Mercedes R129 SL500 M119 V8 - czyli "lansowozem" po torze |
Mercedes R129 SL500 M119 V8 - czyli "lansowozem" po torze |
Wed, 04 Jan 2017 - 17:14
Post
#261
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
noo ladneee
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 04 Jan 2017 - 17:14
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 04 Jan 2017 - 19:16
Post
#262
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 |
Mająt w samych stołkach No piękne
-------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
Wed, 04 Jan 2017 - 20:44
Post
#263
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 June 2010 |
Bardzo ładne, to o ile kg jesteś do przodu ?
|
|
|
Wed, 04 Jan 2017 - 23:10
Post
#264
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 |
Jakies bimarco obszyte skora?
|
|
|
Thu, 05 Jan 2017 - 06:09
Post
#265
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 December 2012 Skąd: Legnica |
To Mirco GT
-------------------- |
|
|
Thu, 05 Jan 2017 - 08:44
Post
#266
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Fotele są wzorowane na tych z CLK DTM lub CLK63 AMG Black Series, z tą różnicą, że tam zawsze są czarne.
To jest dokładnie model MIRCO XL. Jak widać jakość wykonania, szwy, haft na najwyższym poziomie. Kolor dobrany super do wnętrza samochodu. Jestem zadowolony. Zastanawiam się jedynie jeszcze nad obiciem "pleców" w skórze. Ten czarny fotel był kupiony do przymiarek, a teraz trafił do drugiego projektu w202 na tor. Elektryka i pamięć foteli pozostanie. Dojdzie najpewniej ogrzewanie by było prawie jak fabrycznie. Elektryka działa tak: Waga na pewno trochę zejdzie, ale to efekt uboczny. W seryjnych fotelach ledwo mieszczę się do samochodu, a wyczucie prowadzenia jest bardzo byle jakie. Dodatkowo wygląd. Te wyglądają super. Same plusy. Montaż foteli najpewniej dopiero tuż przed sezonem. Teraz SL zimuje w garażu. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Thu, 05 Jan 2017 - 09:53
Post
#267
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
A w sumie skóra nie jest gorsza, jeśli chodzi o trzymanie w fotelu ? Niby luksus, ale ja chyba wole szmatę od skóry (a w każdym używanym aucie trafia mi się akurat skórzana tapicerka).
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Fri, 06 Jan 2017 - 00:20
Post
#268
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 |
Brakuje teraz jakiejs mniejszej,mlodszej,grubej kierownicy
|
|
|
Sun, 08 Jan 2017 - 16:46
Post
#269
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Jacek w zwykłym fotelu skórzanym na pewno tak jest. W kubełkowym nie dasz rady się przesunąć bo w ryzach trzyma nas obudowa fotela. Nie zauważyłem żadnej różnicy, a SL z materiałowymi fotelami wyglądałby dziwnie.
Taka ciekawostka przy okazji, że jest to chyba jedyny model Mercedesa który w fabrycznych szmatach jest droższy niż w skórze, bo takich z fabryki wyszło bardzo mało. Takie białe kruki. Z kierownicą to już kombinuje, ale koniecznie z epoki. Przymierzałem od w204 AMG z łopatkami, ale nie wygląda to dobrze. Średnica jest ok, bo to 390mm. Udało mi się dostać czarną poduszkę powietrzną z epoki obszytą czarną skórą z czarnymi nićmi. To taki rarytasik. Wygląda super. Teraz brakuje mi tylko profilowanej kierownicy. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Sun, 08 Jan 2017 - 17:12
Post
#270
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 |
Bmw 8er w szmatach to tez rarytas, chyba 850i w szmacie wyprodukowano 3szt.
