![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Kurczaki bardzo ladne prędkości! ! to w czerwcu razem atakujemy 1.50
![]() Ps. ja latalem na DS performance a potem na DS 2500 zmienilem i różnicy w sile hamowania zbytniej nie czułem ale za to te drugie dużo szybciej mi schodziły... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
No u mnie tez dsy perf przod i tyl wlatuja i bede sie jakos na poznan chcial wybrac. To 1.54, jak sie okazalo,ze slizgajacym paskiem wyszlo. Dlatego tak slabo powyzej 7k rpm jedzie
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
Ten blok wodny pewnie by troszkę mógł mieć lepszą wydajność to i pewnie temp była by inna bo dość spora różnica jest IAT vs temp na wyjściu z bloku. Ale na wejściu niższa temp pewnie tez pomoże,
A wracając do tych hamulców, to jaki masz teraz rozmiar tarcz? bo wyglądają na foto podobnie. Ten pedał już zrobił się twardy (odpowietrzyłeś) czy nadal delikatnie wpada? -------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ten blok wodny pewnie by troszkę mógł mieć lepszą wydajność to i pewnie temp była by inna bo dość spora różnica jest IAT vs temp na wyjściu z bloku. Ale na wejściu niższa temp pewnie tez pomoże, A wracając do tych hamulców, to jaki masz teraz rozmiar tarcz? bo wyglądają na foto podobnie. Ten pedał już zrobił się twardy (odpowietrzyłeś) czy nadal delikatnie wpada? Ostatnio jechalem ze znajomym na 2 auta , 24 stopnie na dworze. Jak pociagnalem 4-ke prawie do odciecia, to mialem iat 52 , on w saabie 9-5 aero mial znacznie wiecej ![]() Pedal jest juz ok, hamowanie 200-0 jest pewne, bez niespodzianek, w kazdym momencie moge docisnac mocniej i wysadzi mnie z fotela (mam seryjne pasy bezpieczenstwa). Zapada sie troche mocniej niz seryjnie, ale chyba jest jeszcze powietrze w ukladzie. Niestety skaszanilem sprawe przy wymianie klockow i pompa zassala troche powietrza. Z nowosci to wlecial klocek DS performance na tyl (do rx8 nie ma w ofercie, ale dla chcacego nic trudnego ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
Zapada sie troche mocniej niz seryjnie, ale chyba jest jeszcze powietrze w ukladzie. Niestety skaszanilem sprawe przy wymianie klockow i pompa zassala troche powietrza. Z nowosci to wlecial klocek DS performance na tyl (do rx8 nie ma w ofercie, ale dla chcacego nic trudnego ![]() Z moich skromnych obserwacji wynika, że po montażu wielotłoka w miejsce jednotłoka (nawet w wypadku, gdy wsadzamy wielotłok z danego auta do modelu ze słabszym silnikiem, a pompa jest taka sama w każdej wersji silnikowej) pedał będzie wpadał delikatnie głębiej. Myślę, że ma to związek z większą powierzchnią tłoczków w wielotłoku vs. jednotłoku. Nawet zakładając jednotłoka z większym tłoczkiem pedał będzie minimalnie głębszy. -------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Z moich skromnych obserwacji wynika, że po montażu wielotłoka w miejsce jednotłoka (nawet w wypadku, gdy wsadzamy wielotłok z danego auta do modelu ze słabszym silnikiem, a pompa jest taka sama w każdej wersji silnikowej) pedał będzie wpadał delikatnie głębiej. Myślę, że ma to związek z większą powierzchnią tłoczków w wielotłoku vs. jednotłoku. Nawet zakładając jednotłoka z większym tłoczkiem pedał będzie minimalnie głębszy. Napewno tak jest, bo jednak tloczki minimalnie sie cofaja i trzepa ten plyn przepompowac. Teraz sa 4 tloczki 40mm (powierzchnia 6400mm2), a bylo 54mm (powierzchnia 2916). Jeszcze pobawie sie regulacja polozenia pedalu hamulca. Najwazniejsze, ze mozna teraz grubo isc i hamowac na granicy przyczepnosci, nie wyczulem poki co zmian w sile hamowania wraz ze wzrostem temperatury. Wyjatek to pierwsze hamowanie po wyjezdzie z garazu, ale na zimno hamuje i tak ze 2x lepiej, niz na nic nie wartych redstuffach. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
