Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Lancer Evo 9
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Kajman





A się człowiek nudzi wieczorową, deszczową listopadową porą, to coś wrzuci o swoim czarnuchu:

Mitsubishi Lancer Evolution IX 2007r. salon PL, 86kkm, auto ma wszystko sprawne, nic nie stuka,puka, rewizje szczegółowe auta co pół roku w 4T. Do czerwca auto bezywpadkowe, w czerwcu niestety wjechano mi lekko w dupkę, co niestety rozdziewiczyło auto. straszny żal, ale na szczęście lekko było. Oczywiście sprawa w sądzie sad.gif

Modyfikacje Silnika
wałki Kelford 272 + regulowane kółka,
Stroker i kucizna na 2.3l. na Manley'u:
Wał Turbo Tuff Series
Korby Ibeam Turbo Tuff
Tłoki PLATINUM SERIES LIGHTWEIGHT
Panewki ACL Race
Sprężynki zaworowe wzmocnione Manley

Układ Dolotowy
Orurowanie HKS, intercooler AMS, rura dolotowa turbo 84mm Forced Performance, stożek K&N, karbonowa obudowa stożka z CAI 4Turbo, opaski wzmocnione Murray,

Układ Wydechowy
Wydech 3" HKS Super Drager ze zmodyfikowanym przez 4 Turbo tłumikiem końcowym, Turbosprężarka FP Black z portingiem obudowy, mocny aktuator FP Black, downpipe FP,

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
pompa paliwa Deatschwerks 255 , wtryski Deatschwerks 850, listwa paliwowa AMS,
Program:545KM/689Nm (PB99+) lub 508KM/609Nm na PB98, mapy przełączane z kabiny, "procedura" 1.3bar@5500rpm, all by Łukasz 4Turbo, mniejszy akumulator żeby dolot wszedł wink.gif

Układ Napędowy
Tylny dyfer pasywny, szpery Ralliart przód i tył, sterownik dyfra centralnego Pectel z 5 programami, sprzęgło dwutarczowe Exedy HD, skrzynia 5b manual z mocowaniem linek z RS, poduszki skrzyni Evo 9 RS
Piasty:
Tytanowe, przelotowe nakrętki kół, długie szpilki ARP, kilka zestawów dystansów
Felgi:
18" ATS Superlight z Pirelli Zero WRC 235/40
18" ATS z Michelin Sport Cup 235/40
18" Team Dynamics z oponami R888 225/40/18
17" VOLK Racing CE28n (kute) z R1R 245/40/17
17" Compomotive MO6 (kute) w kolorze tytan z Nokian Haakkaapeliitta R2 225/45/17
18" Ruskie SLIK (kute) w kolorze czarny metalik z Profilami XR01 SS 225/40/18
17" Enkei z E9 z R1R 245/45/17

I milion dodatkowych gum do tego wink.gif

Układ Hamulcowy
Przód: AP Racing 6 tłoczków, tarcze 332mm z przodu(performacne friction), klocki przód Ferodo 2.11,
Tył: seria+ DS2500, płyn Castrol SRF, ręczny szczęki Endless.

Modyfikacje Zawieszenia -
Lato- KW v3, setup by 4 Turbo Mysiadło
Zima utwardzony Billstein B6 z seryjnymi sprężynami.
Poza tym zestaw poprawiający skręcanie by 4T (grubsze stabilizatory Whiteline (tylny regulowany), tuleje Whiteline’a zmieniające geometrię tylnego zawieszenia, rozpórka tylna górna ), przednie stabi z zestawem przeciwdziałającym przesuwaniu się stabi na boki na torze.

Wnętrze i Car Audio
Szelki kierowcy Schroth, Zestaw zegarów DEFI Link z centralką (EGT, ciśnienie doładowania, temp. oleju) , Gała zmiany biegów RalliArt , Turbo timer HKS,
Audio: Jednostka centralna Kenwood 9230DAB, wzmaczniacz front Sinfoni 45.2, monoblok Rockford Fosgate Prime 500.1, fronty midbasy Microprecision seria 5, wysokie Scanspeak, zwrotnice custom, subwoofer JL Audio 10W6v2D4 w zamkniętej skrzyni w bagażniku. Przednie drzwi wygłuszone najlżejszymi matami. Zestaw obniżający fotel w trakcie montażu. CB Johnson II i antena Sirio Triflex zamiast radiowej.

