![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Sat, 29 March 2014 ![]() |
Podobny dolot już mam tylko za mało powietrza tam dochodzi dlatego myślałem o takim z rurą którą mógłbym połączyć z wlotem w zderzaku. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Honda trzyma. Nie gadaj. Taaa szczegulnie civic typerR EP3 zawsze w serii wypuwały 185 koni, a nie 200 Pojedź na inną hamownię hamuj z wyższych obrotów. Pytanie czemu 423 pownno być, a nie 460? -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Czy ja powiedziałem że wszystkie trzymaja ? Nie. Wiele trzyma a wiele łatwo dłubnąć ponad serie i jest ich bardzo dużo. Jest wiele przykładów sam wiesz specu. Pw nie piszmy nie na temat
-------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Czy ja powiedziałem że wszystkie trzymaja ? Nie. Wiele trzyma a wiele łatwo dłubnąć ponad serie i jest ich bardzo dużo. Jest wiele przykładów sam wiesz specu. Pw nie piszmy nie na temat
Ja hamowałem w Proturbo -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Taaa szczegulnie civic typerR EP3 zawsze w serii wypuwały 185 koni, a nie 200 specu, no komu jak komu, ale Tobie, tak dbającemu o poprawną polszczyznę, nie wypada ![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Sory. Dysleksja i dysortografia. Niestety tylko z gramatyki jestem niezły
![]() Ps. TypeR żaden nie pokazał serii. -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Pytanie czemu 423 pownno być, a nie 460? Hmmm, bo tyle ma seria IS-F? -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Sory coś mi się pomieszało
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Sat, 29 March 2014 ![]() |
Pisanie o wszystkim tylko nie na temat :-\
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Na temat: serio spodziewasz się, że którykolwiek z tych dolotów pokaże jakieś przyrosty? No to kup 7 kolejnych markowych rurek z filtrem i ciesz się seryjną mocą (jak dobrze pójdzie). Jeżeli wydaje Ci się, że Twój silnik pokaże więcej mocy, bo rurka dolotu będzie dłuższa, to jesteś w błędzie. Hamowałeś ten samochód na seryjnym układzie dolotowym?
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Sat, 29 March 2014 ![]() |
Nie spodziewam się 500 koni tylko musze wymienić filtr. Seryjnego dolotu nie mam więc Go nie założę.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
To dokup, możesz się zdziwić ile dają tuningi i Twoje "muszę wymienić filtr". W seryjnym układzie z pewnością nie zabraknie powietrza.
Jak musisz wymienić tylko filtr, to w czym problem? Kup dowolny inny na wymiar i po temacie. Moc się nie zmieni, filtracja nadal tak samo marna, przeływomierz nadal zasyfia się olejem z filtra. Z jakiego powodu musisz go wymienić? Jest uszkodzony/dziurawy? Bo jak nie jest, to wystarczy go umyć i naoliwić. I dalej męczyć przepływomierz. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
User Dołączył: Sat, 29 March 2014 ![]() |
Jakby były dostepne seryjne to bym dokupił.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Są dostępne, tylko są koszmarnie drogie...
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: SCI / SPS ![]() |
To dokup, możesz się zdziwić ile dają tuningi i Twoje "muszę wymienić filtr". W seryjnym układzie z pewnością nie zabraknie powietrza. Jak musisz wymienić tylko filtr, to w czym problem? Kup dowolny inny na wymiar i po temacie. Moc się nie zmieni, filtracja nadal tak samo marna, przeływomierz nadal zasyfia się olejem z filtra. Z jakiego powodu musisz go wymienić? Jest uszkodzony/dziurawy? Bo jak nie jest, to wystarczy go umyć i naoliwić. I dalej męczyć przepływomierz. J.W. co za problem czy sprawdzić jak jest na hamownii z wyjętym filtrem powietrza? To chyba taniej niż testować kolejne zestawy. Oryginalne airbox można kupić, cena jest znośna przy ogólnych kosztach posiadania tego auta, jeśli nie to już mi szkoda tego isf'a http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&a...ox&_sacat=0 |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Z ciekawości zrób pomiar z otwartą maską - może zasysa gorącego powietrza i go muli
powodzenia. Ps. na wykresie uślizg na konwerterze widać w zakresie 1700 - 2800obr.min na resztę wykresu powyżej to nie wpływa. Moc moim zdaniem bardzo ładnie trzyma. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Sat, 29 March 2014 ![]() |
Najlepszy czas na 1/4 mili 13.2 sek udało Mi się wykręcić na zwykłej oponie.
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#38
|
![]() |
a 0-100? 100-200?
jakie czasy robi taki zdrowy IS-F? |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
User Dołączył: Sat, 29 March 2014 ![]() |
No wlasnie zrobiłem lepszy czas niż europejski ISF seryjny z przebiegiem 35tys.
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Sat, 29 March 2014 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 10:21 |