Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Mały projekt - c4 picasso 1.6 hdi
bugija
post Wed, 13 Jan 2016 - 07:14
Post #61


User
Dołączył: Thu, 06 December 2007





Trw performance, są filmy na you tube i na stronie zdjęcia i opis, tylko trzeba zmienić na wersję angielską.


--------------------
Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 13 Jan 2016 - 07:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kontrolm
post Wed, 13 Jan 2016 - 07:16
Post #62


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



wrzuć jakiś link jak możesz


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bugija
post Wed, 13 Jan 2016 - 07:37
Post #63


User
Dołączył: Thu, 06 December 2007





wynik z hamowni

https://www.youtube.com/watch?v=cnN1wc-dlz8

tu jest montaż 170 koni,

https://www.youtube.com/watch?v=sUiHCHapbe4

ale rozmawiałem wczoraj z gościem odnośnie turbo i kolektora bo mam od nich downpippe, napisał że mają już 250 na serii i nie ma problemu tylko chyba wtryski mają większe przy 250 koniach smile.gif a 200 bez wtrysków:

http://store.trwperformance.com/product_in...products_id=259



--------------------
Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 13 Jan 2016 - 07:39
Post #64


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



nie sądziłem że taka wydajna jednostka. Jeszcze do niedawna to się mówiło że powyżej 130KM to się korby tam gną...


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bugija
post Wed, 13 Jan 2016 - 07:48
Post #65


User
Dołączył: Thu, 06 December 2007





Właśnie o korby i 170 koni pytałem najbardziej, powiedzial no problem ze maja 250 koni na serii. Włożyli i sprawdzili, większość specjalistów mówi od razu 160 koni i korby wygięte a sprzeglo do wymiany.


--------------------
Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Wed, 13 Jan 2016 - 11:13
Post #66


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





250 km na seryjnym sprzegle... Można wiedzieć u kogo ty zjadasz takie info?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bugija
post Wed, 13 Jan 2016 - 11:20
Post #67


User
Dołączył: Thu, 06 December 2007





Trw performance, portugalia

www.trwperformance.com


--------------------
Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zgredd
post Wed, 13 Jan 2016 - 11:30
Post #68


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2012
Skąd: Oborniki Śląskie





Widzieliście wykres tych 235km tam max moment jest w okolicach 3,5-3,7tys. Musi się bardzo fajnie takim autem jeździć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 13 Jan 2016 - 13:52
Post #69


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



no nie ma co oczekiwać że 235 KM z 1.6 będzie od 1500. przydało by się tylko żeby z mocą kręcił się do 5-5,2k

Jest to zdecydowanie pokaz firmy więc mało kogo interesuje tu że nie kopie z dołu. Dla zwykłego zjadacza lepsze by było 200KM i bardziej płasko rozłożony moment pewnie...


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Wed, 13 Jan 2016 - 17:22
Post #70


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





CYTAT(Synek @ Wed, 13 Jan 2016 - 11:13) *
250 km na seryjnym sprzegle... Można wiedzieć u kogo ty zjadasz takie info?

ja mam seryjne i x3 momentu co w serii laugh.gif trzeba wiedziec jaki docisk kupic tongue.gif swoja droga zauwazylem w doch przypadkach ze helix stosuje dociski innej firmy i logo jest zeszlifowane tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MichalST
post Thu, 14 Jan 2016 - 15:15
Post #71


User
Dołączył: Sun, 30 November 2014
Skąd: Bielsko-Biała





HDI są podatne na tuning, tylko trzeba się zabrać za to a nie słuchać gadanin w stylu "nie da się, zaraz się to rozleci". Nie dotyczy to V6 (korby pękają na serii).

http://passionford.com/forum/restorations-...ci-project.html


--------------------

FF2 ST + EMU
& Lotus 7 Zetec 1.8T + DET3, ubity seryjny tłok przy 330Nm -> swap V6
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bugija
post Thu, 14 Jan 2016 - 21:40
Post #72


User
Dołączył: Thu, 06 December 2007





Siema,

Dzisiaj miałem trochę czasu wieczorem, przy okazji wymieniłem łączniki stabilizatora, po tym wyjechałem sprawdzić czy wszystko się dobrze ułożyło. Przycisnąłem trochę, włączyłem odczyty z czujników doładowania i przepływki, oraz ciśnienie w dolocie. O dziwo, doładowanie wzrosło, ilość pobieranego powietrza i ciśnienie w dolocie też, na tyle że wywaliło błąd p0100 od przepływki informujący o zbyt dużym poborze powietrza. Być może, po strojeniu paliwa i dolaniu go, podskoczą konie. Jeżeli olej będzie trzymał się silnika smile.gif i nie wylatywał przez kolbę bagnetu spróbuje podjechać na hamownie.

