![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 28 October 2006 Skąd: Wa-wa ![]() |
Nie mam klucza dynanometrycznego
![]() -------------------- e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jak mozesz to podjedz do wulkanizacji, maja klucze dynamometryczne. Zmierz dokladnie ile to odkreca , bo moze moje testy w Juli byly na padnietej baterii.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
http://allegro.pl/dewalt-dcf889m2-klucz-ud...5571388635.html Użytkuje od roku. Odkręcałem nim nawet śruby w T4. Lekki nie jest, ale watpię żebyś znalazł lekki i odpowiednio mocny klucz udarowy. własnie testowałem taki klucz deWalta ale w wersji 20V odkrecałem sruby w amerykanskim trucku, które nie były odkrecane kilka lat poszedł jak zły ![]() w drugą stronę jak za długo przytrzymałem to dokreciłem za mocno chyba tak jak Kajman pisał zeby dokręcac 1-2sek i sprawdzić ręcznym kluczem ingresol rand to jednak inna półka cenowa... ale ten deWalt naprawde nieźle wyglada, z bateriami 4.0 Ah to jest bardzo dobry sprzet z drugiej strony widziałem craftsmana ale 300 ftlbs (ten deWalt ma 400) który jest połowe mniejszy i nie wierze ze on bedzie tak samo odkrecał ma 2 wieksze obroty i czestotliwość udaru ale wydaje mi się ze jednak masa jest potrzebna zeby ten udar był skuteczny -------------------- |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 March 2009 ![]() |
Meec z Juli, system uniwersalnych baterii 18V, wg producenta 250 Nm. 3 lata gwarancji.
Z kołami przykręcanymi dynamometrem na 110-120Nm radzi sobie bez problemu. Dokręcenia na "pierwsze odbicie" łapał nakrętki właśnie w okolice 100-110 Nm. Mały, lekki, poręczny, trochę tandetnie i delikatnie wygląda z bliska. Pierwszego dnia "serwisował" lawetę, drugiego dnia był na serwisie, gdzie rozleciała się przekładania i przestał przykręcać kółka ![]() |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ja jednak poszedłem konkretnie
kupiłem DeWalt 899 czyli bezszczotkowy silnik, z 5Ah baterią 950NM i niby 1200NM chwilowe przy odkrecaniu do tego 3 stopniowa regulacja predkosci / momentu jak przyjdzie to go przetestuje i dam znać co to cudo potrafi kupiłem nie tylko do kół, ale również z zamiarem uzywania przy amatorskim kreceniu srub aha bateria 18V ale nie wiem czemu w USA podają 20V max - wg tego co wyczaiłem to chyba ta sama bateria miałem kupic w ameryce ale ostatecznie zamowilem w PL -------------------- |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Podepnę się. Bez aku co prawda ale pytanie czy do szybkiego dokręcania karoseri i wnętrza firma BASS się sprawdzi?:
http://allegro.pl/bass-udarowy-klucz-do-ko...5673875910.html Do tej pory wszystko do przydomowego warsztatu ojciec kupował boscha albo jak było tanio to makita. Tutaj wymagania są raczej ograniczone i chodzi o szybkie dokręcanie/odkręcanie elementów kokpitu czy karoseri -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 19 April 2013 Skąd: Radzyn/ UK ![]() |
ja kupiłem Snap On za 350 funtów i od 3lat żadnego problemu nie ma.
