![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
Gratulacje córki!
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#362
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Z tymi ITG był uważał bo znam jeden przypadek gdzie wciągnęła gąbkę turbina (ale to był jakis filtr po przejściach bo nie miał metalowej siatki zabezpieczającej na wejściu) i jeden przypadek gdzie już blokował dolot bo motor nie chciał pod obciążeniem dokręcać się do odcinki. Może lepiej K&N.
|
|
|
![]()
Post
#363
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Na ori puszce mam tak ze jak jade 1 biegiem to ładuje smialo ponad bar, a jak przepne np z 3 na 4 i gazu do konca to juz na.4.osiaga doladowanie max 0,5b w calym xakresie obrotow. Jak zdejme filtr z turbo to po przepieciu odrazu idzie pełnym boostem. Więc tlenu brakuje, a strojony byl na ori puszce wiec to tez moglo byc problemem wysokiego EGT na.wyższym doladowaniu. Chyba skuszę się na tego IGT bo wymiarami ładnie ten walec wejdzie w.miejsce ori puszki.
|
|
|
![]()
Post
#364
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#365
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
Zamiast ITG za 400 można kupić suchy filtr AEM'a 100mm za niecałe 300 pln ...
-------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#366
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Pakuj http://www.topendpower.pl/c/pl/32_126_138/...ir+filters.html
tylko trzeba będzie poczekać na dostawe. Malo tlenu to nie wysokie egt tylko odwrotnie mało paliwa... -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#367
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Wojtek maszyn ten filtr? Jak się sprawuje?
|
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#368
|
![]() |
A pipercross z intercarsu?
|
|
|
![]()
Post
#369
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Jeszcze nie mam ale jak będę miał to dam znac, ma stelaż metalowy wiec raczej nie ma opcji aby zassało gabke do srodka.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#370
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
Moge skolowac Pipercrossa za jakies 200-250zl, tyle ze chyba nie sa na tyle wydajne...
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#371
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Bo ja bym chciał z zapasem na ok 800KM. ITG wedlug producenta tyle ogarnie.
|
|
|
![]()
Post
#372
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Który ITG? Skoro największy jest niby do 600km a przy motorze 3.0 i na garrecie gt35 na 1,5 bara już miał problem bo pod obciążeniem dużym nie dokręcał się motor do końca.
|
|
|
![]()
Post
#373
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Na ori puszce mam tak ze jak jade 1 biegiem to ładuje smialo ponad bar, a jak przepne np z 3 na 4 i gazu do konca to juz na.4.osiaga doladowanie max 0,5b w calym xakresie obrotow. Jak zdejme filtr z turbo to po przepieciu odrazu idzie pełnym boostem. Więc tlenu brakuje, a strojony byl na ori puszce wiec to tez moglo byc problemem wysokiego EGT na.wyższym doladowaniu. Chyba skuszę się na tego IGT bo wymiarami ładnie ten walec wejdzie w.miejsce ori puszki. Takie powazne forum a kolega napisal takie bzdury a nikt tego nie sprostował, że to niemożliwe. raczej moglo by byc odwrotnie z powodu filtra. Przeciez silnik na 1 biegu skoro ma 1 bara przy danych obrotach to ma TAKIE SAMO zapotrzebowanie na tlen jak na 4 biegu przy 1 barze. Skoro tak to czemu na 1 biegu dolot pozwoli na zassanie takiej ilosci powietrza a na 4 juz nie. Predzej na 1 biegu by nie zdazyl zassac bo bezwladnosc turbo ,mniejsze obciazenie i turbo by sie tak nie wkrecilo na obroty. Na 4 biegu turbo ma wiecej czasu na wkrecenie sie obroty i zassanie przez dolot ktory moze miec za male przeplywy. Takze skoro na 1 laduje 1 bar a na 4 makx 0.5 to teoria z dolotem jest do dupy. Poza tym po co dywagowac skoro takie rzeczy bardzo latwo pomierzyc a nie zmieniac wszystko pokolei na pałe i zaśmiecać forum jakimiś dziwnymi teoriami. |
|
|
![]()
Post
#374
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Takie powazne forum a kolega napisal takie bzdury a nikt tego nie sprostował, że to niemożliwe. raczej moglo by byc odwrotnie z powodu filtra. Przeciez silnik na 1 biegu skoro ma 1 bara przy danych obrotach to ma TAKIE SAMO zapotrzebowanie na tlen jak na 4 biegu przy 1 barze. Skoro tak to czemu na 1 biegu dolot pozwoli na zassanie takiej ilosci powietrza a na 4 juz nie. Predzej na 1 biegu by nie zdazyl zassac bo bezwladnosc turbo ,mniejsze obciazenie i turbo by sie tak nie wkrecilo na obroty. Na 4 biegu turbo ma wiecej czasu na wkrecenie sie obroty i zassanie przez dolot ktory moze miec za male przeplywy. Takze skoro na 1 laduje 1 bar a na 4 makx 0.5 to teoria z dolotem jest do dupy. Poza tym po co dywagowac skoro takie rzeczy bardzo latwo pomierzyc a nie zmieniac wszystko pokolei na pałe i zaśmiecać forum jakimiś dziwnymi teoriami. Twoja teoria naprawdę mnie zaskakuje ![]() |
|
