Shoutbox 0 nowych PW 


13 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Lancer Evo 9, wierny czarnuch ;)
Kajman
post Tue, 03 Mar 2015 - 20:55
Post #81


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





18-19 są ok, łapiesz się na gumy z Porsche, jest spory wybór w niezłych cenach. U nas gumy rzędu 300mm są za grosze do kupienia, ostatnio były fajne deszcze dunlopa po 60zł/szt biggrin.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 03 Mar 2015 - 20:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Tommo
post Wed, 11 Mar 2015 - 09:14
Post #82


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Kajman dawaj jakąś relacje z ostatniej rundy zawodów?
Jak autko się spisało, jakie gumy wybrałeś, chyba sucho było?
Finalnie 8 miejsce z tego co zauważyłem?


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 11 Mar 2015 - 13:41
Post #83


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ogólnie walka z oponami i brakiem weny wink.gif Na początku było mokro i ślisko i p2g w miarę zadziałały, choć lekko płynęły albo nawierzchnia była taka śliska.
Potem mając końcówkę miękkich i twarde rajdowe, wybrałem twarde i... dogrzały mi się jakieś 500m od mety (czyli po 5600m) wink.gif Po drodze spin 360stopni widoczny na jednym z filmów na 1:50, ale za to później jakie piękne boki na nawrotach, jak na lodowisku (i kuźwa nikt nie nagrał!) wink.gif Potem założyłem miękki tył, chociaż łysy, ale coś przykleił, na wyścigowe nie miałem jaj, niech się cieplej zrobi to w końcu spróbuję co to za opony smile.gif Ale raczej muszę zmierzać na szerokość 250, bo na 235 rajdowych dupa zamiata za mocno na mocniejszej mapie, na słabszej jest ok o czym się przekonałem w ostanim przejeździe gdy przypadkiem pojechałem na słabszej i cieszyłem się że gumy w miarę ładnie kleją wink.gif

Coś do oglądania:


https://www.youtube.com/watch?v=S6bfxo3vY1o

https://www.youtube.com/watch?v=gJ1vQDGe_7o...iz6IvfeRcZcVWeA

https://www.youtube.com/watch?v=9SB1AhpHJOs...iz6IvfeRcZcVWeA

Teraz auto idzie na letni przegląd do 4T, ponowne zacieśnienie szper, większa chłodnica oleju, dokładna rewizja napędów i kontrola uszczelniaczy, bo na b.gorącym motorze ciutkę olej przepuszcza. Niestety na Poznań 21 nie pojadę, ważniejsze jest przygotowanie się do Nordschleife w maju.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mitusm
post Wed, 11 Mar 2015 - 17:07
Post #84


Super User
Dołączył: Fri, 29 May 2009





Świetna trakcja jak na taką moc. Gratulacje samochodu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 11 Mar 2015 - 23:10
Post #85


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Troche turbo Ci puszcza baki, bo na hamowaniu widac czasem dymek z rury.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 12 Mar 2015 - 07:51
Post #86


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Tak, podejrzewamy albo uszczelniacze zaworów albo turbo, na serwisie mają się dokładnie wszystkiemu przypatrzyć.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Thu, 12 Mar 2015 - 17:47
Post #87


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Oj z tego co widzę, to podtrzymanie zrobiłoby robotę w tym samochodzie. Po każdym ciaśniejszym nawrocie czy szykanie, jest wyraźna zwłoka w napędzaniu. Troche ospałe masz to turbo, albo w czym innym problem.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Thu, 12 Mar 2015 - 18:57
Post #88


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(Kajman @ Thu, 12 Mar 2015 - 05:51) *
Tak, podejrzewamy albo uszczelniacze zaworów albo turbo, na serwisie mają się dokładnie wszystkiemu przypatrzyć.


Moim zdaniem nic się nie dzieje. To nie jest typowy niebieski dym olejowy, raczej taki urok tych wtryskiwaczy. Można spróbować pobawić się skalowaniem jeszcze.

