![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
User Dołączył: Mon, 30 August 2010 Skąd: Wawa ![]() |
(...)albo rob swapa, przerobki na grubo i pogodz sie z tym, ze auta nigdy nie sprzedasz w cenie oryginalnych M-roadsterow (...) Co Wam się ubzdurało, że chcę sprzedać to auto w cenie "oryginalnego" M Roadstera? swoją srogą wychodzi na to, że te z US to podróbki... dobrze, że chociaż nadal BMW ![]() ![]() Żeby było jasne, na SWAP zdecyduję się tylko w przypadku jednoczesnego spełnienia poniższych założeń: 1. Uda mi się znaleźć kogoś naprawdę ogarniętego w temacie modzenia BMW, najlepiej mającego doświadczenie z Zkami - i to zakładam, że będzie najtrudniejsza część; 2. Uda mi się w miarę rozsądnie kupić rozbitą inaczej niż przodem M3 E46 z UK; W innym przypadku po prostu odpuszczę... i zrobię opcję z kolektorami i strojeniem ![]() Jeśli jednak jakimś cudem uda mi się te dwa warunki spełnić i ta ogarnięta osoba dodatkowo nie wybije mi tego pomysłu z głowy, wtedy na SWAPa się zdecyduję... czas pokaże ![]() Co do samej sprzedaży tego auta, to niestety zdaję sobie sprawę i zgadzam się z tym w 100%, że sprzedanie go za granicą może nie być łatwiejsze niż w PL, bo wiem, że ludzie podchodzą do nas z ograniczonym zaufaniem (pewnie sam bym tak podchodził kupując auto w Rosji, na Ukrainie, czy choćby na Litwie)... Krasek jeśli mógłbyś spróbować pogadać z tym Twoim znajomym, może nawet jeśli nie prowadzi już firmy, mógłby coś doradzić, podpowiedzieć... napisał już do mnie jeden kolega z forum na PW, że ma kogoś, kto dobrze ogarnia BMW, ale nie ukrywam, lepiej mieć większy wybór niż mniejszy w takiej sytuacji ![]() Z góry dziękuję za wszelkie namiary na takich właśnie, najlepiej znanych z jakichś projektów magików od BMW:) -------------------- Pozdrawiem
Camil |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Ja kiedyś dostałem ofertę na swapa od firmy ktora robiła już takie przeróbki, poszukaj w necie swapy bmw i ich znajdziesz bo juz nie pamiętam nazwy, dla przykładu swap ze skrzynią, silnikiem, robotą silnika od m3e46 do zetki (w tym przypadku z4) to koszt ok 30-35 tys zł. Według mnie bezsensu, ja bym zrobił u Ciebie wydech, jakieś strojenie, dolot i pewnie do 260 mozesz dojść i go zostawić, to nigdy nie bedzie b. szybkie auto..uwierz mi..zetki są lekkie, napęd RWD, u mnie przy 180 tracę trakcję i auto idzie bokiem jak chce...według mnie bezsensu to dłubać na 300KM czy 400KM zeby zostawiać do 100kmh czarne ślady..ciesz się cabrio, przyczepnością i zabawą na krętych drogach...bo moc jest ważna ale nie najważniejsza...szczególnie że według mnie 260 km w tak lekkim aucie i tak będzie dawało mega frajdę i mocno trzeba będzie ogarniać zeby sobie kuku nie zrobić.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
User Dołączył: Mon, 30 August 2010 Skąd: Wawa ![]() |
Gdzie skrzynia jest taka sama?! Przeciez ty masz 5 biegow, pokaz mi gdzie było seryjne S54 albo S50B32 na 5 biegowym ZFie typ C ![]() ![]() No więc muszę Cię rozczarować... mylisz się i wychodzi na to, że akurat w tej kwestii Wikipedia się nie myli pisząc, że wszystkie Z3ki bez względu na wersję silnikową (w tym Z3M) wychodziły TYLKO z 5 biegowymi skrzyniami! Napisałeś "pokaż", więc wejdź na mobile.de i znajdź ogłoszenia ze zdjęciami wnętrza Z3M coupe, czy roadster, bez znaczenia... wszystkie mają 5 biegów... dalej: taką samą informację dostałem na mforum.com.pl a co najważniejsze, jest tam gość, który ma (co prawda wyjściowo była to Z3 2.8, ale to nie ma znaczenia) S50B32 właśnie z 5 biegową skrzynią... może czerpiesz wiedzę z M3, a nie Z3M i tam były skrzynie 6ki, ale w Zce są 5ki... to oznacza, że tak jak mówiłem, u mnie obyło by się bez ingerencji w układ przeniesienia napędu, co powinno znacznie ograniczyć koszty całości ![]() -------------------- Pozdrawiem
Camil |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Zwracam honor, nie spodziewalem sie ze skoro m3 e46 i e36 3,2 byly tylko 6 biegowe to w roadsterze bedzie co innego. Swoja droga to nie ma az tak czego zalowac, te skrzynie 6 sa ciezko dostepne w uzywce, bardzo drogie i nie ma do nich czesci zamiennych, a duzo osob twierdzi ze skrzynia 5 biegowa w e36 3.0 lepiej "chodzi".
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Ponoć nadwozie za krótkie, by upchnąć 6
![]() |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
User Dołączył: Mon, 30 August 2010 Skąd: Wawa ![]() |
Zwracam honor, nie spodziewalem sie ze skoro m3 e46 i e36 3,2 byly tylko 6 biegowe to w roadsterze bedzie co innego. Swoja droga to nie ma az tak czego zalowac, te skrzynie 6 sa ciezko dostepne w uzywce, bardzo drogie i nie ma do nich czesci zamiennych, a duzo osob twierdzi ze skrzynia 5 biegowa w e36 3.0 lepiej "chodzi". spoko spoko, nic się nie dzieje, ważne, że się wyjaśniło ![]() ![]() Ponoć nadwozie za krótkie, by upchnąć 6 ![]() według kolegi z MForumskrzynia się mieści, ale jest to kwestia przełożeń skrzyni... z reszta, to że się mieści, to na pewno, bo gdzieś znalazłem info na jakimś UK forum, że gość pakował skrzynię 6b, tylko nie getraga z M3, a chyba taką z 540i. Nie pamiętam dlaczego, ale to nieważne akurat. Ważne jest to, że dla mnie oznacza to po prostu niższe koszty ewentualnego SWAPA ![]() -------------------- Pozdrawiem
Camil |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Ja z kolei wyczytałem info o zbyt krótkim nadwoziu w jakimś teście Z3M.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 21:55 |