![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Coś tam ma być generalnie jeszcze grane
![]() ![]() Po weekendzie będę raczej wiedział ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 19 April 2013 Skąd: Radzyn/ UK ![]() |
i jak dzieje się coś w temacie onyx?
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Jak najbardziej
![]() ![]() Na tę chwilę zmiany zaszły w skrzyni biegów. Wjechał Torsen z MR2 i dłuższy 6-ty bieg (0,725 zamiast 0,815) żeby poprawić trochę ekonomię w trasie. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Widze zrobiles moda, na ktorego ja sie czailem w Lotusie ale odpuscilem z powodu amerykanskich horror stories o wyciaganiu dyfra z tej skrzyni. Prawda to, ze sa ogromne klopoty z wyciaganiem wlasnie 6 biegu i bardzo latwo go przy tym uszkodzic? Nie zeby bylo mi to info jeszcze potrzebne, bo dalszych Lotusow nijak nie planuje ale ciekawy jestem bardzo.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Horrorem można to owszem nazwać. Zwłaszcza, że musiałem to robić 2x - zaczął szczać uszczelniacz wałka sprzęgłowego (mimo że założyłem nowy). Okazało się, że jest mała nadżerka na wałku sprzęglowym - w miejscu pracy uszczelniacza. O ile stary uszczelniacz się dotarł i nie leciało to nowy nie miał chęci. Jest on na samym dnie skrzyni, więc sam rozumiesz... Więc na szybko musiałem zorganizować dawcę. Sprzedawca z allegro był miły i jak mu opowiedziałem co mnie spotkało to wydał mi tę skrzynię w niedzielę
![]() Podczas całej operacji dezintegracji uległ jeden ściągacz, który bez problemu obsługuje łożyska kół ![]() ![]() Jak usunie się 6 bieg i tę najgorszą piastkę z dwoma synchronizatorami, to reszta idzie już w miarę spoko ![]() Warto szczególną uwagę zwrócić na wstępne napięcie dyfra po jego montażu (zwłaszcza, gdy podczas tej operacji zmieniamy łożyska na nim). Ogólnie w związku z tym, że to tak parszywie szło profilaktycznie wymieniłem wszystkie łożyska żeby już do tego tematu nie wracać ![]() Suma sumarum warto było to zrobić, bo w aucie nawet z tak małą mocą sporo daje. Zupełnie inaczej się zachowuje w zakręcie - zwłaszcza na mokrym. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Dzieki bardzo za info. Znaczy tym razem amerykanie jednak maja racje
![]() Chyba dobrze, ze nigdy sie za to nie zabralem. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Nie taka straszna ta baba jaga
![]() ![]() ![]() P.S. Kras a czemu już nie chcesz wracać do Lotusa? Może być PW ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 19 April 2013 Skąd: Radzyn/ UK ![]() |
a robiłeś coś może z układem hamulcowym? idzie założyć p&p wydajniejsze hamulce z innego auta/modelu?
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Tak, założyłem zaciski od D4D - są takie same jak w TS, czyli obsługują tarcze 275x25mm. Można założyć same jarzma bo zaciski są te same.
Inną opcją są zaciski od Avensisa T22, 2-tłoczkowe ale masa nieresorowalna wzrośnie jeszcze bardziej i możliwe że zaburzy się balans przód/tył. Dla mnie opcja pierwsza hamuje wystarczająco jak na dupowóz, a zawsze można się wspomóc lepszym klockiem. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Trochę to trwało ale czas na mały up - wjechał kompresorek. Na tę chwilę dmucha ~0,48 pod odcinką. Co do kresek, to jeszcze za wcześnie na to - dopiero przedwczoraj auto zostało finalnie wystrojone - za co dziękuję Chesterowi Ecu-tune.pl
Jak zwykle robota na medal ![]() Jazda trochę przypomina jazdę tramwajem. Jest tak liniowo, że aż nudno ![]() ![]() ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
No bardzo ladnie
![]() Teraz to juz tym bardziej moglbys wejsc w airbox TRD ![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Dzięki Kras
![]() Może coś by to dało, ale z drugiej strony nawet 2zz ma tę samą puszkę, więc pewnie zapas w powietrze jest ![]() Chwyt powietrza przeniosłem by łapał powietrze prostopadle zza grilla. W poprzednim lokalizacji łapał za dużo syfu i wody - nawet tej deszczówki rozpylonej przez opony aut przede mną. Zdecydowanie częściej filtr wymagał wymiany. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Zapas pewnie jest
![]() ![]() Glosny ten kompresor? Sa mielone koty? ![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
No tak ale 2zz się kręci wyżej
![]() Co do hałasu kompresora, to jest absolutna cisza. Nie słychać go ani trochę, więc o klasycznym młynku do kawy można zapomnieć ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
No to idealny mod na daily.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Tak mi się wydaje
![]() Poprawiona elastyczność, boost dostępny od razu, bez doładowania niskie spalanie ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
User Dołączył: Tue, 11 October 2011 ![]() |
Seryjną puszkę ma nawet 200kW 2zz od bemani więc powietrza wystarczy na bank.
-------------------- MR2 2zz sc (Janusze Tuningu)
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Auto od dłuższego czasu sobie jeździ
![]() ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
myślałem że wyjdzie więcej...
może chcesz sprawne 1zz-fe w dobrej cenie ![]() -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
A z czego to więcej niby miało wyjść?
![]() Dziękuję bardzo za propozycję, ale na tę chwilę podziękuję ![]() Na ulicy jakoś zdecydowanie lepiej jedzie niż liczby z wykresu ![]() BTW. Wojtek, a Ty już po swapie na 2zz? Bo realne wykresy mocno rozczarowują, w stosunku do tego co deklaruje producent ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 13:18 |