CYTAT(Tommo @ Thu, 12 Mar 2015 - 15:47) *
Oj z tego co widzę, to podtrzymanie zrobiłoby robotę w tym samochodzie. Po każdym ciaśniejszym nawrocie czy szykanie, jest wyraźna zwłoka w napędzaniu. Troche ospałe masz to turbo, albo w czym innym problem.


Normalka przy takim turbo. Podtrzymanie zrobiło by robotę, ale ucierpia inne rzeczy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 12 Mar 2015 - 19:02
Post #89


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Nie da się bez podtrzymania mieć 540KM i nie mieć żadnego laga, jak na ten rozmiar turbo to i tak jest mały wink.gif A podtrzymania nie będzie, bo szkoda auta smile.gif To nie jest typowy ścigant, to streetowe auto.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 13 Mar 2015 - 15:38
Post #90


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A w piątkowym klimacie żartobliwy film kolegi, którego zabrałem na Bednary ostatnim razem, łaził z kamerami, aparatami, przyklejał cuda do auta i dziś podesłał mi wynik tego, wizja artystyczna raczej niż dokumentalna dla odmiany:

https://www.youtube.com/watch?v=_yJ08FTJhTI


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Fri, 13 Mar 2015 - 15:51
Post #91









Wrzuc kilka zdjec z serwisu smile.gif jestem ciekaw jak jest zbudowany naped i reszta smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Fri, 13 Mar 2015 - 15:53
Post #92


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(mat13por @ Fri, 13 Mar 2015 - 13:51) *
Wrzuc kilka zdjec z serwisu smile.gif jestem ciekaw jak jest zbudowany naped i reszta smile.gif

Ale w jakim sensie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Fri, 13 Mar 2015 - 16:10
Post #93


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





A czym jechał Jacek Sobczak, Lancerem N'ką ?


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf
post Fri, 13 Mar 2015 - 20:05
Post #94


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





Zajefajny filmik.

Jacol leciał e9 nieco odchudzonym.


--------------------
Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 13 Mar 2015 - 20:27
Post #95


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Stf, będzie taki sam z majówki, kolega też jedzie wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 17 Mar 2015 - 12:51
Post #96


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Mały update. Dzieje się niewiele, ale cośtam zawsze smile.gif

Jeśli ktoś nie wie, PZU wszystko ładnie uznało. Ale czy zrobię to przed czy po Nurburgring to w sumie nie wiem...

Będąc na ostatnich Bednarach odebrałem alternatywne wnętrze do Evo, pochodzi chyba z E8 JDM, charakteryzuje się głębszymi fotelami z przodu, cała tapicerka to alcantara a nie pół-skóra z alcantarą jak w E9:





Jako że czas pozostawił już ślad na tapicerce, przednie fotele poszły do ponownego obszycia w oryginalną alcantarę, tapicer powiedział, że postara się jednak poprawić fabrykę i ładniej wykończyć robotę szwami. Myślę o czerwonym napisie Evolution na oparciu, ale nie do końca jestem przekonant...Co sądzicie?

Wczoraj auto pojechało na duży przegląd przed sezonem letnim do 4Turbo Katowice, pełna rewizja napędów, powrotne zacieśnienie szper po zimie, większa chłodnica oleju Michimoto i kilka innych rzeczy, m.in. e85 jak się uda czasowo. Większość to przygotowania pod kątem wyjazdu na Nurburgring w maju smile.gif

Dziś przyszły tarcze od alternatywnego dostawcy z UK, zobaczymy co są warte, są 2mm cieńsze od moich, ale w sumie nie powinno to robić, bo i tak zawsze szybciej mi pękają niż zużywają wink.gif Obecne wyglądają tak po 2kkm:

Tak samo wyglądały poprzednie komplety wink.gif
A nowe tak, wzór nacięć ponoć najbardziej efektywny z obecnie stosowanych, więc zobaczymy jak się to sprawdzi:


Dziś też zamówiłem skręcany, demontowalny rollcage, przyda się żeby w końcu zacząć zużywać niektóre slicki np na Poznaniu. No i samopoczucie lepsze w razie draki (odpukać). Będę montował tylko na wyjazdy, jazda z nim na co dzień odpada. Ponoć 45min montaż/demontaż, to dobra wiadomość.





