach? Sa jakieś dostępne wydaje pompy ? Czy zostaje podkładka pod filtr ? Mam taka podkładkę tylko myslalem ze zabija przepływ troche.

Przyszły walki, dzis jade do chlopakow składać smile.gif niebieski pasek Gatesa bedzie w piatek

Tomek89
Jeśli chodzi o zabicie przepływu to myślę że nie ma źle.
Mam mocala leżeć i trochę jest to wąskim gardłem, ale na gorącym oleju,dobrych przewodach i dużej nie restrykcyjnej chłodnicy nie będzie to jakoś krytyczne.
Zawsze można wrzucić pompę mocala, opcja dla wymagających lub z funduszami smile.gif
Wydajność tych pomp to 10L/min

Jeszcze inna opcja to elektryczna pompa wspomagania z opla astry II. Temat wymagający dalszy resarch.

Najprościej dowalić większą pojemność miski olejowej, pomoże to zniwelować skoki temperatury
BeeMiX
Miska powiększona o ~4L także teraz bedzie około 10l oleju w układzie. No dobra, to sobie chyba odpuszczę i zrobimy spod podkładki. A gdzie najlepiej umieścić czujnik temp oleju ? Miska czy podkładka ?
Tomek89
Podkłaka
+4L i jeszcze się grzeje? Japierdziu.
BeeMiX
Nie nie, to dopiero teraz taki mod po tej obróconej panewce nauczka smile.gif
m6nj
Projekt obłędny i nic tylko czekam na filmy juz po zabiegu. Powodzenia!
farmer91
Jak będzie dobrze poskładany motor to seryjna miska wystarczy... Znajomy miał seryjną miskę, bez żadnych przegród dodatkowych, podstawka pod filtrem z wyjściem na chłodnicę i wszystko było w porządku, auto upalne było regularnie w drifcie. Rozumiem że skoro turbisz GE to dorabiane były natryski oleju na tłoki tak jak w ori GTE?
Co do chłodnicy oleju to tak, powinna być z przodu, ale gdzieś z boku, bo tak ja teraz to będzie Ci grzać cooler i wodę, bo jest najbardziej rozgrzaną chłodnicą, też przez to przechodziliśmy.
Mis
Pompa wody wspomagająca elektryczna nie zda egzaminu? Lada chwila chcę taki układ u siebie zrobić uruchamiany termowłącznikiem i przed chłodniczkę oleju, układ identyczny czyli miska->pompa->chłodnica->miska.
Porszak
zobacz czy w serwisówce jest mowa o pomiarze temp oleju. w oplu np jest opisane, ze mierzy sie iles tam nad dnem miski. a jesli dasz w podstawke to dobrze jest wiedziec czy jest to na zasilaniu czy powrocie. ja mam w misce, tak tez bylo najproscie przy skladaniu silnika, ale w sumie nie wiem ile jest za chlodnica.
RasPL
Za chlodnica oleju.
Tomek89
CYTAT(Porszak @ Wed, 07 Sep 2016 - 18:50) *
jesli dasz w podstawke to dobrze jest wiedziec czy jest to na zasilaniu czy powrocie. ja mam w misce


Zauważ że filtr oleju i podstawka zawsze jest na zasilaniu. W misce czytałem że potrafi sporo zaniżać.

Porszak
oczywiscie, mocno uprościłem, a mialem na mysli wkrecenie czujnika w odpowiedni otwór podstawki(przeznaczonej pod czujniki) bo czesto ich tam jest duzo.
BeeMiX
Mam taką podkładkę i strasznie nie podoba mi się takie małe światło tych otworów wychodzących na chłodnice. Może zrobić im mały porting ?


Odnośnie tego czujnika temp to mam zagwostkę. No bo na logikę jak by był w misce, to by było wiadomo czy motor go gotuje ? A za chłodnicą wiemy czy jest dobrze schłodzony po zagotowaniu. Tak jak Porszak napisał, podkładka ma dwa wyjścia, jedno przed i drugie za chłodniczką.

