Shoutbox 0 nowych PW 


21 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> RX8 z właściwym silnikiem, K20 kompresor
Coobcio
post Fri, 06 May 2016 - 18:33
Post #141


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kurczaki bardzo ladne prędkości! ! to w czerwcu razem atakujemy 1.50 smile.gif
Ps. ja latalem na DS performance a potem na DS 2500 zmienilem i różnicy w sile hamowania zbytniej nie czułem ale za to te drugie dużo szybciej mi schodziły...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 06 May 2016 - 18:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jackkpl
post Fri, 06 May 2016 - 19:47
Post #142


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





No u mnie tez dsy perf przod i tyl wlatuja i bede sie jakos na poznan chcial wybrac. To 1.54, jak sie okazalo,ze slizgajacym paskiem wyszlo. Dlatego tak slabo powyzej 7k rpm jedzie smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anwi
post Tue, 10 May 2016 - 12:16
Post #143


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 November 2009





Ten blok wodny pewnie by troszkę mógł mieć lepszą wydajność to i pewnie temp była by inna bo dość spora różnica jest IAT vs temp na wyjściu z bloku. Ale na wejściu niższa temp pewnie tez pomoże,

A wracając do tych hamulców, to jaki masz teraz rozmiar tarcz? bo wyglądają na foto podobnie. Ten pedał już zrobił się twardy (odpowietrzyłeś) czy nadal delikatnie wpada?


--------------------
Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg
Galant 2.5V6 AWD SingleT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 10 May 2016 - 12:22
Post #144


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(anwi @ Tue, 10 May 2016 - 12:16) *
Ten blok wodny pewnie by troszkę mógł mieć lepszą wydajność to i pewnie temp była by inna bo dość spora różnica jest IAT vs temp na wyjściu z bloku. Ale na wejściu niższa temp pewnie tez pomoże,

A wracając do tych hamulców, to jaki masz teraz rozmiar tarcz? bo wyglądają na foto podobnie. Ten pedał już zrobił się twardy (odpowietrzyłeś) czy nadal delikatnie wpada?


Ostatnio jechalem ze znajomym na 2 auta , 24 stopnie na dworze. Jak pociagnalem 4-ke prawie do odciecia, to mialem iat 52 , on w saabie 9-5 aero mial znacznie wiecej smile.gif. Obawiam sie,ze nawet wielki FMIC i tak koniec koncow te +20 sie zgrzeje wzgledem otoczenia.
Pedal jest juz ok, hamowanie 200-0 jest pewne, bez niespodzianek, w kazdym momencie moge docisnac mocniej i wysadzi mnie z fotela (mam seryjne pasy bezpieczenstwa). Zapada sie troche mocniej niz seryjnie, ale chyba jest jeszcze powietrze w ukladzie. Niestety skaszanilem sprawe przy wymianie klockow i pompa zassala troche powietrza.
Z nowosci to wlecial klocek DS performance na tyl (do rx8 nie ma w ofercie, ale dla chcacego nic trudnego wink.gif).


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
w0wacik
post Tue, 10 May 2016 - 12:30
Post #145


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 November 2003
Skąd: Wwa





CYTAT(jackkpl @ Tue, 10 May 2016 - 12:22) *
Zapada sie troche mocniej niz seryjnie, ale chyba jest jeszcze powietrze w ukladzie. Niestety skaszanilem sprawe przy wymianie klockow i pompa zassala troche powietrza.
Z nowosci to wlecial klocek DS performance na tyl (do rx8 nie ma w ofercie, ale dla chcacego nic trudnego wink.gif).


Z moich skromnych obserwacji wynika, że po montażu wielotłoka w miejsce jednotłoka (nawet w wypadku, gdy wsadzamy wielotłok z danego auta do modelu ze słabszym silnikiem, a pompa jest taka sama w każdej wersji silnikowej) pedał będzie wpadał delikatnie głębiej. Myślę, że ma to związek z większą powierzchnią tłoczków w wielotłoku vs. jednotłoku. Nawet zakładając jednotłoka z większym tłoczkiem pedał będzie minimalnie głębszy.


--------------------
"When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"

Mercedes C270CDI T
Mercedes 280CE (C123)
Volkswagen Golf 1.9 TDI
Opel Combo

Pozdrawiam

w0wacik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 10 May 2016 - 12:35
Post #146


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(w0wacik @ Tue, 10 May 2016 - 12:30) *
Z moich skromnych obserwacji wynika, że po montażu wielotłoka w miejsce jednotłoka (nawet w wypadku, gdy wsadzamy wielotłok z danego auta do modelu ze słabszym silnikiem, a pompa jest taka sama w każdej wersji silnikowej) pedał będzie wpadał delikatnie głębiej. Myślę, że ma to związek z większą powierzchnią tłoczków w wielotłoku vs. jednotłoku. Nawet zakładając jednotłoka z większym tłoczkiem pedał będzie minimalnie głębszy.


