![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
A i zaliczyło już auto Audi V8 ![]() Ciekawy wynik, ale to jeszcze pewnie nie koniec, jak sam napisałeś ![]() Bardzo ładny wynik, ale umówmy się, że S6 C5 to w serii nic nie jedzie, nadaje się tylko na dd. ![]() Nie odbierajcie tego jako pocisk, bo auta Laniego zawsze ładnie jeździły, śledzę na bieżąco. ![]() A odnośnie wstawania rzeczywiście nie ma cudu, ale nie jest źle, nasz firmowy Saab wstaje lepiej na hybrydzie TD04, ale to 2,3l pamiętajmy i turbo nie ma wydajności na 400KM. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
A tu nie jest tak, że zmuła na każdym biegu? Pamiętam za czasów testów u coobcia rozwalało mnie to wypadanie z boostu. Stąd też jedynie frajda była z szybkiej rolki chociaż cios w plecy był mega.
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
wynik spoko, ale trochę kiepskie to wstawanie jak na codzienniaka... Chińczyk ze wstawaniem myślałem że będzie lepiej ale też jakiejś tam tragedii nie ma. A i zaliczyło już auto Audi V8 ![]() Ciekawy wynik, ale to jeszcze pewnie nie koniec, jak sam napisałeś ![]() Audi tak na przetarcie muszę się wjeździć w ten samochód. W Płocku jest wiele szybszych aut od Saaba myślę że jak go dokończę będzie ciekawie. Bardzo ładny wynik, ale umówmy się, że S6 C5 to w serii nic nie jedzie, nadaje się tylko na dd. ![]() Nie odbierajcie tego jako pocisk, bo auta Laniego zawsze ładnie jeździły, śledzę na bieżąco. ![]() A odnośnie wstawania rzeczywiście nie ma cudu, ale nie jest źle, nasz firmowy Saab wstaje lepiej na hybrydzie TD04, ale to 2,3l pamiętajmy i turbo nie ma wydajności na 400KM. ![]() 2.3 wstaje zdecydowanie szybciej wynika to z pojemności. Trochę czasu pewnie mi zajmie złożenie Lanka może przełożę do saaba na jakiś czas podtlenek ![]() Na tym Turbo może nie da rady zrobić równych 400 przy tej pojemności. Lecz w tej chwili jest .5 bara opadające na 1.2. Docelowo będzie 1.7b na 1.5. Może coś pod 390 - 380 będzie. A tu nie jest tak, że zmuła na każdym biegu? Pamiętam za czasów testów u coobcia rozwalało mnie to wypadanie z boostu. Stąd też jedynie frajda była z szybkiej rolki chociaż cios w plecy był mega. Niestety zmuła taka przypadłość Saaba. Można to podobno wyeliminować lecz parę koni ucieknie. Staram się jeździć tak jak mówił Kuba zmieniając biegi z takim uślizgiem jest trochę lepiej. -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
A jak z przelozeniami biegow, duzo dluzsze niz w Lanosie?
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
A jak z przelozeniami biegow, duzo dluzsze niz w Lanosie? No zdecydowanie 4ka się kończy przy 220. Z rolki bardzo przyjemne auto. Nie potwierdzam Twierdzisz że nie w każdym to występuje ? Ja o ten mod rozrządu się nie pokuszę chce mieć cyferki ![]() A no i wspomniany przejazd z S6 -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 19 June 2009 ![]() |
Ja w 2,3 mam 1,7 bara i opada na 1,5bara.
Ile koni? Nie wiem ![]() Jednak przy zmianie biegów niestety boost opada i jest to trochę przykre. Bo za każdym razem jest taki chwilowy muł. 19T w 2.3 wstaje bardzo ładnie i trzyma boost do końca. Przy 1,5k rpm mam już 0,3b. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Niestety też u siebie mam tę przypadłość, 0.3-0.5s brak ciągu, po przesiadce z mocnego NA to dość drażniące w Saabie.
Wyścig z S6 to jak kopanie leżącego, chyba że na śniegu ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
User Dołączył: Sun, 04 August 2013 ![]() |
Panowie a jakby zapodał jakąś krótszą skrzynie typu F23 z opla? na silnik siada półosie też powinny siąść bo skrzynia saaba to nic innego jak f25, kwestia łap ale to jest do zrobienia? Może wtedy by tak nie wypadał z boostu przy zmianie biegów.
