![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
hmm,ogólna cyfra spoko, ale moim zdaniem mega kiepsko wstaje to turbo jak na 3,6litra...oby po prostu tanio i długo jeździło. A poza tym brakuje temu autu porządnej felgi - ta seryjna 16tka wyglada ciut biednie ![]() Dobrze czytasz wykres? liczba obrotów jest po lewej str lini a nie po prawej ![]() No i Auto nie było jeszcze na korekcie, jest to soft w którym w dolnej partii obrotów jest ujęte koksu ze wzgledu na to że stroiciel myślał że mam seryjną korbę. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
Jacek obroty po prawej? Hmmm, no chyba nie bardzo
![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#223
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Czyli ciąg jest od 4500 obrotów?
-------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#224
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Jacek obroty po prawej? Hmmm, no chyba nie bardzo ![]() napisałem że są po lewej ![]() "liczba obrotów jest po lewej str lini a nie po prawej" zobacz gdzie jest "1000" ![]() Mogło by wstawać wcześniej, aczkolwiek i tak moc czuć w każdym zakresie obrotów. |
|
|
![]()
Post
#225
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
Dobra i tak sie chyba nie rozumiemy, ale niewazne.. tak czy owak robienie daily z ta pojemnosc i z tak wstajaca turbina troche mi dziwi, ale coz
![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#226
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Nic-nic-jeb-odcinka. Oby korekta załatwiła sprawę.
Mogłoby tutaj zagościć kiedyś mniej budżetowe turbo, przy okazji haldexa. Ale jak rozumiem wszystko w swoim czasie. Więc trzymam kciuki. |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
te wtryski gazowe to jakies nie porozumienie. Reduktor było wpakować KME Twin i zyskałbyś duzo miejsca , do tego 6x Baracuda 130 lub Dragon BF tak jak u mnie który robi 70km z gara bez problemu i móglbys nawet upalać na gazie
![]() |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Super projekt! Naprawde podziwiam zdolnosci. Seat mial nie dawno jakis sparing z mk5 na hybrydzie k03? Chlopaczki z lodzkiego cos sie smialy ze byly plecy? Pozdrawiam
-------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#229
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 ![]() |
te wtryski gazowe to jakies nie porozumienie. Reduktor było wpakować KME Twin i zyskałbyś duzo miejsca , do tego 6x Baracuda 130 lub Dragon BF tak jak u mnie który robi 70km z gara bez problemu i móglbys nawet upalać na gazie ![]() Kolego a dobrze spojrzałeś jakie to wtryski? Bo też na początku myślałem że Valteki. Ale jak się przyjrzałem, to zauważyłem że to wtryskiem AC więc nie takie najgorsze. Fakt do upalania może za słabe do tej mocy z cylindra, ale na pewno bliżej im do wtryskiwaczy niż do "elektrozaworów" Valtek. |
|
|
![]()
Post
#230
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Czemu nie zamontowałeś korka gazu we wlewie?
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#231
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Kolego a dobrze spojrzałeś jakie to wtryski? Bo też na początku myślałem że Valteki. Ale jak się przyjrzałem, to zauważyłem że to wtryskiem AC więc nie takie najgorsze. Fakt do upalania może za słabe do tej mocy z cylindra, ale na pewno bliżej im do wtryskiwaczy niż do "elektrozaworów" Valtek. Wtryski to AC W01 BFC, parownik AC R01 do 250KM (dla testów założony jeden, ale docelowo będą dw, bo w garażu już leży drugi) LPG jest do jazdy TYLKO Eko, w ustawieniach mam ustawione że wyrzuca na Pb jak bardziej mu wcisnę. |
|
|
![]()
Post
#232
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#233
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
no wstaje to słabo, nie traktuj tego jako jakiś atak (bo często tu wypowiedzi tak traktujesz) ale dla mnie bez szału, tak u mnie wstawał chinol z wielką dupą 1.02 w 2.9 litra. Jak ma być chińczyk to pomyślałbym nad jakimś chińskim GTXem albo czymś rozmiaru chińskiego gt3582 na BB pewnie wstawałoby jak wściekłe przy tej pojemności, motor ma potencjał więc nic tylko to dopracować. Olałbym tu walkę o moc i jak jest już praktycznie 500 to zostałbym przy tym ale poprawił przebieg momentu i na pewno jeździłoby się tym grubo (już z haldexem oczywiście)
