![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
User Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
Trw performance, są filmy na you tube i na stronie zdjęcia i opis, tylko trzeba zmienić na wersję angielską.
-------------------- Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
wrzuć jakiś link jak możesz
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
User Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
wynik z hamowni
https://www.youtube.com/watch?v=cnN1wc-dlz8 tu jest montaż 170 koni, https://www.youtube.com/watch?v=sUiHCHapbe4 ale rozmawiałem wczoraj z gościem odnośnie turbo i kolektora bo mam od nich downpippe, napisał że mają już 250 na serii i nie ma problemu tylko chyba wtryski mają większe przy 250 koniach ![]() http://store.trwperformance.com/product_in...products_id=259 -------------------- Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
nie sądziłem że taka wydajna jednostka. Jeszcze do niedawna to się mówiło że powyżej 130KM to się korby tam gną...
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
User Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
Właśnie o korby i 170 koni pytałem najbardziej, powiedzial no problem ze maja 250 koni na serii. Włożyli i sprawdzili, większość specjalistów mówi od razu 160 koni i korby wygięte a sprzeglo do wymiany.
-------------------- Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
250 km na seryjnym sprzegle... Można wiedzieć u kogo ty zjadasz takie info?
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
User Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
Trw performance, portugalia
www.trwperformance.com -------------------- Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2012 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Widzieliście wykres tych 235km tam max moment jest w okolicach 3,5-3,7tys. Musi się bardzo fajnie takim autem jeździć.
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
no nie ma co oczekiwać że 235 KM z 1.6 będzie od 1500. przydało by się tylko żeby z mocą kręcił się do 5-5,2k
Jest to zdecydowanie pokaz firmy więc mało kogo interesuje tu że nie kopie z dołu. Dla zwykłego zjadacza lepsze by było 200KM i bardziej płasko rozłożony moment pewnie... -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 30 November 2014 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
HDI są podatne na tuning, tylko trzeba się zabrać za to a nie słuchać gadanin w stylu "nie da się, zaraz się to rozleci". Nie dotyczy to V6 (korby pękają na serii).
http://passionford.com/forum/restorations-...ci-project.html -------------------- FF2 ST + EMU & Lotus 7 Zetec 1.8T + DET3, ubity seryjny tłok przy 330Nm -> swap V6 Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
User Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
Siema,
Dzisiaj miałem trochę czasu wieczorem, przy okazji wymieniłem łączniki stabilizatora, po tym wyjechałem sprawdzić czy wszystko się dobrze ułożyło. Przycisnąłem trochę, włączyłem odczyty z czujników doładowania i przepływki, oraz ciśnienie w dolocie. O dziwo, doładowanie wzrosło, ilość pobieranego powietrza i ciśnienie w dolocie też, na tyle że wywaliło błąd p0100 od przepływki informujący o zbyt dużym poborze powietrza. Być może, po strojeniu paliwa i dolaniu go, podskoczą konie. Jeżeli olej będzie trzymał się silnika ![]() Pomiar na hamowni zawsze odbywa się po przez maksymalne wciśnięcie gazu w jednej chwili i trwa do odcięcia na każdym biegu ? Pozdrawiam -------------------- Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Pomiar wykonuje się na 1 biegu a nie na każdym
![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
User Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
o, dzięki za informacje bo mówiąc szczerze nie wiedziałem
![]() -------------------- Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Nie uczciwy tuner przed programem zmierzy na 5 a po programie na 4 i magicznie kilka koni jeszcze przybędzie
![]() |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
User Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
dzięki za infor, są bardzo pożyteczne gdy oddaje się lekko zmodyfikowany samochód na pomiar chce się mieć pewność co do dobrego wykonania. Każdą taką informacje wykorzystam i na pewno bacznie będę się przyglądał przez okienko. A czy podłącza się jakiś komputer pod obd podczas pomiaru, i zbiera informacje na temat maf i ciśnienia doładowania i kolektora ssącego ?
-------------------- Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
HDI są podatne na tuning, tylko trzeba się zabrać za to a nie słuchać gadanin w stylu "nie da się, zaraz się to rozleci". Nie dotyczy to V6 (korby pękają na serii). 2.7 V6 zabija wymiana oleju co 30tys+FAP a nie wady materiału. W DE bez problemu znajdziesz egzemplarze które mają najechane po 450tkm na ory silniku ale olej zmieniany co 10tkm. Sam mam i widzę co się dzieje z olejem juz po 5 tys. Po tym jak wyrzuciłem FAPa przestał mi się podnosić poziom oleju pomiędzy wymianami. Sorry za EOT -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
wracając do wyniku z VTG - przecież tam od razu widać, ze auto po wejściu w maks boost od razu spada na pysk momentem, więc i KM z tego byc nie mogło...Jedź jeszcze raz NA TĄ SAMĄ HAMOWNIĘ, żeby zobaczyć co się stało po doszczelnieniu. Inaczej cały czas będzie błądził w efektach, bo poprzednie pomiary Kremator, rozszczelniony VTG, potem z powrotem pojedziesz do pierwszych i będzie dobrze "bo tamci na pewno coś źle zmierzyli" itp itd...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
User Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
chętnie bym pojechał do kogoś poleconego, żeby zajął się od razu regulacją jeżeli dostaje za dużo powietrza i wywala błąd niech doleje paliwa lub sprawdzi to, bo wyraźnie czuć na 4 biegu przygaszenie momentu i mocy. 1, 2, 3 leci cały czas czuć moment a na 4 słabiej, błąd, i później na 5 znowu dostaje kopa przy niższych obrotach a dalej to już wyższa prędkość więc nie testowałem. Możecie polecić kogoś z Warszawy lub okolic ?
Pozdrawiam -------------------- Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
DieselSoft Marcel Zieliński
Powiedz ze od Synka jestes... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 01:17 |