|
![]()
Post
#375
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Który ITG? Skoro największy jest niby do 600km a przy motorze 3.0 i na garrecie gt35 na 1,5 bara już miał problem bo pod obciążeniem dużym nie dokręcał się motor do końca. Na jakiejś stronie było podane że producent podaje 800KM, był to filtr z wlotem na 114mm, Ale teraz patrze że na innych stronach sklepów podają ok 600KM więc te 800 Musiało być z dupy wzięte. Jak znajdę tą stronę z 800 to podam link. |
|
|
![]()
Post
#376
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 06 May 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Na jakiejś stronie było podane że producent podaje 800KM, był to filtr z wlotem na 114mm, Ale teraz patrze że na innych stronach sklepów podają ok 600KM więc te 800 Musiało być z dupy wzięte. Jak znajdę tą stronę z 800 to podam link. Albo dać 2 filtry, tak jak ma zrobione np. Rafalek. ![]() -------------------- Lanos 1.6 Turbo
_https://www.youtube.com/user/vakiros/videos |
|
|
![]()
Post
#377
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Takie powazne forum a kolega napisal takie bzdury a nikt tego nie sprostował, że to niemożliwe. raczej moglo by byc odwrotnie z powodu filtra. Przeciez silnik na 1 biegu skoro ma 1 bara przy danych obrotach to ma TAKIE SAMO zapotrzebowanie na tlen jak na 4 biegu przy 1 barze. Skoro tak to czemu na 1 biegu dolot pozwoli na zassanie takiej ilosci powietrza a na 4 juz nie. Predzej na 1 biegu by nie zdazyl zassac bo bezwladnosc turbo ,mniejsze obciazenie i turbo by sie tak nie wkrecilo na obroty. Na 4 biegu turbo ma wiecej czasu na wkrecenie sie obroty i zassanie przez dolot ktory moze miec za male przeplywy. Takze skoro na 1 laduje 1 bar a na 4 makx 0.5 to teoria z dolotem jest do dupy. Poza tym po co dywagowac skoro takie rzeczy bardzo latwo pomierzyc a nie zmieniac wszystko pokolei na pałe i zaśmiecać forum jakimiś dziwnymi teoriami. Teraz to wyjątkowo sam się wyglupiles. Patrzyles kiedyś na odczyty z przeplywki ?? Im wyższy bieg tym większe obciążenie latwiej o boost a i zapotrzebowanie większe na powietrze. Aby bardziej sprostować, na dużym turbo nie nadmuchasz nigdy na niskich biegach tak jak na wysokich. Tyle ze tez nie sadze aby to była wina filtra, jeśli już średnicy doloty lub jakies przeplywki ale nie doczytałem czy w ogole jest czy poszla już out. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#378
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Nie wiem czmu nie wrzuca już wykresu, ale była 9 z przodu, dolot widać i filtr...
https://www.facebook.com/VacatSerwis/photos...e=3&theater -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#379
|
|
Super User Dołączył: Wed, 13 July 2011 ![]() |
[quote name='Wojtek' date='Mon, 19 Sep 2016 - 20:53' post='1238209']
Teraz to wyjątkowo sam się wyglupiles. Patrzyles kiedyś na odczyty z przeplywki ?? Im wyższy bieg tym większe obciążenie latwiej o boost a i zapotrzebowanie większe na powietrze. Aby bardziej sprostować, na dużym turbo nie nadmuchasz nigdy na niskich biegach tak jak na wysokich. Tyle ze tez nie sadze aby to była wina filtra, jeśli już średnicy doloty lub jakies przeplywki ale nie doczytałem czy w ogole jest czy poszla już out. [/quote/] +1 |
|
|
![]()
Post
#380
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Teraz to wyjątkowo sam się wyglupiles. Patrzyles kiedyś na odczyty z przeplywki ?? Im wyższy bieg tym większe obciążenie latwiej o boost a i zapotrzebowanie większe na powietrze. Aby bardziej sprostować, na dużym turbo nie nadmuchasz nigdy na niskich biegach tak jak na wysokich. Tyle ze tez nie sadze aby to była wina filtra, jeśli już średnicy doloty lub jakies przeplywki ale nie doczytałem czy w ogole jest czy poszla już out. No czyli jakim cudem na 1 biegu jest wstanie nadmuchac 1 bara a na 4 zaledwie 0.5 bara . Wlasnie o tym pisalem ze na nizszych biegach nizsze obciazenie i turbo ciezej ma sie wkrecic i zaladowac. Ale skoro na 1 potrafi dmuchmac 1 bara i zassac przez ten gowniany filtr to na 4 biegu tym bardziej to uczyni. Ja nie wiem czy tutaj ludzie nie potrafia czytac czy jak bo przeciez jasno napisal ze na 1 biegu laduje 1 bar a na 4 0.5 i to jedynie z powodu dolotu co jest komplena bzdura. Poza tym po co robic gownoburze skoro mozna sobie wpiac manometr przed turbo i sobie to zmierzyc. Ale wymaga to minimum wiedzy i checi. Ale lepiej pisac bzdury na forum i nabijac sobie postow. Chyba ze r36 jest takim specyficznym silnikiem ze np.na 1 bardze do odcinki na 1 biegu generuje taki sam przeplyw jak na 4 biegu na 0.5 bara. Bo moze taka bzdure zaraz ktos wymysli. Jesli na 1 biegu jest wstanie utrzymac 1 bara do odciecia to i na 4 biegu tez powinien , przynajmniej jesli chodzi o sam dolot. Jesli nie trzyma to nie z powodu dolotu do turbiny i to jest oczywiste. Takze szkoda ze na tym forum ludzie pisza takie brednie a inni to czytaja i nie widza nic w tym zlego. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 09:19 |