![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
i właśnie u mnie była sytuacja ,że od 4 tys obrotów silnika czyli poniżej 8 tys obrotów etaona dmuchał on tylko w IC a potem w turbo wysysające wszystko czyli według wykresów straty powinny być 10-15km a jest zdecydowanie więcej ;/
Kompresor niema żadnych luzów i kręci się jak kiedyś gdy go kupiłem a był na prawdę w idealnym stanie. Dlatego pewnie uszczęśliwię nim jakąś hondę która będzie celować w 200+ a sam muszę skonstruować miejsce i mocowania do kompresora AMG od 3.2 litra ![]() Jakby ktoś miał takie coś w dobrym stanie to zapraszam na pw ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
i właśnie u mnie była sytuacja ,że od 4 tys obrotów silnika czyli poniżej 8 tys obrotów etaona dmuchał on tylko w IC a potem w turbo wysysające wszystko czyli według wykresów straty powinny być 10-15km a jest zdecydowanie więcej ;/ Kompresor niema żadnych luzów i kręci się jak kiedyś gdy go kupiłem a był na prawdę w idealnym stanie. Dlatego pewnie uszczęśliwię nim jakąś hondę która będzie celować w 200+ a sam muszę skonstruować miejsce i mocowania do kompresora AMG od 3.2 litra ![]() Jakby ktoś miał takie coś w dobrym stanie to zapraszam na pw ![]() TO zrob eksperyment i zmierz na szybko cisniene miedyz komresorem a turbo. Jesli na tym etapie masz nadcisnienie, to to jest Twoj problem. Taki kompresor pracujac sobie w "wolnym" powietrzu , nie powinien brac wiecej niz paru koni na naped. jesli natomiast z jakichs powodow produkuje cisnienie, to w tym miejscu masz opowiedzi, dlaczego "kradnie" Ci wiecej mocy. P.S. zmierz cisnienei na wylocie kompresora przed ICkiem. Moze icek jest taka restrykcja, ze kompresor w niego dmucha 0.3 bara i to bedzie juz go obciazalo. Cyrkulacja powietrza w okol kompresora powinna byc jak najblizej samego kompresora. Tak to jest zrealizowane w nowszych generacjach ,gdzie jest wewnetrzny bypass. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
nie no stary o czym my rozmawiamy. Taki test robiłem już dawno i ten śmieszny eaton po schłodzeniu powietrza robi nadciśnienia maks 0.4 bara które bardzo szybko spada do 0 przy 4 tysiącach . Potem puchnie a turbo wysysa z niego wszystko i jest 0 w dolocie.
Takie pomiary robiłem już w tamtym roku bo jakbym miał nadciśnienie w dolocie to bym wywalił turbo ale ono ma potencjał do 600HP a ładuje obecnie 2 bary więc trochę dziwne by było aby taki śmieszny M62 robił nadciśnienie w dolocie hehe. On coś robi jak jadę na lagu ale jego wydajność się kończy BARDZO szybko. Podsumowując wiele osób mówiło ,że ten eaton nie zabierze mi góry i ja w to wierzyłem ale wykonane doświadczenia pokazały zupełnie co innego dlatego przynajmniej mam jasność co dalej mam zrobić aby obecny setup spełnił moje oczekiwania. A tak czy siak planowałem wywalić tego m62 bo jest za mały i jego wydajność jest śmieszna tylko poważnie rozważałem TVS 1320 ale w obecnej sytuacji już nie wchodzi on w grę bo nie zamierzam zabierać sobie góry aby poprawić dół tylko chce mieć maks na górze i na dole i to chyba jest celem tego projektu. W innym wypadku nie tykałbym setupu który miał 500nm przy 3.5 tys a generował 450km ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
jackkpl, jakieś nowości w temacie?
![]() -------------------- 15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
z tego co mi wiadomo to jeździ i ma się dobrze, ale dokładnie to niech sam właściciel opisze co i jak
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
jackkpl, jakieś nowości w temacie? ![]() Nowosci nie ma, jezdzi, dmucha, nie wyje ![]() ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
A w 3city można gdzieś się temu autku przyjrzeć?
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
A co byscie powiedzieli na adaptację tego kompresora do 4.2 AQJ?
Nie za mała wydajność by miał żeby dmucnac te V8? -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
chcesz dmuchać motor (aqj) w którym przy serii korby wychodzą na spacer ??
-------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A co byscie powiedzieli na adaptację tego kompresora do 4.2 AQJ? Nie za mała wydajność by miał żeby dmucnac te V8? ten kompresor 500 koni opedzluje, wiec sens jest. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT chcesz dmuchać motor (aqj) w którym przy serii korby wychodzą na spacer ?? Chyba ci sie cos pojebaaaaloooo zdrooowooooo -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
Chyba ci sie cos pojebaaaaloooo zdrooowooooo https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=audi+aqj+korba były takie akcje i wszędzie piszą że następca ank był bez tej wady -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Kolejny forumowy mit. Silniki maja WSZYSTKO na dole takie samo.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
No czyli można śmiało lajtowo dmuchnac
![]() Ile bez odprężenia można mu wcisnąć? Auto to dupowoz więc wystarczy jak trochę wigoru na bierze. Kompresor mi został po poprzedniej zabawce niewykorzystany a w V8 ładnie by wpadł między głowice... -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Wiem że to pewnie laickie pytanie ale stare v6 audi i nowe z którego ten kompresor pochodzi maja ten sam kat rozwarcia? dużo zabawy by było z adaptacją tego do starych v6?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Hortexa nissan mial ponad 600hp na słabszych korbach. Na seryjnym Cr.
Mowa o 30v? Trzeba dospawac flansze od Np. 2.7Bita i juz. Ja mam tak zrobione w 40v swoim (kolektor fsi na flanszach z mpi) -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 July 2016 ![]() |
mihas66
Tu masz pierwszy projekt w Polsce a audi v6 na ory. TFSI Pierwszy bo w necie nie znajdziesz nawet za granicami RP |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 July 2016 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 31 July 2011 ![]() |
z tego co mi wiadomo to jeździ i ma się dobrze, ale dokładnie to niech sam właściciel opisze co i jak ![]() ![]() I jak sytuacja się potoczyła? Sam mam podobny pomysł jak twój, tylko w M52tu bmw |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 17 July 2020 ![]() |
Jak myślicie, silnik 2.8 v6 od audi a4 b5 (193 km lub 174) wytrzyma ten kompresor? I jak z podejściem?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 19:37 |