![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Nie za ciepłe? Masę ludzi w motor,ach uturbionych jeździ na ngk bkr7e, nikt nie narzeka i cena bardzo przystępna. Moje mają inny gwint, niz np r32, te co podałeś pasuje do np r32 a do r36. Ja kupiłem takie swiece jakie szly na pierwszy montaz do r36 z stopniem 12:1 i fsi. A tanie nie byly bo cos ok 50zl szt... Troche teraz podlubalem i zrobilem 40km i narazie brak błędów od zaplonow. Zobaczymy jak bedzie jutro. Ale problem z budowaniem boostu i jednoczesnym braku mocy pozostał. Czasami jest ok a czasami ma tak ze jak mu depne to zaczyna ladnie budowac boost i go trzyma ale auto nie ma wgl mocy przy czym egt szybko rośnie. Tak jak by mieszanka dopalala sie w wydechu. Musze chyba przyjrzeć sie lepiej zmiennej fazie walka wydechowego, czy czasem nie przycina sie coś. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
no ale 8mki to nie swiece to 500konnego auta...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#303
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
a czy wogóle wiesz jaki afr w obciążeniu jest , bo mi to żle wrózy ze rosnie egt, i ciekawe czy masz poprawny zaplon
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#304
|
|
User Dołączył: Fri, 29 December 2006 ![]() |
wypadanie zapłonów może być spowodowane jeszcze nieszczelnością pomiędzy wtryskiem lpg a kolektorem, to samo przerabiałem tylko na rozgrzanym silniku był problem.
|
|
|
![]()
Post
#305
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
W kwestii spoola w tym wozie, https://www.youtube.com/watch?v=AQ-KGLwWc3o
Blok seria nie otwierany, kompresja już psu w dupe rowna pewnie zeru, dymy z odmy... A to może jeszcze lepiej wstawac tylko ze względu na korbe i seryjny silnik jest jeszcze tak jak jest. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#306
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 December 2012 Skąd: Legnica ![]() |
Jaka dupa ?? Twin scroll ?? Dwa że evo ma w serii bardzo dobrą głowicę
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#307
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Ta pewnie lepsze przeplywy niz vw 3.6
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#308
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Nie pamiętam jaka dupka ale można to latwo sprawdzić to gt3071r p%p do evo X.
Tak to twin scroll i custom kolektor rownoodleglosciowy, co niektórzy mowia ze pogarsza spool - ja się pod tym nie podpisuje. Aaa i walki kelfordy 270/262 napełnianie lepsze ale silnik tez więcej powietrza przyjmie wiec wytworzyć tyle nadciśnienia - nie jest zle ![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#309
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 December 2012 Skąd: Legnica ![]() |
Nie pamiętam jaka dupka ale można to latwo sprawdzić to gt3071r p%p do evo X. Tak to twin scroll i custom kolektor rownoodleglosciowy, co niektórzy mowia ze pogarsza spool - ja się pod tym nie podpisuje. Aaa i walki kelfordy 270/262 napełnianie lepsze ale silnik tez więcej powietrza przyjmie wiec wytworzyć tyle nadciśnienia - nie jest zle ![]() Dupa .73 plus twinscroll robi swoje ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#310
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
W 9 tez były opcje na t/s i mala dupke a tak nie chce wstawac, tyle ze tu mivec na obu walkach lepsza glowica i ponoc to robi taka robote.
No i przedewszystkim ori garett a nie jakiś podrabianiec - bez urazy dla nikogo oczywiście ![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#311
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
No ale to są dwa kompletnie różne silniki więc porownywanie nie doprowadzi do żadnych konkretnych wniosków...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#312
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Oczywiście ze tak tylko wyjasnilem czemu w X lepiej wstaje.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#313
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Tylko że takie ori gt30 w 3.6l wstałoby znacznie szybciej niż w 2 litrowym evo. Także nie do końca rozumiem próby wyjaśniania czegokolwiek tutaj. W tym setupie coś jest nie halo mechanicznie albo stroiciel tak zdjął doładowanie z dołu.
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#314
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
U mnie tez jest zdjęte poki co wiec to nie jest max spool co to turbo może pokazac.
A porównanie ma na celu wyjaśnienie ze lepiej kupic ori turbo a nie dziwic się czemu cos jest nie tak. To i tak jest zwykly GT po kuciu przerobie go na gtx lub wleci cos większego ale wtedy o takim wstawaniu można zapomnieć. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#315
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
A porównanie ma na celu wyjaśnienie ze lepiej kupic ori turbo a nie dziwic się czemu cos jest nie tak. Byle co w tym rozmiarze w 3.6l wstanie lepiej niż "ori" gtx30 w 2.0. Tu autor ma wiele do posprawdzania i dostrojenia -------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#316
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Ale międrolicie z tym wstawaniem sprężarki chłopakowi od trzech stron, a On Wam tłumaczy, że tuner robił bezpieczny program bo myślał że korba seryjna, a Wy dalej swoje...
