![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#581
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Oj niech już zamknie ryj..
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#582
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
o LOL, brazylijska telenowela,
![]() -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#583
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
o LOL, brazylijska telenowela, ![]() Chyba ty jestes ta jedna z bab..Skoro nie jestes w stanie ocenic sytuacji obiektywnie. |
|
|
![]()
Post
#584
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Dobra, wystarczy już dyskusji
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#585
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
Chyba ty jestes ta jedna z bab..Skoro nie jestes w stanie ocenic sytuacji obiektywnie. ![]() ![]() ![]() -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#586
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Mysle ze moderator powinien oczyscic posty użytkownika addam24 bo sa na niższym poziomie niż ustawa przewiduje.
A ja jacek czekam na te fotki bo jak mowisz ze masz to dawaj gdyz nie przypominam sobie. A jeśli masz wrzucac z czerwonego leona to od razu możesz te dzieło przypisac wlascicielowi projektu. Ja składałem tylko slupek i to jeszcze zabraniano mi wkladać kute korby lol. Ale skoro tak ludziom drutuje to jestem ciekaw co tam niby widziałes. A co do dsg to po co taki zabieg? Skoro 650nm na manuala to nie jest prog gdzie bedziesz robił z nich mielonki? Poza tym przy takim nm juz jest ryzyko zmielenia 4 biegu a dsg jednak drozsze w wymianie lub naprawie:/ |
|
|
![]()
Post
#587
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Śledzę temat, gdyż uważam to Toledo za ciekawy projekt, a nawet pionierski. Zaglądam licząc na update. Tymczasem najpierw awantura, że na jakimś żałosnym spocie, ktoś z kimś nie tak przywitał się, pożegnał, że to dupy decydowały kto może z kim ścigać się itd. Teraz znowu biadolenie na dwie strony, dlaczego inne auto nie jedzie tak jak powinno. Może załóżcie sobie temat o Lupo i tam się wymądrzajcie?
Na zdjęciach Lupo nie widzę żadnego druciarstwa. A będąc jego właścicielem, nie miał bym pretensji do autora tematu. A wracając do Toledo, zamiast teraz montować DSG, skupił bym się na dopracowaniu obecnego setupu. |
|
|
![]()
Post
#588
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
JPRDL czy VR6 w Seacie jakoś przyciąga gówno burze. Zrobił się tutaj syf jak w temacie Rafała.
Czemu od razu wrzucasz automat, a nie dopracujesz auta teraz na manualu? -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#589
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
JPRDL czy VR6 w Seacie jakoś przyciąga gówno burze. Zrobił się tutaj syf jak w temacie Rafała. Czemu od razu wrzucasz automat, a nie dopracujesz auta teraz na manualu? Kwestia ekonomiczna, mialem do wyboru, albo kupić sprzęgło za 2k+ do manuala, albo włożyć dsg ktore mam za darmo praktycznie. Wkładając dsg, sprzedalem obecny manual+ jednomas, wiec zostały mi pieniążki na pakiet sprzegiel do dsg, sprzegiel narazie nie zakladam bo chcę uruchomić skrzynię seryjną, by sprawdzić jej poprawność działania, a robiąc odrazu spreglo mogl bym mieć problem w zlokalizowaniu ewentualnych przyczyn niepoprawnej pracy dsg. Odnośnie sprzęgła to nie wiem jeszcze czy kupię gotowy kit z obnizonym koszem, czy tez zaprojektuje sprzęgło z pomocą wykładowcy, bo studiuję mechanikę i budowę maszyn i mam tu wykładowcę ogarnietego w temacie sprzegiel, dodatkowo mam możliwość konsultacji z ogarniętym człowiekiem zajmującym się regeneracją skrzyń automatycznych. Silnik mechanicznie jest juz ok, pozostaje wystroić, no i najpierw włożyć silnik i podłączyć dsg. |
|
|
![]()
Post
#590
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Dsg to skrzynia 2 sprzeglowa i ma sie ni jak do automatycznych z prl.
Wkladasz pokaz jak to dziala a raczej napewno tylko jeszcze bardziej przestanie dzialac ![]() Zrob porzadek z silnikiem później z haldexem a potem lepiej wroc do skrzyń ![]() Jak piszesz mialem do wyboru 2k+ na sprzeglo to wzielem za free dsg to naprawde z ksiezyca sie urwales i nie wiesz ile kosztuje sprzet do dsg ![]() I pewnie zaraz pojdzie hejt na mnie. Ja skladam auto kolejny rok i nawet nie smiem sie stawiac z kims bo wiem ile jeszcze nie dziala i jak ma dzialac docelowo ![]() -------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#591
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Dsg to skrzynia 2 sprzeglowa i ma sie ni jak do automatycznych z prl. Wkladasz pokaz jak to dziala a raczej napewno tylko jeszcze bardziej przestanie dzialac ![]() Zrob porzadek z silnikiem później z haldexem a potem lepiej wroc do skrzyń ![]() Jak piszesz mialem do wyboru 2k+ na sprzeglo to wzielem za free dsg to naprawde z ksiezyca sie urwales i nie wiesz ile kosztuje sprzet do dsg ![]() I pewnie zaraz pojdzie hejt na mnie. Ja skladam auto kolejny rok i nawet nie smiem sie stawiac z kims bo wiem ile jeszcze nie dziala i jak ma dzialac docelowo ![]() Ile kosztuje sprzęt do dsg? Miałeś na myśli osprzęt? Mam cale auto dawce z dsg z gratami p&p praktycznie ![]() |
|
|
![]()
Post
#592
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Ustawiam się w kolejce po sprzęgła do dsg, poproszę coś na 1000nm do dq500
![]() |
|
|
![]()
Post
#593
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Sprzet to znaczy sprzegla. Cewki ktore umierają. Nie daj bóg cala mechatronika.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#594
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
stage 3 na 800nm do dq250 to 1100e
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#595
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#596
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
no tak same sprzęgła
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#597
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Dodson ma fajną ofertę na kit, daje cały gotowy kosz na 550nm przy 12barach utrzymuje ok 550nm, po sofcie i 700 cena to właśnie 1100e jak odeslesz swój stary i to jest optimum do tej skrzyni, dalsze mody nie mają sensu bo idą w takie koszty tak że lepiej wsadzić pancerna dq500 która w serii przenosi 600nm a po dobrym sofcie 900nm i żyje.
|
|
|
![]()
Post
#598
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
no tak, ale koszt kupna dg250 juz do vra a kupić dq500 i dać przerobić dzwon to juz nie mała kasa,, tarczki można by tam zrobić i soft co też spory koszt , no ale coś za coś
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#599
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Caly kpl obniżony kosz z wieksza ilością tarczek to 5tys zl z wlozenien do wyjetej skrzyni, na seryjnym ciśnieniu 560Nm i daja gwarancję na to normalnie.
|
|
|
![]()
Post
#600
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Jeśli taki set planujesz to niezły strzał w kolano..po co w takim razie r36T..500nm to tam będzie na pedalskim doładowaniu..
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 12:12 |