Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> A6 C5 Avant Quattro 1,8T AWT K03-005 hybryda 295KM/360Nm, low boost
McGiver18T
post Fri, 22 Jan 2016 - 14:24
Post #121


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 March 2013





CYTAT(kozel @ Fri, 22 Jan 2016 - 07:12) *
Wirniki Garetta mają design pochodzący bodajże z lat 80 tych (nawet serie GT i GTX), dosyć mocno ograniczający przepływy i z dużą bezwładnością, w stosunku do turbin Borg Warnera (np. serii EFR), a przedewszystkim tych nowych turbin.
Tutaj nie chodzi o moce w tym projekcie tylko o charakterystyke przy danej mocy, jak sobie porównacie projekty na GT35 i GTX to sami zobaczycie ile traci się momentu w dolnych partiach.
Wracając do autora, nie wiem czy uda Ci się zrobić sensowny spool na 2xK03 czy to w szeregowej konfiguracji czy w równoległej, bardziej skłaniał bym się do rozwiązania małe + duże turbo, ale ty płacisz za rozwój ja z chęcią podglądne wyniki prac.
Hmm... co mogłeś zrobić z WG, myślę że już zmniejszenie światła WG mogło by pozwolić na prezycyjniejszą regulacje BP, zmniejszyło by to wypełnienie N75, a przy otwarciu nie tracił byś tak dużo energii potrzebnej do utrzymania prędkości wirnika turbosprężarki. Generalnie mam wrażenie że wszystkie patenty polegają na zmniejszeniu wązkiego gardła w obszarze, kolektor wydechowy i turbina.

EFRy to jest właściwie inna historia już, bo to zabawki nowej generacji robiące zajebistą robotę; wreszcie ktoś pomyślał żeby zrobić suszarki "seryjne" pod tuningowców.
Obniżając do maxa BP dzieki kolektorowi kierunkowemu i przeróbce żeliwa 4.88 pod wirnik k04 42/50 w sposób troche inny niż zazwyczaj odetkałem wydech ile sie tylko dało na odcinku zawory-wirnik. klapka WG jest nadal seryjna tak jak i gruszka, ale otwór w żeliwie jest srednicy mniejszej niż kciuk teraz wink.gif . Odpowiednie otwarcie dyszy w żeliwie i redukcja ciśnienia w kolektorze które zawsze otwiera WG nawet na wzmacnianych gruszkach, dało taki a nie inny efekt końcowy. Spalina kumuluje się w kolektorze stopniowo aż do samej dyszy i to jest podejrzewam cały kaman tego setup, czyli normalne zjawisko przy zastosowaniu dużej suszarki do której w 90% kolektor jest spawany baran. Seryjny kolektor robi problem pod tytułem: rozprężenie w głowicy, spręzenie w kanałach, jeszcze wieksze sprężenie na wylocie z kolektora, rozprężenie w muszli gdzie jest gniazdo WG i bardzo mocne sprężenie na wejściu w dysze. Z tego co widziałem to na seryjnym kolektorze na seryjnych żeliwach BP dochodzi pod 7atm. Układ ssacy zrobiony jest z zapasem ile sie dało na seryjnym wyglądzie. Wychodzi czyli na to że spalinom jest lżej napędzić wirnik powyżej 5500 niż otworzyć WG o seryjnym naciągu. 0,9 bara na odcince to jest ponad 250KM, czyli jakies 170l/s powietrza do przepchania. Wszystkie zalety dużej suszarki ze spooolem małej w jednym. Jest tylko jeden mały kaman: czemu jest 215g/s, na zapłonie około 16stopni, paliwo nie rozjechane a 300KM wygenerowało????? a zrobienie więcej nie jest problemem oby paliwo było i kompresor ogarną przepływ????? Bo ten setup się zachowuje jak wolnossak który mówi tylko DAWAJ JESZCZE. Jak bedę robił głowice zrobie w kolektorze gniazdo na BP i EGT, bo poprostu nie ogarniam tego aż tak żeby 1000% powiedzieć co tam sie dzieje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 22 Jan 2016 - 14:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
McGiver18T
post Fri, 22 Jan 2016 - 14:49
Post #122