To juz zalezy czy pompa ma zapas czy nie bardzo. Jesli ma to po kolejnym porzadnym odpowietrzeniu pedal bedzie chodzil jak na serii.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
To juz zalezy czy pompa ma zapas czy nie bardzo. Jesli ma to po kolejnym porzadnym odpowietrzeniu pedal bedzie chodzil jak na serii. Jeszcze raz. Z moich skromnych obserwacji i na zdrowy chłopski rozum wynika, że nie ma takiej możliwości. Do wypchnięcia większej powierzchni tłoczków potrzeba więcej płynu, więc automatycznie trzeba pedała głębiej wdusić. -------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
W teorii masz racje. W praktyce bywa jak napisalem. Warunek - porzadne odpowietrzenie, najczesciej kilkukrotne. Dzieje sie tak dlatego, ze zacisk wielotloczkowy jest zwyczajnie sztywniejszy, a i skok tloczkow z reguly jest mniejszy niz w standardowym zacisku plywajacym.
No chyba, ze ktos instaluje naprawde duzo wiekszy hamulec albo zaklada zaciski zaprojektowane do pracy ze sporo grubsza tarcza niz ta zamontowana. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Ja przeszedłem z jednego tłoka na 10
![]() To działa w dwie strony, bo pompa także wciąga tłoki w zacisk. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#151
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Kielce zaliczone z 4nano time attack challenge i Seat Racing. Tor niby śliski, ale telemetria pokazuje 1.0-1.1g w zakrętach, więc chyba nie jest źle.
Auto się spisało, 1000km dojazdów na kołach i 90km po torze. Temperatura powietrza 27, asfaltu w porywach 40. Zatankowałem w Piotrkowie, dojechałem spokojnie na tor 90km, po torze 89km i na stacji weszło 49l ![]() Poniżej przejazd treningowy, dużo błędów jak zawsze. Hebel się spisał, nic nie śmierdziało (poza pierwszą sesją, gdzie pomagało esp w zakrętach i przegrzało tylne klocki). W sesji pomiarowej udało się zrobić 1:32,80, głównie dzięki lepszemu cięciu po tarkach. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Bardzo fajnie się to ogląda.
Ładnie się wkręca w obroty i widać "odejście". Gratuluję modyfikacji! Czas niewiele mówi, bo rzadko kiedy trafia się w Kielcach na takie same ustawienie toru. Może jesteś w stanie podać kilka czasów innych zawodników dla porównania? Do Kielc to faktycznie masz kawał drogi... -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
bales sie tych tarek. zamiast przez trawe prosto leciec to ty na okolo
![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
bales sie tych tarek. zamiast przez trawe prosto leciec to ty na okolo ![]() Tarki nie są wysokie ale ostre. Dzień wcześniej przed zawodami wskoczyliśmy na tor i jeden z uczestników przeciął oponę - cholera wie gdzie. Na zawodach standardem było wyrwanie kawałka gumy na osi napędzanej. U mnie w fwd zjadło kawał bieżnika na lewej przedniej oponie u jacka z tego co pokazywał również :-) BTW gratuluję czasu i auta - dźwięk zasysanego powietrza przez kompresor budzi respect. -------------------- Klub 100kucy/1L
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
bales sie tych tarek. zamiast przez trawe prosto leciec to ty na okolo ![]() Bałem się tarek, bo parę osób rozpruło opony. Moje PSC2 na tyle też już gubią gumę płatami. Zaraz wrzuce onboardy z pomiarowych, tam już nie było litości. Najfajniejsze było wyjście z szykany przy płycie poślizgowej, tam jak szedłem grubo, to przy 110 musiałem zakładac kontre w prawo ![]() Na pomiarowym na szykanie jechałem za wolno, traciłem tam 0.5s względem przejazdów treningowych. https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t1...amp;oe=57CFFBAD Zaraz się wgra pomiar. Musiałem powtarzać, bo za szybko przejechałem koło fotokomórki ![]() Pomiar 2 z komentarzem autorskim za szykaną ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Idzie ta Twoja mazdo-Honda że hej !
