Grzebanie w 535d - wtryski + turbinki coś tam żeby chociaż te 400KM było |
Grzebanie w 535d - wtryski + turbinki coś tam żeby chociaż te 400KM było |
Sun, 28 Jun 2015 - 11:31
Post
#1
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Hej witajcie !
Nie wiem co mnie naszło na dupowóz kupiłem sobie e61 w dodatku z 3.0 dieselkiem na dwóch turbinkach, 2004 rok wersja 272KM... Zrobiłem mu już podstawowy przegląd jak usunięcie klapek w kolektorze ssącym, dpfa ponadto wymieniłem wszystkie podciśnienia, świece żarowe oraz wyczyściłem z kobitką zawór EGR, przepustnicę oraz kolektor ssący... Oj brudna robota te ropniaki co widać po naszych twarzach Oleju nie bierze ale widzę że na zewnątrz spocona jest mała tubinka tak więc przy okazji wygrzebie dwie a do tej dużej zapakuje większe kółko kompresji, żeby później docelowo te 400KM chociaż było, auto to normalny dupowóz, nie zamierzam go żyłować tylko odrobinę poprawić jego ciąg Teraz mam pytanie co do wtrysków paliwa - co się z nimi robi, polecacie kogoś do ich regneracji i wymiany końcówek - maszyna kopci mi trochę na wolnych obrotach... Tak pomyślałem że przy okazji regneracji wtrysków jakieś większe końcówki zapakować czy do tych 400 no może 420KM nie ma to sensu i auto będzie tylko palić więcej ? Pozdrawiam Coobcio -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 28 Jun 2015 - 11:31
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 28 Jun 2015 - 13:32
Post
#2
|
|
User Dołączył: Sun, 24 November 2013 |
Zagadaj z Mackiem z warsztatu McGrab ma chyba ten silnik w swoim bnw ~500km ~1000nm wiec ci cos podpowie
|
|
|
Sun, 28 Jun 2015 - 16:21
Post
#3
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
yyyy afair to 400KM się robi na seryjnych wtryskach i turbach
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Sun, 28 Jun 2015 - 16:44
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie |
mocno dymi? wywal egr programowo i fizycznie wstaw zwykłą rure
|
|
|
Sun, 28 Jun 2015 - 17:46
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 04 March 2009 Skąd: Łuków |
Perun turbo ma w ofercie wieksze duze turbo.Jest wykres na 440 km.
-------------------- Mk4 asz gtb2260vk
|
|
|
Sun, 28 Jun 2015 - 20:14
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: kolo KRAKOWA |
a co z automatem ?
-------------------- BMW E30 4,4 V8- kompresor - BMW E90 330D BMW -60 535D BMW F10 = BMW E46 M3
|
|
|
Sun, 28 Jun 2015 - 21:52
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 04 March 2009 Skąd: Łuków |
Automat to podobno znosi. Nie jest ten sam co w 3.0 d.
-------------------- Mk4 asz gtb2260vk
|
|
|
Mon, 29 Jun 2015 - 01:46
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Automaty mają porządne, można przywalić płaskie 650-700Nm nawet zmęczonej skrzyni i będzie żyć.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Mon, 29 Jun 2015 - 18:40
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 December 2011 |
W przedliftach padają konwertery w automatach. Usunięcie EGR pogorszy proces spalania.
|
|
|
Mon, 29 Jun 2015 - 19:33
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań |
BMW i8 stojące w tle na podwórku na ile koni namodziłeś?
