![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
polemizowałbym z tym wynikiem na tym doładowaniu ;-)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
3.0 tri turbo po modzie na 430-440Km ładuje około 3.0-3.1b
![]() trochę mało to 2,1b na 400KM, jak wygląda zadymienie tego auta? -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
Robiłem m550d. W serii boost narastający 2.95b, na którejś z map jest 3b chyba od sportu, ale to całkiem inna konstrukcja więc nawet nie ma co go wspomiać... dosyć że N57 to na dodatek z większymi zaworami w porównaniu z chociażby 335/535d 313KM.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
jak mało? to nagle niepodważalne wyniki z dynoproject stały się podważalne? a dymu nie pamiętam w sumie ile było... ale znalazłem foto z pomiaru rl - e61 kombi automat.
![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
No super pomiar 0-100, a coś więcej ? Bo chyba nie ocenimy auta po pomiarze 0-100
![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Męski wynik u mnie d programie też jest zadane 2.1 bara i wyłączony fap... ale egr zostawilem w spokoju żeby silnik normalnie się rozgrzewal. Turbo duże wieksze bym chciał no i fmic a pukic co wtryski poszły na sprawdzenie bo dymiala mocna bunia... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
siewcu to nie chodzi o uwierzenie wyniku bo jest realny jak najbardziej,
tylko jak sobie policzysz masze powietrza do dawki paliwa to na tym doładowaniu niestety nie wyjdzie bezdymnie ![]() nie czepiam się wyniku ale nie jeden wyjechał z brk-tuning z bi-turbo na 300-350 i do 350KM już widzę zadymienie lekkie, jak u was to wygląda? -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wtryski turpami się okazały jedynie cewki sprawne u... Drogo będzie
![]() Przy okazji bazowa dawka + 10% Ciekawe jak to na osiągi się przełoży ![]() No i koniecznie FMIC, tak mierzyłem to największe co wejdzie to rdzeń wysoki na 40cm i szeroki na jakieś 55cm - będzie z nerek na niego fajnie wiało ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Zadbaj również o to żeby to pwietrze miał gdzie uciec. To często ważniejsze niż powierzchnia na którą wieje
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
przerabiał ktoś może temat wydechu w F10 535D??
chciałem go trochę rozluźnić, ale ZA DPFem (wyjazdy za granicę i musi zostać). mam różne informacje na ten temat, jedni mówią ze pomoże a inni, że totalnie nie ma sensu bo seria jest już bardzo wydajna. NIe zalezy mi na dźwięku tylko na obniżeniu EGT. ktoś pomoże ?? robić czy zostawić serię?? ![]() -------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 28 July 2015 ![]() |
Pacjent: E61 535d 272KM.
Czy mozna przesadzic z wielkoscia IC? Planuje uderzac w 4xxKM/8xxNM i chce zaczac od IC. Najwiekszy jaki widzialem w fmic.pl ma 600x300x100mm. Z tego co liczylem to powinien sie zmiescic bez problemu, ale czy nie bedzie to przerost formy nad trescia? |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Sprawdź jeszcze jak z nawiewem na ten icek oraz z odprowadzeniem powietrza. Bo na nic ci duzy icek, jak polowa pracuje jak powinna.
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No za turbinkę się zabrałem, kołeczko CNC wlatuje blisko 4mm większe (wirnik wydechowy pozostał bez zmian):
![]() I wtryski dałem na regenerację oraz moda +10% -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 15 December 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
I jak idzie zabawa z 535d ?
Bo mam takie samo i zaczynam zabawe, a Cobcio będzie dobrym punktem odniesienia jak zawsze ![]() -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Ja przy 530d mam 380/800nm, w sumie nie jest źle, jednak przy pełnym bucie z tyłu za mną robi się z leksza mała zadymka
![]() -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
o kurka rurka
![]() manual ili aftomat? jaki boost zadany? |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Automat, rocznik 2009, czyli ten poliftowy, bardziej wytrzymały (niby do 800nm XD).
Coś ala 2.15b. Można było jeszcze podciągnąć troszkę, ale wtedy byłoby na styk z wytrzymałością turbawki, no i dymu byłoby więcej jak z lokomotywy parowej ![]() To też zasługa kolegi jnx (którego serdecznie pozdrawiam ![]() ![]() Do tego szperke sobie zajumałem, dość fajnie utwardziłem (poliuretan itp.) i całkiem fajnie to teraz jedzie. Acha... teraz muszę sobie zaprogramować SAT, czyli sportową skrzynię biegów, mam zainstalowany cały osprzęt (kiera z łopatami + sportowy wybierak) i teraz pozostaje mi tylko software a będzie się jeździć jeszcze przyjemniej ![]() -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Gratuluję
![]() fajnie wyszło, co za turbo siedzi i czy na seryjnym kolektorze? |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Kolektor seryjny. Myślę jeszcze nad jakimś customem może... a turbo to hybryda, dobrze zrobiona przez chłopaków z PerunTurbo
![]() -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 14:12 |