![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Opis mega, ogromny szacun za wlozona wlasna prace, projekt petarda.
Ciekaw jestem jak ta chlodnica oleju z japonskiego 1.3 ![]() Daj info jakie temperatury olej Ci na niej trzyma. -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Jestem trochę na forum i powiem Ci że jest to jeden z najlepiej obfotografowanych projektów. Widać pasje i samozaparcie.Gratulacje auta no i potomka rzecz jasna
![]() Co do rzeczy na które zwróciłem uwagę to co za śruby w stopkach korbowodów czemu nie sprawdzone ARP2000? domyślam sie że już je dostałeś w komplecie ale lipa by była gdyby jednak puściły a takie rzeczy zdarzały się w podobnych przypadkach |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Chłodnica nie jest wcale taka mała jak by sie wydawało, a nawet mi sie wydaje ze jest spora, i gruba. Dodatkowo mogę założyć chwytak powietrza z tdi ktory kieruje powietrze na maly IC, a ja mam w tym samym miejscu chłodnice oleju co tdi IC
![]() ![]() Odnosnie srub, to zgadza sie, były w zestawie a.nie chciałem iść juz w dodatkowe koszta. Legenta głosi ze arp2000 mają też twardość grade8?? ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
User Dołączył: Sun, 14 April 2013 ![]() |
Dużo trzeba przerabiać do napędu na 4 koła ?
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
ja jedynie przyczepiłbym się do trąbek, bo moim zdaniem to przetłoczenie na wlotach nie jest wykonane tak, aby ułatwiać laminarny zasys powietrza dookoła nich...zrobiłeś po prostu takie dziwne przetłoczenie - rozszerzenie, a nie kołnierz
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
w R36 są róznej długości kanały w kolektorze, wiem jak w 3.6 FSI, chyba tez
w R32 tylko chyba 250KM ... nie pamietam jak to jest z ta korekcją te trąbki jakies niezgodne z wzorcem troche ale mysle ze z turbo ujdzie jakoś ![]() masz chłopie zaparcie i musisz kochac tego seata gratulacje za prawie ukonczenie turbo 3.6 niestety tanie silniki z allegro z wyrwanymi łapami to jest jednak mina ;( -------------------- |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
świetny dowód na to, że tuning musi być kosmicznie drogi... świetnie to wyszło, kiedy finalne strojenie? zajechałbym do Jacka pooglądać, bo całość naprawdę robi wrażenie....
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
świetny dowód na to, że tuning musi być kosmicznie drogi... świetnie to wyszło, kiedy finalne strojenie? zajechałbym do Jacka pooglądać, bo całość naprawdę robi wrażenie.... W tym roku będę jeszcze na korekcie w Wrocku więc zapraszam na oględziny ![]() Gdyby to było N/A to bardziej bym przykładał uwagę do trąbek. Ogólnie tuner powiedział że kolektor nawet równo pompuje, więc jest git ![]() Kilka filmików https://www.youtube.com/watch?v=48EJx0bK1aI https://www.youtube.com/watch?v=wBMaqAPgrIo https://youtu.be/ZFxkT2qXqrk?t=34m41s Ogólnie ze strojeniem był taki temat że dałem tunerowi 3 dni na ogarnięcie tego, bo auto potrzebne było na zlot. Jacek Jakimów z Wrocławia SUPER ogarnia temat, kilka osób mi odradzało, nie wiem czemu, bo ja nie żałuję i polecę każdemu! A przy strojeniu było do ogarnięcia sporo: -silnik 3,6 fis przerobiony na wtrysk pośredni z wtryskami 6x 850cc -sterownik z wolnossącego 2,8 BDE -dołożenie mapsensora -wywalenie przepływomierza (chciałem się go pozbyć od razu by w przyszłości nie przeszkadzał mi w podnoszeniu mocy) -ogarnięcie wszystkiego by nie było żadnych błędów. -coś grzebał w kontroli trakcji by była mniej czuła na poślizg kół przy przyspieszaniu i ogólnie wszystko musiało w aucie działać w 100% czyli klima, tempomat, trakcja, komputer pokładowy itp itd. No i się UDAŁO jedyny myk był z rosnącym egt od 0,8b czego przyczyną jest na 99% środkowy wydech który konkretnie zwęża średnicę, bo ma przetłoczenia wygłuszające. No i dałem dupy z tym że wymieniłem Jackowi wszystkie mody jakie są w silniku, ale zapomiałem mu powiedzieć że w silniku siedzi kuta korba. No i stroił go tak by nie obciążać silnika i nie dołożył mu Nm z dołu tylko na górze. Ale ogarnę teraz wydech, pojeżdżę trochę, przerobię jeszcze sprzęgło, bo mam nową wizję by wytrzymało jeszcze więcej i wtedy jadę na korektę ![]() i finalnie chce 500KM/600Nm w ośce. A w zimę dołożyć napęd, a co na wiosnę będę dłubał jeszcze nie wiem, ale na pewno coś będzie ![]() Przy okazji spytam, ma ktoś może na handel kocyk pasujący na moje turbo? |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Gratki projektu, fajnie chodzi na filmiku, 4x4 naprawdę konieczne bo tak to trakcji szukać trzeba ze świeczką
![]() Tak jak na początku pisałem nie można dać się zniechęcić hejtom, bo jak się chce to się da ![]() |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Przy okazji spytam, ma ktoś może na handel kocyk pasujący na moje turbo? Michał sprzedawca modnie_wygodnie na allegro http://allegro.pl/oslona-kocyk-koc-termoiz...6301738978.html ja mam na swoim GT35/40 i polecam -------------------- |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
Zastanawiam sie tylko czy 3" to nie troche malo na DP w takim turbo.
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
3" wystarczą do 800km
-------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
3" nie wystarczą na 800 koni. Przepchną ledwo 700.
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
co steruje zmiennymi fazami?
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
3" wydech moze i wystarczy na 700-800KM ale poczatek gdzie temperatura jest wieksza mysle ze 89mm powinien byc i dopiero dalej 3"
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
W tym roku będę jeszcze na korekcie w Wrocku więc zapraszam na oględziny ![]() Gdyby to było N/A to bardziej bym przykładał uwagę do trąbek. Ogólnie tuner powiedział że kolektor nawet równo pompuje, więc jest git ![]() Kilka filmików https://www.youtube.com/watch?v=48EJx0bK1aI https://www.youtube.com/watch?v=wBMaqAPgrIo https://youtu.be/ZFxkT2qXqrk?t=34m41s Przydałby się jeszcze jakiś dobry kapeć. Pomimo, że ośka to da się tym w miarę szybko wystartować na dobrej i szerokiej gumie. -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
3" nie wystarczą na 800 koni. Przepchną ledwo 700. potwierdzam i to nawet nie. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
No i stroił go tak by nie obciążać silnika i nie dołożył mu Nm z dołu tylko na górze. przecież silnik dostaje bardziej na wysokich obrotach chociażby z powody większego doładowania -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
przecież silnik dostaje bardziej na wysokich obrotach chociażby z powody większego doładowania Właśnie nie, duży moment obrotowy przy niskich obrotach łamie korbowody. -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 07:30 |