![]() ![]() |
Sun, 30 Aug 2015 - 08:01
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka |
Czasami obsługa techniczna sugeruje aby odpuszczać na prostej startowej jak jest za głośno
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Sun, 30 Aug 2015 - 08:01
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sun, 30 Aug 2015 - 20:55
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
U mnie jest 2,25" na dwóch tłumikach przelotowych. Obstawiam, że te Clio co latają na Poznańu po 1.40-1.50 mają conajmniej tak samo głośny wydech
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
|
Sun, 30 Aug 2015 - 22:43
Post
#43
|
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań |
To co wykręciło poniżej 1:50 darło mocno jape, to drugie co zrobiło 1:52 też do cichych nie należało, nie wiem jak oni to robią, że mieszczą się w normie...chyba faktycznie odpuszczają na prostej startowej...tylko chyba wtedy by takich czasów nie kręciły...
-------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
|
Mon, 31 Aug 2015 - 13:50
Post
#44
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 |
To co wykręciło poniżej 1:50 darło mocno jape, to drugie co zrobiło 1:52 też do cichych nie należało, nie wiem jak oni to robią, że mieszczą się w normie...chyba faktycznie odpuszczają na prostej startowej...tylko chyba wtedy by takich czasów nie kręciły... kluczowe jest to: pomiar glosnosci przy 3000 rpm |
|
|
|
Mon, 31 Aug 2015 - 14:10
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
Na stronie TPTD jest zapis o pomiarze przy 2/3 maks obrotów silnika, nie mniej niż 3800. Chyba że zapis swoje, a na torze mierzą po swojemu.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
|
Mon, 31 Aug 2015 - 15:45
Post
#46
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka |
kluczowe jest to: pomiar glosnosci przy 3000 rpm Przy 4000rpm, mierzone ~50cm od rury wydechowej - prezynajmniej tak mierzyli jak byłem ostatni raz. -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
|
Mon, 31 Aug 2015 - 18:21
Post
#47
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 31 October 2013 Skąd: Warszawa |
Ja byłem w sobotę i jeśli w ogóle głośność była mierzona to tylko podczas jazdy na prostej startowej . Przy okazji byłem pierwszy raz na torze w Poznaniu i odpowiadając na wątpliwości autora tematu nie masz czego się obawiać . Jest bardzo bezpiecznie , a jedyna przestroga to nie napalać się na koniec , kiedy jesteś zmęczony .
|
|
|
|
Mon, 31 Aug 2015 - 22:51
Post
#48
|
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań |
To Ty tak efektownie wyleciałeś przed prosta startową?
Były chyba ze trzy białe Megany i nigdy nie wiedziałem za którą jadę ![]() GTR po pstryknięciu tej foty też pobocze zaliczył, pytanie czy 500zł za swój wyjazd również skasował ![]() -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
|
Tue, 01 Sep 2015 - 12:11
Post
#49
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 31 October 2013 Skąd: Warszawa |
Na zdjęciach to ja jestem , a przygód było kilka .
|
|
|
|
Tue, 01 Sep 2015 - 14:09
Post
#50
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
A jak jest z oponami sprawdzają kto na jakich jeździ?
-------------------- A110S
|
|
|
|
Tue, 01 Sep 2015 - 15:10
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka |
Nie można było jeździć na pełnych slikach jeżeli auto nie jest wyposażone w klatkę. Chyba że pozwolili...
