![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
User Dołączył: Fri, 31 August 2012 Skąd: Lidzbark Warmiński ![]() |
Jak się bawić to niema co żałować.
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Exedy to połowa tego, więc już nie ma co roztrząsać
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Uparty jesteś jak kozioł, z tym kubłem. Chcesz inwestować w light weight kit, a "bedziesz zakład rollbar" na wyjazdy a kubeł nie wchodzi w grę.... Jeszcze nie znałem nikogo z takim podejściem do motorsportu. Chłopaki w Sejach i Cieniasach za 3000 PLN wkładają pełne klatki spawane i kubły, bo dbają o bezpieczeństwo, a ty nie ogarniasz wozu, a kombinujesz jak tu urwać 30 kg , gdzie masz 200 KM za dużo.
Sorry, ale wale wprost. Rollbar w zwykłym fotelu nie pomoże Ci nic, a nawet zaszkodzi, jak CI się to ustrojstwo powyrywa. A jak się na dach położysz to zobaczysz co seryjny fotel Ci zrobi. Sam wiesz ile ważysz i przyznajesz się do tego, a to Ci nie pomaga, a przeszkadza. Zobacz jak blisko sufitu siedzisz w kasku, i wyobraź sobie jakąkolwiek rolkę nawet przy 50 km/h. Pomyśl o swoich bliskich. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Jaki motorsport, toć to hobby jest
![]() ![]() Chłopaki w sejac itd wkłdają kubły i klatki bo jadą na granicy a często poza nią, nie do końca martwiąc się sprzętem i ewentualnym spotkaniem z twardym. Ja do takich osób nie należę. Jeżdżę tak od 20 lat i raczej się to nie zmieni, próbowałem i mi to nie pasuje. Co z tego, że pojadę wolniej na torze, skoro i tak będę miał z tego taką samą frajdę? ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
No i podstawowa sprawa, to jest auto uliczne, głównie używane na ulicy a okazjonalnie na torze. Jeździłbyś w z dzieckiem do przedszkola w kuble, klatce i kasku? A zdarza mi się jeździć evo po zakupy, do przedszkola i na spacer. Innymi autami poruszam się szybciej niż evo tak jak wielu na tym forum i nie uważam, że każdy powinien jeździć w aucie zbudowanym zgodnie z załącznikiem
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Zachowaj to Evo uliczne, jest ich coraz mniej
![]() |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Wpakuj sobie fikoly z x trzymaja bardzo fajnie - lepiej bedziesz czul zachowanie auta niz jak caly latasz po fotelu.
A szelkami mozna dosc solidnie sie zamocowac. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Mam przecie w obszyciu najgłębsze dostępne fotele do evo oryginalne
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#130
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
Ile waży taki zestaw sprzegło + koło zamach ?
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Kajman serio z tym sprzęgłem i na ciernych mocnych szperach chcesz dzieciaka do przedszkola zawozić ?
![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Przecie cały czas zawożę jak mnie ochota najdzie
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
W to to akurat nie wątpimy.Na ten Ring Evo oczywiście idzie na lawecie?
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Tak, moje 9 i kolegi 10 na lawecie. Mimo całej miłości, ochu.ałbym jadąc nim 1000km jednym ciągiem, 2x w roku wracam nim na kołach z Katowic, zabawa jest przednia, ale łeb mi pod koniec drogi zaczyna pęcznieć
![]() ![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja założyłem kubełek na ostatnie Bednary-4 śruby, jeden kabel i jakieś 5 minut roboty. Po powrocie wrócił seryjny fotel...kolejne 5 minut.