Pomiar na hamowni zawsze odbywa się po przez maksymalne wciśnięcie gazu w jednej chwili i trwa do odcięcia na każdym biegu ?

Pozdrawiam


--------------------
Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Thu, 14 Jan 2016 - 22:09
Post #73


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Pomiar wykonuje się na 1 biegu a nie na każdym tongue.gif 4 lub 5 bieg zazwyczaj.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bugija
post Thu, 14 Jan 2016 - 22:18
Post #74


User
Dołączył: Thu, 06 December 2007





o, dzięki za informacje bo mówiąc szczerze nie wiedziałem smile.gif akurat 4 jest najsłabsza, i wtedy też brakuje paliwa. Kiedy dokładnie wykonuje się na 4 a kiedy na 5 ? i dlaczego


--------------------
Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Thu, 14 Jan 2016 - 22:36
Post #75


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Nie uczciwy tuner przed programem zmierzy na 5 a po programie na 4 i magicznie kilka koni jeszcze przybędzie smile.gif Powinno się hamować na najwyższym biegu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bugija
post Thu, 14 Jan 2016 - 22:57
Post #76


User
Dołączył: Thu, 06 December 2007





dzięki za infor, są bardzo pożyteczne gdy oddaje się lekko zmodyfikowany samochód na pomiar chce się mieć pewność co do dobrego wykonania. Każdą taką informacje wykorzystam i na pewno bacznie będę się przyglądał przez okienko. A czy podłącza się jakiś komputer pod obd podczas pomiaru, i zbiera informacje na temat maf i ciśnienia doładowania i kolektora ssącego ?


--------------------
Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 15 Jan 2016 - 11:12
Post #77


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(MichalST @ Thu, 14 Jan 2016 - 15:15) *
HDI są podatne na tuning, tylko trzeba się zabrać za to a nie słuchać gadanin w stylu "nie da się, zaraz się to rozleci". Nie dotyczy to V6 (korby pękają na serii).


2.7 V6 zabija wymiana oleju co 30tys+FAP a nie wady materiału. W DE bez problemu znajdziesz egzemplarze które mają najechane po 450tkm na ory silniku ale olej zmieniany co 10tkm. Sam mam i widzę co się dzieje z olejem juz po 5 tys. Po tym jak wyrzuciłem FAPa przestał mi się podnosić poziom oleju pomiędzy wymianami.
Sorry za EOT


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 15 Jan 2016 - 12:01
Post #78


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





wracając do wyniku z VTG - przecież tam od razu widać, ze auto po wejściu w maks boost od razu spada na pysk momentem, więc i KM z tego byc nie mogło...Jedź jeszcze raz NA TĄ SAMĄ HAMOWNIĘ, żeby zobaczyć co się stało po doszczelnieniu. Inaczej cały czas będzie błądził w efektach, bo poprzednie pomiary Kremator, rozszczelniony VTG, potem z powrotem pojedziesz do pierwszych i będzie dobrze "bo tamci na pewno coś źle zmierzyli" itp itd...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bugija
post Sat, 16 Jan 2016 - 22:48
Post #79


User
Dołączył: Thu, 06 December 2007





chętnie bym pojechał do kogoś poleconego, żeby zajął się od razu regulacją jeżeli dostaje za dużo powietrza i wywala błąd niech doleje paliwa lub sprawdzi to, bo wyraźnie czuć na 4 biegu przygaszenie momentu i mocy. 1, 2, 3 leci cały czas czuć moment a na 4 słabiej, błąd, i później na 5 znowu dostaje kopa przy niższych obrotach a dalej to już wyższa prędkość więc nie testowałem. Możecie polecić kogoś z Warszawy lub okolic ?

Pozdrawiam


--------------------
Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Sun, 17 Jan 2016 - 11:45
Post #80


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





DieselSoft Marcel Zieliński
Powiedz ze od Synka jestes...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 01:17