Tak się zastanawiam czy czytacie w ogóle posty czy jeden ostatni, oglądacie obrazki i klepiecie w klawisze ... Jest potencjał pojemnościowy, ale autor pisze, że robi ciągle poprawki mechaniczne i dopiero pójdzie strojenie... Więc poczekajcie, a jak nie będzie dużo lepiej to wtedy ... -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#317
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
I jak tam potwór wczoraj w Płocku pojechał chociaż cokolwiek? czy wszystkie pojedynki były tak samo przegrane jak ten z golfem 360km?:
https://www.youtube.com/watch?v=SWrgxndcD2U...eature=youtu.be Ja nie wiem jak auto na onboard robi 100-200 w 6s a zawsze z każdym dostaje tak jak tutaj i nie może nic nigdy objechać. Niestety to nie pierwszy taki przypadek. Z sirocco 440hp było podobno jeszcze gorzej i właściciel stwierdził ,że toledo zostało o cały most i w ani jednej próbie nie nawiązało nawet walki. PS. Jeśli chcesz się ze mną ścigać to wypadało, by troszkę kultury i przynajmniej się przywitać dopiero zapytać czy akurat miałbym chęć się ścigać. Tak samo po tych wszystkich przegranych miło było by abyś chociaż się pożegnał. Wyglądało to tak, że po prostu nie masz szacunku dla ludzi, którzy byli tam obecni. Tak, że wynika ,że jeszcze wiele pracy przed Tobą bo na razie toledo to rywal dla 300 konnych aut i do spełnienia celu o jakim pisałeś 600nm i 500km bo na drodze tych koni nie widać , a braki są bardzo potężne. Ciekawi mnie co tym razem było nie tak, skoro na kilkanaście albo i więcej prób toledo z nikim nie nawiązało nawet walki. |
|
|
![]()
Post
#318
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Na filmie z golfem toledo jedzie jak by miało połowę mocy z wykresu. Trzeba pieścić setup bo jak widać poskładanie tego do kupy dało tylko zlotowe wow.
Jak z trakcją było? Może w opony czas zainwestować? |
|
|
![]()
Post
#319
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
Chłopak sam sobie złożył auto wiadomo żę będzie sporo niedoróbek. Dajcie mu dopracować projekt.
Ja jestem przeciwny takim wyścigom jak nie ma się do końca ogarniętego auta bo zawsze jest zbędne gadanie ![]() -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#320
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 22 March 2008 Skąd: Mazowieckie ![]() |
I jak tam potwór wczoraj w Płocku pojechał chociaż cokolwiek? czy wszystkie pojedynki były tak samo przegrane jak ten z golfem 360km?: https://www.youtube.com/watch?v=SWrgxndcD2U...eature=youtu.be Ja nie wiem jak auto na onboard robi 100-200 w 6s a zawsze z każdym dostaje tak jak tutaj i nie może nic nigdy objechać. Niestety to nie pierwszy taki przypadek. Z sirocco 440hp było podobno jeszcze gorzej i właściciel stwierdził ,że toledo zostało o cały most i w ani jednej próbie nie nawiązało nawet walki. PS. Jeśli chcesz się ze mną ścigać to wypadało, by troszkę kultury i przynajmniej się przywitać dopiero zapytać czy akurat miałbym chęć się ścigać. Tak samo po tych wszystkich przegranych miło było by abyś chociaż się pożegnał. Wyglądało to tak, że po prostu nie masz szacunku dla ludzi, którzy byli tam obecni. Tak, że wynika ,że jeszcze wiele pracy przed Tobą bo na razie toledo to rywal dla 300 konnych aut i do spełnienia celu o jakim pisałeś 600nm i 500km bo na drodze tych koni nie widać , a braki są bardzo potężne. Ciekawi mnie co tym razem było nie tak, skoro na kilkanaście albo i więcej prób toledo z nikim nie nawiązało nawet walki. Jakbyś sam miał trochę kultury to nie usiłowałbyś za wszelką cenę robić gównoburzy w temacie. Nikogo nie interesuje czy ktoś się z Tobą przywitał czy pożegnał czy miałeś ochotę się ścigać czy nie. Autor zdaje się nigdzie się nie przechwala, że ma hiper mega najszybsze auto więc nie wiem co Ciebie tak bardzo boli, daj żyć chłopakowi. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 21:32 |