Shoutbox 0 nowych PW 


41 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Toledo II 3.6 Turbo, 4x4 Dsg R36 turbo
Jacek6804
post Tue, 02 Aug 2016 - 18:52
Post #221


Super User
Dołączył: Tue, 21 January 2014





CYTAT(Fawor @ Tue, 02 Aug 2016 - 18:50) *
hmm,ogólna cyfra spoko, ale moim zdaniem mega kiepsko wstaje to turbo jak na 3,6litra...oby po prostu tanio i długo jeździło. A poza tym brakuje temu autu porządnej felgi - ta seryjna 16tka wyglada ciut biednie wink.gif


Dobrze czytasz wykres? liczba obrotów jest po lewej str lini a nie po prawej wink.gif
No i Auto nie było jeszcze na korekcie, jest to soft w którym w dolnej partii obrotów jest ujęte koksu ze wzgledu na to że stroiciel myślał że mam seryjną korbę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 02 Aug 2016 - 18:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kkkacper
post Tue, 02 Aug 2016 - 19:33
Post #222


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





Jacek obroty po prawej? Hmmm, no chyba nie bardzo tongue.gif tez uwazam, ze turbo wstaje strasznie, moze po korekcie bedzie lepiej, chociaz cudow bym sie nie spodziewal..


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Tue, 02 Aug 2016 - 19:45
Post #223


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





Czyli ciąg jest od 4500 obrotów?


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek6804
post Tue, 02 Aug 2016 - 19:45
Post #224


Super User
Dołączył: Tue, 21 January 2014





CYTAT(kkkacper @ Tue, 02 Aug 2016 - 19:33) *
Jacek obroty po prawej? Hmmm, no chyba nie bardzo tongue.gif tez uwazam, ze turbo wstaje strasznie, moze po korekcie bedzie lepiej, chociaz cudow bym sie nie spodziewal..

napisałem że są po lewej wink.gif
"liczba obrotów jest po lewej str lini a nie po prawej"
zobacz gdzie jest "1000" wink.gif
Mogło by wstawać wcześniej, aczkolwiek i tak moc czuć w każdym zakresie obrotów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkkacper
post Tue, 02 Aug 2016 - 19:48
Post #225


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





Dobra i tak sie chyba nie rozumiemy, ale niewazne.. tak czy owak robienie daily z ta pojemnosc i z tak wstajaca turbina troche mi dziwi, ale coz wink.gif


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Tue, 02 Aug 2016 - 20:17
Post #226


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





Nic-nic-jeb-odcinka. Oby korekta załatwiła sprawę.
Mogłoby tutaj zagościć kiedyś mniej budżetowe turbo, przy okazji haldexa. Ale jak rozumiem wszystko w swoim czasie. Więc trzymam kciuki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
plastek
post Tue, 02 Aug 2016 - 22:07
Post #227


Frequent User
Dołączył: Tue, 24 May 2011





te wtryski gazowe to jakies nie porozumienie. Reduktor było wpakować KME Twin i zyskałbyś duzo miejsca , do tego 6x Baracuda 130 lub Dragon BF tak jak u mnie który robi 70km z gara bez problemu i móglbys nawet upalać na gazie smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Tue, 02 Aug 2016 - 22:08
Post #228


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Super projekt! Naprawde podziwiam zdolnosci. Seat mial nie dawno jakis sparing z mk5 na hybrydzie k03? Chlopaczki z lodzkiego cos sie smialy ze byly plecy? Pozdrawiam


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gajoss
post Wed, 03 Aug 2016 - 14:28
Post #229


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010





CYTAT(plastek @ Tue, 02 Aug 2016 - 22:07) *
te wtryski gazowe to jakies nie porozumienie. Reduktor było wpakować KME Twin i zyskałbyś duzo miejsca , do tego 6x Baracuda 130 lub Dragon BF tak jak u mnie który robi 70km z gara bez problemu i móglbys nawet upalać na gazie smile.gif


Kolego a dobrze spojrzałeś jakie to wtryski? Bo też na początku myślałem że Valteki. Ale jak się przyjrzałem, to zauważyłem że to wtryskiem AC więc nie takie najgorsze. Fakt do upalania może za słabe do tej mocy z cylindra, ale na pewno bliżej im do wtryskiwaczy niż do "elektrozaworów" Valtek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Wed, 03 Aug 2016 - 15:45
Post #230


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Czemu nie zamontowałeś korka gazu we wlewie?


