![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2016 ![]() |
Hamulce w wersji Performance są zupełnie wystarczające na krótkich torach, na większych jeszcze nie byłem.
Siła hamowania wrażenia nie robi ale łatwo je wyczuć i nie grzeją się na tych torach na któych byłem do tej pory. (Kielce, Pszczółki, Bydgosz) Na większych obiektach pewnie wyjdzie w praniu ile są warte ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Super User Dołączył: Sat, 21 June 2003 ![]() |
Większe obiekty mogą paradoksalnie być dla hamulców łagodniejsze - lepsza wentylacja przy wyższych prędkościach. Więc tym bym się nie kierował.
Widzę, że to ten sam hebel co w Rce, więc zbyt długiej kariery przy solidnym hamowaniu im nie wróżę. Za słabo pedał wciskasz ![]() -------------------- 7:39,9
2:35,8 1:37,9 |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Dokladnie. Duzo latwiej przegrzac hamulce na Jastrzebiu niz na Poznaniu.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Dokladnie. Duzo latwiej przegrzac hamulce na Jastrzebiu niz na Poznaniu. To paradoks, caly rok latałem na kartodromach na seryjnych hamulcach i było ok. A na Poznaniu red stuffy sie spaliły ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2016 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
To paradoks, caly rok latałem na kartodromach na seryjnych hamulcach i było ok. A na Poznaniu red stuffy sie spaliły ![]() Zawsze sie znajdzie wyjatek ![]() Swoja droga niezle osiagniecie z tymi redstuffami, ja potrafilem je spalic w R56 MCS na ulicy ![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2016 ![]() |
Witam ponownie,
Walka z temp oleju trwa, choć na ten moment na papierze, auto zimuje. Na ten moment sprawy wyglądają tak że: dodatkowe chłodnice wody w zderzaku nie pasują do zderzaka GTI (w sumie nawet wlotów chłodzących nie ma w nim, w R-ce i w GTI Clubsport są), więc potrzebuje zmienić zderzak, najlepiej z GTI Clubsport, aczkowliek nie mam pewności czy mocowania będą pasowały, poza tym w związku z plastikowymi nakładkami na zderzak, nie ma miejsca na czujnki prakowania...które mam i szkoda by było pozbywać się ich z przodu, poza tym trzeba by było je jakoś dezaktywować... Także zderzak odpada-> dodatkowe chłodnice wody odpadają. Panowie z Compsportu zaproponowali mi w związku w powyższym (info o zderzaku mam od nich) aby zrobić stage 2 (dolot, downpipe, sportowy kat) i zdjąć trochę temp z wydechu i co za tym idzie z wody. Pewnie się na to zdecyduje, ale nie mam żadnej pewności skuteczności takiego rozwiązania. |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#48
|
![]() |
A to musi byc OEMowe rozwiazanie? Nie mozesz poprostu wrzucic wiekszej chłodnicy oleju aftermarketowej?
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2016 ![]() |
Nie znalazłem jeszcze nikogo kto by z całą pewnością potwierdził że rozwiązanie inne niż OEMowe będzie trwałe i da gwarancje że nie będzie żadnego "fuck up'a" .
Po prostu nikt nie da mi "gwarancji" (w sensie pewności i przekonania o słuszności wyboru) na aftermarketowe wynalazki. Wiele osób różne rzeczy montuje i wszystko działa, ale zdarzają się inne przypadki. Przykład z dodatkową chłodnicą oleju - zmienia się pojemność układu i ciśnienie - i dowiedziałem się o przypadkach zatarcia silnika. OEMowe rozwiązanie gwarantuje mi że to że było przemyślane przez inżynierów VAGa, w innym wypadku to taka wsteczna inżynieria, dopasowywanie elementów do już istniejącego projektu. Nie/stety nie podejmę się żadnego rozwiązania nie mając 100% pewności o skuteczności, stąd tyle to trwa, może trwało by krócej, ale narazie żaden z tunerów nie potrafi (lub nie chce podejmowac ryzyka, widząc moje podejście) tego rozwiązać. |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
Elektryczna pompa obiegowa+ czujnik i sterownik i na zewnętrzn ą chłodnicę oleju. Nie ma ingerencji w układ smarowania i możesz sobie dobrać chłodnicę jaką chcesz. Jesli pompa siądzie nie ma strachu, jeedyne co to dobrze przewody poprowadzić takie o wysokiej jakości i już. Nie iwem jak tam miska oleju jest rozwiązana czy jest 2 cześciowa alu+ blacha, bo jak tak to aż się prosi powiększyć ją. Jeśli plastikowa to nie zastanawiał bym się, blaszany aftermarket który można ewentualnie powiększyć. WIęcej ciepła odda i dłużej potrfa zanim olej się przegrzeje.