|
|
|
Tue, 30 Jun 2015 - 01:01
Post
#11
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Konwerterek na dniach wrzucać będe H85 - niby najmocniejszy... Nie ukrywam że chciałbym te 400KM i 800Nm jak najmniejdymiące
Seria po czyszczeniu kolektora ssącego, wymianie podciśnień i usunięciu klapek i po programie od Iwana wypluła 350KM i 750Nm - nie wiele już brakuje do zadowolenia Luźny 3" Wydech w tym modelu coś poprawia ? Tak jak go mierzyłem to ma 70mm za katalizatorem potem rozdziela się na dwie rurki 57mm a potem się one schodzą w jedną 75mm i tak wchodzi do końcowego tłumika - jest sens go zmieniać ?? I8 to serwisowe auto - trzeba mi było szybko przywieść uszczelkę pod zawór EGR to mi ją przywieźli z ASO -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Tue, 30 Jun 2015 - 07:22
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 05 April 2005 |
Konwerterek na dniach wrzucać będe H85 - niby najmocniejszy... Nie ukrywam że chciałbym te 400KM i 800Nm jak najmniejdymiące Seria po czyszczeniu kolektora ssącego, wymianie podciśnień i usunięciu klapek i po programie od Iwana wypluła 350KM i 750Nm - nie wiele już brakuje do zadowolenia Luźny 3" Wydech w tym modelu coś poprawia ? Tak jak go mierzyłem to ma 70mm za katalizatorem potem rozdziela się na dwie rurki 57mm a potem się one schodzą w jedną 75mm i tak wchodzi do końcowego tłumika - jest sens go zmieniać ?? I8 to serwisowe auto - trzeba mi było szybko przywieść uszczelkę pod zawór EGR to mi ją przywieźli z ASO Ivan w swojej 335d miał zrobione na seryjnym turbo 418PS. Z tego co pamiętam to zrobiony był wydech + ic + wkładka k&N (która podobno dodała z 15PS). Ivan próbował też wymiany turbiny ale wyszła z tego kupa:), Pzdr |
|
|
Tue, 30 Jun 2015 - 12:53
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 December 2011 |
400 to już dużo na seryjne turbo. Zdecydowanie cooler + większe koło kompresji w dużym turbo i będzie super. Wydech warto rozluźnić, DP 3 cale powinno wystarczyć pod taką moc.
|
|
|
Thu, 02 Jul 2015 - 08:45
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice |
Tylko 335d, które w serii ma 286km, ma cały układ wtryskowy kolejnej generacji, IMO wydajniejszy niż w tym E60. Nie mówie, że się nie da ale mam podejrzenia, że może być trudniej uzyskać 420km
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
Fri, 03 Jul 2015 - 18:49
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 04 March 2009 Skąd: Łuków |
Na ile mozna oszacowac uklad paliwowy w e46 z wtryskami 535d mam zamysl zapakowac tam gtb3576 tylko czy jest sens?chcialbym osiagnac ok.500.
-------------------- Mk4 asz gtb2260vk
|
|
|
Sat, 04 Jul 2015 - 12:39
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Z ta wkladka K&N bardzo pozytywnie mnie zaskoczyliscie. Program na chwilę obecna też mam od Ivana 350KM i 750Nm wyszło. Konwerter i wymiane podpory wału mam już za sobą. Wtryskami teraz muszę sie zająć bo leja. Fmica customa zrobie tak wymiezylem to rdzeń 40cm wysoki na 50cm szeroki wejdzie bez niszczenia tuneli na hamulce..
Turbinke tylko dużą zmoduje ale i pobawie się w rozfrezowanie żeliwa bowiem wyjście z niego to tylko 54mm... odrazu v banda wpawam i 3 cale downpipe sie zapoda -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Sun, 05 Jul 2015 - 08:31
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź |
Wtryski 219stki starczają na 400KM w bólach. Mowa o hamowniach skalibrowanych na 0 i wyliczeniach dawki po interpolacji.
Wydech od puszki z katalizatorem nic nie daje może być seryjny, robiłem pomiar z wydechem i bez wydechu różnica 10Nm w mocy 0KM. Usuwanie katalizatora też nie polecam nic to nie da oprócz smrodu. Robiłem biturbo z i bez katalizatora żadnej różnicy na EGT. Przy 395KM wkładka KN daje okolice 5KM. Przy 370KM żadnej różnicy nie było. |
|
|
Sun, 05 Jul 2015 - 15:54
Post
#18
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Czyli tylko moda turbiny zrobic ew. Wiekszy Intercooler wtryski w spokoju i pod 400 bedzie no i na dayly styknie
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wed, 08 Jul 2015 - 23:39
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław |
z doświadczenia
no1 fmic w biturbo musi być - na serii 272 na hamowni grzeje się nawet do 60C a po modzie 80-90C no2 dpf_off + przelot wydech a jak zrobisz dużą turbinę na hybryde to lekko ponad 400KM ale musi obsłużyć doładowania około 2,5b -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
Thu, 09 Jul 2015 - 12:11
Post
#20
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 08:35 |