![]() ![]() |
Sun, 10 Apr 2022 - 09:10
Post
#281
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 30 April 2017 |
Żeby osiągnąć taka wagę trzeba się napracować i grubo pójść z wycinaniem, układ, paliwowy, lekka klatka itd. Standardowe usunięcie środka daje okolice 900kg w takim aucie
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Sun, 10 Apr 2022 - 09:10
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sun, 10 Apr 2022 - 10:56
Post
#282
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 |
jak na pierwszy shakedown po sporej przebudowie samochodu to imo wyglada to baaardzo obiecująco, po nagraniu widać sporo nerwowości ale jestem dobrej myśli
-------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
|
Sun, 10 Apr 2022 - 11:56
Post
#283
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Raczej daje to do zastanowienia co w tym kitcarze poszło nie tak że tyle waży Wszystko kwestia włożonej kasy. Nie widziałem jeszcze kit cara z przednim napędem, a jak wiemy, układ napędu FR jest cięższy z założenia. Nadwozie musi mieć sztywność na całej długości, a nie tylko z przodu no i jednak jest cięższa skrzynia i dyfer. Jak zaczną robić kit cary FWD to zobaczymy, ile ważą No i standardowo, liczby nie jadą, liczy się efekt na torze. Czasem cięższy wóz może być szybszy. Te skorodowane civiki się fatalnie prowadzą, jak okręt na pełnym morzu. To pewnie przez to betonowe zawieszenie. https://www.youtube.com/watch?v=D-RjoLnrwFo Bardzo dobry czas, dobre przeciążenia w zakręcie. Standardowo słabe hamowania (zmora FWD?). Widać, że opona dobrana do setupu i auto jednak zauważalnie mniej telepie, niż inne twarde hondy. Może jednak ktoś ustawił auto jak należy, tzn nie na beton zawiasie? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Sun, 10 Apr 2022 - 13:00
Post
#284
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
No tak, dyfer coś 35-40, skrzynia 40, wał, jakieś drobniejsze typu dłuższe półosie, (ten dyfer jak się okazuje w niektórych kitcarach musi mieć dość solidne mocowania, z takich drogowych kitcarów to pękają na torach ) i się zbierze.
Chyba że silnik motocyklowy, to 100kg odpada z kolei, ale dyfer zostaje i wał. A czesem dojdzie kierowca 100kilo Swoją drogą masa auta powinna być liczona z kierowcą zwłaszcza na zawodach gdzie moc do masy przydziela do klas. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
Sun, 10 Apr 2022 - 13:13
Post
#285
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Ale przed wysikaniem czy po?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Sun, 10 Apr 2022 - 14:53
Post
#286
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
A jeździ auto z kierowcą czy bez ? wyważa się z kierowcą czy bez ?
Stan wysikania taki jak do wyważania można przyjąć. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
Sun, 10 Apr 2022 - 20:27
Post
#287
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Pewnie to ze maja to samo podwozie co zwykla honda czy mazda. Nadwozie samonosne z cieniutkiej blaszki wiele nie wazy. Rozbierałeś kiedyś auto, ciąłeś karoserię i wywoziłeś na złom ? Taki Peugeot 405 nie podniesiesz nawet jednej ćwiartki. A gdzie szyby dach klapy, maski, błotniki zderzaki, plastiki itp. Ba nawet nic nie ważący Peugeot 205 skorupa to kawał ciężkiego mela. A kitcary powinny być lekie zbudowane z finezją, masa masa jeszcze raz masa/ Niestety widać czasem takie "kitcary" co by przeżyły przejazd ruskiego czołgu po nich, rury jebutne grube ścianki, silnik żeliwny blok, żeliwne zwrotnice w kołach od jakiejś osobówki. jakby ktoś zapomniał po co to robi. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy |
|
|
|
Sun, 10 Apr 2022 - 21:07
Post
#288
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Rozbierałeś kiedyś auto, ciąłeś karoserię i wywoziłeś na złom ? Taki Peugeot 405 nie podniesiesz nawet jednej ćwiartki. A gdzie szyby dach klapy, maski, błotniki zderzaki, plastiki itp. Ba nawet nic nie ważący Peugeot 205 skorupa to kawał ciężkiego mela. A kitcary powinny być lekie zbudowane z finezją, masa masa jeszcze raz masa/ Niestety widać czasem takie "kitcary" co by przeżyły przejazd ruskiego czołgu po nich, rury jebutne grube ścianki, silnik żeliwny blok, żeliwne zwrotnice w kołach od jakiejś osobówki. jakby ktoś zapomniał po co to robi. Jak Cię stać, to bierzesz taki i jest lekko https://racecarsdirect.com/Advert/Details/1...---deposit-take A jeździ auto z kierowcą czy bez ? wyważa się z kierowcą czy bez ? Stan wysikania taki jak do wyważania można przyjąć. Wyniki z Track Masters na torze Brno pokazują, że stosunek moc/masa na takich torach nie bardzo się sprawdza. Niby taka honda vs 911 podobnie , a jednak przepaść w prędkościach na prostych. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Sun, 10 Apr 2022 - 21:56
Post
#289
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
Stosunek moc masa to powinien być do seryjnych aut stosowany. Z dachami, opływowe, z grubsza podobnymi masami bo seryjne .
