Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Udarowy klucz akumulatorowy, Ile Nm
K@mill
post Sun, 17 Apr 2016 - 20:28
Post #81


Frequent User
Dołączył: Sat, 28 October 2006
Skąd: Wa-wa





Nie mam klucza dynanometrycznego wink.gif


--------------------
e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 17 Apr 2016 - 20:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jackkpl
post Fri, 29 Apr 2016 - 10:42
Post #82


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Jak mozesz to podjedz do wulkanizacji, maja klucze dynamometryczne. Zmierz dokladnie ile to odkreca , bo moze moje testy w Juli byly na padnietej baterii.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 05 Jul 2016 - 16:28
Post #83


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Tommo @ Mon, 08 Feb 2016 - 12:08) *
http://allegro.pl/dewalt-dcf889m2-klucz-ud...5571388635.html

Użytkuje od roku. Odkręcałem nim nawet śruby w T4.

Lekki nie jest, ale watpię żebyś znalazł lekki i odpowiednio mocny klucz udarowy.


własnie testowałem taki klucz deWalta ale w wersji 20V
odkrecałem sruby w amerykanskim trucku, które nie były odkrecane kilka lat

poszedł jak zły wink.gif bez żadnego problemu odkręcił
w drugą stronę jak za długo przytrzymałem to dokreciłem za mocno chyba
tak jak Kajman pisał zeby dokręcac 1-2sek i sprawdzić ręcznym kluczem

ingresol rand to jednak inna półka cenowa... ale ten deWalt naprawde nieźle wyglada, z bateriami 4.0 Ah to jest bardzo dobry sprzet

z drugiej strony widziałem craftsmana ale 300 ftlbs (ten deWalt ma 400) który jest połowe mniejszy i nie wierze ze on bedzie tak samo odkrecał
ma 2 wieksze obroty i czestotliwość udaru ale wydaje mi się ze jednak masa jest potrzebna zeby ten udar był skuteczny


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soldi
post Wed, 06 Jul 2016 - 12:08
Post #84


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 March 2009





Meec z Juli, system uniwersalnych baterii 18V, wg producenta 250 Nm. 3 lata gwarancji.
Z kołami przykręcanymi dynamometrem na 110-120Nm radzi sobie bez problemu. Dokręcenia na "pierwsze odbicie" łapał nakrętki właśnie w okolice 100-110 Nm. Mały, lekki, poręczny, trochę tandetnie i delikatnie wygląda z bliska.
Pierwszego dnia "serwisował" lawetę, drugiego dnia był na serwisie, gdzie rozleciała się przekładania i przestał przykręcać kółka wink.gif na szczęście mieliśmy inny. Wymiana w sklepie na nowy bez żadnego problemu i od ręki, ale zaufania już nie ma. Dobra zakrętałka za tanie pieniądze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 06 Jul 2016 - 19:53
Post #85


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ja jednak poszedłem konkretnie

kupiłem DeWalt 899
czyli bezszczotkowy silnik, z 5Ah baterią
950NM i niby 1200NM chwilowe przy odkrecaniu
do tego 3 stopniowa regulacja predkosci / momentu
jak przyjdzie to go przetestuje i dam znać co to cudo potrafi
kupiłem nie tylko do kół, ale również z zamiarem uzywania przy amatorskim kreceniu srub

aha bateria 18V ale nie wiem czemu w USA podają 20V max - wg tego co wyczaiłem to chyba ta sama bateria
miałem kupic w ameryce ale ostatecznie zamowilem w PL


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Wed, 06 Jul 2016 - 21:18
Post #86


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





Podepnę się. Bez aku co prawda ale pytanie czy do szybkiego dokręcania karoseri i wnętrza firma BASS się sprawdzi?:
http://allegro.pl/bass-udarowy-klucz-do-ko...5673875910.html
Do tej pory wszystko do przydomowego warsztatu ojciec kupował boscha albo jak było tanio to makita. Tutaj wymagania są raczej ograniczone i chodzi o szybkie dokręcanie/odkręcanie elementów kokpitu czy karoseri


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek s13.5
post Wed, 06 Jul 2016 - 21:32
Post #87


User
Dołączył: Fri, 19 April 2013
Skąd: Radzyn/ UK





ja kupiłem Snap On za 350 funtów i od 3lat żadnego problemu nie ma.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 06 Jul 2016 - 22:10
Post #88


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rezor @ Wed, 06 Jul 2016 - 21:18) *
Podepnę się. Bez aku co prawda ale pytanie czy do szybkiego dokręcania karoseri i wnętrza firma BASS się sprawdzi?:
http://allegro.pl/bass-udarowy-klucz-do-ko...5673875910.html
Do tej pory wszystko do przydomowego warsztatu ojciec kupował boscha albo jak było tanio to makita. Tutaj wymagania są raczej ograniczone i chodzi o szybkie dokręcanie/odkręcanie elementów kokpitu czy karoseri


nie wiem jakie to beda srubki ale pewnie małe
wiec lepsza bedzie wkrętakra zwykła niż klucz udarowy
i na pewno poręczniejsza akumulatorowa niz z kablem


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Wed, 06 Jul 2016 - 23:02
Post #89


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





mam makitę z aku i częściej używam zwykłego klucza bo wiecznie akumulatory są rozładowane więc szukam czegoś na kablu tongue.gif klucze rzędu 8-15mm