Body i Oświetlenie
Duża płyta pod silnik, dorobione z przodu ucho do holowania, lampy przednie ksenon od Evo 9 po modyfikacjach w HidRetrofit: biksenon na mijania nowej szerokokątnej soczewce+100W ksenon na długich, dołożone spryskiwacze reflektorów, klaksony Hella Supertone. Szyby przyciemnione by Autofolie Bydgoszcz.

Podnośniki hydrauliczne maski TEIN. Korek chłodnicy o wyższym ciśnieniu Ralliart----> +10pkt respectu na dzielni wink.gif

Moc i Moment:
545KM/689Nm

Poglądowy film jak to się porusza:
https://www.youtube.com/watch?v=Pc42VnDnXDk...iz6IvfeRcZcVWeA

Zdjęcia






Ale ogólnie najfajniejsze auto jakim jeździłem do tej pory, może nie najszybsze, ale najfajniejsze smile.gif




























W trakcie zakładania lampek i trąbek:
JkS
Brakuje niebieskiego wezyka do WG! Tylko pogratulowac takiej maszyny. Jak się jeździ?
Kajman
Chyba dobrze, całkiem lubię wink.gif Wężyk do WG, na to nie wpadłem wink.gif
noorec
Swietna maszyna, ponad 600Nm od 4krpm!!! Rewelacja!
Tommo
Potwór. Jaki czas w Poznaniu?
Kajman
W tym setupie nie jeździłem, ale byłem tym autem raz przed zakuciem (438KM) i miałem na homologowanych oponach 1:52, oczywiście jeszcze musiałbym tam pojeździć żeby dobry wynik zrobić, ale jak na początek to może być chyba.
piwo
https://www.youtube.com/watch?v=2ZpE_eQGh9U...iz6IvfeRcZcVWeA
czasy poszczegolnych okrazen jakie wynotowalem:
1m54s
1m55s
1m53s
1m53s
1m55s
jak na homologowane oponki i juz zimny asfalt calkiem niezle.
cowboy
podoba mi sie ten intercooler - ile trzeba wysupłać dukatów na takie coś ?
Kajman
koło 5k
Pan. B
Chyba masz jakiś fetysz odnośnie kół smile.gif
Spec i parametry robią wrażenie, jak i sam wygląd.
Kajman
Fakt, mam zboczenie na punkcie felg i opon smile.gif Lubię mieć gotowe zestawy na różne okazje smile.gif
mat13por
tez wchodziłem z nadzieją, że będzie kilka zestawów kół jak przy beemce biggrin.gif

konkurencja dla TJung'a smile.gif

strasznie rzucają się w oczy te klaksony.. Ale to chyba kwestia gustu smile.gif
Kajman
a auto jest ciche i dyskretne...chyba z 2km wink.gif
Tjung jest bezkonkurencyjny smile.gif
Pan. B
Pozytywny jobel z tymi kolami.
Mialem zapytac czy nie brakuje Ci rwd, ale patrzac na podpis byloby to pytanie retoryczne.smile.gif
kredens
No tak się domyślałem po PET'ciwie, że z następcą będzie godnie smile.gif
Zaje*iste kreski, masz bardzo szeroki Power Band, no i wartości maksymalne godne pozazdroszczenia smile.gif
EVO, to to co kocham, a ten egzemplarz mnie w tym utwierdza smile.gif Może za jakieś 15 lat, mnie będzie stać na takiego tongue.gif
Kajman
Muszę przyznać, że jednak wolę AWD smile.gif Ale tak, cośtam mam jeszcze co nie lubi złej pogody wink.gif
Aaa, nie czekaj 15 lat, zdrożeją znacznie, tylko 15000szt na cały świat wyszło wink.gif
TJung
CYTAT(Kajman @ Mon, 24 Nov 2014 - 17:50) *
a auto jest ciche i dyskretne...chyba z 2km wink.gif
Tjung jest bezkonkurencyjny smile.gif