Albo strasznie precyzyjnie ustalany. Westfield mi się łapie w tą samą klasę z 2 i ponad 2x mocniejszymi w tej samej masie autami. A ten MNR już sprzedany. Natomiast też nie jest jakiś hiper lekki, Te 460kg to trochę wątpię (mam MNRa ale nie miałem okazji zważyć, faktycznie ma np laminaty cieńsze o połowę od Wesfieldowych, ale klatka z kolei z grubszych rur, główną robotę robi silnik ze skrzynią - 65 kg waży ten z Hondy CBR 1000rr już ze skrzynią, alternatorem, rozrusznikiem itd, ale dyfer normalnie ze Sierry 30-40kg) Ale jak w każdym kitkarze 2 os- "buda" pod 2 osoby przewidziana niepotrzebnie przecież, moc 172 , też będzie się w najwyższse klasy naszych TA łapał wraz z Exocetem , czy Arielem pod 500 koni . A na Poznań nie dopuszczą Formuły jakieś jednoosobowe mają szansę na faktycznie niską masę, małe opory powietrza i wszystko co trzeba. A są kitcarowo proste w budowie i dostępie do wszystkiego. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
Sun, 10 Apr 2022 - 22:34
Post
#290
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Stosunek moc masa to powinien być do seryjnych aut stosowany. Z dachami, opływowe, z grubsza podobnymi masami bo seryjne . Albo strasznie precyzyjnie ustalany. Westfield mi się łapie w tą samą klasę z 2 i ponad 2x mocniejszymi w tej samej masie autami. A ten MNR już sprzedany. Natomiast też nie jest jakiś hiper lekki, Te 460kg to trochę wątpię (mam MNRa ale nie miałem okazji zważyć, faktycznie ma np laminaty cieńsze o połowę od Wesfieldowych, ale klatka z kolei z grubszych rur, główną robotę robi silnik ze skrzynią - 65 kg waży ten z Hondy CBR 1000rr już ze skrzynią, alternatorem, rozrusznikiem itd, ale dyfer normalnie ze Sierry 30-40kg) Ale jak w każdym kitkarze 2 os- "buda" pod 2 osoby przewidziana niepotrzebnie przecież, moc 172 , też będzie się w najwyższse klasy naszych TA łapał wraz z Exocetem , czy Arielem pod 500 koni . A na Poznań nie dopuszczą Formuły jakieś jednoosobowe mają szansę na faktycznie niską masę, małe opory powietrza i wszystko co trzeba. A są kitcarowo proste w budowie i dostępie do wszystkiego. Ale formuła po ulicy nie pojedzie, a kit car tak -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Sun, 10 Apr 2022 - 22:39
Post
#291
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
No tamten MNr to nie bardzo po ulicy pojedzie raczej
A formuły jakieś tam nawet 2 osobowe jeżdżą po ulicach https://www.youtube.com/watch?v=tmZMwk14r4c https://www.youtube.com/watch?v=affxt0lLwF0 -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
Mon, 11 Apr 2022 - 07:34
Post
#292
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
No tamten MNr to nie bardzo po ulicy pojedzie raczej A formuły jakieś tam nawet 2 osobowe jeżdżą po ulicach https://www.youtube.com/watch?v=tmZMwk14r4c https://www.youtube.com/watch?v=affxt0lLwF0 O tym Fordzie Ecooboście wrzucałem jakiś czas temu w Filmy. W sumie fajna sprawa lecuutki silniczek 1.0 200-220KM z tego można jeździć i jeszcze mało pali. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy |
|
|
|
Mon, 11 Apr 2022 - 08:42
Post
#293
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