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 March 2013





CYTAT(Tomek89 @ Fri, 22 Jan 2016 - 14:02) *
Ale jak zmniejszysz otwór WG to bez dobrego sterowania boostem będzie kicha. Wraz z obrotami przez za mały otwór będzie rosło doładowanie samoczynnie. W innym silniku(ca18) i turbie(t28bb) mam seryjny aktuator(t28) wyszykowany na 0,35~0,4 bar, od czwartego biegu doładowanie ku odcince samo rośnie do 0,7 bar. EBC jakoś sobie radzi z tym, ale wolał bym mieć stabilne bazowe doładowanie 0,5~0,6 bar. Regulowany pręt WG+ powiększenie otworu w wozie o podobnym setupie załatwiło sprawę.

Jeśli nie ma tarcia na wirnikach to dlaczego między t28 a t28bb(gt2560r) różnica w spoolu w 2 litrowym motorze jest na poziomie 800 rpm? Wszystko inne nie zmienione
Dodam że wirniki i muszle to samo.

Sterowanie boostem jest stabilne masakrycznie, co widac na logu własnie, mało tego regulacja boostu jest bardzo czuła i precyzyjna nie robiąc problemu ze stabilnością po wysterowaniu nawet na większym booscie.
Tarcie o którym mówisz to jest opór toczenia właśnie. Do tarcia tam nie dochodzi, sa tylko zredukowane opory toczenia dzieki BB. Spróbuj suszarke na BB podpiąć bez restryktora olejowego i zobacz czy wynik będzie taki sam rolleyes.gif bo teoretycznie więcej oleju to mniejsze "tarcie" przecież wink.gif Kiedyś czytałem że próbowali zrobić turbiny na łożyskach kulkowych bez restryktora ale z kierunkowym smarowaniem łożyska coś na zasadzie konstrukcji turbiny powietrznej wysokoobrotowej takiej co siedzi np. w sprzecie dentystycznym. Temat nie przeszedł ponoć bo wraz ze zmianą temp. oleju zmienia sie jego lepkość co skutkowało stosowaniem pomp oleju wysokiej wydajności, ale patent działa niby.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Fri, 22 Jan 2016 - 16:11
Post #123


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





Tfu, skrót myślowy miałem oczywiście na myśli na ośkach i opór toczenia. W biT masz 2 razy opory toczenia i opory przepływu związane ze zmiana kierunku przepływu gazu na winiki. Może warto pomyśleć o twin scrollu? Wydaje mi się to najlepszą opcją. W 2 litrach pełen spool poniżej 3krpm(<1,2bar), i obsłuży 400 koni. O ile mi wiadomo bez kombinacji z średnicami kolektora. Jeśli chodzi o awaryjność strachu nie ma. Oczywiście są na ślizgu smile.gif

Bez restryktora= olej wszędzie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Fri, 22 Jan 2016 - 16:46
Post #124


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





CYTAT(McGiver18T @ Thu, 21 Jan 2016 - 21:50) *
Co do RS7 szanse miałem ZEROWE bo wie o tym każdy, liczyłem na co innego smile.gif że kaganiec na 250 siedzi seryjny rolleyes.gif potem sie dowiedziałem że jednak STG2 ma wrzucony tongue.gif co do przyspieszeń obejrzyj sobie film i zobacz sam jak to jedzie, ja tam cudów nie pokazuje.


Mając 300ps to byś w najlepszym wypadku "przeczłapał" się w bólach po półgodzinnej pogoni.
Filmik widziałem, na sprzęcie pomiarowym to dobrze jakby złamało 6.5s i 15.5sek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
McGiver18T
post Fri, 22 Jan 2016 - 17:20
Post #125


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 March 2013





CYTAT(Tomek89 @ Fri, 22 Jan 2016 - 16:11) *
Tfu, skrót myślowy miałem oczywiście na myśli na ośkach i opór toczenia. W biT masz 2 razy opory toczenia i opory przepływu związane ze zmiana kierunku przepływu gazu na winiki. Może warto pomyśleć o twin scrollu? Wydaje mi się to najlepszą opcją. W 2 litrach pełen spool poniżej 3krpm(<1,2bar), i obsłuży 400 koni. O ile mi wiadomo bez kombinacji z średnicami kolektora. Jeśli chodzi o awaryjność strachu nie ma. Oczywiście są na ślizgu smile.gif