Haha dobre to wink.gif. Ale żeby była jasność - tym razem Twoje auto mnie zainspirowało do modyfikacji. Już szukam sprężarki wink.gif
cowboy
CYTAT(Kajman @ Mon, 24 Nov 2014 - 19:33) *
koło 5k


znalazłem na ebay za 770 USD czyli połowe tego
niezłe parametry tam AMS podaje, bardzo niski spadek cisnienia, dobry flow, mega rdzeń musi jest
Kajman
Może ci się nie udać bez cła tego przywieźć, ja kupowałem z FV w Polsce.
bina
kajman patrząc po podpisie już widzę że muszę na tego spota podjechać nie tylko czarnucha masz ciekawego
gratki
Chester
Piękne auto, szybkie zarówno na tor jak i po ciepłe bułki niezależnie od pogody smile.gif!
Kajman
CYTAT(bina @ Tue, 25 Nov 2014 - 05:02) *
kajman patrząc po podpisie już widzę że muszę na tego spota podjechać nie tylko czarnucha masz ciekawego
gratki


Ale nie wszystko w domu przecie, w tej chwili prawie wszystkie po warsztatach porozrzucane smile.gif

CYTAT(Chester @ Tue, 25 Nov 2014 - 07:59) *
Piękne auto, szybkie zarówno na tor jak i po ciepłe bułki niezależnie od pogody smile.gif!


Jeszcze tak, dziecko do przedszkola nawet nim czasem odwożę smile.gif Ale niestety prawdą jest, że im dalej w las, tym auto mniej cywilne się robi, są to drobne rzeczy, ale odczuwalne. No i obawiam się, że zimą będzie trudniej, skoro na mokrym już się ciężko jeździ czasem. Najbardziej cywilny setup to jednak do 430KM był (poza wydechem wink.gif )
jackkpl
CYTAT(Kajman @ Tue, 25 Nov 2014 - 08:22) *
Ale nie wszystko w domu przecie, w tej chwili prawie wszystkie po warsztatach porozrzucane smile.gif



Jeszcze tak, dziecko do przedszkola nawet nim czasem odwożę smile.gif Ale niestety prawdą jest, że im dalej w las, tym auto mniej cywilne się robi, są to drobne rzeczy, ale odczuwalne. No i obawiam się, że zimą będzie trudniej, skoro na mokrym już się ciężko jeździ czasem. Najbardziej cywilny setup to jednak do 430KM był (poza wydechem wink.gif )


Masz jeszcze kontrole trakcji z BMW, moze przy 4 lapie tez zadziala ? smile.gif. Chyba,ze lancer ma fabrycznie ESP , to nie powinno byc dramatu.
Tommo
Do tego auta bardziej ALS pasuje, niż kontrola trakcji czy ESP.
Kajman
Mam ją, wciąż u kolegi co peta kupił siedzi, może pokuszę się kiedyś o montaż.
Co do wyposażenia fabrycznego lancera, nie ma on ESP, komputera pokładowego oraz nawet termometru laugh.gif
Ma za to o dziwo i na szczęście automatyczną klimę na gałkach smile.gif
ALS nie założę, bo szkoda mi motoru. Ewentualnie rozważę jeśli sie zdecyduję na SA Pectela żeby mieć jeden program wyścigowy z ALS. A tak to jest niszczenie motoru, często nadużywane przez szpanerów nawet podczas jazdy w mieście.
Tommo
Kajman wszystko zależy do czego chcesz używać tego auta. Używanie ALS na ulicy to debilizm, ale jak chcesz poprawić czas i wygrać zawody to ma sens jak najbardziej. Tylko jest jeszcze jeden problem. Tracisz servo wspomaganie hamulców niestety.
Kajman
Na pectelu chyba nie. Na razie daję radę bez i niech tak zostanie. Poza tym zawody jeżdżę przy okazji tylko, bo szkoda mi auta, ja to raczej streetracer jestem smile.gif Nie budowałem tego do wygrywania, tylko do zabawy smile.gif A że daje radę i tak, to fajnie.
Tommo
Nie ma znaczenia jakiego masz kompa. Przepustnica się nie zamyka całkowicie, nie ma podciśnienia w kolektorze i dupa. Trzeba zmieniać pompe i nogi na siłowni ćwiczyć smile.gif
noorec
Albo dołożyć elektryczną pompkę podciśnienia wink.gif
deejey!
Świetne auto, fajne modyfikacje, ilość kpl kół powala smile.gif IC też mega... smile.gif
radar
No i zepsułeś mi humor sad.gif jadę właśnie odebrać Vette ze strojenia, a tu widzę, że jedyne co mi zostaje to wstawić ją z powrotem na parking i nie pokazywać się wieczorem na mieście..