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Zatarty silnik przez chłodnicę oleju?
![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2016 ![]() |
@Tomek89 , dzięki za informacje
upalasz auto na torze? własnie straciłeś gwarancję u tunera na cokolwiek przyznając się mu do tego Czytaj ze zrozumieniem, nie chodzi o gwarancję stricte na usługę czy podzespoły tylko brak pewności że wszystko będzie działać jak trzeba. W przypadku OEMowych rozwiązań wiadomo czego można się spodziewać. Co do mojego tematu - jak przysypiasz przy czytaniu to go omijaj. |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
@Tomek89 , dzięki za informacje Czytaj ze zrozumieniem, nie chodzi o gwarancję stricte na usługę czy podzespoły tylko brak pewności że wszystko będzie działać jak trzeba. W przypadku OEMowych rozwiązań wiadomo czego można się spodziewać. Co do mojego tematu - jak przysypiasz przy czytaniu, to go omijaj, proste. feels3 - w dwóch autach miałem aftermarketowe chłodnice bez żadnych pomp itp. Jedno zrobiło 160kkm ;-) Fakt, że w tym czasie rozszczelniła mi się chłodnica ale to był błąd montażu, wymieniłem na drugą, założyłem poprawnie i latałem. -------------------- Klub 100kucy/1L
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
@Tomek89 , dzięki za informacje Czytaj ze zrozumieniem, nie chodzi o gwarancję stricte na usługę czy podzespoły tylko brak pewności że wszystko będzie działać jak trzeba. W przypadku OEMowych rozwiązań wiadomo czego można się spodziewać. Co do mojego tematu - jak przysypiasz przy czytaniu to go omijaj. Nie przysypiam chodź ciężko nie przysnac jak ktoś pie..li się z tematem pól roku, pyta na forum a potem leci do tunera, dostałeś odpowiedź konkretną i słuszną,o czym chcesz dyskutować tutaj, jedź do tunera niech ci cuda wymyśla na oem. |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ja nie ruszałbym serii, jaką masz gwarancję, że ktoś wymieni podzespoły na inne OEMowe i po tym zabiegu nie dojdzie do nagłego, niespodziewanego wycieku lub innej sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu jednostki napędowej? Rozważałbym nawet mniej jeździć autem, każdy kilometr to potencjalne ryzyko usterki/problemu. Tym bardziej unikałbym torów wyścigowych.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Ja nie ruszałbym serii, jaką masz gwarancję, że ktoś wymieni podzespoły na inne OEMowe i po tym zabiegu nie dojdzie do nagłego, niespodziewanego wycieku lub innej sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu jednostki napędowej? Rozważałbym nawet mniej jeździć autem, każdy kilometr to potencjalne ryzyko usterki/problemu. Tym bardziej unikałbym torów wyścigowych. +1 ![]() |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2016 ![]() |
Rozważałbym nawet mniej jeździć autem, każdy kilometr to potencjalne ryzyko usterki/problemu. Tym bardziej unikałbym torów wyścigowych. Auto jest sprawne, torów unikać nie będę bo do tego min auto mi służy, szukam jedynie sposobu aby korzystać z nich w sposób bezpieczniejszy dla auta i żeby nie musieć po 3 kółkach zjeżdzać do depo. Nie jestem w gorącej wodzie kompany i lubie przemyśleć sprawy, i jak komuś się źle ten temat czyta to serio, prosiłbym omijać... Za porady oczywiście dziękuje. ![]() |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Kup jak człowiek dużą chłodnicę oleju i będzie banlgać jakie inne czary chcesz odprawiać? Może magnetyzer trzeba wtedy magicznie temp oleju spadnie
![]() |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2016 ![]() |
Udało mi się znaleźć osobe która zamontowała większy downpipe wraz z katalizatorem sportowym i zanotowała wyraźny spadek temp oleju w swoim GTI, to samo sugerowali po ostatnich testach panowie z Compsportu i najpewniej w tą stronę pójdę.
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
User Dołączył: Fri, 21 June 2013 Skąd: Przemyśl ![]() |
Wychodzi na to ze super inżynierowie z super VAG-A dali dupy
![]() Bez zewnętrznej chłodnicy oleju która obniży temperaturę nic nie wykombinujesz , możesz wydawać kasę na jakieś inne mało znaczące rzeczy (jeżeli chodzi o temp oleju ) ,ale to tak jak byś psikał dezodorant w skarpetki zamiast je uprać. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 13:51 |