Bez restryktora= olej wszędzie biggrin.gif

Narazie musze poczekać aż mój setup patentowy na td04 sie wystroi na strokerze, i zobaczymy co z tego będzie. Jedyne sensowne TS do benzy to TD05 ale one nawet w hybrydzie ogarniają około 450-460KM w reversach. Mnie korci cały czas pewna hybryda K24/K26, tylko to stara konstrukcja jest i spoola tam nie bedzie ładnego za żadne skarby z mocą na poziomie 450KM chociaż. Nie ma turbin w zasadzie do daily które zrobią ładny spool i górą utrzymają ładne przepływy na takie moce. Najlepszy patent to biturbo mała+duża, ale w to bym sie bawił gdybym miał A6 C4 bo tam miejsca jest akurat na takie zabawy smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
McGiver18T
post Fri, 22 Jan 2016 - 17:55
Post #126


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 March 2013





CYTAT(Lincoln e30ix @ Fri, 22 Jan 2016 - 16:46) *
Mając 300ps to byś w najlepszym wypadku "przeczłapał" się w bólach po półgodzinnej pogoni.
Filmik widziałem, na sprzęcie pomiarowym to dobrze jakby złamało 6.5s i 15.5sek.

Ale bym się przeczłapał cool.gif Do końca IV biedy nie było jeszcze, dopiero po wrzuceniu V widać było jaka jest przepaść. Gdyby mi zależało na złamaniu tu jakiś czasów to bym środkiem zrobił 1,5bara wypłaszczone co daje jakieś 450Niutka, spadkowo do 1,1 żeby moc uzyskac na stałym poziomie i zobaczyłbyś jakie to robi czasy wtedy, tylko juz pisałem: tu nie chodzi o konie i niutki. Przyjrzyj się tak dokładnie wykresowi, to auto od 2700RPM ma charakterystykę dobrej Vki 3,5l pojemności wolnossącej, dlatego jest stały boost i stały moment 2800-6300 mam 330+niuta i co najlepsze reakcja na gaz jest natychmiastowa. To jest dailycar niestety tylko bo 1690kg w 4łapie w tej mocy to żaden ścigacz, ale bezpiecznie łykać rządek TIRów nie jest już problemem. Jak będę miał chwile czasu to wezme RL i zrobie ja sobie pomiar dla samego sprawdzenia jak to jedzie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wieśmac
post Fri, 22 Jan 2016 - 18:25
Post #127


Frequent User
Dołączył: Sun, 26 January 2014





CYTAT(McGiver18T @ Fri, 22 Jan 2016 - 14:24) *
Jest tylko jeden mały kaman: czemu jest 215g/s, na zapłonie około 16stopni, paliwo nie rozjechane a 300KM wygenerowało????? a zrobienie więcej nie jest problemem oby paliwo było i kompresor ogarną przepływ?????

No też się właśnie nad tym zastanawiam, bo dla mnie nie ma przepływu i zapłonu= nie ma mocy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damianomen7
post Fri, 22 Jan 2016 - 19:50
Post #128


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 November 2009





Wreszcie do czegoś doszedl ten temat. W koncu ktos zauwazyl że nie chodzi tu o wynik. Czym jest wynik? Tym że np moje auto od gywera przy 380KM,500nm robiło lepsze czasy niz tej samej wagi nowsze tfsiki w "setapach" hehhe na 400KM/500nm. Wynik to wynik. Wynikiem sie nie jeździ. Duzo szlakow jest przetartych. Szacun dla tych ktorzy te szlaki przecieraja. Moje zdanie jest takie, ze jesli ktos ogarnia mechanike i chce zrobic auto 500,600,700 plus to je zrobi, pod jednym warunkiem: jesli ma duzy wór pieniędzy. I wtedy jest wow. Bo wszystko ladnie pieknie i jak z obrazka. Zro ic coś z niczego jest o wiele trudniej. Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
McGiver18T
post Fri, 22 Jan 2016 - 20:33
Post #129


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 March 2013





CYTAT(Wieśmac @ Fri, 22 Jan 2016 - 18:25) *
No też się właśnie nad tym zastanawiam, bo dla mnie nie ma przepływu i zapłonu= nie ma mocy.