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
|
Tue, 01 Sep 2015 - 17:19
Post
#52
|
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań |
A jak jest z oponami sprawdzają kto na jakich jeździ? Ja latałem na semi, z homologacja drogową i raz ktoś zauważył, że nie ma seryjnej gumy zapytał i tyle...jakiejś kontroli specjalnej nie ma raczej -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
|
Sat, 05 Sep 2015 - 17:34
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
Byłem,pojezdzilem - super sprawa
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
|
Sat, 05 Sep 2015 - 19:45
Post
#54
|
|
|
User Dołączył: Mon, 02 April 2007 Skąd: Warszawa |
Byłem,pojezdzilem - super sprawa A możesz podać przybliżone koszty takiej wyprawy na tor Poznań ... może być na PW -------------------- <<Civic Type R 200+>> - 2007 - 2017 (było)
|
|
|
|
Sat, 05 Sep 2015 - 20:55
Post
#55
|
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań |
Też byłem ;-) Czarnym golfem, tylko ta pogoda dzisiaj trochę nie dopisała ;-)
Co do cen...przez Groupon było chyba 469zł, normalnie jest 550zł chyba, że kupujesz od razu wjazd na kilka imprez to wtedy są rabaty. -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
|
Sun, 06 Sep 2015 - 18:52
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
Kojarze auto
Jeżeli chodzi o koszty to wiadomo że bardzo dużo zależy od samochodu, w moim przypadku (Clio 2 Sport) wyglądało to tak : - wpisowe 460 zł (Groupon), ew. 550 jak normalnie zapis przez internet; - 50 zł za pasażera, można nie płacić ale wtedy nie ma cateringu; - kask 150 zł (można wypożyczyć na miejscu za 50 zł, ale szybko się rozchodzą i nie dla każdego starczy); - paliwo na dojazd z Wawy 200-250 zł + 100-150 km ogniem po torze czyli z pół baku. - autostrady 90 zł w obie strony (opcjonalnie) - żarcie i inne pierdoły na miejscu ~100 zł - wymiana oleju przed torem - 250 zł - geometria - 100 zł - nocleg - pewnie jakieś 100-150 zł, ja miałem zapewniony. Opon,tarcz, płynu hamulcowego i klocków nie liczę, bo wszystko miałem świeżo wymieniane parę miesięcy temu, a nic nie wymaga wymiany "na już" po wizycie na torze. Przednie opony dostały najmocniej po dupie, ale a)jazda po tarkach nie pomagała napewno, Ogólnie uważam, że dla osób bez doświadczenia Poznań jest do przejścia, z początku można się powozić i posprawdzać na ile można sobie pozwolić w zakrętach, gdzie są punkty hamowania etc. Mocno pomagają instruktorzy, mi na przejeździe z jednym udało się z miejsca urwać 3 sekundy, stosując się do przekazywanych wskazówek. -------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
|
Fri, 29 Jan 2016 - 06:49
Post
#57
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
Panowie, dwa pytania :
- opony typu slick i klatka. Jak to konkretnie jest klasyfikowane ? chodzi wyłącznie o full slicki bez homologacji ? czy za semi slicka też mogą cofnąć ? - czy jest opcja przechowywania gdzieś w czasie jazdy drugiego kompletu kół ? -------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
|
Fri, 29 Jan 2016 - 08:19
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 |
semi z homo to przecież opona drogowa więc nie ma opcji cofnięcia
ciekawe jak z semi bez homo - podejrzewam że bez problemu (z city co najwyżej cię zdejmą) drugie zestawy kół zawsze zostawiamy na parkingu - jeszcze nigdy nic nie zginęło (w tym roku ODS ma być partnerem więc może da się dogadać co do pilnowania kół) -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
|
Tue, 17 May 2016 - 11:44
Post
#59
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
