CYTAT(truchakowal @ Fri, 02 Oct 2015 - 21:44)
mam jeszcze tylko pytanie czy sr20de z 100nx gti albo z primery różni się czymś jeszcze oprócz brakiem turbiny co do sr20det?
Te silniki mają tyle różnic, że chyba łatwiej by było napisać co mają wspólnego.
Inny blok (det ma natrysk oleju na denka tłoków), wał, korby, tłoki, pompa oleju...
Ogólnie silników SR20 było tyle odmian, że ciężko to ogarnąć.
Jeśli weźmiesz pod lupę trzy auta: 100nx GTI, Primerę P10 GT i P11 GT, to okaże się, że silniki w tych trzech autach już mają parę różnic typu głowice, wałki, kolektory ssące i wydechowe oraz mnóstwo innych pierdół na EGRach i innych komputerach oraz wiązkach silnika kończąc.
Od SR20di do SR20VET jest rozrzut od około 115KM do 280KM.
Poza tym jeśli miałbym jakieś turbo już na upartego swapować do CRXa, to wybrałbym 1.8 turbo ze stajni VW.
Pomijam już temat, że jest to totalnie nieopłacalna i bez sensu inwestycja i za cholerę bym się w to nie pchał.