-------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#234
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
ale chińczyk wstanie i od razu spadnie wydajnością, moment bedzie wyglądał jak kilimandżaro - obojętnie jaki
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
ale chińczyk wstanie i od razu spadnie wydajnością, moment bedzie wyglądał jak kilimandżaro - obojętnie jaki ![]() Fawor nie wiem jakie mocne masz doswiadczenie z chinczykami jak mozna to tak nazwac ale troch sie mylisz (luzna rozmowa bez ataku z mojej strony) Na tej sprezarce rowniez jezdzi np cowboy, zobacz jak wstaje, zobacz wykres, zobacz ile nM i mocy w jakim zakresie. Obojetnie jakiego slizga nie wlozysz bedzie to poprostu słabo wstawac, stad ratowac sie mozna ciasnijsza muszla wydechową co przklada sie na slabszą góre. Co do BB w chinolu - kosztuje to wiecej i wcale jakos dupy nie urywa, co potwierdzi wielu, chwala sie w drifcie ze maja po 700konia i PIEKNIE wstajace sprezarki a za plecami butle po 150konia zeby to rozkrecic. WIele czynnikow dochodzi czego nie musze ci tlumaczyc od kolektora, dolot, czy sterowaniem otwarcia WG z zaworku (coby nie było tak nM i korba przezyla) i potem widzisz takie a nie inne kreski. Na wykresie nie widac kiedy jest doładowanie i jakie, natomiast ze przed 6 tys spada nM , ale moc ciagnie az do końca. Z taka duza pojmnoscia to bez turbo jezdzi sie znakomicie takim wozem po miescie. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#236
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Kiedyś pisałem ze mam delikatny soft bo zapomniałem powiedzieć gościowi od strojenia ze mam kuta korbe i zrobił delikatny bezpieczny dla.silnika dół, ale wszyscy o tym zapominają.
Ja wcale nie powiedziałem ze setup jest gotowy i nie wymaga przeróbek. Tymbardziej ze to wszystko jest to jeden wielki eksperyment, narazie auto jeździ super jak dla mniej, do jazdy turbo nawet nie musi wstawac dla mnie bo po mieście i tak wgniata w fotel (jak ktoś jeździł wolnossacym r36 to wie o co chodzi) U mnie nie ma czegos takiego ze auto jest skończone i daje sie na spokój i tylko jeżdżę nim, u mnie caly czas jest progres ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#237
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
co za bzdury, chinskie turbony są coraz lepsze, mam tą duzą t76rr w r30 i moc do konca oraz plaski niut w calym zakresie nawet jeszcze przy 6500 jest 800nm
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
co za bzdury, chinskie turbony są coraz lepsze, mam tą duzą t76rr w r30 i moc do konca oraz plaski niut w calym zakresie nawet jeszcze przy 6500 jest 800nm ee ja mialem na slizgu t76 3 lata temu 800nM przy 6000rpm wiec to zaden wyznacznik, zaden nie napisal ze gorsze ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#239
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Ostatnim czasem miałem problemy z wypadającymi zapłonami po zwiększeniu doładowania, raz było ok, a raz doładowanie rosło, a auto nie jechało. Dopiero wczoraj kolega przyuważył że jak mu przycisnę i to zaczyna delikatnie świecić lampka od ładowania, później kilka przejazdow i alternator padł całkiem. Mam nadzieję że to była wina wypadania zapłonów i regeneracja alternatora pomoże i będę mógł go podkręcić na wyższe doładowanie
![]() |
|
|
![]()
Post
#240
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Mam nadzieję że to była wina wypadania zapłonów i regeneracja alternatora pomoże i będę mógł go podkręcić na wyższe doładowanie ![]() Nie obraź się bo tu trzeba tylko łałować ![]() Tylko nie pisz że to na start, albo że doładowanie miało być takie czy srakie ogólnie jest lipa. Nie wiem skąd jesteś ale jak masz blisko do stolicy to powinieneś jechać do normalnego stroiciela (jest kilku) który zrobi pomiary, wychwyci błędy tak żeby finalnie zacząć jeździć... p.s. Ogólnie nie rozumiem tego że poświęca się czas, kasę, tworzy auto do jazdy a nie stania a potem olewa się w połowie drogi to co w sumie jest najważniejsze czyli strojenie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 20:55 |