![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
18-19 są ok, łapiesz się na gumy z Porsche, jest spory wybór w niezłych cenach. U nas gumy rzędu 300mm są za grosze do kupienia, ostatnio były fajne deszcze dunlopa po 60zł/szt
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Kajman dawaj jakąś relacje z ostatniej rundy zawodów?
Jak autko się spisało, jakie gumy wybrałeś, chyba sucho było? Finalnie 8 miejsce z tego co zauważyłem? -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ogólnie walka z oponami i brakiem weny
![]() Potem mając końcówkę miękkich i twarde rajdowe, wybrałem twarde i... dogrzały mi się jakieś 500m od mety (czyli po 5600m) ![]() ![]() ![]() ![]() Coś do oglądania: https://www.youtube.com/watch?v=S6bfxo3vY1o https://www.youtube.com/watch?v=gJ1vQDGe_7o...iz6IvfeRcZcVWeA https://www.youtube.com/watch?v=9SB1AhpHJOs...iz6IvfeRcZcVWeA Teraz auto idzie na letni przegląd do 4T, ponowne zacieśnienie szper, większa chłodnica oleju, dokładna rewizja napędów i kontrola uszczelniaczy, bo na b.gorącym motorze ciutkę olej przepuszcza. Niestety na Poznań 21 nie pojadę, ważniejsze jest przygotowanie się do Nordschleife w maju. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
Świetna trakcja jak na taką moc. Gratulacje samochodu.
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Troche turbo Ci puszcza baki, bo na hamowaniu widac czasem dymek z rury.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Tak, podejrzewamy albo uszczelniacze zaworów albo turbo, na serwisie mają się dokładnie wszystkiemu przypatrzyć.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Oj z tego co widzę, to podtrzymanie zrobiłoby robotę w tym samochodzie. Po każdym ciaśniejszym nawrocie czy szykanie, jest wyraźna zwłoka w napędzaniu. Troche ospałe masz to turbo, albo w czym innym problem.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Tak, podejrzewamy albo uszczelniacze zaworów albo turbo, na serwisie mają się dokładnie wszystkiemu przypatrzyć. Moim zdaniem nic się nie dzieje. To nie jest typowy niebieski dym olejowy, raczej taki urok tych wtryskiwaczy. Można spróbować pobawić się skalowaniem jeszcze. Oj z tego co widzę, to podtrzymanie zrobiłoby robotę w tym samochodzie. Po każdym ciaśniejszym nawrocie czy szykanie, jest wyraźna zwłoka w napędzaniu. Troche ospałe masz to turbo, albo w czym innym problem. Normalka przy takim turbo. Podtrzymanie zrobiło by robotę, ale ucierpia inne rzeczy. |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Nie da się bez podtrzymania mieć 540KM i nie mieć żadnego laga, jak na ten rozmiar turbo to i tak jest mały
![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A w piątkowym klimacie żartobliwy film kolegi, którego zabrałem na Bednary ostatnim razem, łaził z kamerami, aparatami, przyklejał cuda do auta i dziś podesłał mi wynik tego, wizja artystyczna raczej niż dokumentalna dla odmiany:
https://www.youtube.com/watch?v=_yJ08FTJhTI -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#91
|
![]() |
Wrzuc kilka zdjec z serwisu
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
A czym jechał Jacek Sobczak, Lancerem N'ką ?
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
Zajefajny filmik.
