![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#441
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
bo trzeba myśleć do przodu
![]() -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#442
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Do wiosny będzie sporo wydatków by ogarnąć Toledo, ale postaram się zrobić co najważniejsze, z Waszego doświadczenia która poduszka jest najbardziej obciążona w silniku z 4x4?
|
|
|
![]()
Post
#443
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Poleci ta której nie wzmocnisz, więc się nie zastanawiaj tylko rób komplet
![]() |
|
|
![]()
Post
#444
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
od skrzyni
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#445
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
od skrzyni Będzie podpora. Pozwolę sobie kopiować posty z Facebooka, więc czytając może to dziwnie wyglądać, ale mam nadzieje że to nie przeszkadza Wam aż bardzo ![]() 8 listopad Seat Toledo II R36 TURBO by Topol Garage - Jacek6804 dodał(a) nowe zdjęcia (2). Wszystko już było tak ładnie spasowane że aż nie dopuszczam do myśli ze trzeba znow wszystko wyjąć spod maski... No ale jak zwykle przy okazji pewnie coś tam się udoskonali No i na amen wyjeżdża instalacja LPG, bo za dużo oszczędności z niej nie będzie teraz Ps. Ma ktoś na handel gwint na tył do 4motion? ![]() ![]() ![]() 8 listopad Taka sytuacja 19x8,5" Kupię dystanse 5x112 na 5x100 Ewentualnie sprzedam ładne opony 235/35-19 lub zamienię na 225/35-19 Ps. Lambo stało 3 dni pod kościołem, więc chyba felgi nikomu nie potrzebne były? Silnika nie brałem, bo po co jak nie wiele mocniejszy:D (a tak serio to felgi mają napis GALLARDO a orginały mają LAMBORGHINI, i w internecie szukałem i są to chyba Repliki od DARE, grunt że nie chińskie jakieś tylko niemieckie...) ![]() ![]() ![]() ![]() 17 listopad Foty sprzed kilku dni Jednak okazało się że, tarcza trzyma się pięknie, a uszkodził się docisk. Konkretnie urwały się haczyki, zapewne przez to że był kilkukrotnie rozkładany i ulepszany. ![]() ![]() ![]() 16 grudzień Używany, ale chyba tylko chwile bo jest jak nowy Słyszał ktoś coś o holenderskiej firmie v-max? W necie w jakimś artykule V-MAXX Autosport, podczas testów wypadł lepiej od eibacha, ale ciekawy jestem jak jest w praktyce. Gwint oczywiście pod 4x4;) ![]() 21 grudzień Mod na + czy na minus? ![]() Trzeba go trochę ogarnąć ale, cena była fajna Orientuje się ktoś czy "nerki" pasują p&p z TopSporta (plastry miodu)? Oraz z czego dopasować zaślepki spryskiwaczy lamp? Bo cupra orginalnie nie ma :/ ![]() ![]() Do zderzaka muszę dokupić dokładkę, oraz górne kratki, no i go lekko ogarnąć i pomalować, do kompletu już 2 lata leżą i czekają w garażu dokładki progowe z Cupry, tylny zderzak będzie wygładzony, i listwy na drzwiach też pójdą w kolor. Na koniec auto pójdzie do kolegi na korektę który świetnie ogarnia ten "trudny" lakier L041 ![]() Na razie auto stoi w garażu bez silnika, bez zawieszenia, hamulców i z częściowo zdemontowanym wnętrzem, puki co nie mam czasu dla Toledo, praca, 3 szkoły, małe dziecko, i jeszcze 3 swapy kolegom musze zrobić... No ale zima długa ![]() |
|
|
![]()
Post
#446
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Ursus rządzi
![]() -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#447
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Obecne turbo sprzedane, teraz chcę zacząć przygodę z BorgWarner, mógł by ktoś bardziej ogarnięty w temacie sprężarek doradzić o jakich parametrach wybrać turbo? moc 700+
|
|
|
![]()
Post
#448
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 13 February 2016 Skąd: BI ![]() |
EFR 8374, PT6466
![]() -------------------- Na codzień - Camry 2020' Corolla 2020'
|
|
|
![]()
Post
#449
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#450
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 13 February 2016 Skąd: BI ![]() |
Haha no ceny to mają
![]() No to BW S300SX, byle nie zadne czajna. -------------------- Na codzień - Camry 2020' Corolla 2020'
|
|
|
![]()
Post
#451
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#452
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 13 February 2016 Skąd: BI ![]() |
Pewnie albo 0.91 albo 1.0
O golnie w Twojej pojemności wstanie i tak mega skoro w 3.0 robi tak: ![]() 800 koni i i 400nm przy 3500 obr przy 3.0 eh ![]() -------------------- Na codzień - Camry 2020' Corolla 2020'
|
|
|
![]()
Post
#453
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jak wyżej, do tej pojemności i zakładanej mocy brałbym 1.00 AR żeliwa.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#454
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Co za Borg siedzi w tym 1JZ Karola?? Pytam bo sporo ich jest. Teraz wyszły jeszcze s300 z wirnikami cnc i na jeszcze większe moce.