Napewno tak jest, bo jednak tloczki minimalnie sie cofaja i trzepa ten plyn przepompowac. Teraz sa 4 tloczki 40mm (powierzchnia 6400mm2), a bylo 54mm (powierzchnia 2916). Jeszcze pobawie sie regulacja polozenia pedalu hamulca.
Najwazniejsze, ze mozna teraz grubo isc i hamowac na granicy przyczepnosci, nie wyczulem poki co zmian w sile hamowania wraz ze wzrostem temperatury. Wyjatek to pierwsze hamowanie po wyjezdzie z garazu, ale na zimno hamuje i tak ze 2x lepiej, niz na nic nie wartych redstuffach.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Tue, 10 May 2016 - 12:37
Post #147


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





To juz zalezy czy pompa ma zapas czy nie bardzo. Jesli ma to po kolejnym porzadnym odpowietrzeniu pedal bedzie chodzil jak na serii.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
w0wacik
post Wed, 11 May 2016 - 11:37
Post #148


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 November 2003
Skąd: Wwa





CYTAT(Kras @ Tue, 10 May 2016 - 12:37) *
To juz zalezy czy pompa ma zapas czy nie bardzo. Jesli ma to po kolejnym porzadnym odpowietrzeniu pedal bedzie chodzil jak na serii.


Jeszcze raz. Z moich skromnych obserwacji i na zdrowy chłopski rozum wynika, że nie ma takiej możliwości. Do wypchnięcia większej powierzchni tłoczków potrzeba więcej płynu, więc automatycznie trzeba pedała głębiej wdusić.


--------------------
"When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"

Mercedes C270CDI T
Mercedes 280CE (C123)
Volkswagen Golf 1.9 TDI
Opel Combo

Pozdrawiam

w0wacik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Wed, 11 May 2016 - 12:44
Post #149


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





W teorii masz racje. W praktyce bywa jak napisalem. Warunek - porzadne odpowietrzenie, najczesciej kilkukrotne. Dzieje sie tak dlatego, ze zacisk wielotloczkowy jest zwyczajnie sztywniejszy, a i skok tloczkow z reguly jest mniejszy niz w standardowym zacisku plywajacym.

No chyba, ze ktos instaluje naprawde duzo wiekszy hamulec albo zaklada zaciski zaprojektowane do pracy ze sporo grubsza tarcza niz ta zamontowana.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Wed, 11 May 2016 - 13:29
Post #150


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Ja przeszedłem z jednego tłoka na 10 smile.gif Ale nie wyczułem jakiejś wyraźnej różnicy w głębokości wciskania pedału.
To działa w dwie strony, bo pompa także wciąga tłoki w zacisk.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 29 May 2016 - 19:12
Post #151


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Kielce zaliczone z 4nano time attack challenge i Seat Racing. Tor niby śliski, ale telemetria pokazuje 1.0-1.1g w zakrętach, więc chyba nie jest źle.
Auto się spisało, 1000km dojazdów na kołach i 90km po torze. Temperatura powietrza 27, asfaltu w porywach 40.
Zatankowałem w Piotrkowie, dojechałem spokojnie na tor 90km, po torze 89km i na stacji weszło 49l smile.gif.
Poniżej przejazd treningowy, dużo błędów jak zawsze. Hebel się spisał, nic nie śmierdziało (poza pierwszą sesją, gdzie pomagało esp w zakrętach i przegrzało tylne klocki).
W sesji pomiarowej udało się zrobić 1:32,80, głównie dzięki lepszemu cięciu po tarkach.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Sun, 29 May 2016 - 22:45
Post #152


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Bardzo fajnie się to ogląda.
Ładnie się wkręca w obroty i widać "odejście".
Gratuluję modyfikacji!

Czas niewiele mówi, bo rzadko kiedy trafia się w Kielcach na takie same ustawienie toru. Może jesteś w stanie podać kilka czasów innych zawodników dla porównania?
Do Kielc to faktycznie masz kawał drogi...


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 30 May 2016 - 09:45
Post #153


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





bales sie tych tarek. zamiast przez trawe prosto leciec to ty na okolo smile.gif az tak wysokie byly te tarki?


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shak
post Mon, 30 May 2016 - 10:20
Post #154


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





CYTAT(piwo @ Mon, 30 May 2016 - 09:45) *
bales sie tych tarek. zamiast przez trawe prosto leciec to ty na okolo smile.gif az tak wysokie byly te tarki?


Tarki nie są wysokie ale ostre. Dzień wcześniej przed zawodami wskoczyliśmy na tor i jeden z uczestników przeciął oponę - cholera wie gdzie. Na zawodach standardem było wyrwanie kawałka gumy na osi napędzanej. U mnie w fwd zjadło kawał bieżnika na lewej przedniej oponie u jacka z tego co pokazywał również :-)
BTW gratuluję czasu i auta - dźwięk zasysanego powietrza przez kompresor budzi respect.


--------------------
Klub 100kucy/1L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 30 May 2016 - 10:22
Post #155


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(piwo @ Mon, 30 May 2016 - 09:45) *
bales sie tych tarek. zamiast przez trawe prosto leciec to ty na okolo smile.gif az tak wysokie byly te tarki?