Tak serio to gratuluję auta, bo widać, że naprawdę z głową zrobione.


Mi chyba pozostaje dołożyć jakieś nitro, w razie jakbyśmy się jednak na światłach spotkali.. choć i to pewnie nie pomoże sad.gif
Kajman
Pomoże pomoże, vette to dobry sprzęt smile.gif A jak co, to leży mi gdzieś bardzo zaawansowany system nitro do zbycia być może wink.gif
ravestation
ja mam pytanie, dlaczego jeszcze nie jechałem tym sprzętem po korekcie ?!
Kajman
Auto przez 3 miesiące zrobiło 2000km, dorobiło się spryskiwaczy na reflektory z osobną pompką, obniżyłem mocowanie fotela kierowcy jakimiś magicznymi blaszkami AMS (przy okazji trza było mocowania pasów szelkowych i zwykłych przerabiać), pojawiła się kamera cofania dla świętego spokoju i zmieniłem radio na lepszego 9230BT.
W czasie jak auto dłubali caraudiowcy, wysłałem ECU do 4T na poprawkę softu, bo auto po spuszczeniu z wysokich obrotów gasło często. Soft poprawiono, auto poskładano i było gotowe. Potem wybrałem się 2 razy na Bednary Power Stage, całkiem fajna impreza wyścigowo-rajdowa. Po drugich okazało się, że zabite miałęm 2 łożyska tylne oraz wszystkie końcówki w wahaczach poprzecznych i wzdłużnych, wymieniłem, ustawiłem geometrię i git smile.gif
Pojawiło się trochę nowych kółek:
Michelin P2G 270/650/18, świetne gumy, wcisnąłem je na felgę 8.5" ATS cośtamlight i wyglądało to całkiem dobrze:

Szkoda tylko że po jednej rundzie bednar zniknęło 60% bieżnika

Doszły na cieplejsze dni do treningów Yoko A005 soft 250/610/17


Wrzuciłem też na ruskie kucizny Micheliny ERC01, świetne gumy:

Szkoda, że po drugiej rundzie Bednar to już tylko na wykończenie zostały, zjadło 80% bieżnika
Obecnie na te fele wrzuciłem Michelin WRC 200/650/18 DH, zobaczymy czy też będą fajne.
Na cieplejsze dni też przygarnąłem kpl Michałów N2 250/650/18 w średniej mieszance.
Różne rozmiary i różne felgi umiejscawiam jak chcę w nadkolach dzięki zestawowi dystansów, które zakupiłem w różnych grubościach i dzięki długim szpilkom stosuję prawie dowolnie smile.gif

Więc gumowo na jakąś chwilę jestem przygotowany. Czas się zabrać za naukę jazdy.

Z Bednar kilka filmów:
https://www.youtube.com/watch?v=0YsRIiUHNG4...eature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=FNOArcehKHM...eature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=uC9nuEU4v5k...eature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=9I2J3SX6vo4

i onboard:
https://www.youtube.com/watch?v=AOO502Ke8jw


Dużo nauki przede mną, ale może w tym roku nie stracę całego sezonu przez jakąś stłuczkę sad.gif Plan jest ambitny, w maju na Nurburgring, o czym zawsze marzyłem. Oczywiście nie jadę po wynik, tylko nacieszyć się autem i torem. Muszę przed tym zrobić rewizję wszystkiego żeby się nic nie wysr..ło, spiąć szpery z powrotem jak należy (na zimę tył mam rozluźniony mocno, przód trochę) i może zrobić mapę na bioetanol, kilkadziesiąt dodatkowych koni zawsze przywitam chętnie wink.gif Choć fakt, auto trzeba z większym już teraz respektem traktować, bo na wyjściach z zakrętów łatwo o spina czasem wink.gif
Aa, jak się dowiedziałem, że znajomego EX przygotowane do zawodów jak trzeba waży 1320kg, to ruszyłem swoim czarnuchem na wagę. Wynik to 1500kg ze 2/3 zbiornika paliwa. Szału ni ma, ale da się żyć.