My już z Grześkiem wiemy czemu, po wczorajszej habilitacji cool.gif Złe masz równania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damianomen7
post Fri, 22 Jan 2016 - 23:10
Post #130


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 November 2009





I dziwią mnie odezwy ludzi ktorzy wypowiadają sie w tym wątku a ktorych bardzo szanowalem. Ok ktoś może zrobil bardzo dużo aut +++, może na przeciw staje Ktoś, kto nie jest "łatwym" forumowiczem, ale żeby od razu bic pianę? Zbierzcie ją łyżką i przeanalizujcie te logi itd. Mozna nabijac się z "patentów", ale tak samo jak niektórzy, dalej czekam na to co sie nazywa wyniki. Mowie tu o moim przypadku bo 20vt w wadze 1360Kg przy mocy 330KM i jakis 430NM jeden z drugim objezdza kazdej m3e90 i nie robi czasów 100-200 napoziomie 11,0. Auto z ta samą waga przy 380KM/500nm nie robi tej dl w 9,0. Jak sie pojawiaja wyniki ala 100-200 w 9s w 2.0tsi to juz bicie piany że z górki. A ja siedze i sie zastanawiam. Czy hamownie czy poer#@lenie czy po prostu szybko jadę. Wychodzi na te ostatnie. A czemu? Bo raczej cos tam dziala z w tym silniku z tymi "patentami" od Gywera. Moglbym bić piane czemu sety na 400/500 nie jezdza takich czasów. Po co? Co mi to da?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
McGiver18T
post Sat, 23 Jan 2016 - 00:07
Post #131


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 March 2013





CYTAT(damianomen7 @ Fri, 22 Jan 2016 - 23:10) *
I dziwią mnie odezwy ludzi ktorzy wypowiadają sie w tym wątku a ktorych bardzo szanowalem. Ok ktoś może zrobil bardzo dużo aut +++, może na przeciw staje Ktoś, kto nie jest "łatwym" forumowiczem, ale żeby od razu bic pianę? Zbierzcie ją łyżką i przeanalizujcie te logi itd. Mozna nabijac się z "patentów", ale tak samo jak niektórzy, dalej czekam na to co sie nazywa wyniki. Mowie tu o moim przypadku bo 20vt w wadze 1360Kg przy mocy 330KM i jakis 430NM jeden z drugim objezdza kazdej m3e90 i nie robi czasów 100-200 napoziomie 11,0. Auto z ta samą waga przy 380KM/500nm nie robi tej dl w 9,0. Jak sie pojawiaja wyniki ala 100-200 w 9s w 2.0tsi to juz bicie piany że z górki. A ja siedze i sie zastanawiam. Czy hamownie czy poer#@lenie czy po prostu szybko jadę. Wychodzi na te ostatnie. A czemu? Bo raczej cos tam dziala z w tym silniku z tymi "patentami" od Gywera. Moglbym bić piane czemu sety na 400/500 nie jezdza takich czasów. Po co? Co mi to da?

Jest dokładnie jak gadaliśmy, tutaj 95% spuszcza się nad kreskami a nie nad wynikami rzeczywistymi. To jest taki chory dzihad na kreski i kto gdzie ugra 1 kunia więcej, a jak przychodzi do konfrontacji na drodze, zaczyna się sraczka bo ja miałem więcej na tych kreskach, ale finalnie nikt nie patrzy na moc oddawana na koła, mase pojazdu, przełożenia skrzyni, opony, itp. Finalnie przecież setupu na którym M3E90 poległo 3:0 nawet nie shamowaliśmy, autko robiło robote i starczyło cool.gif Rynek jest niestety betonowa posadzka a nie ziemią orną. Gdzieniegdzie tylko jest niedolany dla tych co traktują to jako pasje i rozrywkę. Coś co ma być rozrywką i fanem jest tylko biznesem, sposobem na kreowanie rynku zbytu. Zrobiłem 1KM więcej i jestem debesciak, tylko nikt nie wspomni tego że aby uzyskać dwa razy lepsze przyspieszenie moc musi wzrosnąć 4krotnie. Żenada.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Sat, 23 Jan 2016 - 10:48
Post #132