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek6804
post Wed, 03 Aug 2016 - 15:57
Post #231


Super User
Dołączył: Tue, 21 January 2014





CYTAT(gajoss @ Wed, 03 Aug 2016 - 14:28) *
Kolego a dobrze spojrzałeś jakie to wtryski? Bo też na początku myślałem że Valteki. Ale jak się przyjrzałem, to zauważyłem że to wtryskiem AC więc nie takie najgorsze. Fakt do upalania może za słabe do tej mocy z cylindra, ale na pewno bliżej im do wtryskiwaczy niż do "elektrozaworów" Valtek.

Wtryski to AC W01 BFC, parownik AC R01 do 250KM (dla testów założony jeden, ale docelowo będą dw, bo w garażu już leży drugi) LPG jest do jazdy TYLKO Eko, w ustawieniach mam ustawione że wyrzuca na Pb jak bardziej mu wcisnę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek6804
post Wed, 03 Aug 2016 - 16:40
Post #232


Super User
Dołączył: Tue, 21 January 2014





CYTAT(ddziaduch @ Wed, 03 Aug 2016 - 15:45) *
Czemu nie zamontowałeś korka gazu we wlewie?


Bo korek już był, gaz już był jak kupiłem toledo z silnikiem 2,3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klinton
post Thu, 04 Aug 2016 - 10:12
Post #233


Frequent User
Dołączył: Tue, 11 November 2014





no wstaje to słabo, nie traktuj tego jako jakiś atak (bo często tu wypowiedzi tak traktujesz) ale dla mnie bez szału, tak u mnie wstawał chinol z wielką dupą 1.02 w 2.9 litra. Jak ma być chińczyk to pomyślałbym nad jakimś chińskim GTXem albo czymś rozmiaru chińskiego gt3582 na BB pewnie wstawałoby jak wściekłe przy tej pojemności, motor ma potencjał więc nic tylko to dopracować. Olałbym tu walkę o moc i jak jest już praktycznie 500 to zostałbym przy tym ale poprawił przebieg momentu i na pewno jeździłoby się tym grubo (już z haldexem oczywiście)


--------------------
VW Corrado VRT 4Motion 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 04 Aug 2016 - 10:17
Post #234


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





ale chińczyk wstanie i od razu spadnie wydajnością, moment bedzie wyglądał jak kilimandżaro - obojętnie jaki smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 04 Aug 2016 - 12:06
Post #235


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Fawor @ Thu, 04 Aug 2016 - 10:17) *
ale chińczyk wstanie i od razu spadnie wydajnością, moment bedzie wyglądał jak kilimandżaro - obojętnie jaki smile.gif

Fawor nie wiem jakie mocne masz doswiadczenie z chinczykami jak mozna to tak nazwac ale troch sie mylisz (luzna rozmowa bez ataku z mojej strony) Na tej sprezarce rowniez jezdzi np cowboy, zobacz jak wstaje, zobacz wykres, zobacz ile nM i mocy w jakim zakresie. Obojetnie jakiego slizga nie wlozysz bedzie to poprostu słabo wstawac, stad ratowac sie mozna ciasnijsza muszla wydechową co przklada sie na slabszą góre. Co do BB w chinolu - kosztuje to wiecej i wcale jakos dupy nie urywa, co potwierdzi wielu, chwala sie w drifcie ze maja po 700konia i PIEKNIE wstajace sprezarki a za plecami butle po 150konia zeby to rozkrecic. WIele czynnikow dochodzi czego nie musze ci tlumaczyc od kolektora, dolot, czy sterowaniem otwarcia WG z zaworku (coby nie było tak nM i korba przezyla) i potem widzisz takie a nie inne kreski. Na wykresie nie widac kiedy jest doładowanie i jakie, natomiast ze przed 6 tys spada nM , ale moc ciagnie az do końca. Z taka duza pojmnoscia to bez turbo jezdzi sie znakomicie takim wozem po miescie.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek6804
post Thu, 04 Aug 2016 - 13:31
Post #236


