Witam serdecznie wszechobecnych na forum.
Chciałbym przedstawić mój nowy nabytek, jakim jest "Biała Wdowa" Wcześniej gościł 2,2 147KM, którym wykreciłem na Poznaniu 1:50,500, w tym roku zdecydowałem sie na swap k20. Auto typowo na track day'owe pojezdzawki.
Marka i Model:
Opel Speedster 2001r. nr 188 swap na Honde K20 <faja>
Wyposażenie:
szyby na korby, brak wspomagania, nawiew, fotel, koła, kierownica, zapalniczka, radio
Modyfikacje Silnika:
– Swap na Honde K20 ~ 230KM
Układ Dolotowy:
– Box do stożka, Stożek AEM 3", dolot alu 3", Przepustnica 70mm, Kolektor RBC
Układ Wydechowy:
– Wyspawany na nowo, kolektory hand made 4-2-1 (owinięty bandażem), katalizator sportowy, Tłumik hand made z kwasiaka-przelot.
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa:
– EMU wystrojone przez Foresta. Całkowicie nowa wiązka zasilająca.
Układ Napędowy:
– Skrzynia 6-biegowa z krótszym przełożeniem 5,33 z Hondy CRV
– odelżene koło zamachowe na 4,5 kg-w standardzie wykonane przez fabrykę Hondy
- Nowe sprzegło OEM Honda
Układ Hamulcowy:
Przód:
– BREMBO 4-tłoczki 322mm tarcza + przewody w stalowym oplocie
– Tarcze EBC 322mm, klocki Ferrodo DS2000
Tył:
– BREMBO 4-tłoczki 308mm tarcza + przewody w stalowym oplocie
– Tarcze ATE 308mm, klocki ATE
- Hydrauliczny ręczny
- Regulator rozkładu cisnienia przód/tył TILTON
- Większa pompa hamulcowa -główna
- Wywalona pompa ABS
Modyfikacje Zawieszenia:
– Wypiaskowane, pomalowane, wszytskie gumowo-metalowe czesci wymienione na poliuretanowe o
twardości 85Sha. Sworznie wymienione na unibalowe. Regulowany unibalowy łącznik przedniego
stabilizatora.
- Zawieszenie NITRON+wymienione sprężyny EIBACH na twardsze
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio:
– Odchudzone fotele-2 szt , hand made roll bar, 4-pkt pasy z homologacją drogową, zegary (ciśnienie oleju, temp. oleju, temp. cieczy)
Body KIT, Oświetlenie, Felgi, Opony:
– Pakiet od Speedstera Turbo+ tylny spojler Lotus GT3, przedni spojler hand made, tylny dyfuzor
speedster
– Opony/felgi drogowe- Uniroyal Rainsport3 przod-205/45/17, tył-235/45/17 felgi seria Opel.
- Opony/felgi track day'owe- Przód- Michelin S8b 200/600/R17 ATS DTM 8', Tył- Michelin S8C 240/620/R18 ATS DTM 9", Lub Yokohama 240/610/R17' ATS DTM 9".
Fabryczna Moc i Moment:
Seryjnie powinno być:
200hp @ 7400obr
196nm@ 5000
Po modyfikacjach..się okaże w poniedziałek:)