Farmer, motor składałem sam, zobaczymy co z tego wyjdzie tongue.gif A co do natrysków to ich nie mam, nie są potrzebne, wszyscy je wywalają.

Jeszcze zobacze jak z miejscami po bokach, ale bardzo wątpie żeby chłodniczka się tam zmieściła ponieważ wychodzimy tam z rurami od IC. A nie zamierzam ciąć zderzaka, auto oprócz felg ma być 100% stock, nawet końcówki wydechu są OEM smile.gif

Lans z założonymi deklami https://youtu.be/hnMYaLZsDJE
Tomek89
Czemu nie z termostatem? Jak wóz nie jest non stop upalany termostat ma sens.
Porting możesz zrobić nie zaszkodzi. U siebie założyłem relokację, najmniejszy otwór ma 10 mm, kanał olejowy w bloku ma 12 mm i nie widać by ciśnienie świrowało.
Co do natrysków to osobiście bym je zostawił, zawsze troszkę więcej zabezpieczenia przed tłokojadem
BeeMiX
Taka juz miałem z poprzedniego setupu. Fakt termostat by sie przydał, bede obserwował temperaturę i jeśli nie bedzie dogrzewal oleju to sie pomyśli.

Tez myslalem nad relokacją ale słyszałem ze te chińskie sa krzywo wykonane

Natrysków w mojej wersji silnika nie było. Mogłem je założyć ale stwierdziłem ze nie ma sensu
Tomek89
Jak nie było fabrycznie to pal licho, myślałem że GE i GTE były i zaślepiłeś smile.gif

Chińczyki są lekko niedopracowane, ale sztuka którą kupiłem wymagała niewielkiej interwencji.
Green Apple
GTE miały natryski GE nie.
BeeMiX
Dokładnie. Tłoki GE nie maja kieszonek na olej wiec i tak by to nie działało w pełni.
BeeMiX
Nic nie updateowałem bo niestety mało co się ruszyło. Jak to często bywa nie z braku gotówki ani części tylko czasu wykonawców. Troche mi w pewnym momencie żyłka pękła, no ale jakoś się z chłopakami dogadaliśmy. Mineło 8 miesięcy odkąd zawiozłem samochód, stał na polu zapyziały, ale w końcu "nadszedł jego czas". Szkoda że niestety auto będzie musiało znów iść na poprawki lakiernicze. Chyba nigdy nie wyjdę z tego błędnego koła.



Anyway! Oczywiście się okazało że nie jest tak prosto zrealizować kolektora który zaprojektował Funo. Zostałem o tym poinformowany w listopadzie, więc wziąłem sprawy w swoje ręce i zamówiłem popularny ostatni kolektor z Chin. Fajnie wykonany, niestety kanały sa pod seryjna głowice i trzeba bedzie zrobic adapter pod mój porting. W miedzy czasie szukam kogos kto wykona flansze na CNC pod kolektor z gniazdami na wtryski.



Kolektor i Downpipe poszły do Hipeco, wyszło zajebiście !



W związku z tym że przechodzę na EMU BLACK kupiłem przepustnice z Audi V8



Nowa skórka na mieszek, mimo że miałem nowy z ASO to seryjnym winyl był tragiczny



Tak to wygląda na chwile obecną




Pokrywki przed włożeniem silnika, na czas prac są te brzydkie smile.gif



Także ze zmian które stwierdziłem że warto dodać, jak i tak nic sie nie dzieje, to przejście na Black'a i DBW, a żeby nie marnować jego potencjału to na instalacje czeka dodatkowy Bosch 044 plus czujnik FlexFuel plus teflony 10mm. Chciałbym użyć Aeromotiva 340lph na jednej linii, a na drugiej powyżej pewnych obrotów odpalał by się Bosch. Ma to sens ?
Best-Performance
Tablice są Twoje? Bo kolega miał takie na A4 kiedyś smile.gif
BeeMiX
CYTAT(Best-Performance @ Mon, 30 Jan 2017 - 23:23) *
Tablice są Twoje? Bo kolega miał takie na A4 kiedyś smile.gif


Fejk niestety sad.gif masz kontakt ze znajomym? Bo chętnie bym ja odkupił. Widziałem w necie wlasnie zdjęcia na jakiejś A4 USDM smile.gif
bina
Jak byłem odwiedzić chłopaków z FAT i obgadać temat chyba go widziałem jak stał w trawie. Obok jakiś biały poldek z klatką też mi się rzucił w oczy. Takie mają poślizgi z terminami ? Bo jeśli już mają coś mi robić to nie chciałbym aby auto stało pół roku.
Rudiger
Sorry ale dla mnie to kpina z klienta.
Jak są obsuwy i wóz klienta ma stać zapyziały na gumnie kilka miesięcy to się klienta uprzedza albo organizuje choć wiatkę na samochód.
Barejka
prawde mowiac glupa plandeka za 50zl zrobi robote o ile opony nie zrobia sie w jajo od stania
BeeMiX
CYTAT(bina @ Tue, 31 Jan 2017 - 03:27) *
Jak byłem odwiedzić chłopaków z FAT i obgadać temat chyba go widziałem jak stał w trawie. Obok jakiś biały poldek z klatką też mi się rzucił w oczy. Takie mają poślizgi z terminami ? Bo jeśli już mają coś mi robić to nie chciałbym aby auto stało pół roku.

Pewnie zależy co masz do zrobienia. Bo jak nie jest to jakis kompleksowy projekt i sie dobrze dogadasz to nie powinno byc problemu.

CYTAT(Rudiger @ Tue, 31 Jan 2017 - 20:00) *
Sorry ale dla mnie to kpina z klienta.
Jak są obsuwy i wóz klienta ma stać zapyziały na gumnie kilka miesięcy to się klienta uprzedza albo organizuje choć wiatkę na samochód.


Widzisz, to jest troche bardziej złożone. Zeszły rok nie był łatwy dla jednego z chlopakow, dlatego troche in sie harmonogram rozjechał. Dodatkowo znamy sie i przyjaźnimy od lat a więc domyślasz sie ze to nie jest relacja ze zwykłym klientem smile.gif Funo i Andrzej robią mnóstwo skrętów do driftu które wysyłają na cały świat, wiec sporo czasu im zajmuje realizacja zamówień. Pracowałem troche w branży i wiem jak powinien funkcjonować warsztat zeby robota szła jak trzeba. Chłopaki maja swoje podejście ale to ich biznes tongue.gif

CYTAT(Darejka @ Tue, 31 Jan 2017 - 20:18) *
prawde mowiac glupa plandeka za 50zl zrobi robote o ile opony nie zrobia sie w jajo od stania


Andrzej wyszedł z taka inicjatywa, ale plandeka na dworze, szczegolnie na brudnym aucie to morderstwo dla lakieru
m6nj
Jeśli realizują inne zamówienia do driftu i robią z tego priorytet to, albo więcej ludzi trzeba zatrudnić, albo zająć się tylko tym i nie mydlić oczu.. oddaje samochód z wychuchanym lakierem i dostaje auto do lakierowania...pomijam już jego wartość po ponownym lakierowaniu... zresztą nie ma co naprawiać świata, bo konkurencja jest olbrzymia i coraz lepsza, więc szybko zweryfikuje podejście panów tunerów.

