Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Fiat Stilo 1.6 16V + Soft Turbo
prnit
post Tue, 20 Jan 2015 - 21:59
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





to jak chcesz mieć coś innego i nie chcesz sprzedawać tego auta to załóż tam zamiast turbo podtlenek, będziesz sobie strzelał te 50Koni, instalacja 1500-2000zł i tyle.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 20 Jan 2015 - 21:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
CSportivo
post Mon, 23 Mar 2015 - 21:47
Post #22


User
Dołączył: Sun, 07 July 2013





W tym temacie był turbiony 1.6 16V.

Więc projekt jak najbardziej do realizacji, tylko tu już koszty.

http://www.racingforum.pl/Fiat-Punto-185-1...rbo-t99777.html

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzychu1988
post Mon, 11 May 2015 - 23:14
Post #23


Rookie
Dołączył: Mon, 19 January 2015





Witam Panowie odkopuje temat co myślicie o szlifie mojego silnika i założeniu tłoków z silnika grupy VAG 1.8 T tam tłoki mają 81 mm i seryjnie znoszą 150 KM a podobno są w stanie wytrzymać dużo więcej. Pierwszą różnicą którą zauważyłem jest sworzeń ale to akurat da się zrobić muszę jeszcze tylko poszukać reszty wymiarów głównie wysokości od środka sworznia do denta tłoka żeby sprawdzić czy tłok nie jest za wysoki i czy nie walnie w zawory przy pierwszym ruchu wałem a jak był by niższy to przy okazji mieli byś my załatwiony problem odprężania.

I pytanie do Was czy ta przeróbka ma w ogóle sens i czy może ktoś ma dokłądne wymiary tłoków od 1.8 T i od Stilo 1.6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Tue, 12 May 2015 - 06:40
Post #24


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





W 8V taki patent się sprawdzał to i w 16V się sprawdzi. Pytanie tylko czy CR za mocno nie spadnie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kornat
post Tue, 12 May 2015 - 07:29
Post #25


Super User
Dołączył: Wed, 11 April 2007
Skąd: Płońsk





w jakie moce celujesz? jak nie chcesz przekraczać 200KM to ja bym zostawił seryjne


--------------------
_https://www.facebook.com/punto16vT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzychu1988
post Tue, 12 May 2015 - 16:39
Post #26


Rookie
Dołączył: Mon, 19 January 2015





Na początku celowałem w ok 150 KM ale jak zmienił bym tłoki na takie od 1.8 T to chciał bym 180-200 KM ale w ostateczności na początek może być 150 KM tylko pytanie ile ta seria wytrzyma samochód ma służyć do codziennej jazdy do pracy na zakupy w weekendy pewnie na jakieś imprezy motoryzacyjne i nie chicał bym żeby zaraz po uturbieniu fabryczne tłoki popłynęły bo podobno one są najsłabsze w tym silniku.

Ile odprężyć ten silnik i bezpiecznie dmuchąć żeby seryjne graty wytrzymały i bezstresowo nadal jeździć na codzień
Go to the top of the page
 
+Quote Post
duct tape
post Fri, 15 May 2015 - 20:51
Post #27


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 March 2013





Dżizas! Odpręż na ~8.5 a z 1.8T to nie tłoki a burbo weź bo będzie w sam raz (z wersii 150hp). dry.gif Wystarczy na blisko 200 kunia i wcześnie wstanie, sporo tego na rynku a nawet jak padnie to melett robi CHRA...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 15:04