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
Panowie a jakby zapodał jakąś krótszą skrzynie typu F23 z opla? na silnik siada półosie też powinny siąść bo skrzynia saaba to nic innego jak f25, kwestia łap ale to jest do zrobienia? Może wtedy by tak nie wypadał z boostu przy zmianie biegów. Saab ma skrzynię z wolnossaka o krótszym przełożeniu głównym. Nie interesuje mnie to ponieważ ten samochód to kompromis ma być wygodny i w miarę jechać. Przyczyną zmułki jest prawdopodobnie ustawienie rozrządu. Tego też nie chce zmieniać bo kosztuje to parę km. Tak więc dobrze jest jak jest ![]() -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Mod rozrządu na to pomaga. Niestety bez niego wstają te auta super, ale laga mają odrobinę.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Mój mod rozrządu poprawia wstawanie turbiny, dokłada Nm od zera do 6000obr.min ale powyżej 6000 są spadki mocy...
Za to w bardzo znaczący sposób zmniejsza mulenie po zmianie biegów, na kreskach tak to wygląda: ![]() Moim zdaniem warto, ucieknie te 25KM górą ale przynajmniej o połowę zmniejszy się czas zwłoki po zmianie biegów. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 19 June 2009 ![]() |
Mój mod rozrządu poprawia wstawanie turbiny, dokłada Nm od zera do 6000obr.min ale powyżej 6000 są spadki mocy... Za to w bardzo znaczący sposób zmniejsza mulenie po zmianie biegów, na kreskach tak to wygląda: ![]() Moim zdaniem warto, ucieknie te 25KM górą ale przynajmniej o połowę zmniejszy się czas zwłoki po zmianie biegów. Mozesz napisac jak ten mod wyglada? |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
Myślałem że będzie wyglądało to gorzej.
Jak będziemy dostrajać myślę że będzie można pokusić się o takiego moda. -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Taki wykres mi się podoba ale co tak mało niuta?
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Bo doładowanie 1,05 bara z GT3071r z małym żeliwem i na seryjnym kolektorze wydechowym
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Obstawiam przyspieszenie walka wydechowego i/lub cofniecie ssacego , zeby zmniejszyc overlap.
A do tego 20 stopni chłodniej, to zawsze szybciej napędza turbo. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
RL i 100-200 by pokazalo ze roznica mimo spadku mocy moze byc minimalna, za to przyjemniej bedzie se jezdzc.
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
Dziś przyszła wreszcie skrzynia biegów, tuleje mechanizmu różnicowego końcówki drążków itp.
W poniedziałek wymiana skrzyni, półosie jadą do Torunia na wymianę przegubów i wyważenie. Następnie samochód jedzie do lakiernika na poprawki wizualne i dokładne zabezpieczenie antykorozyjne. Późną jesienią dostroimy będzie większy boost + mod rozrządu. Tak żeby coś pod te 380 było i to chyba na tyle.... Może jeszcze jakiś fajny heblunek się zapoda. -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
Żeby nie było że nic się nie dzieje opiszę co wydarzyło się w aucie.
Okazało się że skrzynia wysypała się tak wrednie że elementy skrzyni uszkodziły wysprzęglik, zamach oraz docisk. W efekcie musiałem kupić nowe koło nowe sprzęgło, i wysprzęglik. Jeszcze większą niespodziankę miałem jak zdjęliśmy skrzynię okazało się że mam najdłuższą o przełożeniu 3.82 ![]() Kupiłem średnią o przełożeniu 4,05 mam nadzieję że to wyeliminuje wypadanie boosta i skróci czas przyspieszenia o kolejną sec. Drogą podsumowania zrobiłem Średnia skrzynia przełożenie 4,05 Nowe sprzęgło Viggen już 2 Nowy wysprzęglik Zamach Nowe tuleje mechanizmu różnicowego skrzyni Półosie ogarnięte w firmie Motomax Toruń - nowe przeguby, łożysko podpory półosi itp Poliuretany zawieszenia. Nowe końcówki drążków Ustawienie geometrii Jutro ostatnie poprawki i jedziemy na drobne robótki blacharskie. Pozostanie wymiana pompy paliwa na bardziej wydajną, twardszy akutator i lecimy z korektą softa ale to już chyba na wiosnę co by bardziej się zbliżyć do tych 400 ![]() -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 07:12 |