![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#341
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
To sie nadaje na scenariusz do polsatowskiego serialu ![]() O wyniku tej rolki zadecyduje Sędzia Anna Maria Wesołowska :-) Oczywiście po dopuszczeniu do sprawy dowodów w postaci nagrań video :-) -------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#342
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
Widzę płockie klimaty się udzielają chłopakom. Jak nie sądy to się leją, dorośnijcie w końcu i traktujcie to jako zabawę, a jak nie to wyjaśniejcie sobie na spotach a nie na forum.
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#343
|
|
User Dołączył: Sun, 16 March 2014 ![]() |
trudne sprawy się tu robią lub może do Ewy Drzyzgi uderzcie
Jak auto może jechać dobrze raz na 10 razy ? |
|
|
![]()
Post
#344
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
Nie no tak na poważnie to rzeczywiście taka rada dla właściciela projektu że to puki nie dopracujesz setupu nie ścigaj się niepotrzebnie, myślę że jest to bardziej zdrowe rozwiązanie niż robienie czegoś na siłę ,z resztą chyba widzisz jakie są tego efekty..., szybkie auta rodzą się po cichu ,czasami w ostrych bólach także warto zaczekać z prezentacjami do puki nie stwierdzisz że jest to własnie to czego oczekujesz od tego auta...
Wykres jest w stanie pokazać każdy, wydruk z 1/4 mili albo czas RL już nie koniecznie... -------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#345
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Nie dam sobie rady ale szyd.
"staje mi raz na 10 kotku nie gniewaj się" -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#346
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Altair chcial napisac ze moja dziewczyna sie NIE ciskala na klausa z sirocco. Milo gadalismy i zero spiny w przeciwienstwie do innych. Wiem ze to ot ale nie chce nieporozumien. Sprzeczka byla z wlascicielem toledo ktory troche malo taktowanie sie zachowywal.
A plockie klimaty..bylem pierwszy raz i bardzo milo. Mam nadzieje ze chlopaki przyjada kiedys do plonska polatac. To koniec ot z mojej strony ale musialem to wyjasnic aby ktos tego zls nie odebral. Co do toledo to chyba wszystko juz zostalo powiedziane i nie mam juz nic do dodania. Oby Jacek wyciagnal wnioski z kolejnych kopniakow . |
|
|
![]()
Post
#347
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Co to średniowiecze? Przecież można zmierzyć auto RL i będzie wiadome jak jedzie. Dokładnie. RL x 5 na płaskim odcinku i wszystko jasne. Tylko to daje obraz jak samochód jest szybki. Nie kreski -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#348
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Jeszcze dupy w to wplątujecie, kabaret.
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#349
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Dokładnie. RL x 5 na płaskim odcinku i wszystko jasne. Tylko to daje obraz jak samochód jest szybki. Nie kreski Raczej razy 10 bo znowu będzie gadanie, że wtedy nie jechało. Zastanawiam się czy skoro auto jedzie raz na 10 razy (właściciel kilka razy to powtarzał) to czy nie można odliczyć te 9 ujowych razy i dopiero się ścigać ![]() |
|
|
![]()
Post
#350
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Raczej razy 10 bo znowu będzie gadanie, że wtedy nie jechało. Zastanawiam się czy skoro auto jedzie raz na 10 razy (właściciel kilka razy to powtarzał) to czy nie można odliczyć te 9 ujowych razy i dopiero się ścigać ![]() Nie, bo kończy się LPG w.zbiorniku a jak zatankuje to odnowa trzeba odliczać. Ogarne auto, zrobi sie pomiary, jakieś ponowne rolki rewanżujące i wtedy sie.odezwę. Do tej chwili prosił bym nie.zaśmiecać tematu. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#351
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#352
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
A na zdjęciach wygląda ładnie. A tu nagle drut....
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#353
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#354
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Ja w benzynach nie siedze ale jak te silniki dzialaja że raz na 10 jedzie a 9 razy nie jedzie?
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#355
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Ja w benzynach nie siedze ale jak te silniki dzialaja że raz na 10 jedzie a 9 razy nie jedzie? ![]() Jak tdi złapie tryb awaryjny to tez nie działa:) Znalazlem 3 usterki: -Uszkodzony fazator wydechowy (okazalo sie ze fazator i walek wydechowy mam z BWS) -Dziura jak 5zl w sylikonie -Wydmuchnieta uszczelka pod turbo. Po wypłacie buduję dolot do turbo 100mm, zakładam mocniejsze śruby głowicy i jadę na korektę ![]() |
|
|
![]()
Post
#356
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Jacek6804, daj znać jak się będziesz wybierał do Wro, chętnie obadam na żywo
![]() |
|
|
![]()
Post
#357
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
Trzymam kciuki aby te 3 usterki były powodem tych problemów
![]() Fazator wydechowy nie wywalał błędów? :> Dziura w dolocie - na którymś zdjęciu było widać wtyczkę od przepływki więc jak sądzę jest i działa nie było widać dziurek po przepływach? ![]() |
|
|
![]()
Post
#358
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Pisał, że ma strojenie MAFless.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#359
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Przeplywka wyłączona z myślą w przyszłość, bo kończył się jej zakres przepływu no i srednica dolotu jaką mam teraz jest max na 500KM (na ori puszcze toleda). Na vagu rozrząd pokazywał walek ssacy poza zakresem. Ustawiając rozrząd na znakach, walek był cofnięty. Jak narazie zaplon nie wypadł ani razu. 1 bar mam przy ok 3800, nie wiem czy to wczas czy późno jeszcze bo nie mam punktu odniesienia. Ale jest duzo lepiej niz bylo. Musze jeszcze przerobić uklad paliwowy na surge tank, nową wydajniejsza listwe wtryskowa, dolot 100mm i filtr jakis gabkowy(moze coś polecicie tak do 500-600zl?)
Na dniach rodzi mi się córka wiec strojenie dopiero w październiku pewnie:) |
|
|
![]()
Post
#360
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
pisałem Ci ze u mnie ITG 100mm daje rade i kosztuje cos koło 350-400
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 14:47 |