Shoutbox 0 nowych PW 


25 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Opel Speedster Honda K20 Supercharged in progress..., Pierwszy w Polsce:):)
Yaca
post Sun, 04 Dec 2022 - 20:44
Post #361


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





myślę piwo że jakby nie twoje posty to temat całkiem zarósł by mchem.. a szkoda bo brakuje opisu co dzieje sie z wozem :/


--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 04 Dec 2022 - 20:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
piwo
post Sun, 04 Dec 2022 - 20:59
Post #362


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Ja cos tam wiem. I na pewno bedzie jeszcze szybciej.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 24 Jan 2023 - 09:55
Post #363


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





https://www.facebook.com/profile.php?id=100081341713247
CYTAT
Czas opisać wczorajszą wizytę w KUBITmotorsport. Po niespełna 2 miesiącach przebudowy, auto stanęło na felgach i oponach z Formuły 2 !! Musieliśmy wykonać całkowicie nowe wahacze oraz piasty. Mamy jeszcze problem z tylnym amortyzatorem, aby zmieściła się felga 10" szerokości z oponą 300mm. Na szczęście na dniach Gabryś rozwiąże to zagadnienie. Jest to pierwszy Lotus w Europie, w którym zastosowano takie rozwiązanie. Dzięki nowej geometrii z tyłu, koło pracuje góra dół praktycznie w niezmienionej pozycji, co daje nam przewidywalność w prowadzeniu auta w zakręcie (Film w komentarzu).To samo dotyczy przednich kół. Podczas hamowania opony maja kontakt z nawierzchnia cała swoją powierzchnia, a w zakręcie kąt pochylenia koła zmienia się w dużym stopniu i jesteśmy w stanie wygenerować duże przeciążenia.
Z newsow które poprawiaja performance oraz zmniejszają wagę auta to...
UWAGA !!
montujemy zacisk oraz tarcze carbonowe prosto z Formuły 1. Tarcza pływająca ważąca razem z dzwonem aluminiowym okolice 1.8-1.85kg szt., gdzie seryjna w rozmiarze 288mm wazy 8.5kg. Klocek również jest pełni wykonany z carbonu. Zakres dzialania takiej tarczy to 600-1100 stopni.
Na początku posta wpisałem, że jest to pierwszy Lotus w Europie na 13” kołach, ale przecież funpage dotyczy Speedstera.
W sezonie 2023 zmieniamy image i Speedster awansuje na Lotusa Exige GT3. Bodykit już mamy gotowy i jest bardzo, bardzo lekki. Całe poszycie(dach,drzwi,progi,przedni panel oraz tylny) będzie ważyć w okolicach 30kg
Niedługo kolejne news...
Zapraszam do galerii.






--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 24 Jan 2023 - 10:34
Post #364


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



no zaczyna się robić mocno profi. Ile to teraz będzie ważyć ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emtees
post Thu, 26 Jan 2023 - 11:02
Post #365


Super User
Dołączył: Mon, 01 February 2010
Skąd: Toruń





Nie bardzo się orientuję jakie temperatury hamulców osiąga się tak normalnie więc zapytam - nie będzie problemów z dogrzaniem tych hebli? Modyfikacje robią duże wrażenie i jestem bardzo ciekawy jak to wypadnie w praktyce smile.gif


--------------------
Civic EJ2_K20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 26 Jan 2023 - 11:05
Post #366


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(emtees @ Thu, 26 Jan 2023 - 11:02) *
Nie bardzo się orientuję jakie temperatury hamulców osiąga się tak normalnie więc zapytam - nie będzie problemów z dogrzaniem tych hebli? Modyfikacje robią duże wrażenie i jestem bardzo ciekawy jak to wypadnie w praktyce smile.gif

powiedzmy że moje hamulce kończą pracę tam gdzie te węgle zaczynają laugh.gif


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emtees
post Thu, 26 Jan 2023 - 11:58
Post #367


Super User
Dołączył: Mon, 01 February 2010
Skąd: Toruń





Czyli moje pytanie nie było bezzasadne tongue.gif


--------------------
Civic EJ2_K20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 26 Jan 2023 - 16:31
Post #368


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





No od 600 stopni czyli do 500 stopni jest drewno czyli auto nie hamuje a delikatnie zwalnia. Pewnie po testach dopiero Mateusz bedzie w stanie powiedziec cos wiecej.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agressor
post Thu, 26 Jan 2023 - 20:41
Post #369


Super User
Dołączył: Tue, 15 January 2008





CYTAT(piwo @ Thu, 26 Jan 2023 - 16:31) *
No od 600 stopni czyli do 500 stopni jest drewno czyli auto nie hamuje a delikatnie zwalnia. Pewnie po testach dopiero Mateusz bedzie w stanie powiedziec cos wiecej.


