![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#621
|
|
User Dołączył: Thu, 31 July 2014 ![]() |
ciekawe po jakim czasie sie podda ta skrzynia
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#622
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Chyba kolega dobrze powiedział czuc zazdrościa, jakie to dzwine ze człowiek człowiekowi '' ciekawej po jakim czasie sie podda'' mam nadzieje ze sie nie podda i autor tematu bedzie jezdzil i cieszył sie maszyna po swojemu
|
|
|
![]()
Post
#623
|
|
User Dołączył: Thu, 31 July 2014 ![]() |
Mlody na spokojnie, każdy widzi to co chce zobaczyć. Nie życzę autorowi projektu źle , czytam i oglądam z zaciekawieniem postępy w projekcie , ale gdybyś podszedł do tematu na zimno mlody to byś wiedział że dq250 nie jest przyszykowana fabrycznie do takiego Nm jaki generuje czy będzie generował ten silnik.
Ps: chyba że właściciel tolka nie planuje więcej jak te 450-470 Nm, w co wątpię śledząc temat |
|
|
![]()
Post
#624
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
470? Z 600Nm to tu pewnie jest na jakimś śmiesznym doładowaniu :-P
|
|
|
![]()
Post
#625
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 April 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
Mlody na spokojnie, każdy widzi to co chce zobaczyć. Nie życzę autorowi projektu źle , czytam i oglądam z zaciekawieniem postępy w projekcie , ale gdybyś podszedł do tematu na zimno mlody to byś wiedział że dq250 nie jest przyszykowana fabrycznie do takiego Nm jaki generuje czy będzie generował ten silnik. Ps: chyba że właściciel tolka nie planuje więcej jak te 450-470 Nm, w co wątpię śledząc temat no to powinna się poddać przy pierwszym strzale, ale zakładam, że autor projektu to jakoś przemyślał ![]() ![]() nie mniej - kibicuję ![]() -------------------- Tunned by turboteam.pl, programmed by Szary garage.
|
|
|
![]()
Post
#626
|
|
User Dołączył: Thu, 31 July 2014 ![]() |
Czy autora stać czy nie to już jego prywatna sprawa, ja mu do portfela nie zaglądam. Wiadomo dq250 można wzmocnić do tych 600-700 Nm np. CS to robi ale jak to mówią ,,to nie są tanie rzeczy "
|
|
|
![]()
Post
#627
|
|
User Dołączył: Thu, 31 July 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#628
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 April 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
Czy autora stać czy nie to już jego prywatna sprawa, ja mu do portfela nie zaglądam. Wiadomo dq250 można wzmocnić do tych 600-700 Nm np. CS to robi ale jak to mówią ,,to nie są tanie rzeczy " dlatego niech robi jak chce... -------------------- Tunned by turboteam.pl, programmed by Szary garage.
|
|
|
![]()
Post
#629
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=FCzv4x13B34 "DSG DQ250 stock gearbox" Pozdrawiam
![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#630
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
No i co tu porównujesz dsg do oski ktora wazy 500kg i ma pol metrowe kola i silnik 1.8t ? A i ma sterownik odpowiedni polecam sprawdzic cenę
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#631
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 March 2013 ![]() |
Co do chlonicy chcialem pisac na fb, jaki kupiles ten "zamiennik" ? stawiam na tani i dlatego tak wyglada.
|
|
|
![]()
Post
#632
|
|
User Dołączył: Thu, 31 July 2014 ![]() |
No i co tu porównujesz dsg do oski ktora wazy 500kg i ma pol metrowe kola i silnik 1.8t ? A i ma sterownik odpowiedni polecam sprawdzic cenę dokładnie , na filmie mamy wydmuszkę z napędem na jedną oś z lekkim motorem, tutaj jest AWD z klocem 3.6 VR z pełnym wnętrzem. Nie ma co dywagować , czas pokaże co z tego będzie. Tak czy inaczej trzymam kciuki i czekam na postępy. |
|
|
![]()
Post
#633
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Waga i reszta jest do okiełznania co pokazuje wiele projektow ale nikt mi nie wmówi ze dq250 seryjne samosterowane wytrzyma przy r36t
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#634
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 01 October 2014 ![]() |
No i co tu porównujesz dsg do oski ktora wazy 500kg ..... Jak już coś piszemy to konkretnie 34 sekunda filmu jest podana waga z kierowcą 900 KG. 500 kg to pewnie jakiś fiat 126 p może ważyć Też jestem ciekaw ile to wytrzyma bo mam taką skrzynię w drugim aucie i się zastanawiam czy iść tą drogą co autor |
|
|
![]()
Post
#635
|
|
User Dołączył: Thu, 31 July 2014 ![]() |
Tak zapytam z innej beczki, czy w passacie 3.2 fsi można założyć głowicę z audi a3 3.2 nie fsi ? Będzie to pasować p&p czy będzie rzeźba ?
|
|
|
![]()
Post
#636
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Tak zapytam z innej beczki, czy w passacie 3.2 fsi można założyć głowicę z audi a3 3.2 nie fsi ? Będzie to pasować p&p czy będzie rzeźba ? nie bedzie pasować -------------------- |
|
|
![]()
Post
#637
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Zrobiłem autem na tej skrzyni ok 250km. Wszystko działa jak należy, spalanie auta wyszło mi ok 25-30l, bez pałowania, mam nadzieje że to się zmieni po strojeniu, bo teraz tak go zalewa że mam problemy z odpaleniem po spokojnej jeździe. Nawet jak hamuję silnikiem to na fis pokazuje spalanie 10l/100km
![]() Autem pojeździłem dosłownie 2dni, a już bym z chęcią nie wsiadał w żadnego manuala ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#638
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Spoko jak ja złożyłem swoje 206 turbo to był tak zalany że palił 20l na 100km... Ujechałem max 50km jak mi opierdzielił 10l... Do tego jałowy nie istniał bo afr spadało do 9 i gasł
![]() |
|
|
![]()
Post
#639
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Sprawdźcie czy wam oliwki nie przybywa.I kolejne związane z tym problemy.Może to owocowa przytarciem tłoków.Również panewek .
|
|
|
![]()
Post
#640
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Spoko mi po tych 50km samochód po domem spłonął
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 03:42 |