![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#601
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Jeśli taki set planujesz to niezły strzał w kolano..po co w takim razie r36T..500nm to tam będzie na pedalskim doładowaniu.. myślałem że z takiego silnika to prawilny niut jest na poziomie ~900 ![]() 460 mam w 1.8T ![]() Projekt sam w sobie ciekawy ale faktycznie ciężko zrozumieć decyzję właściciela ![]() Ja śledzę mimo wszystko. Pozdr! -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#602
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
nie znam sie na DSG ale jak czytam to widze że to DSG jest takie marne?
przecież mocne s3 czy golfy R mają DSG i wydawało mi sie że to mocna skrzynia? 600NM na DSG to już jest za dużo? |
|
|
![]()
Post
#603
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Są różne DSG i znoszą różne moce. W temacie jest mowa o dq250, najmocniejsze jest dq500 ale trzeba rzeźbić pod vr6.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#604
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
a passat r36 nie miał dsg? to chyba z passata ten silnik jest?
|
|
|
![]()
Post
#605
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ale w passacie nie było DQ500
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#606
|
|
User Dołączył: Sun, 16 March 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#607
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#608
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Dodson ma fajną ofertę na kit, daje cały gotowy kosz na 550nm przy 12barach utrzymuje ok 550nm, po sofcie i 700 cena to właśnie 1100e ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#609
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
to ty nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. właściciel wsadza dq250 i o tą skrzynie pytam czemu ona taka marna Tak z passata i innych. Ale tam on nie był turbo. Odpowiedz se sam. -------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#610
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Kolejna mała aktualizacja tematu, znów kopiowane z facebooka:)
13 października o 21:14 wymontowałem silnik ![]() Tu małe porównanie skrzyni manualnej 02M z skrzynią DSG 02E (na tych zdjęciach akurat jest skrzynia dsg z kolegi a3) ![]() ![]() ![]() 18 października o 15:02 Wytargałem silnik z TT ![]() ![]() 18 października o 23:56 Prace nad montażem DSG miałem zacząć dopiero na wiosne, ale szkoda by skrzynia leżała cała zimę ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 10 listopada Niestety sensownie nie da się zamontować łopatek z tt do kierownicy z seata, a na inną kierownice na razie brak funduszu, to pozostaje kierownica z TT z łopatkami i rzeźbiona poduszka pod logo seata. ![]() ![]() Po lewej stronie mamy poduszkę skrzyni dsg, a po prawej z manuala ![]() ![]() Tu porównanie lewarka biegów z manuala i dsg ![]() ![]() Półosie różnią się nawet przegubami zewnętrznymi, zwrotnice z TT mają inne piasty, nawet w porównaniu do s3, ale po skróceniu śrub wszystko podeszło. ![]() Pedały też już zawitały na swoim miejscu ![]() ![]() No i zabawa z kabelkami ![]() Tu wszystkie kabelki potrzebne do prawidłowej pracy dsg. ![]() I na chwilę obecna prezentuje się tak ![]() |
|
|
![]()
Post
#611
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Szacun roboty włożyłeś co niemiara, jak jeszcze mechanika i blacharką dałbym sobie rade to ten makaron mnie przeraża, chciałeś DSG masz mnie to jakoś nie rusza jedni lubią to inni tamto, dokoksuj dziada i ogień
|
|
|
![]()
Post
#612
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Szacun roboty włożyłeś co niemiara, jak jeszcze mechanika i blacharką dałbym sobie rade to ten makaron mnie przeraża, chciałeś DSG masz mnie to jakoś nie rusza jedni lubią to inni tamto, dokoksuj dziada i ogień Odnośnie DSG to zdania są podzielone, jedni są za, drudzy przeciwko. Mi DSG nie musi przenosić więcej niż manual wkładam dsg, nie dla wygody, tylko dla pokonania własnych granic możliwości, by pokazać sobie że dam radę ogarnąć wszystko od A do Z. Niektórzy mówią że montując DSG robię krok w tył, ale jestem tego zdania że należy zrobić krok w tył, by nabrać rozpędu ![]() |
|
|
![]()
Post
#613
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#614
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
nie jestem w stanie się pohamować, żeby tego nie napisać - jak chcesz sobie coś pokazać to najpierw zrób to co Jacek i odpal to sobie wszystko tak jak masz, na kompie z 2.8. Dobra, miałem na myśli mechanikę, a odpalenie tego na kompie 2.8 to kwestia strojenia, tak jak każdego vr6t, bo odpalić to odpali sam w sobie nawet na seryjnym kompie 2.8. A pozostaje jeszcze kwestia poprawnej pracy silnika, której niestety brakowało i nadal brakuje. Nie chce się wypowiadać na temat strojenia bo znów powstanie gówno burza w temacie. |
|
|
![]()
Post
#615
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
nie jestem w stanie się pohamować, żeby tego nie napisać - jak chcesz sobie coś pokazać to najpierw zrób to co Jacek i odpal to sobie wszystko tak jak masz, na kompie z 2.8. Ale przeciez autor tematu sam przyznaje ze w kwestii elektroniki, nie jest ekspertem.Za nadwornego tunera tez sie nie uwaza i traktuje to bardziej hobbystycznie.Dlatego oddaje samochod do specjalisty(tak jak np Rafalowi stroil sprzet GTO).Dziwny masz sposob rozumowania.ale idac nim.Skoro nie jestes kosmonalta,to najpierw polec sobie w kosmos. A dopiero pozniej daj glos. |
|
|
![]()
Post
#616
|
|
User Dołączył: Thu, 31 July 2014 ![]() |
Przypuszczam że chodzi o to, że odkąd w tolku siedzi 3.6 t, jeszcze nigdy nie był poprawnie wystrojony ,tak żeby pokazać na co stać ten setup
|
|
|
![]()
Post
#617
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#618
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Przypuszczam że chodzi o to, że odkąd w tolku siedzi 3.6 t, jeszcze nigdy nie był poprawnie wystrojony ,tak żeby pokazać na co stać ten setup bo auto było strojone raz i przyjechało na to strojenie(a w sumie to chyba bardziej odpalenie) chociaż gotowe na nie nie było, i tak o gadałem o tym z jednym i drugim Jackiem, więc... |
|
|
![]()
Post
#619
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Powoli, ale ciągle coś się dzieje:
13 listopada o 12:07 · Dsg żyje ale na 90% ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 14 listopada o 20:39 · Jeszcze na pustakach i nie ogarnięte sporo rzeczy, ale coś tam biegi zmienia ![]() https://www.youtube.com/watch?v=qcWC-7ZXGqQ Wczoraj o 00:00 · Ahh te zamienniki ![]() ![]() ![]() Zrobiłem już próbę drogową DSG, wszystko działa:) Jedynie po przekroczeniu 7tyś obrotów skrzynia wpada w tryb awaryjny (fabrycznie silnik nie kręci się do tylu, a mój dobija dl 7200) Ale to juz kwestia strojenia, które odbędzie się jeszcze w tym roku ![]() Ogólnie sam się dziwię że się udał przeszczep ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Teraz muszę ponownie zamontować przepływomierz w aucie i wystroić skrzynie oraz silnik ![]() |
|
|
![]()
Post
#620
|
|
User Dołączył: Wed, 02 November 2005 ![]() |
ładnie
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 23:20 |