Daj znać jak mu pójdzie, bardzo mnie to ciekawi jak ten temat z heblami się rozwinie, z tego co widzę na foto tarcze i klocki są używane tak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 26 Jan 2023 - 21:25
Post #370


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





przypuszczam, że jeden nowy komplet kosztuje tyle co ten cały samochód
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Thu, 26 Jan 2023 - 21:57
Post #371


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Nie, bez przesady. Nowa tarcza ok 10kPLN może nieco więcej, klocki niecałe 10kPLN za parę.
Z tym, że F1 od ma zupełnie inne zaciski, to są jakieś wiekowe tematy więc możliwe, że sporo tańsze.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 26 Jan 2023 - 22:08
Post #372


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(MadeInPoland @ Thu, 26 Jan 2023 - 21:57) *
Nie, bez przesady. Nowa tarcza ok 10kPLN może nieco więcej, klocki niecałe 10kPLN za parę.
Z tym, że F1 od ma zupełnie inne zaciski, to są jakieś wiekowe tematy więc możliwe, że sporo tańsze.

a w czym jeździ węglowa tarcza że można ją pójść i po prostu kupić ? Bo taka cena jak piszesz to bardziej za ceramikę pasuje.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 26 Jan 2023 - 22:10
Post #373


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





nawet jak ceramika, to gdzie znajdziesz 288mm?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agressor
post Thu, 26 Jan 2023 - 23:03
Post #374


Super User
Dołączył: Tue, 15 January 2008





CYTAT(kontrolm @ Thu, 26 Jan 2023 - 22:08) *
a w czym jeździ węglowa tarcza że można ją pójść i po prostu kupić ? Bo taka cena jak piszesz to bardziej za ceramikę pasuje.


Węglowa tarcza nie jeździ w niczym cywilny (tj. carbon-carbon), wyścigi i lotnictwo.
Tutaj wydaje mi się, że ktoś dorwał używane tarcze i klocki od resellerów części wyścigowych.
Ciekawi mnie jedno czy nie będzie to zero jedynkowe hamowanie.
W Topgear Hammond testował bolid i był za wolny żeby nagrzać hamulce.
Dodatkową wadą jest to, że c-c chłonie olej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Thu, 26 Jan 2023 - 23:53
Post #375


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Jak w f2 skąd pochodzą te hamulce , hamują od pierwszego zakrętu z blokowaniem kół włącznie jak takiego nagrzania potrzebują?
Może jest tak jak z "normalnymi" sportowymi że i tak wsp tarcia mają startowo wysoki tylko nie spada ze wzrostem temperatury?


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 27 Jan 2023 - 10:23
Post #376


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





CYTAT(Andrzejsr @ Thu, 26 Jan 2023 - 23:53) *
Jak w f2 skąd pochodzą te hamulce , hamują od pierwszego zakrętu z blokowaniem kół włącznie jak takiego nagrzania potrzebują?
Może jest tak jak z "normalnymi" sportowymi że i tak wsp tarcia mają startowo wysoki tylko nie spada ze wzrostem temperatury?

moim zdaniem tak nie jest bo ceramiczne na deszczu juz potrafia nie hamowac i potrzebuja nagrzania. a tu raczej ten efekt bedzie znacznie wzmozony czytaj temperatura bedzie potrzebna jeszcze jakies 200stopni wyzsza. moim zdaniem bedzie tak ze bedzie potrzeba jazdy jednego wolnego okrazenia z wciskaniem gazu i hamulca jednoczesnie i na nastepnym okrazeniu uklad bedzie juz dogrzany na tyle by dalo sie bezpiecznie jechac.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 27 Jan 2023 - 11:17
Post #377


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(Andrzejsr @ Thu, 26 Jan 2023 - 23:53) *
Jak w f2 skąd pochodzą te hamulce , hamują od pierwszego zakrętu z blokowaniem kół włącznie jak takiego nagrzania potrzebują?
Może jest tak jak z "normalnymi" sportowymi że i tak wsp tarcia mają startowo wysoki tylko nie spada ze wzrostem temperatury?

jak byk napisane, że heble z f1 - z f2 jest zawias
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emtees
post Sat, 28 Jan 2023 - 23:53
Post #378


Super User
Dołączył: Mon, 01 February 2010
Skąd: Toruń





Z tym hamowaniem od pierwszego zakrętu to bym nie był taki optymistyczny wink.gif Po coś są okrążenia rozgrzewkowe wink.gif Po za tym czort wie czy tam jakichś dodatkowych procedur nie ma już w garażu wink.gif


--------------------
Civic EJ2_K20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Sun, 29 Jan 2023 - 00:53
Post #379


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Nie wiem ale raczej opona ogranicza nie hamulce (te dopiero jak się przegrzewają). Zawsze można mocniej noga nacisnąć. W timeattack formule czyli wszystko dla jednego udanego okrążenia to pewnie nie będzie problem je zagrzać. A w deszczu i tak o czasach nie ma mowy.
Masa robi wrażenie nie ma co. Choć przy takich mocach czy ma aż takie znaczenie no ciekawe. Zachodu co nie miara dla kilku kg ale niby wszystkie drobne sprawy się sumują .


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sun, 29 Jan 2023 - 15:51
Post #380


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





żeby się tylko nie okazało, że opona zacznie ograniczać zanim hamulce będą działać jak należy... w sumie to wyjdzie dopiero jak zacznie jeździć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

25 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 11:19