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Thu, 07 Jul 2016 - 01:34
Post #90


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





CYTAT(Rezor @ Wed, 06 Jul 2016 - 23:02) *
mam makitę z aku i częściej używam zwykłego klucza bo wiecznie akumulatory są rozładowane więc szukam czegoś na kablu tongue.gif klucze rzędu 8-15mm

Wymień aku na nowe o ile można dokupić, albo wyślij do wymiany środków na coś dobrego.
Trzeba zwracać uwagę przy urządzeniach akumulatorowych na rodzaj zastosowanych akumulatorków, producenci często na tym oszczędzają, a warunki pracy, czyli częste rozładowywanie dużym prądem i ładowanie bez chłodzenia skraca żywotność.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Thu, 07 Jul 2016 - 08:51
Post #91


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





Sprostuje bo widzę, że nieporozumienie małe się robi:
Ojciec ma sporo narzędzi, które "pożyczam" jak coś robię tylko z wkrętarkami jest taki problem, że są wiecznie rozładowane. Ja raczej robię coś z doskoku i zanim mi się aku naładuje to zazwyczaj już nie potrzebuje. Ojciec jak wie, że coś będzie robił to sobie podłącza i działa. Dlatego potrzebuje czegoś swojego i najlepiej na kablu bo znając siebie to do 1szego rozładowania będę używał, a potem wiecznie zapomne naładować smile.gif


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stef
post Thu, 07 Jul 2016 - 09:58
Post #92


Frequent User
Dołączył: Fri, 23 April 2004





Ten klucz co podałeś jest duży, ciężki i nieporęczny. Do kół to może się nadaje ale też średnio. Czemu? Po puszczeniu przycisku nie zatrzymuje się tylko dalej swobodnie kręci. Bardzo to utrudnia z nim pracę. Do małych śrubek lepiej coś mniejszego i poręcznego. I tak jak poprzednicy polecam coś na aku. Kup taki, który ma 2 lub 3 w komplecie, jak się jeden rozładuje to wkładasz w ładowarkę i zawsze masz przynajmniej jeden pełny. Ja się w zasadzie pozbyłem większości urządzeń na kabel. Tzn. mam, ale wole używać tych na aku.


--------------------
Model X/Evo5/JCW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 07 Jul 2016 - 13:05
Post #93


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





jeszcze jak kupisz w tym samym systemie, to do wszystkich pasują te same akumulatory


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sat, 09 Jul 2016 - 09:52
Post #94


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Po kilku miesiącach użytkowania mojego metabo napiszę kilka słów.
W ogóle już nie uruchamiam kompresora i nie używam klucza pneumatycznego.
Ładowarka wentyluje tylko w trakcie ładowania, po naładowaniu się wyłącza.
Bateria trzyma bardzo długo, są dwie w zestawie więc zawsze mam co najmniej jedną pełną.
Nie zdarzyła mi się sytuacja, że nie odkręciłem jakiejś śruby poza śrubą alternatora.
Faktycznie dokręcam koła na 1 nie poprawiając dynamometrem.
Podsumowując bardzo udany zakup.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 09 Jul 2016 - 09:54
Post #95


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





ile to kosztowało?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sat, 09 Jul 2016 - 10:43
Post #96


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





coś 1,5kPLN. dodam, ze jest cichy jak na udarowy bat.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 09 Jul 2016 - 22:40
Post #97


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





tyle to prawie ingersol kosztuje


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sun, 10 Jul 2016 - 00:53
Post #98


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Nie wierzysz mi? O ile pamiętam dobrze to od tego gościa kupiłem:
http://allegro.pl/metabo-ssw-18-ltx-400-bl...5075966295.html

I jest to jeden z bardziej udanych zakupów jakich dokonałem do warsztatu.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Sun, 10 Jul 2016 - 02:07
Post #99


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Ostatnio uzywalem snap on.Niby bardz dobra firma.I nie wiem jak inne,ale ten przy dokrecaniu zaczynal dzialac po okolo sekundzie.Wiec widzac,ze nic sie nie dzieje,odruchowo wciskam przycisk glebiej.I nagle jak zakrecil,to urwalm lacznik stabiliatora.W dodatku jak odpuszcza sie przycisk to znowu jest zwloka.Dla mnie chore urzadzenie.Do odkrecania o.k.Ale przy dokrecaniu, to mozna sruby po urywac.Bardzo trudno wyczuc moment jaki generuje i kiedy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 10 Jul 2016 - 15:29
Post #100


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





mozliwe że cos nie łaczy albo jest popsute ?
w tym dewalt bezszczotkowym sa 3 zakresy regulacji obrotow / momentu wiec widocznie dla tych mega mocnych kluczach uznano ze bedzie to przydatne

jak testowałem tego słabszego dewalta to jak przytrzymałem na około sekunde srube od koła to juz ledwo co mogłem poprawić kluczem o ramieniu 60cm. Jak przyytrzynalem jeszcze sekunde to juz było dowalone bardzo mocno
jakbym tak dokrecił ile sie da to trzeba byłoby juz nogami skakac po kluczu zeby to odkręcic wink.gif
na szczescie w compomotive mam takie metalowe pierścienie w gniazdach na śrubę wiec nie powinno byc negatywnych skutków przeciągniecia


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 01:57