Co do przygód....dzisiaj u kolegi byłem w warsztacie, mieliśmy fele przymierzać do 628csi a potem do evo, 6 na podnośniku, evo na podwórku z boczku stało. Jak mierzyliśmy do 6, przyszedł dziadunio szukająć żarówek do swojego punto, kolega nie miał, kazał jechać na pobliską stację i dziadzio wyszedł i pojechał. 10 minut później jak skończyliśmy z 6, wyszedłem żeby wjechać evo. Skamieniałem:


Auto było całe jeszcze przed chwilą! No zatkało mnie, ale po chwili skojarzyłem dziadzia co ledwie chodził, pewnie jeździ podobnie! :evil: tylne drzwi, próg, błotnik na dole, u góry (lusterkiem), spojler boczne mocowanie, lampa, zderzak tył przerysowane.
Szybko do auta, lecimy na stację, biedne zimówki po drodze połowę ząbków zgubiły, wjeżdżamy, stoi jakieś punto z otwartą maską, zaślepki reflektorów na silniku, drzwi przednie rozj...ne tylne przetarte, widok taki:


Dziadzio w środku przy kasie, wskakujemy z kumplem i mówimy tak grzecznie na ile się dało w tej sytuacji, że nieładnie tak przerysować komuś auto i uciec. A dziadzio głupa rżnie, że nie zauważył, cośtam lusterkiem zahaczył, ale to sobie mogę spolerować. Kur.. poniosło mnie, mniej grzecznie zaprowadziłem go do auta, pokazałem mu jego drzwi wgniecione do środka na dobre 10cm, połamane lusterko i mówię, że dzwonię po policję, bo się potem wyprze. A on że to wszystko do spolerowania, lampe można pokleić, on mi da 300zł i żebym tylko nie dzwonił na policję. Zagotowałem się, zgłosiłem na policję, przez godzinę oczekiwania na patrol staruch wciąż nagabywał mnie żeby nie zgłaszać itd itp. Kurde już mi go szkoda się robiło, ale jak sobie przypomniałem, że z premedytacją spier..lił zostawiając evo uszkodzone, to mi cała litość mijała. Po godzinie dzwoni dyżurny z policji, gdzie my właściwie stoimy, bo nas znaleźć nie mogą. Okazało się, że panna odbierająca telefon przekręciła adres i wysłała radiowóz w drugi koniec miasta, musiałem więc czekać na nich kolejne pół godziny. Potem już było sprawnie, przyjechali, zobaczyli, dziadka opier... za kłamanie w żywe oczy i tyle. Chcieli mu uprawnienia zabrać, bo widzieli że nawet przeparkowując auto zaliczył wszystkie krawężniki i prawie kolejne auto walnął, ale niestety, zdarzenie miało miejsce na terenie prywatnym i nie mogli.
Tak czy tak 3 miesiące po odebraniu auta po wjechaniu mi w d... w czerwcu mam znowu tył do malowania, nowy zderzak już nie jest nowy itd itp sad.gif Ciekawe co tym razem ubezpieczalnie wymyśli sad.gif No i muszę jeździć takim autem, bo za 1.5tyg Bednary i pewnie nie zdążyłbym z oględzinami i robotą przed, będę musiał po dopiero odstawić, przynajmniej tydzień bez auta, świetnie, znowu mi aurisa zaproponują w zastępstwo, chyba specjalnie nim na Poznań potem pojadę odreagować wink.gif Ech...
Pan. B
Ała...wbrew ogólnej opinii to nie młodzież a takie dziadki tworzą większe zagrożenie. Mnie też taki dziadzio załatwiłwink.gif
Ten zderzak to faktycznie możesz spolerowaćtongue.gif
A tak całkiem serio to nie zazdroszczę utarczek z ubezpieczalnią...
Kajman
Zderzak się nawet zdeformował, będą chcieli żebym pewnie naprawiał sad.gif A nowiutki był sad.gif
Pan. B
Dobrze że dziadek nie pociągnął błotnika bardziej. Zderzak zmienisz na nówkę i będzie lala.
bielawa
Swoją drogą, to ale prawilny dziadek. Obcierkę zaliczył konkretną i jeszcze pojechał po głupie żarówki w miejsce, które mu wskazaliście ;-)
Kajman
Zderzak obawiam się dadzą naprawę sad.gif Kur... nie chcę.
radar
CYTAT(Kajman @ Wed, 25 Feb 2015 - 19:38) *
Zderzak obawiam się dadzą naprawę sad.gif Kur... nie chcę.


Nie ma ch... elementy plastikowe w przypadku odkształcenia nie podlegają naprawie. Tak mówi technologia naprawy i nie ma tutaj dyskusji!!

