![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#501
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Zajebiscie wyszlo.a biorac poprawke ze modzone w stodole.To mega zajebiscie.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#502
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Podloga w 4x4 jest o ok 15cm wyzej. Dodatkowo, wneka na zapas w osce jest bardziej z prawej strony, a w 4x4 jest na środku. I tak muszę podnieść podłogę na końcu bo zderzak z dyfuzorem nie zmieścił by się. Na dniach wrzucę foty jak to wyjdzie, ale na pewno będę chciał zrobić w miarę estetycznie i zachować jednocześnie jak najwięcej wolnego miejsca, jakies schowki, miejsce na surge tank na 2x044 bosch itp. Dywan będzie do końca na rowno z tą żółtą podłogą z 4x4. Może są tu jacyś wirtuozi blacharski i doradzą mi jak zabezpieczyć złącza i miejsca spawane, jaki podkład, jaka guma, jaki baranek do nadkoli, co do profili zamknietych itp.
|
|
|
![]()
Post
#503
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
06.06.2017
Pospawane ![]() ![]() ![]() Uprzedzajac pytania czemu nie uformowalem podłogi na wzór zoltej z leona- zakladam zderzak z dyfuzorem i fabryczna podłoga była zbyt nisko i dyfuzor się nie mieścił, no i zyskalem dodatkowe schowki, dywan bedzie na całości w płaszczyźnie z podłogą leona. Na chwilę obecną całość mam zamalowane podkładem, jutro nakładam gumę na złączach i w piątek konserwacja podwozia i malowanie komory bagażnika:) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tu filmik by zobrazować bardziej sytuację ![]() https://youtu.be/OAvYU7jmGvU Up z 08.06.2017 Wszystko juz zabezpieczone i pomalowane, przez weekend wyschnie konserwacja i po niedzieli składanie zawieszenia ![]() Przypadek? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ogólnie moim zdaniem wyszło dobrze, nie spodziewałem się takiego efektu ![]() teraz skompletować do końca sprzęgło i wysłać na finalne doważenie, zamontować podporę skrzyni i powoli składać puzle ![]() |
|
|
![]()
Post
#504
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Ciekawe czy będzie zostawiał 2, czy może 4 ślady...
![]() |
|
|
![]()
Post
#505
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
Brawo za determinacje, ale blacharka przynajmniej na zdjęciu słabo wygląda. Miejmy nadzieje, że geometria zachowana. Powodzenia w dalszych modach
![]() |
|
|
![]()
Post
#506
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Wygląda to dobrze jeśli ustawił elementy zgodnie z otworami jakie stosują na linii to będzie ok.
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#507
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Jestem informatykiem, nie blacharzem
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#508
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Strasznie trzymam kciuki za ten projekt. Pamiętam jak parę lat temu swoje raczkujące prace opisywał Coobcio czy Waszka. Brawa za pomysł, wykonanie i determinację.
|
|
|
![]()
Post
#509
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Brawo za odwagę. Widzę że masz 0 pojęcie o blacharce. A to nie dobrze. Takich rzeczy się nie robi na kolanie. Ale powodzenia.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#510
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
Nie takie smarki to forum widzialo i to u "fachowcow " zajmujacych sie tym na codzien i bioracym za to $$$
Chlopak robi to na swoim aucie i zdaje sobie z tego sprawe ,wiec bedzie tylko lepiej -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#511
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
+1
Przynajmniej uczy się za swoje i na swoim samochodzie ![]() A nie na samochodzie klienta i za jego $$. |
|
|
![]()
Post
#512
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Oby się tylko trzymało. I tak mega szacun za zapał i samozaparcie, żeby zrobić samemu jak najwięcej
![]() |
|
|
![]()
Post
#513
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
CYTAT zastanawiam się czy nie zrobić jeszcze jednej warstwy baranka z pistoletu. Bo obecna poszla z pędzla. Trzeba, z pędzla tak jak widać nawet na fotach miejscami masz konserwację grubości 0mm(prześwituje). Rzucisz z pistoletu to powinno być równomiernie, nawet na kantach coś tam się zatrzyma. ![]() Podziwiam i śledzę wątek na bieżąco, jak do tej pory nie mogłem totalnie pojąć sensu tego silnika w FWD, tak teraz zaczyna mieć to sens. ![]() Gratsy i czekamy aż wyjedzie! A geometrią się nie przejmuj, na mieście jak się jeździ to idzie wypatrzeć co chwile jakieś perełki co zostawiają 4 ślady ![]() ![]() -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#514
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Po tym wszystkim co się z tym autem działo, Jacek na pewno zadbał o geometrię
![]() |
|
|
![]()
Post
#515
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Co do geometrii to najprościej było zbudować mały wózek z przednimi RPSami zachaczającymi sie o seryjną podłogę i drugimi umiejscowionymi na podłodze wstawianej - miałbyś wtedy zabazowane obie wazne w geometrii osie i faktycznie wyszłoby lepiej, niż seria
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#516
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Jak będzie krzywo to zawsze można kupić całą budę 4x4 i przełożyć wsio
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#517
|
|
User Dołączył: Sat, 05 May 2012 Skąd: Gdynia ![]() |
Pytanie czy Jacek bedzie chcieć mieć Leon'a , bo Toledo w 4x4 nie występowało . A co auta , to kawał db roboty
![]() |
|
|
![]()
Post
#518
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Fotki z wczorajszej pracy
![]() Podwozie przelecialem jeszcze barankiem z pistoletu, haldex zalalem olejem i założyłem sportowy insert. Nikomu nie polecam zakładać kompletnego zawieszenia tył w jedną osobę ![]() Orientuje się ktoś czemu są różnej wagi podkładki pod łby srub które trzymają wał napędowy do haldexa? Przecież wał jest wyważany oddzielnie... ![]() Odnośnie geometrii jestem pewny na 99,99% że jest wspawana podłoga idealnie, trzeba to zobaczyć i dotknąć, wtedy dociera że nie da się tego inaczej wspawać, w sensie klika mm w którąś stronę źle. A gdybym chciał leona 4x4 to bym już dawno kupił cała budę a nie bawił się w spawanie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#519
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
W bodajze 2007 widzialem 2 toledo z 4x4 wiec nie taki jedyny
![]() -------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#520
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
W bodajze 2007 widzialem 2 toledo z 4x4 wiec nie taki jedyny ![]() W Toledo II? W Polsce? Cywilne auto czy jakieś przygotowane na zawody? Bo jestem zdziwiony że ktoś był jeszcze tak chory jak ja ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 01:46 |