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





To podaj ten wynik rzeczywisty. Czyli czasy z zawodów lub RL. Sorry, ale jak mówisz, że nie było biedy z RS7 po programie do końca IV (odczytuje to jako 2-3 dl) to...masz 500ps i jeszcze tego nie wiesz :-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 23 Jan 2016 - 11:28
Post #133


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





Ciekawie sie tu czyta:) fajnie ze probojecie robic cos nowego. Ale z tymi czasami to wszystko i tak wyjdzie na kresce


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
McGiver18T
post Sat, 23 Jan 2016 - 12:35
Post #134


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 March 2013





CYTAT(Lincoln e30ix @ Sat, 23 Jan 2016 - 10:48) *
To podaj ten wynik rzeczywisty. Czyli czasy z zawodów lub RL. Sorry, ale jak mówisz, że nie było biedy z RS7 po programie do końca IV (odczytuje to jako 2-3 dl) to...masz 500ps i jeszcze tego nie wiesz :-P

Wczoraj pojechaliśmy z RL zrobić pomiary, niestety nawet obwodnice nie nadawały się do tego. Do końca 3 biegu kontrola trakcji w akcji. Od poniedziałku odwilż niby, to spróbujemy po weekendzie. Z RS7 wyglądało to tak że od 70 do 210 wyprzedzał jednego tira więcej, czyli do konca mojej IV, potem przypominało to raczej akcelerator atomowy smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe89
post Sat, 23 Jan 2016 - 12:43
Post #135


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





Wyleniałe są te M3E92 Białostockie, C32 AMG równo szło z jedną ... zdrowe robią niskie 10s@RL 100-200 czyli z rolki powinna być gruba różnica.


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sat, 23 Jan 2016 - 13:16
Post #136


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Joe89 @ Sat, 23 Jan 2016 - 12:43) *
Wyleniałe są te M3E92 Białostockie, C32 AMG równo szło z jedną ... zdrowe robią niskie 10s@RL 100-200 czyli z rolki powinna być gruba różnica.


Spokojnie, bo tutaj zamęt się zasiał odnośnie Audi vs. M3 wynik 3:0

damianomen nie pisał o Audi A6 z wątku, tylko o swojej A4, które na setupie 300++ (FWD) robiło M3 E90. Audi było mega szybkie, widział to każdy, także tu nie chodziło o to, że (tamta) eMka była słaba.
Dodatkowo na początku E90 M3 kierownik uczył się jeździć (tzn. konkretnie tej sztuki, a nie że nie umiał) i wcześniej robiły go słabsze auta, później już nie bardzo smile.gif

Nie spadajmy do poziomu tekstów, który pogrubiłem (niepotrzebne generalizowanie)- M3-ek E90/E92 w Białym trochę jest i nie każda jest leniwa jak to piszesz, akurat siedzę w temacie smile.gif - trzymajmy poziom smile.gif

PS. C32 AMG delikatnie pomodzne moja E60 wciągała ("tylko" 345 KM od Rogalottiego), a moje E60 było wciągane przez E92 także jedna konkretna sytuacja nie czyni reguły.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
McGiver18T
post Sat, 23 Jan 2016 - 13:38
Post #137


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 March 2013





CYTAT(k64 @ Sat, 23 Jan 2016 - 11:28) *
Ciekawie sie tu czyta:) fajnie ze probojecie robic cos nowego. Ale z tymi czasami to wszystko i tak wyjdzie na kresce