Ja co prawda wciąż zimuję, ale jak już wyjadę na wiosnę to mam nadzieję upolować Cię gdzies na mieście... wink.gif

BTW: masz jeszcze ten zestaw podtlenku?
Kajman
Który? Mam ten z peta, bardzo rozbudowany, myślę czasem czy do CL nie założyć wink.gif
radar
CYTAT(Kajman @ Wed, 25 Feb 2015 - 21:03) *
Który? Mam ten z peta, bardzo rozbudowany, myślę czasem czy do CL nie założyć wink.gif


To ja muszę chyba iść do garażu trochę podłubać sprzęty, bo moje AMG z Twoim nie ma szans, a i Vetta przy obecnej mocy nie pogoni Evo sad.gif

Pytałem o nitro, bo pisałeś wcześniej, że masz jakiś zestaw być może na zbyciu..
Kajman
Tak, ten z peta, bardzo zaawansowany i fajny smile.gif
A co ty masz za amg? smile.gif
radar
CYTAT(Kajman @ Wed, 25 Feb 2015 - 21:24) *
Tak, ten z peta, bardzo zaawansowany i fajny smile.gif
A co ty masz za amg? smile.gif


Nigdy nie miałem nitro w aucie, więc w tym temacie jestem noga.. ale odkąd mam hamerykańskie V8 coraz częściej myślę o takim dodatku.

Nie ma się czym chwalić, bo moje AMG to stary dziadek E50.. jedyny jego plus to to, że wygląda na światłach jak zwykła taksówka smile.gif
Kajman
Masz prawdziwe E50? WOW, to nie jest często spotykane auto smile.gif Będze dobrze wyglądało z moim dziadkiem CL smile.gif
Nitro to tania, sprawna moc na zawołanie, spodoba ci się, mi nie, bo zaczniesz mnie łoić tongue.gif
radar
CYTAT(Kajman @ Wed, 25 Feb 2015 - 22:14) *
Masz prawdziwe E50? WOW, to nie jest często spotykane auto smile.gif Będze dobrze wyglądało z moim dziadkiem CL smile.gif
Nitro to tania, sprawna moc na zawołanie, spodoba ci się, mi nie, bo zaczniesz mnie łoić tongue.gif



No to wrócimy do tej rozmowy o podtlenku.. na pewno smile.gif

Tak, prawdziwe i oryginalne E50 Swiss Edition (czy jakoś tak).. mało ich jest faktycznie i pewnie dlatego tyle przepłaciłem jak go kupowałem wink.gif
kujtek
CYTAT(Kajman @ Wed, 25 Feb 2015 - 18:59) *
świetnie, znowu mi aurisa zaproponują w zastępstwo


na czas naprawy przysługuje ci auto o parametrach nie gorszych od auta naprawianego smile.gif
podzwoń po wypożyczalniach aut, przedstaw sytuację a oni doradzą co dalej zrobić bo dla nich to najlepszy zysk - auto zastępcze z oc sprawcy
na 99% oni się zajmą wyciągnięciem kasy z ubezpieczyciela dziadka
Kajman
Już widzę, jak mi załatwiają EX albo WRX STI wink.gif
pinin
Co do tych parametrów to się tyczy klasy pojazdu. Więc oddając np. focusa dostaniesz innego kompakta.
W przypadku evo właśnie auris jest odpowiednikiem - bo lancer to kompakt. Takie życie niestety, nikt nie patrzy na silnik czy napęd, klasa ta sama więc wszystko się zgadza.
Jak wynajmiesz lepsze auto, to ubezpieczyciel po prostu odda kasę jak za wynajem odpowiedniego auta, resztę dopłacisz z własnej kieszeni - tak to wygląda w praktyce. I żeby uprzedzić - tak, pracowałem w warsztacie przy rozliczaniu szkód, wiem to z praktyki.
Tommo
Kajman ten zderzak wygląda jakbyś w zakręcie oponę przyciął na jakiś zawodach. Koszt naprawy nie powinien przekroczyć ceny jednego slicka na którym jeździsz. Nie rozumiem więc, skąd tyle płaczu jeszcze w aucie do upalania. Lepiej się przyzwyczaić do śladów na aucie bo jak będziesz cukierkiem śmigał po rundach, to nigdy wyniku nie będzie wink.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.