![]() ![]() |
Tue, 20 Sep 2016 - 19:16
Post
#141
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
To może być fajny obiekt i tuż pod nosem.
Niemniej jednak mój samochód wg organizatora nie jest youngtimerem bo jest wyprodykowany w 1994r a nie do 1992r, a dodatkowo nie dopuszczone do udziału są samochody z miękkim dachem. Podział na klasy jest dość ubogi. To chyba dobra impreza do przetestowania potencjalnie nowego projektu, samochodu na przyszły sezon tylko do wyścigów, a nie głównie na ulice tak jak SL. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Tue, 20 Sep 2016 - 19:16
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Tue, 20 Sep 2016 - 20:05
Post
#142
|
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 |
jestem w szoku jak przyklejone jedzie bmw które Cie wyprzedza w 2:15 na filmiku best of poznań
|
|
|
|
Fri, 23 Sep 2016 - 08:31
Post
#143
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
bolus1 to zupełnie inna liga a do tego aerodynamika.
Film ze wszystkich 5 moich przejazdów od zewnątrz ClassicAuto Cup Tor Jastrząb. Kilku kolegów z forum również widać na filmie. Jest ujęcie gdzie gonię bodajrze kolegę Waleza na górce i miałem spore obawy czy szczyt przejechać z pełnym gazem (na szczycie mialem coś koło 130-140km/h). Na szczęście kolega pojechał bez żadnych błędów i obyło się bez kontaktu. I film z wybranych najlepszych przejazdów wszystkich uczestników na ClassicAuto Cup Tor Jastrząb (moje zdjęcie na dwóch kołach to tzw pikuś...): -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
|
Fri, 23 Sep 2016 - 08:48
Post
#144
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Gość w 190 bohaterem filmu.
-------------------- A110S
|
|
|
|
Sun, 25 Sep 2016 - 22:51
Post
#145
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Sezon pomału się kończy i czas szykować zabawki na nadchodzące długie zimowe wieczory, tak by zrobić progres na przyszły sezon.
Obecnie samochód jest tak przygotowany, że największe braki są po stronie (jak słusznie pisaliście od początku tego wątku) silnika i braku mocy. Stąd w przyszłym sezonie pod maską znajdzie się coś takiego (średnica inletu to skromne 90mm):
-------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
|
Sun, 25 Sep 2016 - 23:26
Post
#146
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Robisz 13.4 na 1/4 i brak ci mocy?
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Sun, 25 Sep 2016 - 23:32
Post
#147
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin |
|
|
|
|
Sun, 25 Sep 2016 - 23:39
Post
#148
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów |
13,4 to strasznie wolno
|
|
|
|
Sun, 25 Sep 2016 - 23:42
Post
#149
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
13,4 to strasznie wolno Przejedź takim dokoksowanym autem ćwiartkowym 5km butem po torze, to zobaczysz ile Ci mocy zostanie -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Sun, 25 Sep 2016 - 23:47
Post
#150
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów |
wiem
|
|
|
|
Mon, 26 Sep 2016 - 14:17
Post
#151
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Oczywiście że mi mało. To żaden rewelacyjny wynik.
Przy około 400KM powinno być na 1/4 mili 12:7s, a apetyt jest na jeszcze więcej. Teraz jest moda na "500 plus" Samochód od dawna jest przygotowywany z myślą o dużo większych mocach. Nawet sprzęgło które mam obecnie powinno przyjąć do ok. 650Nm, a mam nadzieję, że będę musiał je zmienić na mocniejsze (nawet mam już takie dobrane). -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
|
Mon, 26 Sep 2016 - 15:21
Post
#152
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów |
tylko idąc w stronę mocy nieuniknione jest większe turbo czyi później wstające.. nie będzie to przeszkadzać?
|
|
|
|
Mon, 26 Sep 2016 - 15:39
Post
#153
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Oczywiście że mi mało. To żaden rewelacyjny wynik. Przy około 400KM powinno być na 1/4 mili 12:7s, a apetyt jest na jeszcze więcej. Teraz jest moda na "500 plus" Samochód od dawna jest przygotowywany z myślą o dużo większych mocach. Nawet sprzęgło które mam obecnie powinno przyjąć do ok. 650Nm, a mam nadzieję, że będę musiał je zmienić na mocniejsze (nawet mam już takie dobrane). A wsadzasz turbo,czy kompresor? Jak duży kąt rozwarcia głowic jest w tym V8? Może posadziłbyś tam TVS1320 -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Mon, 26 Sep 2016 - 15:46
Post
#154
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 |
A na focie to nie kompresor?
-------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
|
Mon, 26 Sep 2016 - 15:55
Post
#155
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
A na focie to nie kompresor? A jakoś nie zauważyłem. Czyli będzie słaby dół -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Mon, 26 Sep 2016 - 17:49
Post
#156
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 |
A jakoś nie zauważyłem. Czyli będzie słaby dół Ten silnik nie potrzebuje mocnego dołu. Do tego to nie jest maszynka do smażenia kapora pod remizą, a coś co ma robić czas, więc przyrost musi byc liniowy a to jak samochód jedzie w zakrętach robią głównie zawieszenie i przełożenia skrzyni. |
|
|
|
Mon, 26 Sep 2016 - 21:50
Post
#157
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
A TVS1320 nie będzie za mało wydajny na 500+?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance |
|
|
|
Mon, 26 Sep 2016 - 23:38
Post
#158
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
A TVS1320 nie będzie za mało wydajny na 500+? teoretycznie może przepchnąć 1400m3/h powietrza. W audicach robią z tego ~500. Na 500 z dużym plusem będzie za mały. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Mon, 26 Sep 2016 - 23:38
Post
#159
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Tvs1320 konstrukcyjnie jest podobny do Eaton m112, który leży u mnie na półce już od kilku lat. Sporo nad tym myślałem, ale te rozwiązanie z kompressorem turbinowym powinno być lepsze i dużo łatwiejsze do zrobienia. Myślę że da się z tego zestawu wystrugać coś sensownego. Będę zamieszczał zdjęcia w miarę postępów prac.
Eaton m112 obsługuje silnik Jaguara o mocy lekko ponad 500KM z pojemności około 5.0l. Nie do końca można przewidzieć jakie są możliwości tego projektu połączenia silnika M119 z kompresorem turbinowym, bo niewiele takich projektów powstało, a żaden z powstałych nie był porządnie przetestowany, np na torze wyścigowym. Ja na pewno to sprawdzę. Zobaczymy jaki jest potencjał. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
|
Tue, 27 Sep 2016 - 07:25
Post
#160
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2011 Skąd: Płock |
Nie polecam zakładania tego Turbo do Teojego auta jeśli chcesz mieć dalej ogromny Fun z jazdy po torach .
U siebie popełniłem w TT ten sam błąd założenie dużego turbo i dmuchanie w 500 koni spowodowało ogromna turbo dziurę i maksymalne rozczarowanie . Jakiś czas temu dolozylismy do tego zestawu kompresor i Fun wrócił . Na tor auto musi jechać w jak najszerszym zakresie obrotow . -------------------- E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;) E36 328 zbudowane na Tor ;) |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 02:10 |