![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Sorki ze tak pozno odp
Kajman aku 1,5 a,h LiIon Nie wiem co wy tym chcecie krecic ale taka srube jak od kola to odkreca jak wsciekle. W jakiś wolny weekend zrobie tez takie testy jak koledzy ile odkreci. Sila młotka bardzo duza, rozdarlo w mak taka "gięta" koncowke stanleya... -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
ciekawe, stare zapieczone śruby idą też? podaj dokładny model z ciekawości
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Postaram się jutro lub w niedziele zrobic jakies video jak działa. Nowa śruba m12 8.8 - chciałem urwac nie udało się ale gwint oberwal bardzo mocno.
Aku dokładnie taki jak ten tylko 1,5 ah http://allegro.pl/akumulator-bateria-aeg-1...6042186830.html -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Kupiłem tego metabo i z mojej perspektywy prezentuje dwie wady:
- regulacja momentu dotyczy również odkręcania - ładowarka jest wyposażona w wentylator, który jest zbyt głośny jak na moje standardy akustyczne w garażu to raz, a dwa zniechęca to pozostawienia ładującej się baterii na weekend z perspektywą wymiany wentylatora po kilku ładowaniach. Do wkrętarki mam cichą ładowarkę i jak wychodzę z garażu to zwykle podłączam i ładuje się nieraz kilka dni. Pytanie więc czy ktoś obcykany w Metabo podpowie, która ładowarka starszej generacji nie ma wentylatora i naładuje mi te baterie 4.0 Ah? Nie musi ładować super szybko. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Nie jestem pewny czy pamięć mnie nie myli, ale wydaje mi się że ładowarka metabo chłodzi akumulator tylko powyżej określonej jego temperatury. Wentylator powinien się wyłączyć po wychłodzeniu baterii. Nie jest to pewne info, piszę z pamięci, a dawno tego sprzętu nie używałem.
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
To ja Ci piszę, że wyciągasz nową ładowarkę z walizki podpinasz pod 220V i wentylator już Cię wkurza nie pamiętam czy od razu, czy po podpięciu zimnej, nowej baterii.
Czy trafiła mi się zepsuta ładowarka? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
W najbliższym czasie nie będę miał jak tego sprawdzić, ale całkiem możliwe że idealizuję tą ładowarkę jak byłą partnerkę
![]() -------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Gdyby ktoś nie wiedział jak działa elektryczny udarowy. Wczoraj po naładowaniu baterii pierwszy raz użyłem klucza do odkręcenia koła pasowego alternatora. Niestety nie ma szans.
Użyłem pneumatycznego, który poradził sobie na 1 stopniu bez problemu. Elektrykiem można pomarzyć, nie ma silnego udaru od razu tylko tak jakby się rozpędzał z każdym kolejnym. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Zablokowales wirnik zeby sie nie kręcił?
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Gdyby ktoś nie wiedział jak działa elektryczny udarowy. Wczoraj po naładowaniu baterii pierwszy raz użyłem klucza do odkręcenia koła pasowego alternatora. Niestety nie ma szans. Użyłem pneumatycznego, który poradził sobie na 1 stopniu bez problemu. Elektrykiem można pomarzyć, nie ma silnego udaru od razu tylko tak jakby się rozpędzał z każdym kolejnym. Da się, tylko mocny elektryk musi być, marketowe nie dadzą rady. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Tommo nie blokowałem. Po zablokowaniu mogę odkręcić zwykłym płaskim lub grzechotką. Sens udaru to brak konieczności blokowania.
Więc gdyby to kogoś interesowało to metabo 400Nm nie jest mocny. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Gdyby ktoś nie wiedział jak działa elektryczny udarowy. Wczoraj po naładowaniu baterii pierwszy raz użyłem klucza do odkręcenia koła pasowego alternatora. Niestety nie ma szans. Użyłem pneumatycznego, który poradził sobie na 1 stopniu bez problemu. Elektrykiem można pomarzyć, nie ma silnego udaru od razu tylko tak jakby się rozpędzał z każdym kolejnym. Dziwne, bo 280Nm Milwaukee odkręcał bez problemu koła pasowe w 2 róznych samochodach. Na serio nie trafiliśmy jeszcze czegoś, czego by nie odkręcił mimo, że niby nie ma dużo momentu. |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Markos milwaukee to troche wyzsza klasa.
Np chicago pneumatic z podanym przez producenta 500Nm, podaje dużo lepiej niż yato ze swoim 800... Wartości momentu napisałem w przybliżeniu, ze dwa lata do tyłu sprawdzałem u znajomego obydwa klucze. Te najtansze elektryki na 220~ pocą się przy dobrze dokręconym kole w osobówce. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Post miał charakter ogólny "elektryczne klucze udarowe są do kitu", zwracam tylko uwagę, że nie wszystkie.
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2004 ![]() |
podaj model tego milwaukee
-------------------- Model X/Evo5/JCW
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
tak działają porządne klucze: https://www.youtube.com/watch?v=tzqYnZ2DUa4
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 28 October 2006 Skąd: Wa-wa ![]() |
Kupiłem tego harmona w Jula. Nie wiem jaki ma moment, ale wczoraj wymieniając koła w aucie (śruba z łbem 17 przykrecone pneumatyczne na jesień ) odkrecił wszystkie koła bez problemu. Śruby przykrecone taką siłą że seryjnym krótkim kluczem z bagażnika musiałem mocno szarpać całym ciężarem ciała żeby odkręcić.
Myślę że na pojezdzawki sprawdzi się idealnie. A jeżeli ktoś ma szpilki i nakrętki to już wogole nie powinno być problemu z odkręceniem. W razie czego zawsze mam pokrętło 80cm. -------------------- e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Trochę poużywałem tego metabo i podzielę się wrażeniami. Ładowarka wyje tylko jak ładuje, jak naładuje to przestaje więc można spokojnie zostawić na weekend baterię na ładowarce.
Klucz jest mocny na tyle, że na 1 odkręca śruby przełożenia głównego, które dokręciłem 110Nm kiedyś tam na niebieski klej. Tylko ta zbiórka jest deprywująca. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Kupiłem tego harmona w Jula. Nie wiem jaki ma moment, ale wczoraj wymieniając koła w aucie (śruba z łbem 17 przykrecone pneumatyczne na jesień ) odkrecił wszystkie koła bez problemu. Śruby przykrecone taką siłą że seryjnym krótkim kluczem z bagażnika musiałem mocno szarpać całym ciężarem ciała żeby odkręcić. Myślę że na pojezdzawki sprawdzi się idealnie. A jeżeli ktoś ma szpilki i nakrętki to już wogole nie powinno być problemu z odkręceniem. W razie czego zawsze mam pokrętło 80cm. Jak mozesz to zmierz , jaki moment odkreca ten klucz. Dokrecaj dynamometrycznym po 10-20nm , az klucz przestanie odkrecac. Ciezko mi uwierzyc, ze skoro 500W 230V odkreca maks 150Nm, to ten na bateryjke odkreci 120Nm. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 12:19 |