Shoutbox 0 nowych PW 


41 Stron V  « < 28 29 30 31 32 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Toledo II 3.6 Turbo, 4x4 Dsg R36 turbo
addam24
post Sat, 04 Nov 2017 - 23:10
Post #581


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Oj niech już zamknie ryj..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 04 Nov 2017 - 23:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
uki82
post Sun, 05 Nov 2017 - 00:02
Post #582


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





o LOL, brazylijska telenowela, dry.gif . Wchodząc na to forum chce zobaczyć jakieś fajne projekty ( projekt Toledo R36 turbo jest fajny), a nie przepychanki między babami na rynku. Żenua.


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Sun, 05 Nov 2017 - 00:15
Post #583


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





CYTAT(uki82 @ Sun, 05 Nov 2017 - 00:02) *
o LOL, brazylijska telenowela, dry.gif . Wchodząc na to forum chce zobaczyć jakieś fajne projekty ( projekt Toledo R36 turbo jest fajny), a nie przepychanki między babami na rynku. Żenua.


Chyba ty jestes ta jedna z bab..Skoro nie jestes w stanie ocenic sytuacji obiektywnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek6804
post Sun, 05 Nov 2017 - 00:21
Post #584


Super User
Dołączył: Tue, 21 January 2014





Dobra, wystarczy już dyskusji smile.gif Toledo w tym roku dostaje seryjna skrzynie dsg, + ponowne strojenie na low boost, wsZystko po to by sprawdzić poprawność działania dsg w aucie które nigdy go nie posiadało. I na wiosne wpada pakiet sprzeglowy, i myślę ze na mocy 600KM/650Nm zakończę przygodę. Myślę ze w tym aucie nic więcej nie da sie juz zrobić jak bedzie r36t 4x4 dsg smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Sun, 05 Nov 2017 - 00:41
Post #585


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





CYTAT(addam24 @ Sun, 05 Nov 2017 - 00:15) *
Chyba ty jestes ta jedna z bab..Skoro nie jestes w stanie ocenic sytuacji obiektywnie.


biggrin.gif biggrin.gif, zluzuj gacie bo Ci coś pęknie wink.gif


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sun, 05 Nov 2017 - 09:03
Post #586


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





Mysle ze moderator powinien oczyscic posty użytkownika addam24 bo sa na niższym poziomie niż ustawa przewiduje.

A ja jacek czekam na te fotki bo jak mowisz ze masz to dawaj gdyz nie przypominam sobie.
A jeśli masz wrzucac z czerwonego leona to od razu możesz te dzieło przypisac wlascicielowi projektu. Ja składałem tylko slupek i to jeszcze zabraniano mi wkladać kute korby lol. Ale skoro tak ludziom drutuje to jestem ciekaw co tam niby widziałes.

A co do dsg to po co taki zabieg? Skoro 650nm na manuala to nie jest prog gdzie bedziesz robił z nich mielonki?
Poza tym przy takim nm juz jest ryzyko zmielenia 4 biegu a dsg jednak drozsze w wymianie lub naprawie:/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soltyk
post Sun, 05 Nov 2017 - 10:02
Post #587


Super User
Dołączył: Mon, 10 February 2014





Śledzę temat, gdyż uważam to Toledo za ciekawy projekt, a nawet pionierski. Zaglądam licząc na update. Tymczasem najpierw awantura, że na jakimś żałosnym spocie, ktoś z kimś nie tak przywitał się, pożegnał, że to dupy decydowały kto może z kim ścigać się itd. Teraz znowu biadolenie na dwie strony, dlaczego inne auto nie jedzie tak jak powinno. Może załóżcie sobie temat o Lupo i tam się wymądrzajcie?

Na zdjęciach Lupo nie widzę żadnego druciarstwa. A będąc jego właścicielem, nie miał bym pretensji do autora tematu.

A wracając do Toledo, zamiast teraz montować DSG, skupił bym się na dopracowaniu obecnego setupu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Sun, 05 Nov 2017 - 13:59
Post #588


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





JPRDL czy VR6 w Seacie jakoś przyciąga gówno burze. Zrobił się tutaj syf jak w temacie Rafała.

Czemu od razu wrzucasz automat, a nie dopracujesz auta teraz na manualu?


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek6804
post Sun, 05 Nov 2017 - 14:26
Post #589


Super User
Dołączył: Tue, 21 January 2014





CYTAT(Pietrek.L @ Sun, 05 Nov 2017 - 13:59) *
JPRDL czy VR6 w Seacie jakoś przyciąga gówno burze. Zrobił się tutaj syf jak w temacie Rafała.

Czemu od razu wrzucasz automat, a nie dopracujesz auta teraz na manualu?