To zdaj gdzies relacje, moze byc jakis temat w Technika jazdy po zakretach Nie będę zakładał nowego tematu więc tu opiszę w paru zdaniach moje spostrzeżenia. Jednak stwierdzam uczciwie, moje auto nie nadaje się na tor Poznań Ale zacznę od krótkiej relacji z wczorajszego dnia. Padało od rana, więc warunki dość trudne. Jechałem spokojnie żeby się wjeździć złapać rytm i chyba na trzecim kółku patrze w lusterku i widzę, że ciągnę za sobą ogon dymu. Silnik chodził bez zarzutu, zjechałem w bezpieczne miejsce, gaszę silnik, dymu coraz więcej leci spod maski, otwieram maskę i widzę ogień z prawej strony grodzi. Szybko ja zamykam i z buta po gaśnicę. Niestety gaśnica nie zadziałała a środek gaśniczy był w butli Po zholowaniu do depo i sprawdzeniu, przyczyną pożaru okazał się poluzowany króciec od pompy wspomagania kierownicy. Olej wylał się i jak to w Subaru poszło wszystko na kolektor. Na szczęście straty nie były poważne i dało się kontynuować zawody, chociaż do końca dnia miałem problemy z kontrolą doładowania i silnik dymił mi jeszcze przez dwie kolejne sesje Co do samochodu to zdecydowanie za mało mocy. Traciłem i to wyraźnie na prostych. Na hamowaniach i przyczepność w zakrętach, myślę było nieźle. Pewnie jeszcze doszło sporo moich błędów. W efekcie najlepszy czas to 1:56.680. Jak to mówią dupy nie urywa, ale też udało się wygrać grupę Classic, dostałem pamiątkowy medal i gratis wjazd na koleją rundę Nie wiem czy jest sens rozwijać to auto w kierunku ścigania po Poznaniu. Z jednej strony bym chciał bardzo, a z drugiej koszty gruntownego przebudowania auta mówią same za siebie. Tak czy siak wrażeń wczoraj było bez liku a w końcu po co się jedzie na takie imprezy. -------------------- A110S
|
|
|
|
Tue, 17 May 2016 - 12:02
Post
#60
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Nie będę zakładał nowego tematu więc tu opiszę w paru zdaniach moje spostrzeżenia. Jednak stwierdzam uczciwie, moje auto nie nadaje się na tor Poznań Ale zacznę od krótkiej relacji z wczorajszego dnia. Padało od rana, więc warunki dość trudne. Jechałem spokojnie żeby się wjeździć złapać rytm i chyba na trzecim kółku patrze w lusterku i widzę, że ciągnę za sobą ogon dymu. Silnik chodził bez zarzutu, zjechałem w bezpieczne miejsce, gaszę silnik, dymu coraz więcej leci spod maski, otwieram maskę i widzę ogień z prawej strony grodzi. Szybko ja zamykam i z buta po gaśnicę. Niestety gaśnica nie zadziałała a środek gaśniczy był w butli Po zholowaniu do depo i sprawdzeniu, przyczyną pożaru okazał się poluzowany króciec od pompy wspomagania kierownicy. Olej wylał się i jak to w Subaru poszło wszystko na kolektor. Na szczęście straty nie były poważne i dało się kontynuować zawody, chociaż do końca dnia miałem problemy z kontrolą doładowania i silnik dymił mi jeszcze przez dwie kolejne sesje Co do samochodu to zdecydowanie za mało mocy. Traciłem i to wyraźnie na prostych. Na hamowaniach i przyczepność w zakrętach, myślę było nieźle. Pewnie jeszcze doszło sporo moich błędów. W efekcie najlepszy czas to 1:56.680. Jak to mówią dupy nie urywa, ale też udało się wygrać grupę Classic, dostałem pamiątkowy medal i gratis wjazd na koleją rundę Nie wiem czy jest sens rozwijać to auto w kierunku ścigania po Poznaniu. Z jednej strony bym chciał bardzo, a z drugiej koszty gruntownego przebudowania auta mówią same za siebie. Tak czy siak wrażeń wczoraj było bez liku a w końcu po co się jedzie na takie imprezy. Masz onboardy? Na jakich oponach jechales? Tor asfaltowy wymaga niskiego zawieszenia i duzych katow, przyczpenych opon. Wystarczy miec gwint, ktory pozwoli na poznan obnizyc auto o pare cm i juz masz duze zyski Czas jest bardzo dobry, mozesz sobie postawic za cel zjechac do 1:54 albo 1:53 i go realizowac za "pol darmo" -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 08:16 |