1.4 T Jet, możliwości i modyfikacje |
1.4 T Jet, możliwości i modyfikacje |
Thu, 28 Jan 2016 - 23:32
Post
#21
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 June 2012 |
Pytanie z boku: da się ten motor pożenić wzdłużnie? Z jaką skrzynią (bez adaptera)? Powiem szczerze, ze nigdzie nie widzialem takiego projektu. Tak z ciekawosci - gdzie chcesz wsadzic ten silnik? -------------------- Red Abarth Punto Evo '11
|
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 28 Jan 2016 - 23:32
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 28 Jan 2016 - 23:44
Post
#22
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin |
Choćby do poldka Oczywiście na razie czysto teoretycznie.
|
|
|
Fri, 29 Jan 2016 - 00:47
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole |
Pytanie z boku: da się ten motor pożenić wzdłużnie? Z jaką skrzynią (bez adaptera)? Zależy co masz na myśli "bez adaptera", można w taki "chamski" sposób z dzwonem z FWD i skrzynią Forda T9, albo Toyoty W58 -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
Fri, 29 Jul 2016 - 17:44
Post
#24
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 |
Odgrzewam kotleta.
W sezonie zimowym chcę zacząć zbierać rzeczy do modyfikacji na wiosne. Kupiłem auto w pakiecie esseessee, wiec jest lepszy łapacz powietrza oraz wieksze wtryski(które pewnie i tak nie wydadzą) Mam kilka pytań: - jakie td: td04 13t(13g też podejdzie?) czy może może ciut większą 14t? - jakie dokładnie wtryski, żeby nie przerabiać wtyczek( - czy zapobiegawczo wiekszy cooler, skoro nie jest to jakiś duży koszt - dolot od puszki do turbo zostawić, czy może coś mniej restrykcyjnego wyspawać(chcę zostawić puszkę i fabryczną wkładkę) - do ilu można( o ile można) przesunąć odcinkę i czy wałki od N/A warto włożyć Moc jaką chciałbym osiągnąć to wciąż bezpieczne 250-260 koni. Wiem, że mocno zmieni się charakterystyka w stosunku do obecnego Garretta, gdzie przy 2,5 tys już coś jedzie. Chciałbym, żeby sprzęgło pozostało seryjne chociaż przez następny sezon. Wydech już wyspawany(DP 3' reszta 2,5'), wiec specjalnie go nie wymieniałem. -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
Fri, 29 Jul 2016 - 22:04
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 |
na 13T ciezko bedzie zrobic taka moc jak planujesz, lepiej wez 16T
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
Fri, 29 Jul 2016 - 23:01
Post
#26
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 |
Unitronic wystroił na 255 koni na takiej turbinie przy bodajrze 1,4 bar
-------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
Sat, 30 Jul 2016 - 07:22
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 |
z 16T zrobisz to przy mniejszym doladowaniu
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
Sat, 30 Jul 2016 - 19:18
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 |
domyślam się
tylko jak ze wstawaniem takiego turbo w tym silniku o pojemności butelki wody mineralnej -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
Sat, 30 Jul 2016 - 22:14
Post
#29
|
|
User Dołączył: Tue, 17 December 2013 Skąd: wawer |
Na takie moce lepiej wrzucić gt 2056s.
Sprzęgło seria wytrzyma dużo więcej. |
|
|
Sun, 31 Jul 2016 - 09:41
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 |
domyślam się tylko jak ze wstawaniem takiego turbo w tym silniku o pojemności butelki wody mineralnej Dupa jest ta sama co w 13T, wiec roznica jakas nieznaczna bedzie -------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
Sun, 31 Jul 2016 - 12:38
Post
#31
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 |
a i cena takiego TD trochę przystępniejsza
Panowie co z wtryskami? Corsa OPC, czy Bosch EV 380cm, czy jeszcze coś innego? Ile wygenerują moje oryginalne wtryski esseessee? -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
Sun, 25 Sep 2016 - 19:42
Post
#32
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 |
http://www.racingforum.pl/TD04-13T-t136683.html
każde td04 jest takie samo? Bo cena w sumie śmieszna, biorąc pod uwagę, że swoje od reki sprzedam za 1400zł -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
Sun, 25 Sep 2016 - 20:39
Post
#33
|
|
Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola |
Ahamay sejem 1.4 t zrobił 10 na.1/4 więc potencjał duży
|
|
|
Sun, 25 Sep 2016 - 21:19
Post
#34
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 04 December 2015 |
Czy w wersji 120 w stosunku do 150 były inne tylko wtryski i turbo? Bo zamierzam nabyć punto z tym silnikiem i w niedługim czasie trochę je usprawnić (w okolice 180km / 300 nm)
|
|
|
Sun, 25 Sep 2016 - 21:35
Post
#35
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 |
Wałki również.
Wersja 120 konna ma najłagodniejsze. Najlepsze są od N/A. -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
Sun, 25 Sep 2016 - 21:53
Post
#36
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
A czy coś już wiadomo o potencjale silnika ze 124 spider? Takie 300 koni w lekkiej budzie by mi się widziało .
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Sun, 25 Sep 2016 - 22:17
Post
#37
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 04 December 2015 |
|
|
|
Mon, 26 Sep 2016 - 14:06
Post
#38
|
|
User Dołączył: Tue, 17 December 2013 Skąd: wawer |
Wałki wrzuc sobie od 1.2 16V są fajne,wzgledem seri nawet 150KM
|
|
|
Mon, 26 Sep 2016 - 14:09
Post
#39
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 04 December 2015 |
|
|
|
Mon, 26 Sep 2016 - 14:32
Post
#40
|
|
User Dołączył: Tue, 17 December 2013 Skąd: wawer |
dół seria, nie ma sensu nic zmieniac... ponad 300KM wytrzymuja
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 05:08 |