![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
to jak chcesz mieć coś innego i nie chcesz sprzedawać tego auta to załóż tam zamiast turbo podtlenek, będziesz sobie strzelał te 50Koni, instalacja 1500-2000zł i tyle.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Sun, 07 July 2013 ![]() |
W tym temacie był turbiony 1.6 16V.
Więc projekt jak najbardziej do realizacji, tylko tu już koszty. http://www.racingforum.pl/Fiat-Punto-185-1...rbo-t99777.html |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 19 January 2015 ![]() |
Witam Panowie odkopuje temat co myślicie o szlifie mojego silnika i założeniu tłoków z silnika grupy VAG 1.8 T tam tłoki mają 81 mm i seryjnie znoszą 150 KM a podobno są w stanie wytrzymać dużo więcej. Pierwszą różnicą którą zauważyłem jest sworzeń ale to akurat da się zrobić muszę jeszcze tylko poszukać reszty wymiarów głównie wysokości od środka sworznia do denta tłoka żeby sprawdzić czy tłok nie jest za wysoki i czy nie walnie w zawory przy pierwszym ruchu wałem a jak był by niższy to przy okazji mieli byś my załatwiony problem odprężania.
I pytanie do Was czy ta przeróbka ma w ogóle sens i czy może ktoś ma dokłądne wymiary tłoków od 1.8 T i od Stilo 1.6 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
W 8V taki patent się sprawdzał to i w 16V się sprawdzi. Pytanie tylko czy CR za mocno nie spadnie?
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
w jakie moce celujesz? jak nie chcesz przekraczać 200KM to ja bym zostawił seryjne
-------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 19 January 2015 ![]() |
Na początku celowałem w ok 150 KM ale jak zmienił bym tłoki na takie od 1.8 T to chciał bym 180-200 KM ale w ostateczności na początek może być 150 KM tylko pytanie ile ta seria wytrzyma samochód ma służyć do codziennej jazdy do pracy na zakupy w weekendy pewnie na jakieś imprezy motoryzacyjne i nie chicał bym żeby zaraz po uturbieniu fabryczne tłoki popłynęły bo podobno one są najsłabsze w tym silniku.
Ile odprężyć ten silnik i bezpiecznie dmuchąć żeby seryjne graty wytrzymały i bezstresowo nadal jeździć na codzień |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 ![]() |
Dżizas! Odpręż na ~8.5 a z 1.8T to nie tłoki a burbo weź bo będzie w sam raz (z wersii 150hp).
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 15:04 |