![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 01 October 2015 ![]() |
300+, w D-serie nawet nie mam zamiaru inwestować, to już wolę b16a albo h22a bo i takie się zdażały
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 August 2015 ![]() |
300 koni z SRa w rexsie to będzie drogie 300 koni.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 01 October 2015 ![]() |
Domyślam się ale szukam najbardziej wytrzymałego silnika bo to będzie długo wieczny projekt a może i na 1/4. A w D16a9 nie opłaca się inwestować
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 August 2015 ![]() |
To SR jest rozkminiony z każdej strony i mając odpowiednio duży worek złota można osiągać bardzo wysokie moce ale trzeba pamiętać że to tylko 4 cylindry i 2l pojemności i wraz z mocą będzie rósł lag . Ale i tak lepszy będzie do włożenia na pewno od Rb (swoją drogą pomysł wkładania go do rexa jest niedorzeczny) który nie wiem czy w ogóle był montowany w czymkolwiek poprzecznie a co za tym idzie pewnie nie ma do niego skrzyń żeby go uruchomić w aucie fwd
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Kurde co tu gdybać K20+turbo zapewne zaspokoi twoje oczekiwania, silniki dużo młodsze niż SR zapewne zdrowsze, pewnie już swapa ktoś robił więc tylko mieć kase pomysł i sie bawić
![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Na 300KM to K20 soft turbo obrobi, a temat swapu i doładowania opracowany, powtarzam jeszcze raz.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 01 October 2015 ![]() |
a tak na przyszłość zapytam, k20 po zakuciu do ile dmuchnięcia wytrzyma? ile km wydłubię max na nim?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 01:49 |