A się człowiek nudzi wieczorową, deszczową listopadową porą, to coś wrzuci o swoim czarnuchu:
Mitsubishi Lancer Evolution IX 2007r. salon PL, 86kkm, auto ma wszystko sprawne, nic nie stuka,puka, rewizje szczegółowe auta co pół roku w 4T. Do czerwca auto bezywpadkowe, w czerwcu niestety wjechano mi lekko w dupkę, co niestety rozdziewiczyło auto. straszny żal, ale na szczęście lekko było. Oczywiście sprawa w sądzie
Modyfikacje Silnika
wałki Kelford 272 + regulowane kółka,
Stroker i kucizna na 2.3l. na Manley'u:
Wał Turbo Tuff Series
Korby Ibeam Turbo Tuff
Tłoki PLATINUM SERIES LIGHTWEIGHT
Panewki ACL Race
Sprężynki zaworowe wzmocnione Manley
Układ Dolotowy
Orurowanie HKS, intercooler AMS, rura dolotowa turbo 84mm Forced Performance, stożek K&N, karbonowa obudowa stożka z CAI 4Turbo, opaski wzmocnione Murray,
Układ Wydechowy
Wydech 3" HKS Super Drager ze zmodyfikowanym przez 4 Turbo tłumikiem końcowym, Turbosprężarka FP Black z portingiem obudowy, mocny aktuator FP Black, downpipe FP,
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
pompa paliwa Deatschwerks 255 , wtryski Deatschwerks 850, listwa paliwowa AMS,
Program:545KM/689Nm (PB99+) lub 508KM/609Nm na PB98, mapy przełączane z kabiny, "procedura" 1.3bar@5500rpm, all by Łukasz 4Turbo, mniejszy akumulator żeby dolot wszedł
Układ Napędowy
Tylny dyfer pasywny, szpery Ralliart przód i tył, sterownik dyfra centralnego Pectel z 5 programami, sprzęgło dwutarczowe Exedy HD, skrzynia 5b manual z mocowaniem linek z RS, poduszki skrzyni Evo 9 RS
Piasty:
Tytanowe, przelotowe nakrętki kół, długie szpilki ARP, kilka zestawów dystansów
Felgi:
18" ATS Superlight z Pirelli Zero WRC 235/40
18" ATS z Michelin Sport Cup 235/40
18" Team Dynamics z oponami R888 225/40/18
17" VOLK Racing CE28n (kute) z R1R 245/40/17
17" Compomotive MO6 (kute) w kolorze tytan z Nokian Haakkaapeliitta R2 225/45/17
18" Ruskie SLIK (kute) w kolorze czarny metalik z Profilami XR01 SS 225/40/18
17" Enkei z E9 z R1R 245/45/17
I milion dodatkowych gum do tego
Układ Hamulcowy
Przód: AP Racing 6 tłoczków, tarcze 332mm z przodu(performacne friction), klocki przód Ferodo 2.11,
Tył: seria+ DS2500, płyn Castrol SRF, ręczny szczęki Endless.
Modyfikacje Zawieszenia -
Lato- KW v3, setup by 4 Turbo Mysiadło
Zima utwardzony Billstein B6 z seryjnymi sprężynami.
Poza tym zestaw poprawiający skręcanie by 4T (grubsze stabilizatory Whiteline (tylny regulowany), tuleje Whiteline’a zmieniające geometrię tylnego zawieszenia, rozpórka tylna górna ), przednie stabi z zestawem przeciwdziałającym przesuwaniu się stabi na boki na torze.
Wnętrze i Car Audio
Szelki kierowcy Schroth, Zestaw zegarów DEFI Link z centralką (EGT, ciśnienie doładowania, temp. oleju) , Gała zmiany biegów RalliArt , Turbo timer HKS,
Audio: Jednostka centralna Kenwood 9230DAB, wzmaczniacz front Sinfoni 45.2, monoblok Rockford Fosgate Prime 500.1, fronty midbasy Microprecision seria 5, wysokie Scanspeak, zwrotnice custom, subwoofer JL Audio 10W6v2D4 w zamkniętej skrzyni w bagażniku. Przednie drzwi wygłuszone najlżejszymi matami. Zestaw obniżający fotel w trakcie montażu. CB Johnson II i antena Sirio Triflex zamiast radiowej.
Body i Oświetlenie
Duża płyta pod silnik, dorobione z przodu ucho do holowania, lampy przednie ksenon od Evo 9 po modyfikacjach w HidRetrofit: biksenon na mijania nowej szerokokątnej soczewce+100W ksenon na długich, dołożone spryskiwacze reflektorów, klaksony Hella Supertone. Szyby przyciemnione by Autofolie Bydgoszcz.
Podnośniki hydrauliczne maski TEIN. Korek chłodnicy o wyższym ciśnieniu Ralliart----> +10pkt respectu na dzielni
Moc i Moment:
545KM/689Nm
Poglądowy film jak to się porusza:
https://www.youtube.com/watch?v=Pc42VnDnXDk...iz6IvfeRcZcVWeAZdjęcia
Ale ogólnie najfajniejsze auto jakim jeździłem do tej pory, może nie najszybsze, ale najfajniejsze
W trakcie zakładania lampek i trąbek: