![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Maskownica jest świetna! Będę kopiował. Z drugiej strony wał również przykręcony jest na sztywno pomijając fakt sprzęgła gumowego czy na wieloklinie pozwalającym pracować przód/tył ? Tak wał jest skróconym wałem z 350Z wiec ma taki wieloklin jak ta skrzynia miała w serii i na nim pracuje Ładna podłoga leży w tle, co to ? Wiem, że to nie konkurs piękności, ale gdybyś zrobił cały spód w kolorze nadwozia, to wyglądałoby świetnie. Kibicuję dalej, mam nadzieję, że wreszcie zacznie cieszyć na drodze a nie na podnośniku... S14A kolegi. Jak każdy Nissan po piaskowaniu okazało się ze brakuje pół podłogi i podloznic ![]() Zgodzę się ze ładnie to nie wyglada, z tym ze jak to Toyota z tamtych lat, nie ma nawet nalotu rdzy. Próby malowania tego były by uzasadnione tylko estetyka. Przedni wózek jest wypiaskowany i pomalowany proszkowo, tył tez będzie i to musi wystarczyć ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
po co jest czujnik obrotów na wale napędowym ?
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Dla sygnału prędkości
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
ah, a jakoś po ABS'ie nie szło? czy emu nielubi się z ABSem ?
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Słyszałem że tak można zrobić. Może i by działało bez problemu. Ale z doświadczenia wolalem takie rozwiązanie by uniknąć jakichkolwiek problemów z ABS etc.
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Niski IAT i poprawiony wybierak robia robote
![]() ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Kocur
![]() Wrzuć jakieś aktualne foto na smaczek. |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
![]() No coś tam dziś kolega pstryknął ![]() ![]() https://flic.kr/s/aHsmdHJBAs -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Dobra fota z tymi Laurami Konsumenta
![]() |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Janusze Kinematografii w akcji ![]() ![]() Minął dziś miesiąc odkąd odebrałem auto więc mogę coś podsumować: - ponad 2500km zrobione i tylko jedna mała awaria, uszczelniacz przedni na wale, zły montaż - KW V3 jest genialne, wartę każdej złotówki - układ napędowy na jednoczęściowym wale sprawdza się świetnie, nie ma już pukającej podpory - Nankangi NS2-R wyleciały, w ich miejsce Michelin Pilot Sport 4. W końcu cicho! Przy stabilnej jeździe słychać tylko szum wiatru ![]() - rozmawiałem już z BRT, jak zrobi się trochę cieplej to jadę do Tomaracing na strojenie - spalanie raz sprawdzałem po dystrybutorze, 16.9l/100 ![]() W końcu jest tak jak chciałem, czyli przyjemny wóz na codzień, bez kompromisów. Plany na najbliższy czas to strojenie, ogarnięcie estetyczne paru pierdół głównie we wnętrzu i tylny wózek z Supry. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Jest kot!
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 08 February 2009 Skąd: belchatow ![]() |
Szybki nietuzinkowy samochód.
Super! -------------------- Manta B234 ecopowe
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
BeeMiX daj znaka jak będziesz jechał na hamkę to podjadę do Bartka...i zatwierdzę Twój prodżekt ukochany, wyczekany
![]() |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
BeeMiX daj znaka jak będziesz jechał na hamkę to podjadę do Bartka...i zatwierdzę Twój prodżekt ukochany, wyczekany ![]() Jasne napewno dam znaka. Wiem że miałeś taki sam pomysł na GSa, szkoda że się nie udało -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
![]() ![]() Sytuacja w której człowiek wyrywa sobie włosy z głowy bo nie ma pojęcia co może być nie tak. Nie martwi mnie zupełnie ze walnął, bo ostatnio go tak dokoksowalismy ze myślałem ze to korba się od niuta urwała ![]() Przyczyna awarii są dalej drgania harmoniczne!! - znów identyczne ślady między zamachem i wałem, jakby zespawane/zgrzane i części wału zostały na zamachu - odkręcona śruba na wale, pęknięte oryginalne koło pasowe z tłumikiem (było dokręcone kosmicznym niutem) - śruby do zamachu znów noszą ślady mocnych przeciążeń - pękła obudowa walka sprzeglowego na której pracuje łożysko oporowe ![]() 5000km temu silnik złożony z nowym wałem, nowym kołkiem na wał, nowymi panewkami, pompa oleju miała rewizje, zamach był planowany i wyważony. Auto jest niezłym dowcipnisiem bo odebrałem je 2 miesiące temu z przebiegiem 122700 mil a w momencie awarii miało dokładnie 125698 mil ![]() Jedyne zmienne między setupem gdzie pierwszy raz włożyłem ten zestaw sprzęgła (i zrobiłem tysiące km i było ok) a pierwszą awaria z drganiami to: -odelzenie i wyważenie zamachu u Otoczaka -przejście z mosiężnej tulejki podpierające na wale wałek sprzęgłowa na tulejkę z łożyskiem kulkowym -przejście z aluminiowego koła pasowego na stalowe a po pierwszej awarii na OEM z tłumikiem -większe wykorbienie bo 3000cm a nie 2500cm -wyżej kręcę bo w 1jz nic się nie działo powyżej 7k a tutaj pięknie przyjmuje powietrze L E O W H Y ?? !! ?? ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Zawołaj księdza, szamana czy innego Harrego z Tybetu bo Lex wyraźnie opętany jest.
A tak na poważnie to nie myślałeś czy przyczyną nie jest źle wykonany adapter skrzyni? Skoro i wał i skrzynię uwaliło? -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
W silnikach V6 alfy wał o danym wykorbieniu ma dedykowane koło pasowe wraz z przeciwwagą i mimo że zawsze to koła pasowe wygląda podobnie to jest inna ta przeciwwaga.
Nie wiem jak to wygląda przy 2JZ jednak jeśli występują drgania to może czas zgłębić ten temat czy to ma jakiś wpływ na to. Może dać wał wraz z kołami do wyważenia? |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Wydaje mi się ze adapter jest ok. Sami go wiercilismy centrując wałek sprzęgłowa względem wału używając specjalnej tulejki przykręcanej do wału. No i w setupie z 1jz jeździło bez problemu, ściągnąłem zamach po przebiegu 15k km i był ok, koło pąsowe na wale tez.
Watpie żeby tutaj jakiekolwiek znaczenie miał wał i koło pasowe. Koło było założone od GTE. Wał nowy wyciągnięty z idealnego słupka. Panewki przy poprzedniej awarii i obecnej w perfekcyjnym stanie. Ewidentnie wibracje powoduje to co przykręcone do wału. Żeby nawet obudowę walka sprzeglowego połamało?? ![]() Możliwe ze odelzajac ten zamach trafiłem w masę która właśnie powoduje drgania harmoniczne ? Docisk nigdy nie był wywazany oprócz fabrycznego, widać ze bardzo dokładnego wyważania, ale nic nie było z nim robione między setupami. Problemem wyważania docisku jest fakt ze trzeba bolce rozszlifowac by zdjąć tarcze sprzęgła. No ale napewno się tego podejmę -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 July 2007 ![]() |
Moim zdaniem przy takich wybrykach należałoby wyważyć całość razem, tj. wał wraz z kołem pasowym, zamachowym i sprzęgłem, a nie każde osobno. Przy okazji zwróćcie uwagę jeszcze raz na łączenie silnika ze skrzynią.
Z pytań pomocniczych: czy korby i tłoki też były ważone ? W niskich zakresach obrotów nie ma to wielkiego znaczenia, ale jeśli kręcisz powyżej 7krpm, to już musi być apteka. |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
Moim zdaniem przy takich wybrykach należałoby wyważyć całość razem, tj. wał wraz z kołem pasowym, zamachowym i sprzęgłem, a nie każde osobno. Przy okazji zwróćcie uwagę jeszcze raz na łączenie silnika ze skrzynią. Z pytań pomocniczych: czy korby i tłoki też były ważone ? W niskich zakresach obrotów nie ma to wielkiego znaczenia, ale jeśli kręcisz powyżej 7krpm, to już musi być apteka. +1.. to samo mialem napisac.. -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 12:44 |