Bałem się tarek, bo parę osób rozpruło opony. Moje PSC2 na tyle też już gubią gumę płatami.
Zaraz wrzuce onboardy z pomiarowych, tam już nie było litości. Najfajniejsze było wyjście z szykany przy płycie poślizgowej, tam jak szedłem grubo, to przy 110 musiałem zakładac kontre w prawo smile.gif.
Na pomiarowym na szykanie jechałem za wolno, traciłem tam 0.5s względem przejazdów treningowych.
https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t1...amp;oe=57CFFBAD

Zaraz się wgra pomiar. Musiałem powtarzać, bo za szybko przejechałem koło fotokomórki wink.gif.

Pomiar 2 z komentarzem autorskim za szykaną smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Mon, 30 May 2016 - 11:18
Post #156


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Idzie ta Twoja mazdo-Honda że hej ! smile.gif faktycznie tam >8tys się kręci czy tak ten program odczytuje?
Asfalt jest w różnych częściach różny, ten długi łuk przy drodze strasznie przyczepny, a krótkie pod tarasem odwrotnie.
Co do tarek to ja zgubiłem płat gumy wielkości dłoni z przedniej lewej, ale to stareńkie opony. Inna sprawa że nie były słupkami opon pozastawiane i teoretycznie można było to mocno wykorzystywać.
Co do czasów to są gdzieś wyniki wszystkich ?
(edit, a już widzę ten link, dzięki! nie byłoby źle - o ile w pomiarowym bym nie popsuł czegoś smile.gif )
Ja na czasówki się nie załapałem przez awarię, z kamery z treningów wychodzi mi najlepsze 1:39,6 (ale to start lotny, z drugiej strony 150KM)
Widziałem jeszcze onboard Clio RS - też około 1:39 to drugie okrążenie z lotnego startu.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 30 May 2016 - 11:22
Post #157


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Andrzejsr @ Mon, 30 May 2016 - 11:18) *
Idzie ta Twoja mazdo-Honda że hej ! smile.gif faktycznie tam >8tys się kręci czy tak ten program odczytuje?
Asfalt jest w różnych częściach różny, ten długi łuk przy drodze strasznie przyczepny, a krótkie pod tarasem odwrotnie.
Co do tarek to ja zgubiłem płat gumy wielkości dłoni z przedniej lewej, ale to stareńkie opony. Inna sprawa że nie były słupkami opon pozastawiane i teoretycznie można było to mocno wykorzystywać.
Co do czasów to są gdzieś wyniki wszystkich ?
(edit, a już widzę ten link, dzięki! nie byłoby źle - o ile w pomiarowym bym nie popsuł czegoś smile.gif )
Ja na czasówki się nie załapałem przez awarię, z kamery z treningów wychodzi mi najlepsze 1:39,6 (ale to start lotny, z drugiej strony 150KM)
Widziałem jeszcze onboard Clio RS - też około 1:39 to drugie okrążenie z lotnego startu.


Odcinka miękka (zapłon i zdjęcie doładowania) 8700-8800, więc pokazuje dobrze smile.gif.
Na tym szorstkim łuku wywalało mi tył, musiałem ciągle jechać z gazem. Jak zdarzyło mi się w tym łuku odpuścić gaz, to leciałem bokiem smile.gif.
Wyniki są w tym linku w poscie powyżej.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shak
post Mon, 30 May 2016 - 11:31
Post #158


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





CYTAT(Andrzejsr @ Mon, 30 May 2016 - 11:18) *
Ja na czasówki się nie załapałem przez awarię, z kamery z treningów wychodzi mi najlepsze 1:39,6 (ale to start lotny, z drugiej strony 150KM)


No dobra ale Twoja Alfa szła jak zła po zakrętach - widać, że rollbar trzyma całą konstrukcję budy w miejscu. Specjalnie przyglądałem się jak brałeś pierwszą szykanę na prostej start/meta - ani grama nie było widać przechyłu u Ciebie nie mówiąc o poślizgu. Chciałem później pogadać ale już widziałem auto na lawecie poza torem. Szkoda - ważne, że impreza była udana.


--------------------
Klub 100kucy/1L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kajman500
post Mon, 30 May 2016 - 11:44
Post #159


Frequent User
Dołączył: Tue, 17 July 2012





Jackkpl znam ten tor bardzo dobrze, niezle Ci bryczka skreca. Na prawde niczego sobie. Czym nagrywane sa te przejazdy?


--------------------
--
B18c = 210hp/195nm
K20z4 = 255hp/235nm
STi = 350hp/500nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 30 May 2016 - 12:48
Post #160


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(kajman500 @ Mon, 30 May 2016 - 11:44) *
Jackkpl znam ten tor bardzo dobrze, niezle Ci bryczka skreca. Na prawde niczego sobie. Czym nagrywane sa te przejazdy?


Racechrono na androida, galaxy s5, gps qstarz 818x i skaner OBD na bluetooth.
Szkoda , że się evo wysypały, bo byłoby jakieś odniesienie do profesjonalnie przygotowanych samochodów.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 18:45