Porządny kubeł i porządne pasy dają lepsze efekty niż dołożenie kolejnych 50KM do auta. 10x lepsze czucie auta, niż w seryjnym fotelu (nawet w głębszej wersji). |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ile waży taki zestaw sprzegło + koło zamach ? Stalowe 2 tarczowe Exedy 12.6kg, ATS 10.6kg -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Z ciekawostek z uwagi na opóźnienie w dostawie sprzęgła i wysprzęglika auto będzie gotowe być może dziś wieczór, dostanę je w sobotę pod dom, daj bóg że w ten zabarwiony oparami alkoholu weekend uda mi się po 1.5 miesiąca przerwy choć trochę pojeździć, w poniedziałek pakowanie serwisówki i montaż foteli, we wtorek wyjazd do Poznania i próby z założeniem rollcage i elementów aero (skrzydło z klapą są prawie gotowe, trza spróbować dorobić dyfuzor i splitter). Jeśli uda się nam tylko ze skrzydłem, to nie wiem czy to zakładać na nur bez splittera, może to zaburzyć balans auta i kazać mi się go uczyć tam od nowa lub cierpieć na podsterowność czego bardzo bym nie chciał. Słabe miejsce na eksperymenty.
![]() ![]() Muszę te próby z aero szybko ogarnąć, bo wieczorem ładujemy auta na lawetę a w nocy z wtorku na środę wyjeżdżamy na Nur... Co do sprzęgła, zastanawiała mnie różnica w wadze, teraz już wiem: stare exedy to 12.6kg a nowe ats 10.6kg. Głębokie fotele są obszyte, dziś pojadę je obejrzeć, mam nadzieję, że w poniedziałek chłopaki mi je założą, kurde jest mega ciasno z czasem, a jeszcze w międzyczasie ojca wrzucam do szpitala na zabieg na sercu, mam chore dziecko, w serwisówce wyszło nagle w ciągu jednego dnia kilka drobnych awarii, jest więc trochę nerwowo. Fotele odebrane, dla przypomnienia było tak: ![]() ![]() ![]() A jest tak: Jestem bardzo zadowolony, tapicer zajechany w ch.., ale zrobił super, najlepsza alcantara jaka była dostępna, w dotyku niesamowita, wykończenie super, haft ładny, niebo a ziemia do tego co było ![]() A przygotowania do wyjazdu na Nur trwają, prawie spakowany ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Ja założyłem kubełek na ostatnie Bednary-4 śruby, jeden kabel i jakieś 5 minut roboty. Po powrocie wrócił seryjny fotel...kolejne 5 minut. Porządny kubeł i porządne pasy dają lepsze efekty niż dołożenie kolejnych 50KM do auta. 10x lepsze czucie auta, niż w seryjnym fotelu (nawet w głębszej wersji). Może się kiedyś Kajman przekona, oby nie zbyt kosztownie. Walka z wagą na sprzegła, spojlery, splitery, podsterownośc, opona na każdą temperaturę i nawierzchnie, a lata w fotelu jak przysłowiowy "żyd po pustym sklepie". Nawet w Astre czy Suzuki z TG są kubły i porządne pasy, mimo że seryjne wozy. Może kiedyś zrozumie że czucie jest ważniejsze od koni mechanicznych. Edit bo doczytałem i nie wierzę. Odsunięcie steru nie, bo nie może być naba pod kierownicę z poduszką. A po cholere Ci kierownica z poduszką ? Aaaa zapomniałem, masz seryjne pasy. Kierownica zamszowa nie bo rękawiczki a przez to mniej czujesz ? Co ja właśnie przeczytałem ???? Chodzi oto aby twoje spocone, tłuste łapska się nie slizgały po seryjnym kole kierownicy, rozmiaru koła sterowego na Titanicu. ALe ty wiesz lepiej. Ja kończę dyskusję. Na zdrowie Kajman. Umarłem po raz drugi... za 3500 EUR masz kask, hans, fotel, kierownicę, rekawiczki, balaklawę i instruktora na cały dzień na Torze w Poznaniu lub gdziekolwiek indziej i da CI do wiecej niż sprzegło. A obszycie foteli pewnie też tanie nie było. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Powinieneś się już chyba zorientować, że to nie chodzi o pieniądze tylko o nie psucie sobie przyjemności z jazdy. PRZYJEMNOŚCI. To nie to co wypluje pomiar czasu jest najprzyjemniejsze, tylko czas spędzony w samochodzie takim jak lubię. Sprzęgło jakbyś dobrze czytał wsadziłem takie, żeby dłużej pożyło i lepiej działało. O różnicę w wadze pytał ktoś z forum. Nadal nie rozumiesz, że to auto uliczne, ty nie potrafisz zakodować, że ktoś może nie chcieć tak okaleczać swojego auta i nie kręci go wcale to a wcale zabawa w rajdowe ciuszki i pierdoły w aucie NA ULICĘ okazjonalnie używanym na torze. Na ulicy robię rocznie 15kkm, na torze może 500 to w tym roku zrobię? W zeszłym zrobiłem z 200. I cieszę się, że bez tych wszystkich gadgetów udaje mi się przyzwoicie jechać, na Bednarach nie było ani jednego auta cywilnego z lepszym czasem. Poniżej też dość daleko się pierwsze pojawiały. Jak na swój brak umiejętności i przygotowania w rajdowe graty, jestem zadowolony i mi to wystarcza. Technikę zawsze chętnie poprawię i zawsze słucham z uwagą ludzi, którzy mają coś do przekazania i potrafią to zrobić. Bufonów choćby najlepszych, wolę nie słuchać.
Pasy, znowu nie doczytałeś, mam nie tylko seryjne pasy. I ty nie dyskutujesz, ty krytykujesz bez jakiegokolwiek przyjmowania argumentów wyławiając to co dla ciebie wygodne. Siedziałeś na prawym u kilku fajnych kierowców, szacunek, ale odrobina asertywności nikogo nie zabiła. Czy na co dzień jeździsz w balaklawie, kasku, kombinezonie przeciskając się przez klatkę, dzieciaka wsadzasz w fotelik cudem wciśnięty w kubeł z uszami, a sam obracasz się na parkingu pod marketem w kuble z uszami w hansie i kasku żeby dobrze zaparkować? Doskonale sobię zdaję sprawę, że mógłbym poprawić odczucia, bezpieczeństwo, ale to nie do tego jest to auto i nie to w autach mi odpowiada. Jak mówiłem, miałem auta z pełnym wyposażeniem, wielu kolegów ma, nie pasuje mi to, nie kręci, nie chcę. Tor jazdy poprawię zawsze chętnie, ale reszta nie. Z resztą nie rozumiem, dlaczego Evo to od razu taki szyk rajdowy, skoro czasem na tor wlecę CL63 (bo lubię), to też mam wywalić skóry, wstawić klatkę itd itp? Paranoja. Jak kiedyś miałem auto w serwisie to suvem pojechałem po torze (na kołach z evo ![]() Czy to że buduję auto używane kiedyś w rajdach na ulicę oznacza że muszę je kaleczyć tym wszystkim co było w rajdach? Bo jeżdzę szybko? Jeżdżę bardzo szybko każdym z moich samochodów, a nie mam zamiaru ich bebeszyć, wkładać klatek, kombinezonów itd itp, tak samo jak większość szybko jeżdżących po ulicach ludzi ![]() A co do instruktora, zoferowałeś się na pw, odpisałem, nawet nie raczyłeś odpowiedzieć ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Nie masz zielonego pojęcia o motorsporcie, nawet ty amatorskim, a próbujesz tym przekonać innych, że to co robisz jest najlepsze. Jakby to Zbyszek Szwagierczak powiedział - nie ma sensu kopać się z konie. A propos instruktora, to nie o sobie mówiłem, bo nie wiem co mam Ci odpowiedzieć na pytanie "jaki czas robie na TP" ? Czym ? Radicalem ? Gt3 ? Seicento ? Ciesz się jazdą, ale nie lekceważ podstaw. I rad innych którzy już tam byli.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 20:25 |