Super User
Dołączył: Tue, 21 January 2014





Kiedyś pisałem ze mam delikatny soft bo zapomniałem powiedzieć gościowi od strojenia ze mam kuta korbe i zrobił delikatny bezpieczny dla.silnika dół, ale wszyscy o tym zapominają.
Ja wcale nie powiedziałem ze setup jest gotowy i nie wymaga przeróbek. Tymbardziej ze to wszystko jest to jeden wielki eksperyment, narazie auto jeździ super jak dla mniej, do jazdy turbo nawet nie musi wstawac dla mnie bo po mieście i tak wgniata w fotel (jak ktoś jeździł wolnossacym r36 to wie o co chodzi)
U mnie nie ma czegos takiego ze auto jest skończone i daje sie na spokój i tylko jeżdżę nim, u mnie caly czas jest progres smile.gif Od 2015r mialem juz motory w nim 2,3 2,8 i 3,2 i w tym sezonie 3,6t Więc jak widać ciągle z zapałem dąże do poprawy osiagow i możecie być pewni ze kreski będą coraz lepsze smile.gif Teraz można przyjąć ze auto jest dopiero w fazie testow na stage 1 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Thu, 04 Aug 2016 - 21:29
Post #237


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





co za bzdury, chinskie turbony są coraz lepsze, mam tą duzą t76rr w r30 i moc do konca oraz plaski niut w calym zakresie nawet jeszcze przy 6500 jest 800nm


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 04 Aug 2016 - 22:52
Post #238


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(wojti RAYLLE @ Thu, 04 Aug 2016 - 21:29) *
co za bzdury, chinskie turbony są coraz lepsze, mam tą duzą t76rr w r30 i moc do konca oraz plaski niut w calym zakresie nawet jeszcze przy 6500 jest 800nm

ee ja mialem na slizgu t76 3 lata temu 800nM przy 6000rpm wiec to zaden wyznacznik, zaden nie napisal ze gorsze wink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek6804
post Fri, 05 Aug 2016 - 08:02
Post #239


Super User
Dołączył: Tue, 21 January 2014





Ostatnim czasem miałem problemy z wypadającymi zapłonami po zwiększeniu doładowania, raz było ok, a raz doładowanie rosło, a auto nie jechało. Dopiero wczoraj kolega przyuważył że jak mu przycisnę i to zaczyna delikatnie świecić lampka od ładowania, później kilka przejazdow i alternator padł całkiem. Mam nadzieję że to była wina wypadania zapłonów i regeneracja alternatora pomoże i będę mógł go podkręcić na wyższe doładowanie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Fri, 05 Aug 2016 - 09:49
Post #240


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(Jacek6804 @ Fri, 05 Aug 2016 - 08:02) *
Mam nadzieję że to była wina wypadania zapłonów i regeneracja alternatora pomoże i będę mógł go podkręcić na wyższe doładowanie smile.gif


Nie obraź się bo tu trzeba tylko łałować wink.gif ale udaj się chłopie do dobrego stroiciela niech powie Ci co w trawie piszczy bo jak dalej będziesz korzystać z tych samych ścieżek tuningu to nigdy nie dowiesz się jak powinno jechać prawidłowo wystrojony i złożony Twój seacik... Na tą chwilę jest max klęska i jeżeli ktoś to nawet pobieżnie stroił to nie powinien już dotykać się do Twojego auta. Do tego to stroiciel powinien wychwycić usterki i błędy a jak widać jego nawet nie wzruszyła charakterystyka Twojego auta.
Tylko nie pisz że to na start, albo że doładowanie miało być takie czy srakie ogólnie jest lipa. Nie wiem skąd jesteś ale jak masz blisko do stolicy to powinieneś jechać do normalnego stroiciela (jest kilku) który zrobi pomiary, wychwyci błędy tak żeby finalnie zacząć jeździć...

p.s.

Ogólnie nie rozumiem tego że poświęca się czas, kasę, tworzy auto do jazdy a nie stania a potem olewa się w połowie drogi to co w sumie jest najważniejsze czyli strojenie.





Go to the top of the page
 
+Quote Post

41 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 20:55