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#455
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Pamiętajcie, ze nie liczy sie tylko kiedy wstanie, ale też jaki jest użyteczny zakres obrotów od wygenerowania pełnego momentu. VAGi nie krecą się jak japończyki na mechanice...Nie przesadzałbym z wielkością turbo, bo dragcaru i tak z tego nie będzie, a etap "długo nic, jeb, zmiana biegu" chyba autor ma już za sobą
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#456
|
|
User Dołączył: Wed, 02 June 2010 Skąd: Kalisz ![]() |
Czytam ten temat z zaciekawieniem...ale coś mi tu do końca nie pasuje...
Projekt nie jedzie...ciągle jakieś usterki i nie wiadomo co a tu nagle wymiana turbo na większe...a problemy pozostały... |
|
|
![]()
Post
#457
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Pamiętajcie, ze nie liczy sie tylko kiedy wstanie, ale też jaki jest użyteczny zakres obrotów od wygenerowania pełnego momentu. VAGi nie krecą się jak japończyki na mechanice...Nie przesadzałbym z wielkością turbo, bo dragcaru i tak z tego nie będzie, a etap "długo nic, jeb, zmiana biegu" chyba autor ma już za sobą ![]() To i źeś doradził. Silnik się wkręci do tylu obrotów ile kasy na mody masz ![]() -------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#458
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
To i źeś doradził. Silnik się wkręci do tylu obrotów ile kasy na mody masz ![]() chyba tak samo bym podsumował Twoje stwierdzenie, ze silnik wkręci się do takich obrotów, ile masz kasy....nie, nie wkręci się. Albo inaczej - ile razy się wkręci? ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#459
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Turbo zmieniam korzystając z tego że wkładam 4x4 więc i tak caly układ wydechowy bedzie od nowa, więc wpada turbo na większy potencjał. Przeżyłem przygodę z chińczykiem, i uważam że są to dobre turba, za nieduże pieniądze, zrobiłem sporo kilometrów na nim i zero problemów z samym turbo. Po usunięciu wszystkich nieszczelnosci, zrobieniu dolotu chińskie gt35 zaczęło wstawać dużo dużo wcześniej, ale czas zacząć nowy etap. Teraz ładuję znów sporo kasy w auto, jakieś hamulce, koła, optyka, więc szkoda by było nie dołożyć pare groszy na turbo. Chińczyka miałem od K64, i jestem zadowolony z jego podejścia do sprawy, i jeśli pędzie miał w ofercie BorgWarnera o parametrach jakie będę chciał to też u niego się zaopatrzę.
Na chwilę obecną zajmuję się hamulcami, jak coś poskładam to wrzuć jakieś fotki. |
|
|
![]()
Post
#460
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
z tym kreceniem wysoko w R36 to jeszcze oprócz głowicy trzeba wykorbienie około 96,4mm brac pod uwage...
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 19:03 |