A na razie, na najbliższe 2-3 tygodnie pozostało mi w domu tylko jedno Evo, do oglądania i odkurzania.... wink.gif





--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Tue, 17 Mar 2015 - 13:13
Post #97


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





Na Poznaniu chyba musisz mieć pełna klatkę, zeby pozwolili latać na slicku?!!Sam rollbar chyba nie wystarczy


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 17 Mar 2015 - 13:17
Post #98


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Napisane jest: "Opony typu slick dopuszczone są jedynie w samochodach wzmocnionych konstrukcyjnie (z klatką)!!!", bez rozgraniczania na roll i pełną, więc może się uda. Ale uściślę.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radar
post Tue, 17 Mar 2015 - 21:25
Post #99


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(Kajman @ Tue, 17 Mar 2015 - 12:51) *
Mały update. Dzieje się niewiele, ale cośtam zawsze smile.gif

Jeśli ktoś nie wie, PZU wszystko ładnie uznało. Ale czy zrobię to przed czy po Nurburgring to w sumie nie wiem...

Będąc na ostatnich Bednarach odebrałem alternatywne wnętrze do Evo, pochodzi chyba z E8 JDM, charakteryzuje się głębszymi fotelami z przodu, cała tapicerka to alcantara a nie pół-skóra z alcantarą jak w E9:





Jako że czas pozostawił już ślad na tapicerce, przednie fotele poszły do ponownego obszycia w oryginalną alcantarę, tapicer powiedział, że postara się jednak poprawić fabrykę i ładniej wykończyć robotę szwami. Myślę o czerwonym napisie Evolution na oparciu, ale nie do końca jestem przekonant...Co sądzicie?

Wczoraj auto pojechało na duży przegląd przed sezonem letnim do 4Turbo Katowice, pełna rewizja napędów, powrotne zacieśnienie szper po zimie, większa chłodnica oleju Michimoto i kilka innych rzeczy, m.in. e85 jak się uda czasowo. Większość to przygotowania pod kątem wyjazdu na Nurburgring w maju smile.gif

Dziś przyszły tarcze od alternatywnego dostawcy z UK, zobaczymy co są warte, są 2mm cieńsze od moich, ale w sumie nie powinno to robić, bo i tak zawsze szybciej mi pękają niż zużywają wink.gif Obecne wyglądają tak po 2kkm:

Tak samo wyglądały poprzednie komplety wink.gif
A nowe tak, wzór nacięć ponoć najbardziej efektywny z obecnie stosowanych, więc zobaczymy jak się to sprawdzi:


Dziś też zamówiłem skręcany, demontowalny rollcage, przyda się żeby w końcu zacząć zużywać niektóre slicki np na Poznaniu. No i samopoczucie lepsze w razie draki (odpukać). Będę montował tylko na wyjazdy, jazda z nim na co dzień odpada. Ponoć 45min montaż/demontaż, to dobra wiadomość.





A na razie, na najbliższe 2-3 tygodnie pozostało mi w domu tylko jedno Evo, do oglądania i odkurzania.... wink.gif





Czy tylko ja zauważyłem ten "zestaw" kół w tle, na pierwszych zdjęciach?? huh.gif Jeśli robiłeś te foty w swoim garażu to szacun..
Podziwiam Cię za ten zapał do używania jednego auta do jazdy na codzień i na track day'e itp. Jakbym miał za każdym wyjazdem skręcać/rozkręcać ten rollbar to chyba by mnie nerka szarpnęła ze złości.. tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 17 Mar 2015 - 21:47
Post #100


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ja nie używam jednego auta na co dzień i do zabawy smile.gif I to nie ja będę ten roll zakładał i zdejmował na pewno wink.gif
A opony z tyłu nie moje. Choć też tyle mam wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 05:10