Dokładnie TAK. Jak dziś pamiętam jak rajdówki budowałem jeszcze E30is-y to zawsze było "więcej mocy więcej mocy!!!!!", szybko na ziemie zszedłem jak pojechaliśmy na Ułęż i zobaczyłem że są ważniejsze rzeczy od MOCY, bo ta okazała się być na 5tym miejscu aż, zwłaszcza przy jeździe technicznej. Po organoleptycznym kontakcie z realiami drogi i czasu na asfalcie chropowatości papieru ściernego 40ki tok myślenia nagle się diametralnie zmienił. Suma sumarum doszło do tego, że dobre m20b25 nie miało wogóle podejścia do m42b18 w pełnej homologacji. Potem w drugiej wpadła hybryda m42b19 która 300KM subaru objeżdżała tak sromotnie że chłopaki uparcie szukali w niej turbiny pod maską laugh.gif autko miało maksymalnie wypłaszczony moment około 210Nm, moc około 160KM tylko: przełozenia skrzyni i dyfra + opona + zawieszenie + bardzo mocny hamulec + niska masa robiły z niego killera takich subaryn. Wiedziałem jak wyglądaja próby na Ułężu to tak dobrałem przełożenia żeby V na odcince mogła wpaść na najdłuższej prostej, a II mogła być użyta sporadycznie. Na takiej samej próbie subaru 300KM vs e30 160KM subaro dostawało baty na poziomie 20 sekund plus laugh.gif i nagle wielki jazdgot się robił DLACZEGO???? a no dlatego że współczynnik mocy do masy niby gorszy, ale zdolności trakcyjne aut na suchym asfalcie to była przepaść, liczyliśmy średnio na kazdym zakręcie subaru traciło około 0,5 sek w stosunku do buni, im więcej zakrętów tym większe baty. Sciganie się na prostej to jest w 90% zasługa auta. Jak to powiedział mój ziomek: auto jest tyle warte co jego kierowca, stawiam dwa identyczne auta, jedziemy na tor i pokarz mi co potrafisz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
McGiver18T
post Sat, 23 Jan 2016 - 13:58
Post #138


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 March 2013





CYTAT(Joker @ Sat, 23 Jan 2016 - 13:16) *
Spokojnie, bo tutaj zamęt się zasiał odnośnie Audi vs. M3 wynik 3:0

damianomen nie pisał o Audi A6 z wątku, tylko o swojej A4, które na setupie 300++ (FWD) robiło M3 E90. Audi było mega szybkie, widział to każdy, także tu nie chodziło o to, że (tamta) eMka była słaba.
Dodatkowo na początku E90 M3 kierownik uczył się jeździć (tzn. konkretnie tej sztuki, a nie że nie umiał) i wcześniej robiły go słabsze auta, później już nie bardzo smile.gif

Nie spadajmy do poziomu tekstów, który pogrubiłem (niepotrzebne generalizowanie)- M3-ek E90/E92 w Białym trochę jest i nie każda jest leniwa jak to piszesz, akurat siedzę w temacie smile.gif - trzymajmy poziom smile.gif

PS. C32 AMG delikatnie pomodzne moja E60 wciągała ("tylko" 345 KM od Rogalottiego), a moje E60 było wciągane przez E92 także jedna konkretna sytuacja nie czyni reguły.

A pamietasz jak przyjechał biały rydwan prawilnego wpiert@olu M3? cool.gif Omen miał juz wtedy strokera na 23T ale na starym setupie i wystrojone na kolanie w sumie bo nie mogłem dojść co był z falowaniem boostu ( potem wyszło że DVka się buntowała ) pojechał z nią równo i tak naprawdę tylko skrzynia Mke ratowała. Także konfrontacja na asfalcie pokazuje co jest warte auto i łącznik fotela z kierownicą. A najgorsze jest to że jak ktoś dostanie baty to potem co po niektórzy podejście jakby mu kto matke i ojca zabił. Zero fanu, zero luzu, zero zabawy a chyba nie o to w tym wszystkim chodzi???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
McGiver18T
post Sat, 23 Jan 2016 - 14:00
Post #139


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 March 2013





CYTAT(Joe89 @ Sat, 23 Jan 2016 - 12:43) *
Wyleniałe są te M3E92 Białostockie, C32 AMG równo szło z jedną ... zdrowe robią niskie 10s@RL 100-200 czyli z rolki powinna być gruba różnica.

niestety ale te C32 AMG serią nie grzeszy cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sat, 23 Jan 2016 - 16:00
Post #140


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(McGiver18T @ Sat, 23 Jan 2016 - 13:58) *
A pamietasz jak przyjechał biały rydwan prawilnego wpiert@olu M3?

M3 pamiętam, ale to porobione M3 Raptownego - szybsza od innych M-ek co było widać smile.gif Reszta się zgadza.

"Rydwan prawilnego wpierdolu" to określenie czerwonego Golfa 7 R, który przyjechał nie pamiętam z jakiego miasta smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 27 July 2025 - 13:00