Kwestia ekonomiczna, mialem do wyboru, albo kupić sprzęgło za 2k+ do manuala, albo włożyć dsg ktore mam za darmo praktycznie. Wkładając dsg, sprzedalem obecny manual+ jednomas, wiec zostały mi pieniążki na pakiet sprzegiel do dsg, sprzegiel narazie nie zakladam bo chcę uruchomić skrzynię seryjną, by sprawdzić jej poprawność działania, a robiąc odrazu spreglo mogl bym mieć problem w zlokalizowaniu ewentualnych przyczyn niepoprawnej pracy dsg. Odnośnie sprzęgła to nie wiem jeszcze czy kupię gotowy kit z obnizonym koszem, czy tez zaprojektuje sprzęgło z pomocą wykładowcy, bo studiuję mechanikę i budowę maszyn i mam tu wykładowcę ogarnietego w temacie sprzegiel, dodatkowo mam możliwość konsultacji z ogarniętym człowiekiem zajmującym się regeneracją skrzyń automatycznych.
Silnik mechanicznie jest juz ok, pozostaje wystroić, no i najpierw włożyć silnik i podłączyć dsg.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Sun, 05 Nov 2017 - 17:21
Post #590


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





Dsg to skrzynia 2 sprzeglowa i ma sie ni jak do automatycznych z prl.
Wkladasz pokaz jak to dziala a raczej napewno tylko jeszcze bardziej przestanie dzialac biggrin.gif Kpina wsadzac 3.6L turbo i dostawac od 1.8T.

Zrob porzadek z silnikiem później z haldexem a potem lepiej wroc do skrzyń biggrin.gif

Jak piszesz mialem do wyboru 2k+ na sprzeglo to wzielem za free dsg to naprawde z ksiezyca sie urwales i nie wiesz ile kosztuje sprzet do dsg laugh.gif

I pewnie zaraz pojdzie hejt na mnie. Ja skladam auto kolejny rok i nawet nie smiem sie stawiac z kims bo wiem ile jeszcze nie dziala i jak ma dzialac docelowo tongue.gif


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek6804
post Sun, 05 Nov 2017 - 18:57
Post #591


Super User
Dołączył: Tue, 21 January 2014





CYTAT(RasPL @ Sun, 05 Nov 2017 - 17:21) *
Dsg to skrzynia 2 sprzeglowa i ma sie ni jak do automatycznych z prl.
Wkladasz pokaz jak to dziala a raczej napewno tylko jeszcze bardziej przestanie dzialac biggrin.gif Kpina wsadzac 3.6L turbo i dostawac od 1.8T.

Zrob porzadek z silnikiem później z haldexem a potem lepiej wroc do skrzyń biggrin.gif

Jak piszesz mialem do wyboru 2k+ na sprzeglo to wzielem za free dsg to naprawde z ksiezyca sie urwales i nie wiesz ile kosztuje sprzet do dsg laugh.gif

I pewnie zaraz pojdzie hejt na mnie. Ja skladam auto kolejny rok i nawet nie smiem sie stawiac z kims bo wiem ile jeszcze nie dziala i jak ma dzialac docelowo tongue.gif

Ile kosztuje sprzęt do dsg? Miałeś na myśli osprzęt? Mam cale auto dawce z dsg z gratami p&p praktycznie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Sun, 05 Nov 2017 - 19:02
Post #592


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Ustawiam się w kolejce po sprzęgła do dsg, poproszę coś na 1000nm do dq500 biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Sun, 05 Nov 2017 - 19:13
Post #593


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





Sprzet to znaczy sprzegla. Cewki ktore umierają. Nie daj bóg cala mechatronika.


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Sun, 05 Nov 2017 - 19:57
Post #594


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





stage 3 na 800nm do dq250 to 1100e


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Sun, 05 Nov 2017 - 20:02
Post #595


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





CYTAT(wojti RAYLLE @ Sun, 05 Nov 2017 - 19:57) *
stage 3 na 800nm do dq250 to 1100e

Przy jakim ciśnieniu, no i oczywiście to same tarczki, dolicz jeszcze bebechy które to przy takim niutonie zostaną zmielone jak mielonka Tyrolska ohmy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Sun, 05 Nov 2017 - 20:06
Post #596


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





no tak same sprzęgła


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Sun, 05 Nov 2017 - 20:12
Post #597


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Dodson ma fajną ofertę na kit, daje cały gotowy kosz na 550nm przy 12barach utrzymuje ok 550nm, po sofcie i 700 cena to właśnie 1100e jak odeslesz swój stary i to jest optimum do tej skrzyni, dalsze mody nie mają sensu bo idą w takie koszty tak że lepiej wsadzić pancerna dq500 która w serii przenosi 600nm a po dobrym sofcie 900nm i żyje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Sun, 05 Nov 2017 - 20:17
Post #598


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





no tak, ale koszt kupna dg250 juz do vra a kupić dq500 i dać przerobić dzwon to juz nie mała kasa,, tarczki można by tam zrobić i soft co też spory koszt , no ale coś za coś


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek6804
post Sun, 05 Nov 2017 - 23:09
Post #599


Super User
Dołączył: Tue, 21 January 2014





Caly kpl obniżony kosz z wieksza ilością tarczek to 5tys zl z wlozenien do wyjetej skrzyni, na seryjnym ciśnieniu 560Nm i daja gwarancję na to normalnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Sun, 05 Nov 2017 - 23:51
Post #600


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





Jeśli taki set planujesz to niezły strzał w kolano..po co w takim razie r36T..500nm to tam będzie na pedalskim doładowaniu..
Go to the top of the page
 
+Quote Post

41 Stron V  « < 28 29 30 31 32 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 12:12