Widziałem już wypasiony garage z 5cioma podnośnikami, a po kilku latach powrót do korzeni w szopie z kanałem- i tak właśnie powinno być, nie szanujesz klienta i swojej pracy - dostajesz po nosie.
klinton
takie pytanie na boku, dałbyś radę odczytać (a może pamiętasz) symbol z filtra powietrza? chciałbym kupić taki sam wymiarami/średnica wlotu itd, po prostu by mi idealnie pasował, a tych k&nów na sklepach są setki i znaleźć identyczny to masakra wink.gif
BeeMiX
A skąd wiesz jakie ma wymiary? tongue.gif A tak serio to jasne, to jest ten filtr http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=RU-5045 Ogólnie to na stronie KN znalazlem tabele ze wszystkimi wymiarami. Poczatkowo wybralem najwiekszy na 4 cale ale sie nie mieścił. Jak byś chciał kupować to polecam https://www.facebook.com/fabrykamocylbn Alan pomógł mi ze sporą ilością gratów do tego auta jak i innych. Filtry, oleje, wtryski, Ecumastery, wydechy i inny tuningowe jak i nie tuningowe graty, polecam świetne ceny smile.gif smile.gif
klinton
heh nie wiem, jakoś tak z góry założyłem, że to 4 calowy wlot smile.gif ale jak widać się nie pomyliłem biggrin.gif wielkie dzięki
Best-Performance
CYTAT(BeeMiX @ Tue, 31 Jan 2017 - 00:16) *
Fejk niestety sad.gif masz kontakt ze znajomym? Bo chętnie bym ja odkupił. Widziałem w necie wlasnie zdjęcia na jakiejś A4 USDM smile.gif

Wiesz co, z tego co wiem tablice po jakimś czasie (3 albo 5 lat) przepadają i można je znowu wykorzystać. Odkupić się niestety nie da, a Audi już jakiś czas temu sprzedał smile.gif
BeeMiX
W koncu cos zaczęło sie na serio dziać. Funo wytoczył na zwykłej tokarce taki adapter pod DBW (!!!)



Tulejka z kwaski zeby spiąć BOVa na vbandzie



BOV i zbiorniczek wspomy na miejscu, wszystko bedzie na zakutych teflonach, wszystko tongue.gif



Nowe linie paliwowe w zakutym teflonie 2x10mm zasilanie i 10mm powrót. Na powrocie bedzie jeszcze Flex Fuel



2 x filtr Magna Fuel metalowy, jeden dla Aeromotiva w baku, drugi dla 044 ktore ma zrobiony pickup w koszu







Adapter miedzy kolektor a głowice, przez porting ma za małe kanały. Opcja tymczasowa dopóki nie znajdę kogos kto zrobi mi nowa flansze i runnery na CNC





Z roczna obsuwa w koncu powoli koniec! Zamówiłem 15l Millersa na docieranie. Plan jest by po pierwszych 30-40km zlać olej, zalać znow tym Millersem i docierać na nim przez nastepne kilkaset kilometrów
bina
to dobrze że już koniec bo czekam cierpliwie na swoją kolejkę u FUNO
BeeMiX
CYTAT(bina @ Sun, 05 Mar 2017 - 14:12) *
to dobrze że już koniec bo czekam cierpliwie na swoją kolejkę u FUNO


A już jesteś dogadany ? Co składasz ?
bina
CYTAT(BeeMiX @ Sun, 05 Mar 2017 - 22:47) *
A już jesteś dogadany ? Co składasz ?



taki tam Mitsu Lancer EVO III z którym przyjaźń trwa już jakieś 10 lat
BeeMiX



Flex Fuel bedzie tez skrecony na zakutych końcówkach

Mam nadzieje że w tym tyg ostatnie pierdoły i wieziemy auto do https://www.facebook.com/BiedaGarage na wiązke
Raceboy
Fajne leginsy smile.gif Męskich nie było? tongue.gif
BeeMiX
CYTAT(Raceboy @ Mon, 13 Mar 2017 - 15:10) *
Fajne leginsy smile.gif Męskich nie było? tongue.gif


Haha, spytam Andrzeja bo to nie moje biggrin.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.