|
|
|
Sun, 08 Jan 2017 - 18:24
Post
#271
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: Chojnice |
Bardzo ładnie fotele wyszły,w środku może lepsza byłaby perforowana alcantara , w gorące dni może być trochę ciepło w tak ciasnym fotelu...choć z drugiej strony to cabrio
P.S.Karol rarytas tak,ale nie aż taki,wg moich obliczeń to raczej ok.875szt na 21295szt wyprodukowanych 850 -------------------- E31
E36 w budowie F150 |
|
|
Sat, 14 Jan 2017 - 06:54
Post
#272
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 05 April 2010 |
Z kierownicą to już kombinuje, ale koniecznie z epoki. Przymierzałem od w204 AMG z łopatkami, ale nie wygląda to dobrze. Średnica jest ok, bo to 390mm. Udało mi się dostać czarną poduszkę powietrzną z epoki obszytą czarną skórą z czarnymi nićmi. To taki rarytasik. Wygląda super. Teraz brakuje mi tylko profilowanej kierownicy. jak z epoki i z poduszką powietrzną to polecam RAID ATIVE. co prawda ciężko trafić ale są o średnicy 36,5 cm. mam taką u siebie w w202 i wygląda super |
|
|
Tue, 28 Mar 2017 - 23:00
Post
#273
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Doszedł nowy "smaczek" do SL'a od AMG.
Tarcze 360mm już były, ale teraz będą w wersji pływającej "Performance". Dodatkowy atut to redukcja wagi o 3kg na sztuce. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Sat, 02 Sep 2017 - 21:27
Post
#274
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
W czasie gdy drugi samochód jest na strojeniu, przyszedł czas na montaż tarcz pływających do SL'a:
-------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Sat, 02 Sep 2017 - 21:33
Post
#275
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Widzę, że nie wstawiłem też zdjęcia jak wygląda beżowy fotel we wnętrzu:
Drugi fotel czeka jeszcze na montaż. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Sun, 10 Sep 2017 - 17:47
Post
#276
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
EssiRS mógłbyś opisać jakie modyfikacje przeprowadziłeś w obecnym silniku? Z tego co czytałem można użyć wału z M117 by zrobić stroker. Udało mi się kupić polifta z 5 biegową skrzynią w USA, czekam aż przypłynie
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Mon, 11 Sep 2017 - 10:57
Post
#277
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
EssiRS mógłbyś opisać jakie modyfikacje przeprowadziłeś w obecnym silniku? Z tego co czytałem można użyć wału z M117 by zrobić stroker. Udało mi się kupić polifta z 5 biegową skrzynią w USA, czekam aż przypłynie Aż tak daleko idących modyfikacji w moim silniku nie robiłem, ale też słyszałem o tym, że jest to możliwe. Niestety dużo takich "plotek" okazuje się być wymysłem, szczególnie w Mercedesach, gdzie niestety mało kto zna się na poważnym tuningu. Pewniakiem jest założenie kompressora, a i moc będzie wtedy większa niż po strokerze. R129 po liftingu najczęściej ma już silnik M113 (od 1996/1997), a u mnie jest jeszcze silnik M119. Przy M113 wbrew pozorom najtaniej będzie wymienić silnik na ten 55 Kompressor AMG i na starcie masz 500KM i dalej z potencjałem przyrostu około 10-15% bez większej ekwilibrystyki. Silnik M113 z kompressorem i bez dość mocno różni się wewnątrz. Dla M113 bez kompressora bezpieczny pułap (patrząc po jeżdżących projektach) to do około 470KM. Jak dopłynie to się pochwal zdjęciami. R129 to już zaczyna być fajny klasyk. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Mon, 11 Sep 2017 - 13:54
Post
#278
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Jasne, napewno wrzucę fotki Mam 98 rok wiec jeszcze z M119, dlatego jestem ciekaw czy mozna go troche podciągnąć bez większych ingerencji
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Mon, 11 Sep 2017 - 20:52
Post
#279
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
98 rok to już na 100% m113 (i 3 zawory na cylinder).
W tym silniku oczywiście też da się moc podciągnąć, np przepustnica 82mm (mam jedną na półce bo kupiłem do testów do drugiego silnika M119 E50 AMG na sterowaniu BM). -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Fri, 03 Nov 2017 - 07:19
Post
#280
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp |
EssiRS możesz powiedzieć z perspektywy czasu jak sprawuje się skrzynia? To jest skrzynia GS6 53BZ/ DZ? Fotele kozak, to jest model GT? I co to za model pasów? Cały czas sobie mówię że chcę szelki z klamrą obrotową ale te Twoje też całkiem spoko wyglądają i pewnie mają homo E.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 23:04 |