Jacol leciał e9 nieco odchudzonym. -------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Stf, będzie taki sam z majówki, kolega też jedzie
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Mały update. Dzieje się niewiele, ale cośtam zawsze
![]() Jeśli ktoś nie wie, PZU wszystko ładnie uznało. Ale czy zrobię to przed czy po Nurburgring to w sumie nie wiem... Będąc na ostatnich Bednarach odebrałem alternatywne wnętrze do Evo, pochodzi chyba z E8 JDM, charakteryzuje się głębszymi fotelami z przodu, cała tapicerka to alcantara a nie pół-skóra z alcantarą jak w E9: ![]() ![]() ![]() ![]() Jako że czas pozostawił już ślad na tapicerce, przednie fotele poszły do ponownego obszycia w oryginalną alcantarę, tapicer powiedział, że postara się jednak poprawić fabrykę i ładniej wykończyć robotę szwami. Myślę o czerwonym napisie Evolution na oparciu, ale nie do końca jestem przekonant...Co sądzicie? Wczoraj auto pojechało na duży przegląd przed sezonem letnim do 4Turbo Katowice, pełna rewizja napędów, powrotne zacieśnienie szper po zimie, większa chłodnica oleju Michimoto i kilka innych rzeczy, m.in. e85 jak się uda czasowo. Większość to przygotowania pod kątem wyjazdu na Nurburgring w maju ![]() Dziś przyszły tarcze od alternatywnego dostawcy z UK, zobaczymy co są warte, są 2mm cieńsze od moich, ale w sumie nie powinno to robić, bo i tak zawsze szybciej mi pękają niż zużywają ![]() ![]() Tak samo wyglądały poprzednie komplety ![]() A nowe tak, wzór nacięć ponoć najbardziej efektywny z obecnie stosowanych, więc zobaczymy jak się to sprawdzi: Dziś też zamówiłem skręcany, demontowalny rollcage, przyda się żeby w końcu zacząć zużywać niektóre slicki np na Poznaniu. No i samopoczucie lepsze w razie draki (odpukać). Będę montował tylko na wyjazdy, jazda z nim na co dzień odpada. Ponoć 45min montaż/demontaż, to dobra wiadomość. ![]() ![]() ![]() A na razie, na najbliższe 2-3 tygodnie pozostało mi w domu tylko jedno Evo, do oglądania i odkurzania.... ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Na Poznaniu chyba musisz mieć pełna klatkę, zeby pozwolili latać na slicku?!!Sam rollbar chyba nie wystarczy
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Napisane jest: "Opony typu slick dopuszczone są jedynie w samochodach wzmocnionych konstrukcyjnie (z klatką)!!!", bez rozgraniczania na roll i pełną, więc może się uda. Ale uściślę.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Mały update. Dzieje się niewiele, ale cośtam zawsze ![]() Jeśli ktoś nie wie, PZU wszystko ładnie uznało. Ale czy zrobię to przed czy po Nurburgring to w sumie nie wiem... Będąc na ostatnich Bednarach odebrałem alternatywne wnętrze do Evo, pochodzi chyba z E8 JDM, charakteryzuje się głębszymi fotelami z przodu, cała tapicerka to alcantara a nie pół-skóra z alcantarą jak w E9: ![]() ![]() ![]() ![]() Jako że czas pozostawił już ślad na tapicerce, przednie fotele poszły do ponownego obszycia w oryginalną alcantarę, tapicer powiedział, że postara się jednak poprawić fabrykę i ładniej wykończyć robotę szwami. Myślę o czerwonym napisie Evolution na oparciu, ale nie do końca jestem przekonant...Co sądzicie? Wczoraj auto pojechało na duży przegląd przed sezonem letnim do 4Turbo Katowice, pełna rewizja napędów, powrotne zacieśnienie szper po zimie, większa chłodnica oleju Michimoto i kilka innych rzeczy, m.in. e85 jak się uda czasowo. Większość to przygotowania pod kątem wyjazdu na Nurburgring w maju ![]() Dziś przyszły tarcze od alternatywnego dostawcy z UK, zobaczymy co są warte, są 2mm cieńsze od moich, ale w sumie nie powinno to robić, bo i tak zawsze szybciej mi pękają niż zużywają ![]() ![]() Tak samo wyglądały poprzednie komplety ![]() A nowe tak, wzór nacięć ponoć najbardziej efektywny z obecnie stosowanych, więc zobaczymy jak się to sprawdzi: Dziś też zamówiłem skręcany, demontowalny rollcage, przyda się żeby w końcu zacząć zużywać niektóre slicki np na Poznaniu. No i samopoczucie lepsze w razie draki (odpukać). Będę montował tylko na wyjazdy, jazda z nim na co dzień odpada. Ponoć 45min montaż/demontaż, to dobra wiadomość. ![]() ![]() ![]() A na razie, na najbliższe 2-3 tygodnie pozostało mi w domu tylko jedno Evo, do oglądania i odkurzania.... ![]() Czy tylko ja zauważyłem ten "zestaw" kół w tle, na pierwszych zdjęciach?? ![]() Podziwiam Cię za ten zapał do używania jednego auta do jazdy na codzień i na track day'e itp. Jakbym miał za każdym wyjazdem skręcać/rozkręcać ten rollbar to chyba by mnie nerka szarpnęła ze złości.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ja nie używam jednego auta na co dzień i do zabawy
![]() ![]() A opony z tyłu nie moje. Choć też tyle mam ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 05:10 |