O tym Fordzie Ecooboście wrzucałem jakiś czas temu w Filmy. W sumie fajna sprawa lecuutki silniczek 1.0 200-220KM z tego można jeździć i jeszcze mało pali. Tylko takiego nie kupisz. Nie ma go w sprzedaży. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Mon, 11 Apr 2022 - 09:20
Post
#294
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Tylko takiego nie kupisz. Nie ma go w sprzedaży. same silniki z tego co wiem można kupić od Ford Motorsport i są stosowane w różnych pojektach. O cenę nie pytałem -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy |
|
|
|
Mon, 11 Apr 2022 - 20:07
Post
#295
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 28 October 2013 |
Bardzo dobry czas, dobre przeciążenia w zakręcie. Standardowo słabe hamowania (zmora FWD?). Widać, że opona dobrana do setupu i auto jednak zauważalnie mniej telepie, niż inne twarde hondy. Może jednak ktoś ustawił auto jak należy, tzn nie na beton zawiasie? Normalny beton po japońsku Hamulec nie ma jebnięcia, bo nie ma serwa i chyba musze trochę nogi na siłowni porobić, żeby było lepiej |
|
|
|
Mon, 11 Apr 2022 - 20:17
Post
#296
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
Normalny beton po japońsku Hamulec nie ma jebnięcia, bo nie ma serwa i chyba musze trochę nogi na siłowni porobić, żeby było lepiej A masz podpórkę pod piętę ? do hamulca bez serwa mus coś w tym guście https://forum.wscc.co.uk/forum/uploads/mont...16356412fce.jpg https://forum.wscc.co.uk/forum/uploads/mont...2539050dbe9.jpg -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
Mon, 11 Apr 2022 - 20:37
Post
#297
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Normalny beton po japońsku Hamulec nie ma jebnięcia, bo nie ma serwa i chyba musze trochę nogi na siłowni porobić, żeby było lepiej Opisz auto, szybko jeździsz. Podejrzewam jakaś dobra oponę Stabilizatory masz? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Tue, 12 Apr 2022 - 08:39
Post
#298
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 28 October 2013 |
Co do podpórki, nie mam. Choć faktycznie wygląda na całkiem spoko rozwiązanie.
Opisz auto, szybko jeździsz. Podejrzewam jakaś dobra oponę Stabilizatory masz? Dzięki za komplement. Myślę, że sporo tam jeszcze jest do urwania, bo to pierwszy raz na Brnie i widzę błędy nawet w tym beście, szczególnie w środkowej sekcji, ale dobrze mi się jeździło. Auto to bliski brat tego czym jeździ Marcin Sikora Ex, tylko tu jest dość mocno pomodzone 1,8 a nie 2,0. Koło 230 koni i 735 kilo. Opony to Hankook C52 (Medium) 200/580/15 na przodzie i Michelin S5C (Soft) 190/580/15 na tyle. Staby wywalone.
|
|
|
|
Tue, 12 Apr 2022 - 09:20
Post
#299
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
Przednia szyba poliwęglan też
-------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
Tue, 12 Apr 2022 - 10:07
Post
#300
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 28 October 2013 |
Przednia szyba poliwęglan też No tak, założenie nie było takie, żeby wpasować się w jakieś przepisowe ramy konkretnych zawodów, tylko żeby zrobić jak najszybsze auto dla samego siebie i własnej satysfakcji. Nigdy to auto nie zdobędzie żadnego tytułu mistrzowskiego na WSMP/GSMP, bo tam go pewnie nie wpuszczą, a poza tym nie mam takiej potrzeby Ale no to nie temat o tym aucie. Może się za jakiś czas zbiorę i zrobię swój. |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 04:16 |