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Podepnę się. Bez aku co prawda ale pytanie czy do szybkiego dokręcania karoseri i wnętrza firma BASS się sprawdzi?: http://allegro.pl/bass-udarowy-klucz-do-ko...5673875910.html Do tej pory wszystko do przydomowego warsztatu ojciec kupował boscha albo jak było tanio to makita. Tutaj wymagania są raczej ograniczone i chodzi o szybkie dokręcanie/odkręcanie elementów kokpitu czy karoseri nie wiem jakie to beda srubki ale pewnie małe wiec lepsza bedzie wkrętakra zwykła niż klucz udarowy i na pewno poręczniejsza akumulatorowa niz z kablem -------------------- |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
mam makitę z aku i częściej używam zwykłego klucza bo wiecznie akumulatory są rozładowane więc szukam czegoś na kablu
![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
mam makitę z aku i częściej używam zwykłego klucza bo wiecznie akumulatory są rozładowane więc szukam czegoś na kablu ![]() Wymień aku na nowe o ile można dokupić, albo wyślij do wymiany środków na coś dobrego. Trzeba zwracać uwagę przy urządzeniach akumulatorowych na rodzaj zastosowanych akumulatorków, producenci często na tym oszczędzają, a warunki pracy, czyli częste rozładowywanie dużym prądem i ładowanie bez chłodzenia skraca żywotność. |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Sprostuje bo widzę, że nieporozumienie małe się robi:
Ojciec ma sporo narzędzi, które "pożyczam" jak coś robię tylko z wkrętarkami jest taki problem, że są wiecznie rozładowane. Ja raczej robię coś z doskoku i zanim mi się aku naładuje to zazwyczaj już nie potrzebuje. Ojciec jak wie, że coś będzie robił to sobie podłącza i działa. Dlatego potrzebuje czegoś swojego i najlepiej na kablu bo znając siebie to do 1szego rozładowania będę używał, a potem wiecznie zapomne naładować ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2004 ![]() |
Ten klucz co podałeś jest duży, ciężki i nieporęczny. Do kół to może się nadaje ale też średnio. Czemu? Po puszczeniu przycisku nie zatrzymuje się tylko dalej swobodnie kręci. Bardzo to utrudnia z nim pracę. Do małych śrubek lepiej coś mniejszego i poręcznego. I tak jak poprzednicy polecam coś na aku. Kup taki, który ma 2 lub 3 w komplecie, jak się jeden rozładuje to wkładasz w ładowarkę i zawsze masz przynajmniej jeden pełny. Ja się w zasadzie pozbyłem większości urządzeń na kabel. Tzn. mam, ale wole używać tych na aku.
-------------------- Model X/Evo5/JCW
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
jeszcze jak kupisz w tym samym systemie, to do wszystkich pasują te same akumulatory
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Po kilku miesiącach użytkowania mojego metabo napiszę kilka słów.
W ogóle już nie uruchamiam kompresora i nie używam klucza pneumatycznego. Ładowarka wentyluje tylko w trakcie ładowania, po naładowaniu się wyłącza. Bateria trzyma bardzo długo, są dwie w zestawie więc zawsze mam co najmniej jedną pełną. Nie zdarzyła mi się sytuacja, że nie odkręciłem jakiejś śruby poza śrubą alternatora. Faktycznie dokręcam koła na 1 nie poprawiając dynamometrem. Podsumowując bardzo udany zakup. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
ile to kosztowało?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
coś 1,5kPLN. dodam, ze jest cichy jak na udarowy bat.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
tyle to prawie ingersol kosztuje
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Nie wierzysz mi? O ile pamiętam dobrze to od tego gościa kupiłem:
http://allegro.pl/metabo-ssw-18-ltx-400-bl...5075966295.html I jest to jeden z bardziej udanych zakupów jakich dokonałem do warsztatu. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Ostatnio uzywalem snap on.Niby bardz dobra firma.I nie wiem jak inne,ale ten przy dokrecaniu zaczynal dzialac po okolo sekundzie.Wiec widzac,ze nic sie nie dzieje,odruchowo wciskam przycisk glebiej.I nagle jak zakrecil,to urwalm lacznik stabiliatora.W dodatku jak odpuszcza sie przycisk to znowu jest zwloka.Dla mnie chore urzadzenie.Do odkrecania o.k.Ale przy dokrecaniu, to mozna sruby po urywac.Bardzo trudno wyczuc moment jaki generuje i kiedy.
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
mozliwe że cos nie łaczy albo jest popsute ?
w tym dewalt bezszczotkowym sa 3 zakresy regulacji obrotow / momentu wiec widocznie dla tych mega mocnych kluczach uznano ze bedzie to przydatne jak testowałem tego słabszego dewalta to jak przytrzymałem na około sekunde srube od koła to juz ledwo co mogłem poprawić kluczem o ramieniu 60cm. Jak przyytrzynalem jeszcze sekunde to juz było dowalone bardzo mocno jakbym tak dokrecił ile sie da to trzeba byłoby juz nogami skakac po kluczu zeby to odkręcic ![]() na szczescie w compomotive mam takie metalowe pierścienie w gniazdach na śrubę wiec nie powinno byc negatywnych skutków przeciągniecia -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 01:57 |