![]() Asfalt jest w różnych częściach różny, ten długi łuk przy drodze strasznie przyczepny, a krótkie pod tarasem odwrotnie. Co do tarek to ja zgubiłem płat gumy wielkości dłoni z przedniej lewej, ale to stareńkie opony. Inna sprawa że nie były słupkami opon pozastawiane i teoretycznie można było to mocno wykorzystywać. Co do czasów to są gdzieś wyniki wszystkich ? (edit, a już widzę ten link, dzięki! nie byłoby źle - o ile w pomiarowym bym nie popsuł czegoś ![]() Ja na czasówki się nie załapałem przez awarię, z kamery z treningów wychodzi mi najlepsze 1:39,6 (ale to start lotny, z drugiej strony 150KM) Widziałem jeszcze onboard Clio RS - też około 1:39 to drugie okrążenie z lotnego startu. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Idzie ta Twoja mazdo-Honda że hej ! ![]() Asfalt jest w różnych częściach różny, ten długi łuk przy drodze strasznie przyczepny, a krótkie pod tarasem odwrotnie. Co do tarek to ja zgubiłem płat gumy wielkości dłoni z przedniej lewej, ale to stareńkie opony. Inna sprawa że nie były słupkami opon pozastawiane i teoretycznie można było to mocno wykorzystywać. Co do czasów to są gdzieś wyniki wszystkich ? (edit, a już widzę ten link, dzięki! nie byłoby źle - o ile w pomiarowym bym nie popsuł czegoś ![]() Ja na czasówki się nie załapałem przez awarię, z kamery z treningów wychodzi mi najlepsze 1:39,6 (ale to start lotny, z drugiej strony 150KM) Widziałem jeszcze onboard Clio RS - też około 1:39 to drugie okrążenie z lotnego startu. Odcinka miękka (zapłon i zdjęcie doładowania) 8700-8800, więc pokazuje dobrze ![]() Na tym szorstkim łuku wywalało mi tył, musiałem ciągle jechać z gazem. Jak zdarzyło mi się w tym łuku odpuścić gaz, to leciałem bokiem ![]() Wyniki są w tym linku w poscie powyżej. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Ja na czasówki się nie załapałem przez awarię, z kamery z treningów wychodzi mi najlepsze 1:39,6 (ale to start lotny, z drugiej strony 150KM) No dobra ale Twoja Alfa szła jak zła po zakrętach - widać, że rollbar trzyma całą konstrukcję budy w miejscu. Specjalnie przyglądałem się jak brałeś pierwszą szykanę na prostej start/meta - ani grama nie było widać przechyłu u Ciebie nie mówiąc o poślizgu. Chciałem później pogadać ale już widziałem auto na lawecie poza torem. Szkoda - ważne, że impreza była udana. -------------------- Klub 100kucy/1L
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 17 July 2012 ![]() |
Jackkpl znam ten tor bardzo dobrze, niezle Ci bryczka skreca. Na prawde niczego sobie. Czym nagrywane sa te przejazdy?
-------------------- --
B18c = 210hp/195nm K20z4 = 255hp/235nm STi = 350hp/500nm |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jackkpl znam ten tor bardzo dobrze, niezle Ci bryczka skreca. Na prawde niczego sobie. Czym nagrywane sa te przejazdy? Racechrono na androida, galaxy s5, gps qstarz 818x i skaner OBD na bluetooth. Szkoda , że się evo wysypały, bo byłoby jakieś odniesienie do profesjonalnie przygotowanych samochodów. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 18:45 |