![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Racja zmienne geo:p
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
User Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
Hmm właśnie uświadomiłem sobie że ok. 2 tyg temu wymieniłem elektrozawor turbiny ale czytałem opinie że nic się nie zmieni po wymianie zaworu. Teraz powinien włożyć stary zawór i sprawdzić doładowanie, co do dymiienia to dymiło przed nowym intercoolerem i downpipe teraz nie widzę nic za sobą po wcisnieciu gazu do dechy lub zmianie biegu. Dowiem się co z tą regulacja geometrii w ab turbo.
-------------------- Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
Po co je wyciągać do regulacji?. Nie lepiej sztange wydłużyć?
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
User Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
Odradzano mi grzebanie przy tym
![]() -------------------- Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
User Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
Czym rózni się gt1749vb od gt1749v ? Nie mogę znaleźć mapy tej pierwszej
-------------------- Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 July 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
VB zdaje mi sie ma odrobine większe kolo kompresji.
-------------------- Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
A nie czasem grubszy wałek?
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
User Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
Czyli mogę kupić zwykłą gt1749v i zlecic hrybryde na 1749vb bo strasznie tego mało na rynku a jak jest to cena kosmos i do remontu.
-------------------- Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 July 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
VB ma grubszy walek, ogolnie mocniejsza konstrukcja niz zwykka vka.
Jaki widzisz sens kupic cos co moze starczyc na styk albo nie? kup vb i masz odrazu z zapasem, na tej sprezarce. napewno Ci powietrza nie braknie. Kupisz zwykla, za chwile sie okaze ze nie wydoli, będziesz kombinować z hybrydami nie wiadomo po co. No ale twoja kasa i twoja sprawa. -------------------- Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
Ewentualnie od razu hybryde n vb zrobić..
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 July 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
Wg mnie nie ma sensu, 200PS i tak nie będzie robił a wyżej to już dupa będzie zamulaczem i lepiej myśleć o czymś pokroju gtb wtedy. Tylko zasadnicze pytanie, jaki ma to sens przy tym projekcie.
-------------------- Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, GT1749vb ma grubszy wałek i o 2mm większe zimne śmigło. GT1749va ma chyba 35mm, a GT1749vb 37mm.
![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 30 November 2014 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Po co hybrydyzować? Seryjne kółko 49mm (wymiar zewnętrzny) da spokojnie radę nabić powietrza do tego niewielkiego silnika.
Co do przeładowań wystarczy wydłużyć sztangę o 1/4 obrotu nakrętki i obserwować (przed regulacją zrobić jakąś kreskę żeby w razie "w" wrócić na stare ustawienie). Błąd od przeładowania będzie wyrzucać, bo seryjny MAP sensor jest do ciśnienia absolutnego 250kPa. Przy większym dmuchnięciu albo wymiana MAP sensora na inny, lub wycięcie w programie żeby nie wykrywało błędu przeładowania (przy drugiej opcji zegar doładowania obowiązkowo w aucie). Druga sprawa, wrzucając inne turbo gruchę podciśnienia trzeba nadal zastosować z 1,6HDI (chyba że obie mają takie same charakterystyki podciśnieniowe). -------------------- FF2 ST + EMU & Lotus 7 Zetec 1.8T + DET3, ubity seryjny tłok przy 330Nm -> swap V6 Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
User Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
Masz racje co do wywalania od przepływki, wywala non stop p0100
![]() -------------------- Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
User Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
Siema,
Wracam bogatszy o doświadczenie ![]() ![]() ![]() 1. Sprzęgło - sprzęgło sachs nabite kevlarem, docisk nowy standardowy sachs + wszystkie uszczelniacze 2. Turbo Hybrid - ciepła strona gt1544v, zimna gt2052V geometria większa i wałek nie zwężony - wszystko podeszło do standardowych przewodów olejowych i do wcześniej zainstalowanego DP bez żadnej rzeźby, AirBox Simota 3", i oczywiście intercooler Fmic. ![]() ![]() ![]() ![]() 3. Koła 18'' Oryginał Citroen c4 picasso opona 225/45 ![]() 4. Wynik na hamowni 153 Konie i 345 Nn przy doładowaniu 1.36bar, niestety przy 1.5bar samochód nie ogarniał ciśnienia, ostro dymił i spadała moc. ![]() Podsumowując: byłem na kilku pomiarach na różnych hamowaniach i wynik po tych modach da się po prostu odczuć, samochód przyspiesza szybko i długo jak na diesla bo do 4 tys. obr nie czuć spadku mocy a później to już tylko zmiana biegu i dalej leci. W poprzednim modzie przy wyprzedzaniu zmieniałem bieg np. z 4 na 5 w samym środku manewru, teraz spokojnie łykam dwa samochody i dopiero na swoim pasie zmieniam bieg. Moment łapie ok 2000obr a jak nie trzeba szaleć to po łagodnym wciśnięciu gazu jest potulny i bardzo ekonomiczny 6l/100, pełna moc 7,3/100, w trasie nie sprawdzany bo niedawno odebrałem auto ale liczę na 5,5/100. Jak na tak duży "rozbujany" samochód jeździ się fantastycznie i turbo nareszcie nie pluje olejem, jest elastyczny i mimo że nie ma przysłowiowych 200 koni jest dobrze:) Poza tym poznałem wreszcie fachowca który potrafi Ci wytłumaczyć co i jak robi no i oczywiście po co. ![]() W planach mam tylko zdjęcie i oczyszczenie kolektora dolotowego i wyjęcie wtrysków na przegląd i ewentualną naprawę, po czym odwiedzę Synka i spróbujemy 100koni z litra czyli jakieś 160, 165km. Pozdrawiam. -------------------- Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
|
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#116
|
![]() |
Ile wsadziles w ten motor lacznie z programami?
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
User Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
Oczywiście że sporo
![]() -------------------- Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 01 July 2016 Skąd: SD (Dąbrowa Górnicza) ![]() |
A jak to się zachowuje w zakresie do 2000rpm? Bo wykresy zaczynają się od ok. 1900, zupełnie tak jakby wcześniej nic nie było
![]() Jak włączysz klimę, to da się tym w ogóle ruszyć z miejsca? ![]() -------------------- wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
User Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
Nie da się ruszyć z miejsca jak jest włączona klima, samochód stoi i zrywa asfalt ;P i oczywiście do 2000obr samochód muszę pchać bo się nic nie dzieje:)
-------------------- Pozdrawiam wszystkich miłośników mocnych silników Elo !
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 01 July 2016 Skąd: SD (Dąbrowa Górnicza) ![]() |
To świetnie
![]() -------------------- wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 10:03 |